tato Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Čestitke Alonsu in majstrom v Renaultu!! A že tretjič je Renault na vrhu..? Ja,ja! Tardeči morjo pa vsaj na Obliičevo prešaltat,ker ta bs.. ni kaj dst! LP!
bassko Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Mah dokler je bil sumi se not je blo se vsaj mal zanimiv k je mal napadu pol k je pa odstopu sm pa raj zaspal ker je bil tak dolgcajt da kr glava boli. Ampak vseen pa vse čestitke Alonsu :OK:
tomos Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Ferrari je dokazal, da je hiter, samo vzdržljivost je treba še izpilt pa bo nevaren Renaultu. Me je razočaral Fisichella, ki tudi če bi avto zdržal, ne bi bil prav visoko. Gume je uničil takoj na kvalifikacijah in v prvih par krogih na dirki. Osebno mislim, da se Briatoreju kolca za Trullijem. Kaj bi delel Renault, če bi bil poleg Alonsa še Trulli. Lepo, da je Toyota dokazala, da tista hitrost ni bila ponesreči ampak namerno.
pirrulz Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 @ anti-Ferrarijevci: ke si nebote kaj naredli :lol: :grrr
_OKI_ Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Kimi bi bil še višje, samo kaj, če pa ma ded mačka :lol: :lol1:
pupa Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 @ anti-Ferrarijevci: ke si nebote kaj naredli :lol: :grrr ← opa, tega posta pa nisem videla....... Dragi Pirrulz - kaj si boš pa ti naredil??? :hmm: :hmm: :lol: :lol1: :kva2:
pirrulz Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 opa, tega posta pa nisem videla....... Dragi Pirrulz - kaj si boš pa ti naredil??? :hmm: :hmm: :lol: :lol1: :kva2: ← sem si že. Belo kavo zjutraj. :lol1:
Jacque Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Ferrari je dokazal, da je hiter, samo vzdržljivost je treba še izpilt pa bo nevaren Renaultu. ← Predvsem gume, vzdržljivost bo zgleda manjši problem. Barikelo je nakonc mislu, da na antarktiki voz, k je šlo k poledu s temi jajci od gum.
matic Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Renault je pač trenutno najmočnejši. Ferrari ima KRIZO!!! Ampak slej ko prej bo takriza končana in zopet bodo zmagovali. Vprašanje je samo, ali je letos že prepozno, upam, da ne. :OK:
Jacque Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Kimi bi bil še višje, samo kaj, če pa ma ded mačka :lol: :lol1: ← "I am very pleased with third place after a difficult two qualifying sessions. The car felt really good in the race, but unfortunately I was stuck behind a lot of traffic early on. I managed to gain a few places, but once I was in third position the front two cars were too far ahead for me to catch them and in agreement with the team we decided to conserve the engine for Imola."
volk Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Postaja vse bolj zanimivo, tako kot je bilo leta in leta nazaj, ko je MS lovil s drugorazrednim dirkalnikom Vilneva, Hila, Hakinena. Ze pred casom se je videlo da je Alonso dober, Fisico se ni za odpisat, Kimi prav tako ( naj malo kravzla zivce oni pizdi od Rona :D ), Truli dobro, Weber... Dobro dogaja Se bolj zanimivo bo :OK: Namesto, da bi bili hvalezni Ferariju, da je mal zaspal (al pa je vsemu kriva nova baba od sefa) pljuvate. :BUA:
tomos Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Predvsem gume, vzdržljivost bo zgleda manjši problem. Barikelo je nakonc mislu, da na antarktiki voz, k je šlo k poledu s temi jajci od gum. ← Barichello menjalnik, Barichello meni neznano (na sobotnih kvalifikacijah), MS hidravlika. To so po mojem mnenju kar problemi z vzdržljivostjo. Ampak hitri pa, vsaj na začetku, so.
