SF Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 A kdo fura na Heidenau. 130/70-17 62H TL64 in 110/70-17 54H TL63?? Kako se obnesejo? Sej ti je že zgoraj Avatar povedal svoje...
sota Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Zdravo! Jst sem pa na svojoga er5 dal namontirat Brigestone BT45, pa jih dones dobim. A ima kdo kakšne izkušnje z temi gumami? Po moje že ne morjo bit slabe. Sicer pa nisem en preveč hiter voznik, vozm bolj "penzionistično". :) LP Jernej
motofrik Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Bridgestone..., kje in po čem? Imel sem jih na Classicu- original, sprednja mi je držala 28 Tkm, ostale (Michelin in Metzeler) pa po 15-18 Tkm...
Cubanc Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Caw Jery Baje so BT45 solidne (dobre) gume. Nekje sem bral da so jih Britanci zlo pohvalil. Zdržijo baje tud kar dolg ( zadnja do 12k ). Kolk si dal za komplet in kje??
Avatar Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Zdravo! Jst sem pa na svojoga er5 dal namontirat Brigestone BT45, pa jih dones dobim. A ima kdo kakšne izkušnje z temi gumami? Po moje že ne morjo bit slabe. LP Jernej Britanci jih hvalijo kot "the best" gume za mopede kot so ER 5, GPZ 500, GS 500, idr. Ne vem, najbrž so dobre in vzdržljive, ampak poceni pa ravno niso.
sota Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 BT45: Zadnja cca 103 eure, sprednja nekaj cez 90 eurov. Kupu, pa montiru pri TMR, dol pri Hrastniku (to je na vrhu hriba :) )! Jutr peljem registrirat, pa se bom cez vikend mal vozu, pa bom sporocu, ceprav kakih drasticnih opazkov po moje ne bo, ker so gume nove, jst pa tut bolj pocas vozm ( za moje pojme :) )! Ce ma pa se kdo drug kaksne izkusnje s temi gumami, pa kar na dan z besedo. LP Jernej
Avatar Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Ve kdo za servis/vulkanizerja na štarjerskem koncu, ki ima na zalogi Michelin Pilot Activ za ER 5? Bom precej hvaležen, ker sem se že pred tedni dogovarjal pri svojem serviserju, je obljubljal, zdaj pa nič od tega, saj omenjenih gum sploh ni na zalogi v Sloveniji. Baje. Torej, če kdo slučajno ve za kakšen plac s temi mišelinkami, naj prosim javi.
Mary Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Mary, kako si zrihtala stvar? Nižanje sedeža, ali drugi amortizerji...? Cau, se nisem nic javila, sem se raje vozila! Resno dvomim, ce bom kaj nizala, ze zdaj se mi na pogled zdi precej nizek. Drugace pa ga zaenkrat dobro obvladujem. Res je sicer, da ne dosezem s celim stopalom do tal. Ce ne bom izzivala usode, morda niti ni panike. Kaj pa vi mislite, je bolje da ga znizam? Jaz imam gor gume Avon, pa sem full zadovoljna :D Tudi jaz imam Avonke. Malo me moti ime. Doma ima mati polno Avon kozmetike! :BUA: Zaenkrat se nisem niti blizu v polno testirala gum. Bom pa upostevala komentarje, ko bom kupovala nove. One more thing! Zanima me, ce ima kdo steviko serviserja Cerne Boruta, in ce servisira Kawasakije? Hvaaaala :)
Avatar Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Cau, se nisem nic javila, sem se raje vozila! Resno dvomim, ce bom kaj nizala, ze zdaj se mi na pogled zdi precej nizek. Drugace pa ga zaenkrat dobro obvladujem. Res je sicer, da ne dosezem s celim stopalom do tal. Ce ne bom izzivala usode, morda niti ni panike. Kaj pa vi mislite, je bolje da ga znizam? Še vedno obstajajo "rejverski" čevlji. Le pretikanje prestav si težko predstavljam :P
Burnout Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 (popravljeno) ... prva Dunlop Qualifier (prva) in Dunlop GT501 (zadnja)... No da malo poročam, včeraj malo probal to kombinacijo in moram reči da :OK: :OK: Ni šlo še čisto od roba do roba gume (zadnje).. manjka še kak milimeter :) pri prvi itak ne verjemem da bom prišel do roba :) (še kake 5 mm, ker je drugačna konstrukcija gume, pri prejšnjih gumah je šlo do roba takoj) Motor je lepo miren v ovinku, tudi pri višji hitrosti, lepše gre v ovinek (vsaj zame), ni bilo nobenih znamenj da bi tela katera kaj popustit, tako da zaenkrat z gumami zadovoljen :) Je pa to komaj prvih 300km tako da poročam še čez kakšnih 1000-2000 km :) Imam pa tudi širšo in nižjo balanco, tudi zelo priporočam :) LP Burnout Popravljeno April 16, 2007. Popravil Burnout
Avatar Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Imam pa tudi širšo in nižjo balanco, tudi zelo priporočam :) LP Burnout Če utegneš pripopaj kakšno fotko nove balance, me zelo zanima kako izgleda - morda bom tudi sam kdaj menjal, vsaj širšo bi rad imel.
