Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

@netopir1930: takih kot si ti manjka pr nas

jest bi pa rekel, da je pri nas nasplošno največji problem, da je takšnih veliko preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trdil si, da ne poznaš moštva v F1, ki bi takoj ob prihodu začelo zmagovati. In dokazal sem ti, da je moštvo Walterja Wolfa doseglo zmago na svojem PRVEM nastopu v F1 kar je enkraten dosežek v vsej zgodovini F1. Če pa si imel v mislih le zadnja tri leta, potem tako napiši. In razloži, zakaj Toyota ni kupila najboljšega moštva in najboljšega voznika, če že imajo enega največjih proračunov.

Popravljeno . Popravil VrUUUUUmmmm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj misliš, da ni zdržal več kot dve sezoni!?

najbrž zarad denarja. WW je bil car :OK: , se je zapisal v zgodovino. Bil je tud dost pameten, da se je umaknu, kot pa bi životaru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za Walterja Wolfa lahko prebereš v vsaki zgodovini o F1 in bo zraven njegovega imena pisalo da je kanadsko-avstrijski naftni mogotec...

žalostno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž zarad denarja. WW je bil car :OK: , se je zapisal v zgodovino. Bil je tud dost pameten, da se je umaknu, kot pa bi životaru.

pa sej ni nič naredil!?

tako kot je Minardi osvojil na prvi dirki v Melbournu, ko je za njih dirkal še Webber, 2 točki za peto mesto, tako se je W.W.-ju posralo takrat zmagat...

malo si preberi zgodovino o F1!!

ti ne bo škodilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trdil si, da ne poznaš moštva v F1, ki bi takoj ob prihodu začelo zmagovati. In dokazal sem ti, da je moštvo Walterja Wolfa doseglo zmago na svojem PRVEM nastopu v F1 kar je enkraten dosežek v vsej zgodovini F1.  Če pa si imel v mislih le zadnja tri leta, potem tako napiši. In razloži, zakaj Toyota ni kupila najboljšega moštva in najboljšega voznika, če že imajo enega največjih proračunov.

imel sem v mislih zadnjih 25 let, če že iščeš dlako v jajcu...

dobo sodobne F1!!

zato, ker nobeno takšno moštvo ni naprodaj!!

več kot enostavno...

a se katero od najboljših moštev mogoče prodaja??!? :?

že dolgo,dolgo se te stvari ne odvijajo več na tak način!!

kar se pa tiče voznikov je pa kupila najboljše, kar je bilo na tržišču,prosto!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel sem v mislih zadnjih 25 let, če že iščeš dlako v jajcu...

dobo sodobne F1!!

zato, ker nobeno takšno moštvo ni naprodaj!!

več kot enostavno...

a se katero od najboljših moštev mogoče prodaja??!? :?

že dolgo,dolgo se te stvari ne odvijajo več na tak način!!

kar se pa tiče voznikov je pa kupila najboljše, kar je bilo na tržišču,prosto!!

He, he... sfalil za cela tri leta :SS A prej je bila pa kamenodobna F1

Za pameten denar je naprodaj vse.

In nisem vedel, da imajo dirkači doživljenjske pogodbe... sem bil prepričan, da jih (z redkimi izjemami) obnavljajo največ na dve leti...

Najdi boljši izgovor.

Popravljeno . Popravil VrUUUUUmmmm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he... sfalil za cela tri leta :SS  A prej je bila pa kamenodobna F1

Za pameten denar je naprodaj vse.

In nisem vedel, da imajo dirkači doživljenjske pogodbe... sem bil prepričan, da jih (z redkimi izjemami) obnavljajo največ na dve leti...

Najdi boljši izgovor.

kako za tri leta!? W.W.Racing so zmagali na prvi dirki v sezoni 1977/78 in so v tem tudi edini...

torej, 1977 + 25 let = 2002!!

in kaj sem tu falil??

potem mi pa osveži spomin, kdaj je bilo nazadnje naprodaj moštvo, ki je v ospredju!!

no, potem mi pa povej kdo je bil tisti (seveda od izkušenih in boljših voznikov), ki je bil pred letošnjo sezono prost, brez pogodbe, oziroma je bil prost prejšnjo sezono...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako za tri leta!? W.W.Racing so zmagali na prvi dirki v sezoni 1977/78 in so v tem tudi edini...

torej, 1977 + 25 let = 2002!!

in kaj sem tu falil??

potem mi pa osveži spomin, kdaj je bilo nazadnje naprodaj moštvo, ki je v ospredju!!

no, potem mi pa povej kdo je bil tisti (seveda od izkušenih in boljših voznikov), ki je bil pred letošnjo sezono prost, brez pogodbe, oziroma je bil prost prejšnjo sezono...

