Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Ima mogoče kdo kakšno knjigo o vzdrževanju&popravilih ERke? Pa ne mislim tiste, ki se dobi pri nakupu motorja. Raje kaj v smislu Haynesovih priročnikov, kjer je vse natančno razloženo. Nekaj pač, kar prav pride serviserjem (ali garažnim mehanikom, oziroma tistih, ki želijo privarčevati kakšen tolar in sami narediti servis na svojem konjiču)?

Objavljeno

Kmalu bom moral zamenjati gume, pa zbiram potreben info.

Iz "original" Dunlop Arrowmax sem že zdaj iztistnil 11500 km in kot kaže, kakšna 2 K bo še šlo (čeprav je na sredini zadnje nekam (pre)malo profila:)

avatar ne razumem kako si naredil 11500 km z gumo arrowmax pa praviš da lahko še 2k?! pri meni imam na arrowmaxu še komaj 1-2 mm profila po sredini pa ima guma komaj dobrih 5k km!!! ali je to normalno? po mojem bi morala zdržati več!!!

vsekakor naslednja guma metzeler

Objavljeno
avatar ne razumem kako si naredil 11500 km z gumo arrowmax pa praviš da lahko še 2k?! pri meni imam na arrowmaxu še komaj 1-2 mm profila po sredini pa ima guma komaj dobrih 5k km!!! ali je to normalno? po mojem bi morala zdržati več!!!

vsekakor naslednja guma metzeler

Tkole bom rekel. Guma je že ovaljna, ob straneh še veliko mesa (kljub temu, da sem rad vozil po ovinkih), na sredini malo. Bojim se, da ponekod manj - govorim o zadnji gumi - kot en mm. Toda do 10 k mora nov arrowmax nujno biti še "legalen" (torej vsaj 1 mm profila).

Sprednja guma bo zdržala vsaj do 15 K km, verjetno več. Se mi zdi, da je komaj na polovici (še dosti mm:)

Dva nasveta. Ponavadi vozim bolj turing (ali sport turing) stil, pri zaviranju sem nežen...tko da potem je pač tko kot je.

En kolega jih je na KLEju tudi skuril že pri 8000 km. Ne vem, očitno stil vožnje.

P.S. Res je tudi, da bom tistih 2000 km naredil z manj kot milimetrom - vsaj zdi se mi, morda ni tako hudo - profila na zadnji;) A še vedno drži dobro, na ovinkih do tačke (moti le ovaljnost). Dežja se bom pa izogibal.

P.P.S A razmišljaš kaj o Bridgestone BT 45? Britanci jih ful hvalijo, sploh glede življenjske dobe. Ne vem pa, če jih je pri nas mogoče dobiti.

Objavljeno

Pozdravljeni

Danes sem se lotil prvič našponati ketno na er5. Sledil sem navodilom kot piše v priročniku, vendar ko sem prišel do tistih črtic na vilicah sem ugotovil da nista na obeh straneh enako nastavljene. Ko pa odvijem vijak od kolesa pa pogruntam da ta pleh z zarezo lako premikaš prosto skoraj med dvema črticama na vilicah.

Sedaj pa problem. Kako naj vem ali je kolo naravnost ali ne.

LP

Objavljeno

Jaz sem to počel na dve varijanti:

1. Prisloniš na kolo kakšen meter dolgo palico popolnoma ravno, in pogledaš kam kaže. :D Naj bi bila vzporedna z vzdolžno osjo motorja.

2.S šublerjem ali metrom zmeriš razdaljo od centra akse in pa ene fiksne točke na okvirju ali vilici, ki sta simetrični na obeh straneh motorja.

Če imaš pa dober uč, je pa še tretja varijanta in sicer da ti nekdo motor pokonc drži, ti greš pa kakih 5m ali več stran, se na tla vržeš in pogledaš kako kolesa stojijo.

To je tudi uporabno za preverjanje karamboliranosti motorja.

Objavljeno
Pozdravljeni

Danes sem se lotil prvič našponati ketno na er5. Sledil sem navodilom kot piše v priročniku, vendar ko sem prišel do tistih črtic na vilicah sem ugotovil da nista na obeh straneh enako nastavljene. Ko pa odvijem vijak od kolesa pa pogruntam da ta pleh z zarezo lako premikaš prosto skoraj med dvema črticama na vilicah.

Sedaj pa problem. Kako naj vem ali je kolo naravnost ali ne.