Mary Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Nocem se prevec navezati na mojega Sakija. V roku dveh let ga bom mogla prodati, kupiti kaj malo vec. Odvisno od tega kaj se bo izkazalo da mi manjka na tem motorju. Zato ga nocem predelavat. Odkrito povedano, motor je ze zdaj nizek. Edini problem glede visine je morda res samo v tem, da sem bolj light kategorije. Drugi moje visine sezejo normalno do tal in so za 50 kil tezji. In ostali visji se pocutijo kot na mopedu (tipi nimate ravno 166cm)... Tezave imam recimo ze pri mazanju ketne. Ne spravim ga na centralni stender ker je motor u iber tezek ce ga nimas v totalni kontroli. Enostavno ne morem trdno drzat tacke da bi ga nasadila. Pol mi drugi pomagajo :devil: Ampak voznja ni problem. Vozim pa kr sama. K nocem da mi kdo ravnotezje kvari. :) OK, je pa cas da se vclanim v kak velik klub z obveznimi udelezbami - da delujejo bolj resni. Sem iz Ljubljane, mi lahko kdo prosim kaj predlaga. K Samurajem se baje hodi samo pit, nimam nic proti Laskemu, ampak rada bi kaj vec. Kaj pravite na motosvetov klub? Danes me je vreme zajebu, ze od vceraj cakam dez, ne vem kdo me je nasrau, da bo dezevalo. In sem stezka sla z avtom v sluzbo :doze: Lep dan vsem :lol1:
ciciban Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 (tipi nimate ravno 166cm)... Čista resnica :grim Eni smo še za kakšen cm manjši :P Glede postavljanja na centralno stojalo je pa pri nas suhcenih nekako bolj pomebna tehnika kot moč. Ne se sekirat, sej se boš navadla...
Mary Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Sem kolega vprasala za nasvet vceraj, pa sem prevelik chicken, pa nocem nobene praske pridelat, pa sem jo z dolgim frisom ucvrla. Kako tebi to uspeva? Sodelovec pravi, da na KLE500 nima centralnega stenderja, tko da on ga enostavno pelje tok naprej da se ketna zavrti :eek: Sam jaz bi to fensi, pa bi raje na roko kolo zavrtela. Poslus, kako tehniko ti uporabljas, da ti uspeva? Pa oprosti k se ponavljam z : kako tebi to uspeva Se nekaj, na koliko km treba mazat ketno? Sej je tabelca v "prirocniku". Sam resno, res treba mazat na 300km? Jaz sem jih v dveh tednih pridelala 600, pa vprasanje ce je prej kdo kej namazu...
ciciban Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Nažici kakšnega kolega, da zraven stoji. Tko mal za moralno podporo pa za boljši občutek, če bi šlo kaj narobe. Sej ni neka znanost. Stopit moraš na konec vzvoda, pa se obesit gor :D Fizika pač, daljša ko je ročica manj ti je potrebno stopit na štender. Je pa centralno zelo uporabno še za druge stvari. Poleg mazanja ketne (sam je nimam) in šraufanja se zadeva uporablja še za obračanje motorja. Sam tako motor obračam v delavnici. Boš vidla, da ni nobena umetnost. Ti kar lepo probaj :D Tuki je najdeš nekaj na to temo: http://www.motorcyclementor.com/public/142.cfm
Jure Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Je pa centralno stojalo uporabno tudi za dober padec.. Ravno ta vikend sem pomagal enemu motoristu z XJR, ki je padel v ovinku zaradi tega, ker je zapel po tleh s centralnim stojalom.. Ne vem kako je sicer s tem pri ER5, ali lahko podrsa ali ne, vendar jaz bi ga vzel kar stran, sem raje ziher.. Ni bil to prvi padec zaradi centralnega stojala, ki sem mu bil priča. Za postavit motor, je dobra stranska tačka, za mazat ketno in druga opravila pa servisno stojalo, ki ga lahko narediš doma, ali pa kupiš že od 20eur dalje. LP, DeX
Mary Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Ujej, nisem se v fazi polaganja ovinkov :blush: Sam se mi zdi da je pri ER5 vzvod dosti gor... Hvala fantje!
simonsi Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Ketno namažeš na 500km ali pa po dežju.