:wacko: :headbang: :headbang: :headbang: Tebi pa funkcionalna pismenost res dela težave... 2002 + 3 leta ki sem jih "sfalil" je 2005...

Kateri dirkač je menjal moštvo? Poglej si sestave ekip v letih 2003, 2004 in 2005... pa tudi nekateri ki so ostali v svojih moštvih so vmes podaljšali pogodbo, ker jim je prejšnja potekla... in če že hočeš - eden od zelo dobrih je tudi Villeneuve...

"Naprodaj" je lahko tudi tako, da gre KUPEC (recimo Toyota) do lastnika in toliko časa viša ponudbo, da lastnik postane bivši lastnik... v malih oglasih pa zadnjih 50 let res ni bilo vrhunskega moštva naprodaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

m.a.j.h.n.i....o.t.r.o.c.i.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wacko:  :headbang:  :headbang:  :headbang: Tebi pa funkcionalna pismenost res dela težave... 2002 + 3 leta ki sem jih "sfalil" je 2005...

Kateri dirkač je menjal moštvo? Poglej si sestave ekip v letih 2003, 2004 in 2005... pa tudi nekateri ki so ostali v svojih moštvih so vmes podaljšali pogodbo, ker jim je prejšnja potekla... in če že hočeš - eden od zelo dobrih je tudi Villeneuve...

"Naprodaj" je lahko tudi tako, da gre KUPEC (recimo Toyota) do lastnika in toliko časa viša ponudbo, da lastnik postane bivši lastnik... v malih oglasih pa zadnjih 50 let res ni bilo vrhunskega moštva naprodaj...

ampak ti si pa res mal :slap: ...

tisto je bila približna ocena, da se vidi kako je to, da zmagaš v prvi sezoni nemogoče oz. skoraj nemogoče v "sodobni F1"!!

če se vsaj malo spoznaš na formulo 1, lahko veš, da v tistih letih ne moremo govoriti o "sodobni" F1, ker niso bila natančno in točno določena pravila kot so danes...

če se vsaj malo spoznaš na formulo se boš mogoče spomnil, seveda, če nisi zelo mlad, da so v tistih sezonah avtomobili F1 izgledali, kot da so jih privlekli iz raznih dirkaških serij!!!!

nekateri so bili krajši, nekateri so imeli po šest koles, nekateri so imeli višja zadnja krilca in podobno!!! ni bilo nekih omejitev oz. standardnih pravil.

to se v "sodobni" formuli ne dogaja več in zato omenjam to "sodobno" formulo1...

kar se pa tiče Villeneueva, on je odličen voznik, vendar veš, da je imel pavzo in je problem v to potegnit nekoga, ki je sezono izven pogona...

potem bi lahko potegnili tudi M.Hakkinena!!!??

že po letu nedirkanja hitro zgubiš stik z "sodobno" F1, to boš lahko opazil pri J.Villeneuvu in njegovemu dirkanju letos!!

konec koncev se pa tudi slabo spoznaš na biznis oz. ekonomijo...

a ti je sploh jasno, kakšna sramota bi bila za Ferrari in pa državo Italijo, da bi njihov ponos, torej firmo, ki je legenda F1, kupilo Japonsko podjetje Toyota, pa čeprav za nevem koliko biljonov evrov?????

ista stvar je pri moštvih kot so McLaren/Mercedes (srebrne puščice, ponos nemške industrije), Williams/BMW (če bi kdo tukaj odkupil Williams moštvo, bi to seveda bil BMW, ponos nemške industrije avtomobilov) in podobno...

v razmislek... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak ti si pa res mal :slap: ...

tisto je bila približna ocena, da se vidi kako je to, da zmagaš v prvi sezoni nemogoče oz. skoraj nemogoče v "sodobni F1"!!