netopir1930 Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Barichello menjalnik, Barichello meni neznano (na sobotnih kvalifikacijah), MS hidravlika. To so po mojem mnenju kar problemi z vzdržljivostjo. Ampak hitri pa, vsaj na začetku, so. ← dragi Tomos, pri Ferrariju so izjavili, da so ogromno tvegali in izbrali zelo mehke Bridgestone gume in zato je lahko M.Schumacher dosegel tako dober rezultat na kvalifikacijah in v uvodnih krogih dirke. Tudi R.Barichello je bil od začetka dirke zelo hiter, dokler so pač držale gume... ko so pa gume "spustile" je bil pa za skoraj 5 sekund!! na krog počasnejši od vodilnih in isto bi se naredilo z M.Schumacherjem, če ga nebi izdala hidravlika!! torej, da zaključima, največji problem pri Ferrariju so gume, ker očitno mehke ne zdržijo, trše so pa prepočasne, seveda poleg tehničnih težav zaradi premalo stestiranega F2005... letos je to ena velika blamaža "velikega" Ferrarija... :BUA: na vašo žalost in na naše veselje!! :OK:
netopir1930 Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Renault je pač trenutno najmočnejši. Ferrari ima KRIZO!!! Ampak slej ko prej bo takriza končana in zopet bodo zmagovali. Vprašanje je samo, ali je letos že prepozno, upam, da ne. :OK: ← ko je Ferrari nazadnje imel krizo je ta trajala celih 20 let... :lol1:
Jacque Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Fernando Alonso swept to a dominant victory in the Bahraini Grand Prix at Sakhir today to score Michelin’s fourth straight F1 success and extend the company’s unbeaten start to 2005. The result increases the Spaniard’s world championship lead to ten points. Michelin drivers took all eight points-scoring positions. Pierre Dupasquier, Michelin Motorsport Director “When we first saw the 2005 Formula One tyre rules, our engineers knew they were taking on a difficult challenge – and I’d like to compliment all of them on a job well done. Our unbeaten start to the season has been a source of great satisfaction. It reflects very well on our technical expertise.” “Today’s race was very demanding, because of the extreme temperatures, and we witnessed a number of fascinating battles involving all of our partner teams. It is clear that tyre-wear rates differed from car to car, but none of the Michelin runners had any problem racing hard all the way to the flag.” “This has not been an easy weekend – the increased pace of Michael Schumacher saw to that – but we produced a package that had a clear edge in an extremely competitive situation. We will spare no effort to maintain the upper hand when the world championship returns to Europe later this month.” Pat Symonds, Renault Executive Director of Engineering “The conditions this weekend have been a real test for tyres, with track temperatures consistently topping 50 degrees, but once again Michelin delivered. Its tyres were quick over one lap and consistent in the race. They gave everything we can ask of a racing tyre.” Patrick Faure, Renault Chairman and CEO “Fernando Alonso has driven exceptionally well in all three races this season, but I would also like to pay tribute to the excellent work done by our principal technical partners – Michelin with its tyres and Elf with its lubricants. Both companies have done a brilliant job and have played a major part in our recent success. This is a real team sport and we must never forget as much.”
Jacque Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 (popravljeno) Pa še B:SS Progress but no points in Bahrain Bahrain GP - Bridgestone - Race Bridgestone Motorsport’s engineers are taking encouragement from the progress that has clearly been made since Malaysia, but will be leaving Bahrain’s Sakhir circuit with a clear picture of the work needed over the coming weeks. Michael Schumacher looked strong all weekend and having started from the front row of the grid it was a bitter blow for Bridgestone to see the World Champion retire from the 57-lap race with a hydraulic problem. Teammate Rubens Barrichello’s hopes of coming away from Bahrain with points were also dashed despite fighting from the back of the grid to fifth. The Brazilian had had a luckless weekend from start to finish with car reliability problems in the practice and qualifying sessions then followed by tyre wear issues in the race. There were no points for the Ferrar’s new F2005 challenger on its debut but signs of potential for future races mean the team and Bridgestone will keep pushing hard over the next three weeks before the first of the European races in Imola. Hisao Suganuma, Bridgestone Technical Manager “It looked like a potentially successful weekend