Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

Proga v Turčiji, ki je letos novost

GP circuit is about 80 - 90 km. far from the central of Istanbul. Located in natolian side of Istanbul.

Racing circuit length is 5,378(m)

Total number of turns is 13

Maximum speed is 320.58 km/h

Main grandstand capacity is 30,000 spectators

Temporary grandstand capacity is 60,000 spectators

Natural grandstand capacity is 60,000 spectators

Capacity of the VIP lounges is 5,000 guests

post-1381-1111754161.jpg

post-1381-1111754181.jpg

post-1381-1111754232_thumb.jpg

post-1381-1111754289_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja, saj vem da ni gasilec ali dohtar, ampak piše tudi, da bi bila to za mene gesta (dejanje) Človeka, ampak je še enkrat več dokazal, da mu je več kot zdravje brata pomembno $$$ - tako se pa posuje s pepelom in reče: "Oprostite, jaz moram dirkat, tako piše v moji pogodbi".

Ah, pa saj je brez veze še naprej razglabljat; prepričevanje prepričanih (zaslepljenih s sijem MS) je že vnaprej obsojeno na neuspeh.

:topic: BTW: lepe praznike, veliko pirhov in ne se najest premastne šunke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja, saj vem da ni gasilec ali dohtar, ampak piše tudi, da bi bila to za mene gesta (dejanje) Človeka, ampak je še enkrat več dokazal, da mu je več kot zdravje brata pomembno $$$ - tako se pa posuje s pepelom in reče: "Oprostite, jaz moram dirkat, tako piše v moji pogodbi".

Ah, pa saj je brez veze še naprej razglabljat; prepričevanje prepričanih (zaslepljenih s sijem MS) je že vnaprej obsojeno na neuspeh.

:topic: BTW: lepe praznike, veliko pirhov in ne se najest premastne šunke!

prijatelj, js nisem njihov fan pa vseeno mislim, da dirkači naj dirkajo reševalno osebje pa naj rešuje...

vsak počne tisto, kar najbolje obvlada! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vseh nesrečah, kjer je udeležen MS, je za mene ON KRIVEC (ali se skanta namerno ali pa ne) :devil:

...

PS: ne poznam ga osebno, kakor tudi tu pisoči prav gotovo nihče; kot dirkač je sigurno eden najhitrejših (to mu ne oporekam), ampak kot Človek pa ni ne vem kaj; do tega sklepa sem pri sebi prišel že pred 10 leti, kot potrditev tega pa je prišlo še na VN ZDA (mislim da lani), ko se je njegov brat na ovalu kar dobro raztreščil in so potrebovali kar nekaj časa, da so ga osvobodili (mislim da celo nezavestnega) iz razbitin; starejši brat pa se je takrat (mislim da kot vodilni) mirno fural za SC - kar precej krogov; pri takem ugledu in pri taki avtoriteti, kot jo uživa v F1 bi po moje mirne duše parkiral ob bratu in mu poskušal pomagati - s tako gesto bi res pokazal da mu je kaj mar za soljudi, sodirkače in ne nazadnje do lastnega brata.

Ja tele si se pa res mal zaj...

Veš kakšna panika in piz***ija bi nastala da bi kater od dirkačev ustavil ob nesreči in začeu reševat voznike...kot prvo za take resne akcije tut približno ni usposobljen,delal bi napoto tapravim reševalcem pa še vsi bi bli zmedeni k bi kr naenkrat bratec začeu skakat okol pa ga vlečt vn z dirkalnika!

Čustva niso za na dirkališče in tega se morjo dirkači zavedat!

Čist BTW se pa mogoče spomniš kako je Šumi st. vozil za SC pa mimo Ralfa čisto počasi pelju pa si ogledvov kaj se dogaja...mislim da ga je mal pa še vseeno skrbelo za mlajšega bratca!

...

si preveč gledal tisti film o Indy car seriji, ko je igral S.Stallone in kjer sta dva voznika obrnila ter peljela nazaj pomagat sodirkaču, ki se je utapljal v reki... :slap:

Če se ne motim je naslov filma Driven B)

Men osebno hud film!

Proga v Turčiji, ki je letos novost

GP circuit is about 80 - 90 km. far from the central of Istanbul. Located in natolian side of Istanbul.

...

Menda odlična in zanimiva proga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@tomos: Zdej si pa napisal svetovno neumnost sosed. Torej ti, če pelješ po idealni liniji, v močnem nalivu pred ovinkom ne bi spustil gasa???