če se vsaj malo spoznaš na formulo 1, lahko veš, da v tistih letih ne moremo govoriti o "sodobni" F1, ker niso bila natančno in točno določena pravila kot so danes...

če se vsaj malo spoznaš na formulo se boš mogoče spomnil, seveda, če nisi zelo mlad, da so v tistih sezonah avtomobili F1 izgledali, kot da so jih privlekli iz raznih dirkaških serij!!!!

nekateri so bili krajši, nekateri so imeli po šest koles, nekateri so imeli višja zadnja krilca in podobno!!! ni bilo nekih omejitev oz. standardnih pravil.

to se v "sodobni" formuli ne dogaja več in zato omenjam to "sodobno" formulo1...

kar se pa tiče Villeneueva, on je odličen voznik, vendar veš, da je imel pavzo in je problem v to potegnit nekoga, ki je sezono izven pogona...

potem bi lahko potegnili tudi M.Hakkinena!!!??

že po letu nedirkanja hitro zgubiš stik z "sodobno" F1, to boš lahko opazil pri J.Villeneuvu in njegovemu dirkanju letos!!

konec koncev se pa tudi slabo spoznaš na biznis oz. ekonomijo...

a ti je sploh jasno, kakšna sramota bi bila za Ferrari in pa državo Italijo, da bi njihov ponos, torej firmo, ki je legenda F1, kupilo Japonsko podjetje Toyota, pa čeprav za nevem koliko biljonov evrov?????

ista stvar je pri moštvih kot so McLaren/Mercedes (srebrne puščice, ponos nemške industrije), Williams/BMW (če bi kdo tukaj odkupil Williams moštvo, bi to seveda bil BMW, ponos nemške industrije avtomobilov) in podobno...

v razmislek... :hmm:

BMW je kupil delež v Williamsu, Mercedes je kupil Ilmorja, Renault Bennetona, Red Bull Jaguarja ("ponos angleške industrije"),...

Ponos se v današnjih časih meri v €€€...

Aja, dirke v katerih je sodeloval Wolf, sem spremljal... takrat... najbolj pa imam v spominu "simfonijo v črnem"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW je kupil delež v Williamsu, Mercedes je kupil Ilmorja, Renault  Bennetona, Red Bull Jaguarja ("ponos angleške industrije"),...

Ponos se v današnjih časih meri v €€€...

Aja, dirke v katerih je sodeloval Wolf, sem spremljal... takrat... najbolj pa imam v spominu "simfonijo v črnem"...

prav si naštel, velike firme so kupovale male (včasih celo obubožane, kot Jaguar)...

BMW je veliko bolj premožen kot Williams, torej je ta nakup normalen!!

Illmor, mala garažna firma g. M.Illiena tudi ni bila zelo bogata, in tukaj je sveži kapital prav prišel!!

Benetton, je itak bil v krizi in zato ga je prevzel Renault!!

z Jaguarjem se je pa dogajalo podobno!!

torej so kupovali manjša in obubožana podjetja, nobenih večjih in zelo uspešnih...

a,ja, pa še to...

ponos angleške industrije je Lotus!!

dodajam ti en mali članek v razmislek...

upam, da razumeš angleško!

Racing Genius

Colin Chapman was the most charismatic and brilliant engineer in the history of motor racing. He, and his team (Lotus), innovated the majority of the most important design parameters of the modern Grand Prix car and, more than anyone else, he was responsible for the establishment of the British motor racing industry which currently directly employs 50,000 people, indirectly employs a further 50,000 and has an annual turnover of more than a billion pounds.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sej ni nič naredil!?

tako kot je Minardi osvojil na prvi dirki v Melbournu, ko je za njih dirkal še Webber, 2 točki za peto mesto, tako se je W.W.-ju posralo takrat zmagat...

malo si preberi zgodovino o F1!!

ti ne bo škodilo...

1. zmaga je neki druzga kot 5. mesto

2.očitno dost, da ga Ecelstone želi nazaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fisichella bi kmalu ostal brez zmage, saj je njegou sin zbolel za hudo trebušno gripo in so ga morali odpeljati v bolnišnico. Fisico se je hotel vrniti v domovino, pa mu je žena sporočila, da naj le ostane na dirki. Bravo Mama Fisichella :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FIA je "zaprla luknjo" v pravilih o uporabi motorjev, ki jo je izkoristila ekipa BAR Honda.... Vsak, ki ne bo končal dirke (razen nesreč, odpovedi motorja in ostalih vidnih napak) se bo zagovarjal pred komisarji....