but unfortunately it did not finish as we had hoped. We have clearly made steps forward in the past two weeks and with the support of our teams we shall no doubt make further steps forward. Ferrari worked hard to bring forward the introduction of their new car and together we set about improving the performance of the Bridgestone tyres for this weekend. In this respect we feel we have made progress." "Rubens had a tough time here getting very little track time prior to the race but Michael was able to run strongly this weekend in the practice sessions and he went on to confirm his pace with two good qualifying sessions, setting the third and second fastest times respectively, giving him an aggregated front row position on the grid. Both he and Rubens were also fighting strongly at the beginning of the race: Michael maintained his second place until retiring and Rubens clawed his way up from last on the grid to fifth before he began to lose his tyre’s competitiveness. This is obviously an area on which we need to work over the next three weeks and we shall do our best for the race in San Marino.” Popravljeno April 4, 2005. Popravil Jacque
Jure007 Objavljeno April 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2005 Jacque dej ti to raj mal preved, komu se pa da "matrat" u angleščini
tomos Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 dragi Tomos, pri Ferrariju so izjavili, da so ogromno tvegali in izbrali zelo mehke Bridgestone gume in zato je lahko M.Schumacher dosegel tako dober rezultat na kvalifikacijah in v uvodnih krogih dirke. Tudi R.Barichello je bil od začetka dirke zelo hiter, dokler so pač držale gume... ko so pa gume "spustile" je bil pa za skoraj 5 sekund!! na krog počasnejši od vodilnih in isto bi se naredilo z M.Schumacherjem, če ga nebi izdala hidravlika!! torej, da zaključima, največji problem pri Ferrariju so gume, ker očitno mehke ne zdržijo, trše so pa prepočasne, seveda poleg tehničnih težav zaradi premalo stestiranega F2005... letos je to ena velika blamaža "velikega" Ferrarija... :BUA: na vašo žalost in na naše veselje!! :OK: ← Da zmagaš v svetovnem prvenstvu moraš najprej priti do cilja.
viggen Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 sem si že. Belo kavo zjutraj. :lol1: ← :OK: Ja,ja ta rdeči so pa letos uzeli stvari resno...... :kva2: A so gume krive? Ja itak...... :kva2: Ok, samo malo provociram. Bravo Renojček, čaprav navijam za Zvezdo! :yea1:
pirrulz Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 :OK: Ja,ja ta rdeči so pa letos uzeli stvari resno...... :kva2: A so gume krive? Ja itak...... :kva2: Ok, samo malo provociram. Bravo Renojček, čaprav navijam za Zvezdo! :yea1: ← za Crveno Zvezdo? :hmm: se mi zdi, da ti bolj navijaš za Crveno Zastavo :hmm: :lol1: :lol1: Šalim se, šalim....samo šalim....
IBA Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Samo kaj pa letos Truli dela!!! Je čisto prerojen... tako konstantno še ni nikoli vozil in mislim da je v življenski formi :OK: ... Alonso pa je itak kaliber šampiona in je samo vprašanje časa kdaj !!! Letos ma pa idealno priložnost in upam da mu bo uspelo... (čeprav sem navijač Schumija ampak mislim da že ma počasi dovolj uspehov....ker lani je blo ful dolgi cajt)
Marky Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Vi sploh nič ne veste. Meni je obzorja razširil kolega v nedeljo za šankom, velik ljubitelj rdečih. V zadnjih letih je bil Ferrari preveč sam v ospredju in zanimanje za F1 je upadlo. Zato so se letos skupno dogovorili, da bosta oba voznika rdečih v ozadju, da bo zanimanje spet naraslo. Torej povzetek, Ferrari, njegove gume in voznika sploh niso nič slabši, ampak zaradi dogovora (in menda denarja) namerno vozijo tako slabo! :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :stupid:
pupa Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Vi sploh nič ne veste. Meni je obzorja razširil kolega v nedeljo za šankom, velik ljubitelj rdečih. V zadnjih letih je bil Ferrari preveč sam v ospredju in zanimanje za F1 je upadlo. Zato so se letos skupno dogovorili, da bosta oba voznika rdečih v ozadju, da bo zanimanje spet naraslo. Torej povzetek, Ferrari, njegove gume in voznika sploh niso nič slabši, ampak zaradi dogovora (in menda denarja) namerno vozijo tako slabo! :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :stupid: ← Se mi je zdelo ja, da obstaja "logična" obrazložitev tega :slap:
bassko Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Hja men tut :lol1: Mene je pa spet presenetu tale Red Bull pa sej to je lanski jaguar kako to da je letos tok dobr :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se