Sevede bi, vendar ne pa pred ovinkom, kjer gasa ni treba spustiti, ker je pač blag hiter ovinek. To je bil ovinek pred "avtobusno postajo", tko da zame pač to ni svetovna neumnost

@tomos: Ja to imaš sicer po eni strani prav ampak glede na to, da je bil Montoya že nekaj časa tik za Šumijem, se je prehitevanje že začelo. Pri prehitevanju ali dohitevanju pa še vedno velja da se smer vožnje lahko zamenja samo enkrat. Šumaher jo je 2x.

Ampak jest bi še zmer rad vidu tist, kjer piše, da lahko samo 2x zamenaš smer :hmm:

Pa prou doug Montoya tut ni bil za njim, ker je blo to kuj po štartu prec v Interlagosu po prvi šikani v ravnino.

@Yamaha: 10 strani samega nabijanja v prazno...noro  :lol1:

Nam vsaj dolgcajt ni .)

@Fazer: ampak kot Človek pa ni ne vem kaj; do tega sklepa sem pri sebi prišel že pred 10 leti, kot potrditev tega pa je prišlo še na VN ZDA (mislim da lani), ko se je njegov brat na ovalu kar dobro raztreščil in so potrebovali kar nekaj časa, da so ga osvobodili (mislim da celo nezavestnega) iz razbitin; starejši brat pa se je takrat (mislim da kot vodilni) mirno fural za SC - kar precej krogov; pri takem ugledu in pri taki avtoriteti, kot jo uživa v F1 bi po moje mirne duše parkiral ob bratu in mu poskušal pomagati

Tle si pa pihnu bl u temo kot tomos. Namreč: dirkači Formule 1 so profesionalci, ki jim je to služba, drugič ma pa MS avtomehanično šolo in ne fakultete za zdravstvo, tko, da je bratu velik bolj pomagu s tem, da se ni motal pod nogami PRAVIH doktorjev, ki imajo nekaj pojma kako pomagati človeku :BUA: Drugič pa: Ralf ni bil nezavesten. Tretjič: potem je vsa karavana F1 u podnu, saj so imeli tistega leta 1994 kar dve smrtni žrtvi, Barrichello hudo poškodovan takrat, a dirkači pa so dirkali tako v soboto na kvalifikacijah, kot potem, ko se je v Tamburellu ustavilo neko obdobje Formule 1....

@netopir: prijateljček, to si pa mimo urezu...

nisem fan Ferrarija ali M.Schumacherja pa vendar vem, da ni smisla da bi se on ustavlju in pomagu, ker so zato na dirkališču veliko bolj usposobljeni ljudje!!

ne vem kaj bi on tam pomagu sej ni ne izučen gasilec ali zdravnik??!?!

si preveč gledal tisti film o Indy car seriji, ko je igral S.Stallone in kjer sta dva voznika obrnila ter peljela nazaj pomagat sodirkaču, ki se je utapljal v reki

:worship: :worship:

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jacques: Nisem nikjer napisal da je bil pri vseh nesrečah on kriv. Pri tistih, za katere VEM da je bil sem posebej napisal. Je pa zanimivo, da je človek, ki je tak oh in sploh talent za dirkanje imel toliko nesreč se ti ne zdi?

Matic: Lepo da si me čakal.... pa očitno boš še čakal. Po dirki so pregledal Mclarnove podatke in ugotovil, da se ni niti pipnil bremze, vse kar je naredil je, da je spustil gas. To bi res bilo ne fer, če ne bi bil OVINEK pred njim, kar pa vi Šumaherjevci očitno še niste opazil. Dej zvleč z neta kakšen filmček in boš videl, da ko se je šumi nehal lovit, je zapeljal v ovinek.

pupa  :OK:

Letos bomo Renojevci prvaki.

Aja še ena slikca čiste ljubezni do šumijevega stila vožnje:

David_contra_Schumi.jpg

In notorični primer kako so vsi drugi olikani, kulturni.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:SS Ti si ena navadna gnida  :grim

:OK: Povej kateri od dirkačev oz. kateri športnik je dal 10 mio$ za Cunami, kot Michael Schumacher  :worship: in že prej je veliko daroval za dobro delne namene :yes:

PA ne ti govorit o gnidah :BUA: Sumi pa je 7-kratni prvak in ima nad 70 zmag v formuli1! Seveda zato moraš biti gnida (po tvojem) :?

