Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene zdej tok neki bega :wacko: Supermoto je ful pošteno za po ovinkih, ne moreš pa po terenu. Z enduro pa greš lahko po terenu, samo ni tok za v ovinke. :hmm: A je razlika v vižnji skozi ovinke ful različna med enduro in supermoto? S katero prej padeš?

Objavljeno
S katero prej padeš?

:lol1: :slap: :wacko:

Objavljeno (popravljeno)
...S katero prej padeš?

Odvisno od tega v katero smer gre ovinek... :)

PS: Poglej profil gume in boš takoj videl kateri motor je primeren za kateri ovinek... .)

Popravljeno . Popravil jax
Objavljeno
V ovinek sem mislil. <_<

No potlej se ti pa opravičujem, si pa tako napisal, da žiu boh ne'b razumu .) .

Objavljeno

široke 17'' gume nudjo čist drugačn filing,jst sm tud mislu da lahko s cestnimi enduro gumami lahko nardiš vse.... to je treba probat .)

Objavljeno

Ja honda je fajn ampak ne dam 1,5mio. za tak motor. Rajsi mal pocak pa kup 450. Pa bos dobil leto rabljenga za isti kes. :OK:

Objavljeno
Ja honda je fajn ampak ne dam 1,5mio. za tak motor. Rajsi mal pocak pa kup 450. Pa bos dobil leto rabljenga za isti kes. :OK:

al pa se mau pocakas pa kups yamaho xt660 za tak dnar :hmm: :D

aja pa husqvarna 125sm je ful vredu

Objavljeno
al pa se mau pocakas pa kups yamaho xt660 za tak dnar :hmm:  :D

aja pa husqvarna 125sm je ful vredu

se strinjam, husqvarna je čist ql, pa mislim, da sem jo enkrat na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zasledil za ceno 680.000 sit, sam mislim da je ni več gor :?

mislim pa da ima manj KW kot Honda, ča prav vem ima odprta serija huse okoli 38KM, kar je še vseeno kar veliko za 125ko :OK:

za nakup se boš seveda moral odločiti sam

pa čim več sreče pri nakupu :OK:

P.S.: sam tale honda :wub: :wub: :yea2: :OK:

Objavljeno
, ča prav vem ima odprta serija huse okoli 38KM, kar je še vseeno kar veliko za 125ko 

Ja sam ne WRE al pa SM 125 .)

Tolk konj ima CR125 al pa WR 125 , WRE in SM jih imata popolnoma odprti max. 30 , pa še to je velik, tam okol 27 mislim da jih ima .)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima, glede odprtih ne, pol npr. tehnicn pa to an... ga pades an? pa me zanima od teh nastetih otorjev kok pa grejo kej zaprta verzija? pa kaj nardis pol za odprto? aja.... npr mas eno aprto verzijo an, ma tok pospesku da gre lahko po zadnjem tud?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Supermote? Kalkulacija gre tak:

-cvajtaktar navit (nad 15 KM) je enako letni strošek bencina (manj kot 5,5 ne žre noben) + sintetik olje + bat, obroček (na 7 do 10 tisoč km) + cilinder + plajerca (če ga ne znate prav vozit , ful gas iz hladnega itd.) + kup problemov s policijo in tehno birokrati. Da bi ker civilni 125 SM šel 160? Gre, sam dolgo ne! Kdor išče speed ( in kup tehno problemov) naj kupi Mito ali RS

-firtaktarji. Razne XT 125, suzukiji Van Van, Honde XR 125 SM tudi nov Tomos, Derbi, CH in kup kOREJCEV (Kymco, Hyosung) in Kitajčkov(ki jih v SLO še ni) majo predpotopne 30 do 40 let stare mašine, ki so žilave, še kar ekonomične in večinoma narjene v China, Tajwan, Brazil, Koreja. Max 12 konjev. max 100 na uro.

Edini pravi Evropejec je MZ 125 SM; je največji, najmočnejši firtaktar in najbolj hi-tech (vodno hlajenje, štirventilc, dve odmični, alu cilinder s keramik cementuro-z racing boxom ga spraviš na 13.000 obratov...) Od vseh prej opisanih ma za klaso boljše vzmetenje-lahk zapravlaš tudi za racing fedre. Kdor ga hoče naspidirat naj pogleda www.mz-faber.de. Glej pod Tuning. Ni da ni!.

post-1616-1117441285_thumb.jpg

Objavljeno
Supermote? Kalkulacija gre tak:

-cvajtaktar navit (nad 15 KM) je enako letni strošek bencina (manj kot 5,5 ne žre noben) + sintetik olje + bat, obroček (na 7 do 10 tisoč km) + cilinder + plajerca (če ga ne znate prav vozit , ful gas iz hladnega itd.) + kup problemov s policijo in tehno birokrati. Da bi ker civilni 125 SM šel 160? Gre, sam dolgo ne! Kdor išče speed ( in kup tehno problemov) naj kupi Mito ali RS

-firtaktarji. Razne XT 125, suzukiji Van Van, Honde XR 125 SM tudi nov Tomos, Derbi, CH in kup kOREJCEV (Kymco, Hyosung) in Kitajčkov(ki jih v SLO še ni) majo predpotopne 30 do 40 let stare mašine, ki so žilave, še kar ekonomične in večinoma narjene v China, Tajwan, Brazil, Koreja. Max 12 konjev. max 100 na uro.