LP

Ko boš nastavljal verigo in odvijačil matice na zadnji osi, vedno potisni ploščici (z zarezami) do konca nazaj. Tudi ko boš nastavil verigo, to naredi. Za vsako večje šarjenje ju poizkusi potisniti nazaj. Tako bosta obe na enakem položaju in bo reč še kar zanesljiva. Preden zategneš matico....jasno, še enkrat preveri .)

Objavljeno
Tkole bom rekel. Guma je že ovaljna, ob straneh še veliko mesa (kljub temu, da sem rad vozil po ovinkih), na sredini malo. Bojim se, da ponekod manj - govorim o zadnji gumi - kot en mm. Toda do 10 k mora nov arrowmax nujno biti še "legalen" (torej vsaj 1 mm profila).

Sprednja guma bo zdržala vsaj do 15 K km, verjetno več. Se mi zdi, da je komaj na polovici (še dosti mm:)

Dva nasveta. Ponavadi vozim bolj turing (ali sport turing) stil, pri zaviranju sem nežen...tko da potem je pač tko kot je.

En kolega jih je na KLEju tudi skuril že pri 8000 km. Ne vem, očitno stil vožnje.

P.S. Res je tudi, da bom tistih 2000 km naredil z manj kot milimetrom - vsaj zdi se mi, morda ni tako hudo - profila na zadnji;) A še vedno drži dobro, na ovinkih do tačke (moti le ovaljnost). Dežja se bom pa izogibal.

P.P.S A razmišljaš kaj o Bridgestone BT 45? Britanci jih ful hvalijo, sploh glede življenjske dobe. Ne vem pa, če jih je pri nas mogoče dobiti.

nisem še slišal za bridgestona ampak mogoče bi bilo dobro razmišljati u tej smeri. a je mogoče krivo za obrabo mojega arrowmaxa to da se vozim vedno v dvoje?? stil vožnje je pa čisto umirjen po omejitvah ker nimam denarja za modre angele :BUA: !!! drugače pa ne vem če mi bo še 2k zdržala guma!!??

Objavljeno

Glede Arowmax gum, jst mam D103 obe, spredi in zadi, pa za turing vožnjo so čist kul, če pa se hočete ganjat do konca potlej pa bolj mehke gume kupit obvezno (vsaj zadnjo).

Sem se ganjal po ridah Gerovo (glej forum), in sem pregrel zadnjo gumo, sicer sem bil tut sam kriv za padec, vendar verjamem, da če bi imel malo bolj mehkejšo gumo, do tega padca nebi prišlo al pa bi se vsaj rešil. Ker pol ovinka mi je še nekaj ratalo reševat, potlej sem pa izgubil bitko.

Drugače sem pa z prvo naredil okrog 16k km, z zadnjo pa okrog 8k km. Govorim za prejšnji komplet. Dosti je blo vožnje v dvoje pa tudi norenja! Sploh po Gerovem.

Pa srečno vožnjo!

Lp Burnout

Objavljeno
nisem še slišal za bridgestona ampak mogoče bi bilo dobro razmišljati u tej smeri. a je mogoče krivo za obrabo mojega arrowmaxa to da se vozim vedno v dvoje?? stil vožnje je pa čisto umirjen po omejitvah ker nimam denarja za modre angele :BUA: !!! drugače pa ne vem če mi bo še 2k zdržala guma!!??

Ja, Brdigestone BT 45 je priporočena guma v priročniku ERke. No, če ve kdo, kje jih dobiti in kakšne so cene, se priporočam (jasno, če niso dosti dražje od Metzelerk).

Drugače pa verjetno vožnja v dvoje (večja teža) vpliva na hitrejšo obrabo gum. Jaz se vozim večinoma solo. Vglavnem, kupi nekaj drugega kot ta arrowmax. Že zato, da vidiš, kako se kakšna novotarija obnese (arrowmax res ni najbolj lepljiv).

Objavljeno

Na nekih nemških straneh o ER 5 sem bral, da naj se olje zamenja vsakih 6000 km, oljni filter pa vsakih 12000 km (v bistvu je najboljše, če se oboje hkrati). Zdaj me pa zanima: če recimo menjam filter vsakih 12000 km, a je zato obraba motorja kaj večja ali ne, pač glede na to, da vozim v običajnih pogojih (evropske ceste)?

Kako kaj prakticirate: menjava obeh hkrati ali tako kot sem zapisal?