VOLK: Verjetno še takrat nisi gledal F1, ko je Schumacher presedlal na Ferrarija. Kdo drug pa je naredil red, če ne Schumacher. Saj je on pripeljal k Ferrariju Brauna in Todaa. Ne tvezi neumnosti, da je samo vsedel v dober avto. On si je to pripravil z trdim delom. Ko Montoya in ostali drkajo v hotelu je še Schumacher vedno z svojimi mehaniki v garažah in iščejo najboljše rešitve :OK:

Pa vsi tisti, ki vam niso po godu Schumacherjevi naslovi si malo poglejte zgodovino oz. čase pred Schumacherjem, zelo zanimiva so bili dvoboji med Seeno, Prostom, Manslon in ostalimi iz tistih časov.Tudi tisti za naslove pa zdaj nihče ne pogreva tistih 'poštenih' bojev:) ker je to dirkanje in ne vožnja po CPP-ju:lol:

FANTJE LOGIČNO JE, DA NE NAVIJAMO VSI ZA ENEGA, saj ne bi bilo zanimivo!

Nisi me razumel, hotel sem povedat nekaj drugega.

Ironija.

Podpisem pod tvoje pisanje.

Kar pa se Tomosovega pisanja tice, vse skupaj nima nobene objektivne osnove. Mislim, da je to posledica totalne intelektualne, mentalne in kulturne impotence. Dovolim si uporabit prakticiran nivo, ker pricakujem (upanje umira zadnje), da bo razumljeno in na lastni kozi doziveto imelo, posledicno, efekt.

S tem zakljucujem osebne kvalifikacije in diskvalifikacije.

In se opravicujem za samooklicanost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jure 007, če me spomin ne vara se je ta crash o kateremu govoriš leta 1998 v Spaju ko se je v kaotičnih razmerah M.Schumacher zaletel v D.Coulharda in kasneje želel z njim s pestmi obračunati v boksih, zgodil na izhodu iz slovitega L'Eau Rouge-a in ne pred "avtobusno postajo" kot ti navajaš...

popravi me, če se motim! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tudi v pravilniku FIA piše, da lahko za obrambo pozicije voznik samo enkrat zamenja smer, torej ne sme cik-cak zapirati drugega voznika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jure 007, če me spomin ne vara se je ta crash o kateremu govoriš leta 1998 v Spaju ko se je v kaotičnih razmerah M.Schumacher zaletel v D.Coulharda in kasneje želel z njim s pestmi obračunati v boksih, zgodil na izhodu iz slovitega L'Eau Rouge-a in ne pred "avtobusno postajo" kot ti navajaš...

popravi me, če se motim! :OK:

Ja maš prou, se opravičujem. Vem da je bil en hiter ovinek in zmer sm meu u glav da je to tist pred busno.

Sm pa, ko sm iskou tole o L'Eau Rouge-u7, najdu en člank tut o tem, kako je Coulthard takrat priznou svojo napako:

"The stewards looked at the data and I hadn't braked, so it was just all brushed under the carpet. The reality is that I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tudi v pravilniku FIA piše, da lahko za obrambo pozicije voznik samo enkrat zamenja smer, torej ne sme cik-cak zapirati drugega voznika...

Sam tole me pa res zanima. Dejte mi plis najdt en ta pravilnik no, ker me res zanima kako je s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In overtaking battles the driver in front's best defence is his ability to pick braking points and cornering lines. A skilful driver can hold off an opponent by adopting a 'defensive' driving style, typically this means reducing the angle available for the car behind to use going into corners where there is a substantial risk of being passed. Providing that the driver ahead only changes his line once going into a corner (not deliberately attempting to block the car behind) this is a perfectly justifiable form of racing, and with it a driver in an inferior car can successfully hold off a faster rival. Narrowing the car behind's angle through corners can also force it to take a later apex and even run wide, even if it has successfully made the pass - and this can result in the slower car getting back in front again! A side-effect of this defensive driving is that it tends to slow both drivers down, which is why you often see these close battles dropping away from cars ahead.

vir:/www.formula1.com/insight/technicalinfo

piše pa providing, kar kot kaže potem ni zavezujoče :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi me razumel, hotel sem povedat nekaj drugega.

Ironija.

Podpisem pod tvoje pisanje.

