d€nzi Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 ko bos kupowal motor(rabljen) glej da bo na njem vse original + to da bo motor imel HOMOLOGACIJSKI KARTONCEK v katerem so zapisani podatki motorja(moc, st. sasije, ipd...), ker na podlagi tega bos lahko motor peljal v menges h gidlu vsaj jaz sem tako slisal kjer ti ga zablokirajo na 11KW nato ga peljes v avtoplus v koper kjer ti motor pregledajo in naredijo now homologacijski kartoncek v katerem pise moc motorja 11KW, tako je bilo menda narejeno na mojem :OK: ... nato pa peljes motor odblokirat in imas spet tistih 35hp v prometni pa 11KW... wse skupaj pa se mi zdi da kosta okol 70k priblizno wendar nisem powsem preprican tk oda glede cene ne bi kej prevec reku:> ampak tam okolo pomoje... to je to lp
Enzo Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 (popravljeno) Kr glej da ga odblokiraš nov avspuh+odstranitev blokade na elektroniki pride tm okol 120.000sit. Da ga zablokiraš pride pa isto tok kokr če bi ga odblokiru. Odvisn če hočeš cenejš pa sam blokado iz auspuha vn pa pol nazaj notr k ga blokiraš. Uglavnm da bi to delu kr velik keša pride sam če tega ne nardiš maš skos strah kdaj te bodo ustavl. LP ← Za zablokirat je dovolj da pelješ motor k enmu k dela auspuhe in ti prišvasa v auspuh, dovolj široko matico, ki motor lih tko motor zmori na 11kw .) Popravljeno April 19, 2005. Popravil Enzo
Mte :) Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 ja ka je pa narobe z blokiranjem in deblokiranjem?? kuk kej to pride?? LP ← Fora je da jest nocem poderat masine... (kokr se bo dal douh ne). Pa tud pol k jo bom (no jo bo servis al pa stric .) ) ne mislem vec k tist k je treba-> masina dela najleps tko k je bla narjena u tovarni :doze: Kok od tega je narobe? :naughty: k jest sm vidu pr stricu k ma enga ATVja, k je sicer 4t, sam ga u 8ih letih ni sraufou niti 1x... (nikol podrta masina) in masina vlece k svina :devil: Za zablokirat je dovolj da pelješ motor k enmu k dela auspuhe in ti prišvasa v auspuh, dovolj široko matico, ki motor lih tko motor zmori na 11kw .) ← A to je dost da ti nardijo homologacijo u kopru?!? :huh: a pol bi lahk reku da si zgubu use paperje (od nouga motorja <_< ) na katerih pise kok kW ma masinca pa bi ti use1 naredl homologacijo? :wacko: Ma kdo kej izkusn? Kk sploh zgleda ta "pregled"? pc
Grilzz Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Mašina NE dela najlepš tako kot je bila narejena v tovarni. Ne vem, probaj si zamašiti eno nosnico in boš videl kako dihajo blokirane mašine.
Mte :) Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 (popravljeno) Ne vem, probaj si zamašiti eno nosnico in boš videl kako dihajo blokirane mašine. ← EJ k sm to probavu sm se skor zadusu!!! :naughty: :slap: :blink: vem kk zgleda ce je masina zamorjena... sam pr 24kW masina NI zamorjena... a lahk kdo opise kk zgleda to u kopru? A je ta matica pa to zadost (da nasedejo da je kao 11kW)? Popravljeno April 19, 2005. Popravil Mte :)
RSmaniac Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Ne ena blokada je na izpuhu to je ta matica če se ne motm, pol maš blokado na uplinjaču, pa blokado na elektroniki. Nevem pa kok se kej tm spoznajo. LP
Grilzz Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Jaz grem v četrtek dol zaradi puncinga skuterja pa ti pol povem kako zgleda.
Enzo Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Ne ena blokada je na izpuhu to je ta matica če se ne motm, pol maš blokado na uplinjaču, pa blokado na elektroniki. Nevem pa kok se kej tm spoznajo. LP ← Original blokada na auspuhu ne pride nikol matica. Blokada na auspuhu je katalizator, ki zamori motor na 11kw. Kar je na elektroniki pa ubistvu ni blokada. To je samo elektronika prirejena za 11kw. In ko odblokiraš auspuh bo lih tko močan z nepredelano elektroniko, sam vlekel bo pa full čudno .)