Lp

Avatar

Objavljeno

glede na to, da er-masina ni neka navita stvar in ce je ne priganjas ravno konstantno v zgorni cetrtini obratov bi lahko IMHO brez problema menjal oboje hkrati na 10.000 km.

to prakticiram pri B12 ze 50k km.

Objavljeno

zdravo!drugo leto spomladi bi se odločil za nakup kawasakija er-5,pa me zanima kako naj ugotovim kateri so zablokirani na 25kw?kajti nimam še izpita za neomejeno,do 25kw pa ga dobim oktobra!vesel bi bil kakršnekoli informacije lahko pa tudi če ga bo kdo spomladi prodajal pove samo da ima v prometni napisano 25kw :D hvala!

Objavljeno
zdravo!drugo leto spomladi bi se odločil za nakup kawasakija er-5,pa me zanima kako naj ugotovim kateri so zablokirani na 25kw?kajti nimam še izpita za neomejeno,do 25kw pa ga dobim oktobra!vesel bi bil kakršnekoli informacije lahko pa tudi če ga bo kdo spomladi prodajal pove samo da ima v prometni napisano 25kw :D hvala!

Ja, zadeva je taka, najlažje moč motorja vidiš v prometni :OK: , drugače ma pa večina motorjev blokado na uplinjaču (furgazer), in sicer je montirana kovinska ploščica, ki blokira gas do polne moči ..... enostavno vidiš to tko, ko "probaš gas" pa vidiš da je hod gasa omejen, koliko je omejen, je odvisno od moči motorja..... oz. močnejši kot je motor bolj ma zaprt gas, tko da mislim da bi mel ER-5 cca. polovico gasa - moja ocena..., medtem ko ma kaka Ninja le cca. "1cm" gasa če se tko izrazim.... Verjetno se zanimaš za nakup "zaprtega" motorja iz tujine, kar je zelo popularno v Nemčiji,..... Pred nakupom se pozanimaj o homologiranju zaprtega motorja glede na slovenske predpise, da ti ne upišejo v homologacijski karton polne moči motorja.....

LP, King

Objavljeno

No kar se tice te varjante, da kupis odblokiran motor, pa ga das zablokirat to stane pri Panigasu 80k :? :blush: , zdej pa ne vem.. a je to res tko drago povsod al kaj je fora tega..a kdo ve kej vec o tem oziroma za kaksno cenejso varianto?

Objavljeno
No kar se tice te varjante, da kupis odblokiran motor, pa ga das zablokirat to stane pri Panigasu 80k  :?  :blush: , zdej pa ne vem.. a je to res tko drago povsod al kaj je fora tega..a kdo ve kej vec o tem oziroma za kaksno cenejso varianto?

Glede blokiranja mislim da jst kr nekaj vem, ker sem šel čez to :)

Zaradi zakonov sem mogel tudi svojega zablokirat in to me je koštalo okrog 50k sit. Blokado mi je dal Mikmehanik v LJ. Koštal me je 30k sit, potlej pa še A-test in sprememba podatkov v prometni 20k sit. Zdej sem dal blokado vn papirji pa so ostali isti.

V bistvu mi je nekaj poštimal fergazerje pol mi je pa še delno zaprl izhode iz cilindrov.

Zdej mam v prometni napisano 25kw vozim pa se z 37kw :)

P.S. Moj ER-5 bo naprodaj konec sezone oz. začetek naslednje, cena & stuff PM

Lp Burnout

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lastniki ERk verjetno opažate, da svetilnost sprednjega žarometa (luči) ni ravno najboljša, kar je posebej moteče pri nočni vožnji. Na netu sem našel nekaj informacij o relativno poceni rešitvi: zamenjati vgrajeno žarnico s svetlješo/močnejšo. Pa me zanima, če je kdo to že naredil in kakšni so (stranski) učinki?

A naj bi šlo za zamenjavo žarnice z več kilovatno ali kako, ter jasno, kaj pravi akomulator na vse skupaj?

Objavljeno

Živjo,

včer se mi je na moji ER-5 pripetila zanimiva zadeva, namreč vozu sem po avtocesti ko mi je začel kašljat in sem prešaltu ročico za gorivo iz PRIM na SEC in.... mi je crknu in ni hotu več užgat :? . V navodilih piše da je ta SEC rezerva in to cca 3 litre in sem tut parkrar prakticiru to da sm na rezervo prešeltu k je začel kašlat.... včeraj pa nič. Tut pol k sem se zaustavu ni hotu več užgat 4x probu pa nč :BUA:

Tak da sm ga pol potisku do benz pumpe (ni bla daleč.. sem mel srečo :P ) in sem natanku not 15,7 litrov do vrha.... Pol mi pa res ni blo nč več jasn, a nima rezervoar 18 litrov????