Kar pa se Tomosovega pisanja tice, vse skupaj nima nobene objektivne osnove. Mislim, da je to posledica totalne intelektualne, mentalne in kulturne impotence. Dovolim si uporabit prakticiran nivo, ker pricakujem (upanje umira zadnje), da bo razumljeno in na lastni kozi doziveto imelo, posledicno, efekt.

S tem zakljucujem osebne kvalifikacije in diskvalifikacije.

In se opravicujem za samooklicanost.

Volk imaš pravico do svojega razmišljanja in do svojega mišljenja in čeprav se z njim ne strinjam, ga še vedno spoštujem. Kako da tebi to ne uspe? Očitno si eden tistih, ki so vedno prepričani, da imajo oni prav, tisti ki pa se ne strinjajo s teboj pa so tako ali tako samo popolni imbecili.

Mislim da ni več potrebe o debatiranju na kateri strani je opazno pomankanje intelekta, mentalitete in kulture.

Lep dan še naprej.

Drugače pa moram rečt, da bi sicer res naredil lepo gesto, če bi se MS ustavil, vendar dejansko ne bi naredil popolnoma nič uporabnega. Umaknil bi se in čakal da mu kateri od zdravnikov pove kaj se dogaja, tko al tko pa so mu te informacije takoj ko se je dalo posredovali iz Ferrarijevega boksa. Za moje pojme, bi bila lepa gesta če bi se ustavil, vendar bi to naredil zaradi čustev ne razuma. Kr prav je da je peljal naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In overtaking battles the driver in front's best defence is his ability to pick braking points and cornering lines. A skilful driver can hold off an opponent by adopting a 'defensive' driving style, typically this means reducing the angle available for the car behind to use going into corners where there is a substantial risk of being passed. Providing that the driver ahead only changes his line once going into a corner (not deliberately attempting to block the car behind) this is a perfectly justifiable form of racing, and with it a driver in an inferior car can successfully hold off a faster rival. Narrowing the car behind's angle through corners can also force it to take a later apex and even run wide, even if it has successfully made the pass - and this can result in the slower car getting back in front again! A side-effect of this defensive driving is that it tends to slow both drivers down, which is why you often see these close battles dropping away from cars ahead.

vir:/www.formula1.com/insight/technicalinfo

piše pa providing, kar kot kaže potem ni zavezujoče :?

Pravilnik bi izgledal pomojem mnenju, ki je po mnenju nekaterih totalno intelektualno, mentalno in kulturno impotentno, drugače. Tole je samo opis stila vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tole je članek na uradni spletni strani, vem da to ni prravilo. Samo v njem je omenjena menjava smeri. V pravilniku teh pravil o menjavi smeri nisem našel. Mislim, da je bilo enkrat govora o tem, da je to interni dogovor med moštvi.

Mogoče je zavajujoče to, da je ta sestavek iz prejšnjega posta objavljen pod technicalinfo. Drugače pa naj še kdo pogleda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tnx Jacque. Sej pravm, da nism še nikol slišu za to, da se neb smel branit svoje pozicije z menjavo ene in druge strani, vsaj pri motorističnih dirkah ne, ker sem prisoten že kar nekaj časa. Tko da se mi ubistvu sploh logično ne zdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tnx Jacque. Sej pravm, da nism še nikol slišu za to, da se neb smel branit svoje pozicije z menjavo ene in druge strani, vsaj pri motorističnih dirkah ne, ker sem prisoten že kar nekaj časa. Tko da se mi ubistvu sploh logično ne zdi.

Jure tuki ne gre za obrambo pozicije. Gre za to, da če bi dirkači lahko cik-cakal, pol tut lanski Ferrari ne bi mogu prehitet Minardija. Ne vem če je dogovor, ker misim da je že blo par primerov, ko so bili dirkači kaznovani zaradi takega načina vožnje.

Možno da pri motorjih tega pravila ni, ker je dosti lažje prehitevat kot pri F1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Članek z avtorjevim komentarjen iz leta 99; The Responsibility of Overtaking

by Ewan Tytler, USA

Chapter IV: Code of Driving Conduct on Circuits

1 - Overtaking

a ) "during a race, a car alone on the track may use the full width of the said track. However, as soon as it is caught up on a straight by a car which is either temporarily or constantly faster, the driver shall give the other vehicle the right of way by pulling over to one side in order to allow for passing on the other side."