Burnout Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 ... ker je zapel po tleh s centralnim stojalom.. Ne vem kako je sicer s tem pri ER5, ali lahko podrsa ali ne... LP, DeX Glavno stojalo meni podrsa v ovinkih če mam še koga odzadi, drugače mi pa prej šrauf na tački prej pride do asfalta. Tako da ni neke panike, če se voziš sam :), ti je pa lahko zaradi tega malo dolgčas :P Drugače pa mažem ketno vsake 500-800km (odvisno kako nanese), pa operem jo nekako vsake 5000km :) @Mary: jst ti lahko pridem delat moralno podporo za mazanje ketne :P LP Burnout Če utegneš pripopaj kakšno fotko nove balance, me zelo zanima kako izgleda - morda bom tudi sam kdaj menjal, vsaj širšo bi rad imel. Zmenjeno, bom naredu ta vikend eno fotko, ker sem zdej v LJ pa ni motorja v bližini :( Drugače pa sem jo nabavil v Louisu (Hvala Gorazd11, ki mi jo je pripeljal iz Nemčije), bla je 25€ (LSL Superbike Lenker). Edino kar je blo treba poštimat, nove vstavke z navojem sem moral naredit za prišraufat uteži (hvala očetu :)), ker so na originalni balaci prišvasani. Lp Burnout
Mary Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Prosim, daj! Drugace pa, s cim operes ketno? Naj vam bo jasno, da sem totalni amater, tega me ni sram, se ucim. Potrpezljivo z mano, vam bom ful hvalezna.
Burnout Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Prosim, daj! Drugace pa, s cim operes ketno? Naj vam bo jasno, da sem totalni amater, tega me ni sram, se ucim. Potrpezljivo z mano, vam bom ful hvalezna. 1. Kaj, a pridem delat moralno podporo :) Kdaj pa kam? 2. Ketno operem z nafto. Vzamem en star čopič, ki ni več dosti uporaben, kakšne pol deci nafte (ali pa še manj) pa nekaj za pod motor (kakšno posodo al pa karton) pol pa čistiš :) Tako je prav, naj te ne bo sram, vsi smo bli enkrat začetniki in vsi se učimo :OK: Lp Burnout
Burnout Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Koliko kilometrov se naredili že kaj s svojimi "erikami"? Jst sem jih 26.000km :) Lp Burnout
Mary Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Jaz lahko povem svojo zgodbo... Prvi soncni teden letos sem se vozila s kolesom v sluzbo, brez ruzaka. Sem poguglala in zasla na ruzake iz TC motoshopa. Pogledala sem se rabljene motorje in se do konca zakurila za motor. Kupila ER5-ko iz Ljutomerja, kot iz salona, letnik 04, 13k km za 3,200 EUR. Pravzaprav imam motor dobra dva tedna. Naredila sem vec kot 600km. Zelo malo kilometrov imam torej za sabo, sem totalno neizkusena, ampak ne delam problemov, imam vse postimano v glavi. Kar morate upostevati 26.4. Ce bo komu kaj neprijetno, se lahko dobimo tudi dol... Drugace sem pa naredila edino prav, da imam koncno motor. To me preganja ze vec kot deset let. Izpit sem naredila leta 2000, potem pa nekako nisem imela pravih pogojev da bi si kupila motor. Z ER5ko sem zelo zadovoljna, vesela da je moj prvi. In vem da ne bo zadnji.
Avatar Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Mary: s pravilno tehniko je motor zelo lahko postaviti na centralno stojalo. Ne potrebuješ dosti moči. Gre pa takole: Postaviš se na levo stran motorja, gledaš pravokotno na motor (tako kot bi si ga s strani ogledovala), z levo roko držiš levo ročko na belanci, z desno roko pa zagrabi desni del zadka motorja (tam pod sedežem je na vsaki strani kovinski držaj, ki ga težko vidiš, ga boš pa otipala). No, seveda moraš ob tem ves čas biti tik ob motorju. Skratka, s telesom bodi pritisnjena ob motor. Ko si tako ob motorju in z levo roko držiš levi ročaj belance, z desno pa držalo pod sedežem, s stopalom desne noge pritisni na centralno stojalo. Stopi na tisti "podaljšek", ki je na levi strani stojala (ne moreš zgrešiti). Potem pa le še obrneš belanco popolnoma v levo (z levo roko vlečeš k sebi). Ta položaj je ključen. Vse kar storiš potem je, da motor potegneš k sebi in nekoliko nazaj. Sliši se sicer zelo komplicirano, vendar je skrajno enostavno. In dejansko ne zahteva skoraj nobene moči. No ja, če bomo udarili tole skupno vožnjo, ti lahko pokažem. Še nekaj za ostale: Serviser mi je z zrakom izpihal prah iz bobna, sam sem s šmir papirjem podrgnil zavorne obloge, ampak boben še zmerom ne prime dobro. Sicer bolje kot prej, toda zdaj po 600 km od "posega" zavorna moč ponovno popušča. Zavorna stopalka je ustrezno nastavljena. Res ne vem, je to z vsemi bobni ali kaj?
Mary Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Ketna je namazana :OK: Dva sta mi pomagala, en je bil kontrolor, drugi izvajalec :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se