Kako bo to v praksi, pa bomo videli že v nedeljo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj bodo pa vgradili na volan gumb, ki ga bo voznik pritisnil in BUUUUUUM motor. Še prej se bo pa do garaže pripeljal.

VSE JE BREZ VEZE.

Naj bi omejili avtomobile na 950 KM, en motor en vikend, vsem slick gume in aerodinamika po volji vsakega in star sistem kvalifikacij z 12 krogi.

S tem bi bilo vse bolj zanimivo, Minardi in Jordan bi bila pa glih tako zadnja. Za vse ostale in pa za gledalce bi bilo pa to res nekaj za videt.

Vse sedaj je pa :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj bodo pa vgradili na volan gumb, ki ga bo voznik pritisnil in BUUUUUUM motor. Še prej se bo pa do garaže pripeljal.

VSE JE BREZ VEZE.

Naj bi omejili avtomobile na 950 KM, en motor en vikend, vsem slick gume in aerodinamika po volji vsakega in star sistem kvalifikacij z 12 krogi.

S tem bi bilo vse bolj zanimivo, Minardi in Jordan bi bila pa glih tako zadnja. Za vse ostale in pa za gledalce bi bilo pa to res nekaj za videt.

Vse sedaj je pa  :SS

se strinjam! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva postaja že skoraj "groteskna".

Naj jim pustijo, da dečki dirkajo, kdor koliko zmore. Omejili bi samo nekaj parametrov, da se kdo ne bi pripeljal z F 16 na pisto, pa mir. Pa naj vozi, kdor ima denar in tisti, ki ima kromirana ja...a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva postaja že skoraj "groteskna".

Naj jim pustijo, da dečki dirkajo, kdor koliko zmore. Omejili bi samo nekaj parametrov, da se kdo ne bi pripeljal z F 16 na pisto, pa mir. Pa naj vozi, kdor ima denar in tisti, ki ima kromirana ja...a.

se nikakor ne strinjam s tabo...

je potrebno postavit določene meje, za mene bi bilo najbolj sprejemljivo, da bi imeli podobne si avtomobile, in bi šele potem vidli kdo je res pravi voznik, ne pa da govori denar $$$$$$$$!!!

torej, nekateri dečki bi zelo radi dirkali pa niso v pravem moštvu, ker pač ni dovolj $$$$$$!!

potrebno je narediti f1 bolj dostopno z manj stroški in s tem privabiti še več moštev (Audi in podobni...), ter hkrati privabiti še več dobrih voznikov, ki zdaj nimajo možnosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potrebno je narediti f1 bolj dostopno z manj stroški in s tem privabiti še več moštev

Ustvarit bi mogll X1 dostopno vsem.... :lol1:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogli bi samo spremenit pravilo, ki pravi, da vsako moštvo mora izdelat svojo šasijo....

Pol bi pa lahko Minardi,Jordan,Sauber al pa bilo kiri, skupaj razvili en bolid in to je to....(manj stroškov) al pa bi bilo tak kot v CART ko imaš proizvajalce šasij in motorjev pol pa lepo po filingu kupiš oboje - moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matic & Jacque

Sej to smo že imel. Waw je bla zabava ko so se v krogu vozil ko kompozicija vlakov, celotna dirka se je pa odvijala v boksih. Kaj mislte da bi se zgodil pa če bi imel vsi do konja enake agregate? Isto! Pregitet ne bi mogu noben nobenga.

Vso elektroniko bi mogl vzet ven, tko da ni nobenga sistema proti zdrsu, pa spreminjanja nastavitev med vožnjo, pa avtomatskih menjalnikov. Še ''tiptronika'' jim ne bi dal. Kr lepo navadn šalthebl pa H menjalnik. Kakšen servo volan, pa spreminjanje trdote amortizerjev med vožnjo, priklopa laptopov in podobnih piz***... Tle maš avto, not se used pa zmagi.

Tko bi se vidl kdo je dober voznik in kdo se naslanja na elektroniko.

Popravljeno . Popravil tomos
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!