Grilzz Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Original blokada na avspuhu je cev z manjšim premerom navarjena v notranjost originalne ceviin ne katalizator. To je to ki ti zamori motor.
Grilzz Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 Homologacija motorja te pride 26400, ne vem če je tko tudi le zaradi blokade, čakaš pa od 1 do 2h ur odvisno koliko sreče imaš, pa motor moraš imeti tam.
zasevanec Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Pozdravljeni, oglašam se zaradi vašega povpraševanja za motorno kolo Cagiva Mito 125. Motorno kolo stane v Sloveniji z vsemi dajatvami, homologacijo ter vsemi potrebnimi dokumenti za registracijo 1.292.000,00 sit Cagivo za Slovenijo dobavljamo izključno samo po naročilu. Na vašo željo vam izdelamo predračun ter se dogovorimo o roku dobave…trenutno je zaloga en rdeč motocikel, rok dobave ob takojšnjem naročilu pa bi bil 14 dni. Pozdrav, Gregor Zupan to sm dubu nazaj k sm poslou slo zastopniku za cagivo! eheh mudel je rabu en mesc za tole...joj, tko da homologacija je že uklučena...pol ga lepo kupš odblokiraš in si freee......
Mte :) Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Pozdravljeni, oglašam se zaradi vašega povpraševanja za motorno kolo Cagiva Mito 125. Motorno kolo stane v Sloveniji z vsemi dajatvami, homologacijo ter vsemi potrebnimi dokumenti za registracijo 1.292.000,00 sit Cagivo za Slovenijo dobavljamo izključno samo po naročilu. Na vašo željo vam izdelamo predračun ter se dogovorimo o roku dobave…trenutno je zaloga en rdeč motocikel, rok dobave ob takojšnjem naročilu pa bi bil 14 dni. Pozdrav, Gregor Zupan to sm dubu nazaj k sm poslou slo zastopniku za cagivo! eheh mudel je rabu en mesc za tole...joj, tko da homologacija je že uklučena...pol ga lepo kupš odblokiraš in si freee...... ← poglej pod temo od cagive pa bos opazu da sm jest neki tazga ze pred enim tednom gor nalimu... :slap:
janez11 Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 mene zanima ali bi lahko registriral 22kw 125ccm motor pod 11kw če bi dal blokade notri kaj bi moral narediti
GrCaR Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 mene zanima ali bi lahko registriral 22kw 125ccm motor pod 11kw če bi dal blokade notri kaj bi moral narediti ← pelš enmu, k ti bo dau blokade notr, pol pelš motor v koper, kjer ti zmerjo kolk konjev ma motor in napišejo v homologacijski kartonček! in pol pelš motor registrerat!
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Jao, če to ni smešn, odgovor na prvi post je qoute-an :OK: Drgač pa uporabi iskalnik, očitno si nov tle... ne odpirat tem brezveze, k bo Zok spet pizdu čez vse :closedeyes:
Staycool Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 ne bo šlo. na avtoplus v kopru ne homologirajo predelav. To ti naredijo le na LPP v ljubljani in še to z vsemi možnimi meritvami in potrdili serviserjev. postopek je pa enak kot če bi sam sestavu motor doma. potrebuješ vse izračune in podobne zadeve. strošek je velik.
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 OMG a vam ni dovol 11KW kupiš novega 11KW pol itaq ga odblokiraš pol pa ti v prometni piše 11KW in ti ne morejo nič .........jst iz mojega alhko pridobim 250 če menjam cilindre manjše ( velik strošek ) ampak dobim 250cc v prometni pa mi bo pisalo 125cc z 11KW ........sicer če vam n dovol 11KW kupite si motor z 600cc ali več 125tki nič fali če gre do 130- 140km/h........velik stroj ne bo če je 125! Nevme zakaj vsi začetnikom se mudi na Cagive ali kake aprilie 98 letnika ki letijo namesto si kupit motor ki jim bo ustrezal za 1 motor in dobili z njim izkušnje za naprej se spravit kaj močnješega.......namesto kupit motor samo da leti ehe sam tka motor je treba znat kontrolirat in neverjamem da en začetnik bo znal tega sicer lahko mu vspe sam prej ali slej bo končal kam...........vem no.......meni se zdi to vse skuapj škoda časa in denarja........