Edini pravi Evropejec je MZ 125 SM; je največji, najmočnejši firtaktar in najbolj hi-tech (vodno hlajenje, štirventilc, dve odmični, alu cilinder s keramik cementuro-z racing boxom ga spraviš na 13.000 obratov...) Od vseh prej opisanih ma za klaso boljše vzmetenje-lahk zapravlaš tudi za racing fedre. Kdor ga hoče naspidirat naj pogleda www.mz-faber.de. Glej pod Tuning. Ni da ni!.

Ja, gre pa celih 100?

Jest sem za KTM-a Sting! Ma isto mašino ko Yamahe, sam da ma odprta verzija mal več konjev in gre okol 150. Jest sem mel KTM-a LC2, pa je mašina šla kr dobro, glede na to, da je redko kdaj blo pod 120km/h!

Objavljeno
Ja, gre pa celih 100?

Če znaš je že 100 lahko zabavnih :naughty:

Objavljeno
Če znaš je že 100 lahko zabavnih  :naughty:

Ne, ni!

Nevarnih, zato ker gre tak počas, da lahk gor zaspiš .)

Objavljeno

po mojih izkušnjah je MZ 125SM najboljši med supermoti, samo ima pa določene pomanjklivosti. ampak kot celota je :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno
Ne, ni!

Nevarnih, zato ker gre tak počas, da lahk gor zaspiš  .)

Oky, maš prav... Ni dost... Bom raje nehal...

Mam občutek, da si ti eden izmed tahitrih na ravnini... :)

Objavljeno

Ma ne, sej ni to, da sem rad hiter po ravnini-sej gre včasih čez 200. Sam ka si češ začet z bogimi 15 konji, ko se pelješ po pohorju?

Hm, verjetno bolj malo...

Objavljeno
Ma ne, sej ni to, da sem rad hiter po ravnini-sej gre včasih čez 200. Sam ka si češ začet z bogimi 15 konji, ko se pelješ po pohorju?

Hm, verjetno bolj malo...

Narobe!. Preprobano z MZ-jem 125 SM po Boču: ganjal skupaj s Hondo XR 650 in neko staro Cagivo T4 500. Mz 125 (in to s supermoto gumami heidenau!) sploh ni bil zadnji! Dokler ne skačete čez kamele in se kajlate v pasje strme grče gre 15 konjev čisto dovolj zabavno in popolnoma drugače kot cvajtaktarji (ti vlečejo samo v zgornji tretjini vrtljajev). Kdor ne verjame naj proba! Motorjetovci majo enga testega.

post-1616-1117463992_thumb.jpg

Objavljeno

Ma ja, verjetno se je kr podbreg pelal. Tak motor (supermoto) more met vsaj 40 konjev...

Objavljeno
Ma ja, verjetno se je kr podbreg pelal. Tak motor (supermoto) more met vsaj 40 konjev...

Tudi mali jajčniki oplajajo svet. Za prave gušte niso potrebni samo max.konji (osli) ampak glavca (tudi spodnja) heroja. Tričetrt lastnikov XT-jk ali ostalega japan softa si ne upajo kot tale MZ 125 na fotkah.

post-1616-1117464947_thumb.jpg

post-1616-1117465003_thumb.jpg

Objavljeno

Enim ga ni škoda, oziroma imajo v žepu malo več denarcev, kot ostali-jst.

Objavljeno

jest,kolk si pa ti plačan da tkole hvališ mz-ja? :naughty:

brez zamere,ampak jst sm tud marskej tacga počel z aprilio pa zarad tega še nkol nism reku da je najbolš 125tka .) če bojo mel testnega v LJ,ga bom šel probat ker me res zanima razlika v primerjavi s tomosam...

Objavljeno

Mnja MZ je najbols med 4 taktniki! Drgac se nebi branu huse al pa honde sam kaj k mors tm poleg ze itaq visoke cene naknadno vlagat u razne bate itd... Res je da ma pa okol 30 konjev kar ni mal. MZja so do zdej baje napedenal samo do 22 konjev! Sam MZ 125 motor se bo baje dalo predelat na 350 ccm!!! Kar je zame idealno pol k se ti cez 2 leti izpit odklene:D :D :D Ma pa MZ z sebringom toooook hud zvok da dol pades.

To mi je reku trgovc u motojet-u.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!