Ma kdo kako idejo kaj bi to lahk bilo??? Pa sm tisto ročico prstavu na SEC pa na FUEL pa nič :?

Hvala

Objavljeno
Živjo,

včer se mi je na moji ER-5 pripetila zanimiva zadeva, namreč vozu sem po avtocesti ko mi je začel kašljat in sem prešaltu ročico za gorivo iz PRIM na SEC in.... mi je crknu in ni hotu več užgat  :? . V navodilih piše da je ta SEC rezerva in to cca 3 litre in sem tut parkrar prakticiru to da sm na rezervo prešeltu k je začel kašlat.... včeraj pa nič. Tut pol k sem se zaustavu ni hotu več užgat 4x probu pa nč :BUA:

Tak da sm ga pol potisku do benz pumpe (ni bla daleč.. sem mel srečo :P ) in sem natanku not 15,7 litrov do vrha.... Pol mi pa res ni blo nč več jasn, a nima rezervoar 18 litrov????

Ma kdo kako idejo kaj bi to lahk bilo??? Pa sm tisto ročico prstavu na SEC pa na FUEL pa nič :?

Hvala

ER ima 17 L (vsaj letnik 04). Tudi meni je že ugasnil, ker sem prepozno preklopil na rezervo, potem sem imel pa težave z zagonom. Če si imel na PRI je mogoče zalilo vplinjač. Najboljše bi naredil, če bi dal na RES, ugasnil motor, počakal kakšne pet minut, pa potem poizkusil, mogoče celo z zaugom. Skratka, eventuelno mi je vžgal .)

Objavljeno

Ojla, se mi ne da iskat po netu, pa knjižice od motorja nimam tle v LJ, a mi lahko kdo napiše kolikšen je rezervoar letnika 1998. Kolko je rezerve in kolko je komplet poln?

Lp Burnout

Objavljeno

A naj bi šlo za zamenjavo žarnice z več kilovatno ali kako, ter jasno, kaj pravi akomulator na vse skupaj?

Par kilovatna žarnica bi kar pogubna vplivala na cel motor, ne samo akumulator. :P

Drugače je pa o žarnicah že ena tema, se mi zdi. Malo še pobrskaj.

Objavljeno
...A naj bi šlo za zamenjavo žarnice z več kilovatno ali kako, ter jasno, kaj pravi akomulator na vse skupaj?

ammm hehe kilovatna zarnica??? WTF? To bi pa rad videl...

yarnice so 55/60W, no so tudi 100W, NE pa vec 1000 W!!!

Poizkusi z zarnicami, ki dajejo vec svetilnosti ob isti moci. Malo poglej teste.

Imas jih kar nekaj od Philipsa, Osram itd. Dobijo se tudi take, ki se najboljse obnesejo v slabih vremenskih razmerah-noc&dez, megla...

Druga varianta, da das mocnejso zarnico. Moras pazit, da je debelina kablov primerna toku, ki bo tekel skozi, ter na fokus, da se ne bo deformiral yaradi oddane toplote.

...ali pa montiras dodatne luci.

za akumulator ne skrbi.

Objavljeno

Ja, krepko sem se zmotil glede KW .) Prej je tekel en pogovor o porabi elektrike v stanovanjih in sem potem tiste enote kar prenesel sem. Mea culpa.

Drugače pa hvala za nasvete in za omembo teme, ki bi naj že obstajala. Bom pogledal.

Lp

Objavljeno

Živjo,

danes sem opazil da se mi je nosilec za prednjo tačko odlomil (glej sliko) pojma nima kak se je to lahk zgodil, k nism nč odletu 150kg pa tut nimam <_<

a mogoče ve kdo če se da to zvariti oz. kateri postopek varjenja je za ta material. Al pa če kdo ve kje bi se dal to popraviti :?

Hvala za odgovore

post-1894-1120989971.jpgpost-1894-1120989984.jpg

Objavljeno

Po mojem se ti to ne splača varit ker je litina in bo veretno samo še slabše!

Najboljše bi bilo če greš pogledat na kakšen odpad v Italijo, po moje bi meli kaj takšnega, če ne pa kupit nov nosilc.

Lp Burnout

Objavljeno

A pa kdo pozna kak odpad v bližini meje, kjer bi se dal nabavit ogrodje??'

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!