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Neumno je dat motor zablokirat-recimo 98' letnik, se ti že bolj splača kupit 99' pa če jo doma odblokiraš pol... Drgač se pa več navadš na motorju ki "trže"-recimo kaka 2T sport varjanta kot pa 4T... IMO
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 (popravljeno) ........ ja navadiš ko praviš ti ...ti si se navadu tvojega ampak si tudi padu in si imel srečo za srečo ampak kaj misliš da bojo vsi imeli srečo kot ti in jst zna se zgodit da bojo šli kot ti pa bojo kr tam obstali in kot jst ki sem tudi se razrežšču z yamaho ampak oba sva mela srečo samo nevem po moje ni pametno začet z mašino ki trže kot praviš ti niso vsi talenti tudi če vozijo motor. Popravljeno Avgust 22, 2005. Popravil AiroH
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Ja ampak raje na 125ki padeš kot pa na 600 pr 2× večji brzini B) ;)
mi Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 ........ ja navadiš ko praviš ti ...ti si se navadu tvojega ampak si tudi padu in si imel srečo za srečo ampak kaj misliš da bojo vsi imeli srečo kot ti in jst zna se zgodit da bojo šli kot ti pa bojo kr tam obstali in kot jst ki sem tudi se razrežšču z yamaho ampak oba sva mela srečo samo nevem po moje ni pametno začet z mašino ki trže kot praviš ti niso vsi talenti tudi če vozijo motor. ← kdaj si se pa ti razletu?
Mte :) Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Nevme zakaj vsi začetnikom se mudi na Cagive ali kake aprilie 98 letnika ki letijo namesto si kupit motor ki jim bo ustrezal za 1 motor in dobili z njim izkušnje za naprej se spravit kaj močnješega.......namesto kupit motor samo da leti ehe sam tka motor je treba znat kontrolirat in neverjamem da en začetnik bo znal tega sicer lahko mu vspe sam prej ali slej bo končal kam ← od kje si bos ti naberu izkusne na enmu nakedu k ma cist drgacne vozne lastnosti kt sportiva... ce bos pol vozu nakede tud naprej, pol ok, sam ce pa misles presaltat na sport varjante se pa nisi naucu prou 0! sam se prej se bos razlimu... sori za :topic:
AiroH Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 od kje si bos ti naberu izkusne na enmu nakedu k ma cist drgacne vozne lastnosti kt sportiva... ce bos pol vozu nakede tud naprej, pol ok, sam ce pa misles presaltat na sport varjante se pa nisi naucu prou 0! sam se prej se bos razlimu... sori za :topic: ← eheh jst sem že vozu športaka da veš.......tako da vem kako se vozi naked in cestni in če povem je skoraj isti kurac z nakedom lih tako polagam to tačke ali ga dajem po čez in linije so iste ..........pri cestne je drugačna drža, vožnja pa je odvisna od voznika! .....jst gorovim glede konjev in moči motorja en tip k prvič je na motorju (razen na onih drekih od izpita ) in si kupi motor k leti se prej on ubije kot jst k ga ne bo znal kontrolirat! zdej pa če misliš da serem .......
Mte :) Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 mah ce sam pr seb ves da NE znas vozit motorja do limita, ga tud nebos! zakwa pa misles da jest se nism cagive zvrteu vec k 6k rpm? tud 80km/h je dost za ucit! pol pa pocas napredujes... no ja pa se masina se lepo utece :rolleyes:
Stric Burek Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 eheh jst sem že vozu športaka da veš.......tako da vem kako se vozi naked in cestni in če povem je skoraj isti kurac z nakedom lih tako polagam to tačke ali ga dajem po čez in linije so iste ..........pri cestne je drugačna drža, vožnja pa je odvisna od voznika! .....jst gorovim glede konjev in moči motorja en tip k prvič je na motorju (razen na onih drekih od izpita ) in si kupi motor k leti se prej on ubije kot jst k ga ne bo znal kontrolirat! zdej pa če misliš da serem ....... ← aha :grrr
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se