The first rule has many implications. This states that a slower driver should yield to a faster driver. There is not distinction between overtaking for position and lapping a backmarker. Inclusion of the word "temporary" to this rule also allows teams to order one of their drivers to move aside to allow the team leader to pass. It also allows a driver to unlap himself if the leading driver slows down.

b ) "if the driver who has been caught does not seem to make full use of his rear-view mirror the flag marshal(s) will give a warning by waving the blue flag to indicate that another competitor wants to overtake."

This rule is designed to warn a driver who appears to be oblivious to a faster driver behind him.

"Any driver who does not take notice of the blue flag may be penalised by a fine imposed by the Sporting Stewards."

Though shalt not ignore a blue flag. If you do, you will pay for it.

"Systematic or repeated offences may result in the exclusion of the offender from the race."

He who make a habit of ignoring the blue flag will be given a black flag.

c) "curves, as well as the approach and exit zones thereof, may be negotiated by the drivers in any way they wish, within the limits of the track. Overtaking, according to the circumstances, may be done either on the right or on the left."

Part one of this rule is both comprehensive and vague.

At first sight, it seems as though you are allowed to choose any racing line you want and can overtake in any way you please. However...

"However, manoeuvres liable to hinder other drivers such as premature direction changes, deliberate crowding of cars towards the inside or the outside of the curve or any other abnormal change of direction, are strictly prohibited and shall be penalised, according to the importance and repetition of the offences, by penalties ranging from a fine to the exclusion from the race."

Part two of this rule appears to be the FIA's definition of dangerous driving, which is not defined anywhere else in the rules. In effect it bans suddenly changing your driving line for any reason (including stopping someone passing). This part is also both comprehensive and vague, probably so that the Stewards of the Meeting have a bit of discretion.

"The repetition of dangerous driving, even involuntary, may result in the exclusion from the race."

He who ignores this rule will also be given a black flag.

d) "any obstructive manoeuvre carried out by one or several drivers, either having common interests or not, is prohibited. The persistent driving abreast of several vehicles, as well as fan-shaped arrangement, is authorised only if there is not another car trying to overtake. Otherwise the blue flag will be waved."

This rule prohibits driver(s) of one or more teams from obstructing the progress of a driver from a competing team.

e) "the penalty inflicted for ignoring the blue flag will also be applied to the drivers who obstruct part of the track and shall be more severe in the case of systematic obstruction, thus ranging from a fine to the exclusion from the race. The same penalty shall be applied to drivers who swing from one side of the track to the other in order to prevent other competitors from overtaking."

This rule is a bit redundant as rule 1d also prohibits driver(s) of one team from systematically obstructing the progress of another driver and rule 1c bans suddenly changing your driving line to stop someone passing. The only thing new is the penalties for breaking rule 1c and 1d.

So, the Formula One Overtaking Rules in a Nutshell are: You can take any racing line you desire, within reason, around a track in an FIA event. You can yield right of way to a team member. You can unlap yourself. You can overtake under a green flag either on the left or the right-hand side of the track.

You cannot drive erratically, ignore blue flags, overtake under a yellow flag, deliberately obstruct a driver from a competing team, obstruct other drivers trying to overtake you, force a driver off the road in order to overtake them or to avoid being overtaken by them.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Ferrariju zadovoljni

Ekipa rdečih v Bahrajnu nastopi z novim dirkalnikom. Barrichello že svari konkurente, da je novi dirkalnik mnogo hitrejši od starega. Kot je povedal Brazilec, je avto hitrejši, ter tudi na zaviranjih neprimerno boljši od starega modela 2004. Z novim F2005 naj bi Ferrari končno postal konkurenčen.

Zadnji preizkus vseh treh Ferrarijev pa je opravil tudi MS in to kar na velikonočno soboto. Preizkušali so predvsem bridgestonove pnevmatike, koliko krogov in pa kakšne čase so dosegli, pa Italjani niso izdali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kdo se bo sedaj pritozil, da MS ne bi smel "trenirati" na praznik :lol: , hec, hec .)

Tole tekmo si bom pa ogledal, me prav zanima kaj bo :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašljiv nastop Montoye v Bahrainu

Na naslednji dirki F1 v Bahrainu je vprašljiv nastop Kolumbijca Juan-Pabla Montoye, saj si je danes pri tenisi močno poškodoval levo ramo.

Kolumbijec si je namreč natrgal vezi ramenskega sklepa, njegov nastop v Bahrajnu pa je tako pod vprašajem.

Če Montoya ne bo nared, ga bo po vsej verjetnosti nasledil testni dirkač Pedro De La Rosa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!