Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Še nekaj za ostale: Serviser mi je z zrakom izpihal prah iz bobna, sam sem s šmir papirjem podrgnil zavorne obloge, ampak boben še zmerom ne prime dobro. Sicer bolje kot prej, toda zdaj po 600 km od "posega" zavorna moč ponovno popušča. Zavorna stopalka je ustrezno nastavljena. Res ne vem, je to z vsemi bobni ali kaj?

Sicer ne vem kaj bi bil problem... ampak jst zadnje bremze praktično ne uporabljam, ali bremza mašina ali pa pač bremzam s prvo, kadar pa z zadnjo, pa je do sedaj še vedno dovolj prijela, tako da nisem pozoren kako dobro bremza in se ne obremenjujem s tem :)

Lp Burnout

Objavljeno

Sej res, jaz mam relativno zgonjeno predno bremzo. A vi vsi cakate da zacne skripat, preden jo zamenajte?

Bremzam pa samo na prvo + motor.

Objavljeno

Pri meni ni bilo slišat nič škripanja, pa je šlo na enem izmed prednjih diskov že železo na železo.. Poglej koliko mesa imajo še ploščice, to je vidno tudi s prostim očesom in če so pri koncu, takoj zamenjaj :)

Objavljeno

Sej res, jaz mam relativno zgonjeno predno bremzo. A vi vsi cakate da zacne skripat, preden jo zamenajte?

Bremzam pa samo na prvo + motor.

Kot je rekel Dex, poglej stanje zavornih ploščic. Ta narediš tako, da pogledaš (od blizu) mesto, kjer se stika sprednji disk in sprednja zavorna čeljust. Najboljše, da narediš zunaj, ko je svetlo. Če tega nisi nikdar počela, prosi nekoga, ki to zna, naj pogleda. Če ne menjaš (pravočasno) zavornih oblog, boš po hitrem postopku uničila zavorni disk, menjava je seveda zelo draga. Zato sam nikdar ne čakam do konca, menjam, ko je dober milimeter "mesa" na ploščicah.

Objavljeno

Vprašanje glede vrtanja izpušnega lonca pri ER 5. Vem, da ste nekateri to naredili zaradi povečanja glasnosti zvoka. Tudi mene mika. Koliko lukenj je max, da na tehničnem ne komplicirajo? In ali obstaja način začasnega mašenja navrtanih lukenj? Prav tako sem slišal, da naj bi imel ta moped med loncem in izpušno cevjo dosti izolacije, ki naj bi pobrala moč. Je kaj na tem? Ker se mi zdi, da bi se dalo odrezati tisti kos cevi in potem privariti takšno, ki nima zvočne izolacije (to pa zaradi pridobitve kakšnega konja ali dveh). No ja, ker nisem prepričan, če je sploh kaj na tem, raje vprašam.

Objavljeno

Jaz imam navrtanih osem lukenj fi8 mm. Glas precej bolj podoben Ducatijevemu. Za tehničnega pa bom naredil en pokrovček za zadaj. Ni panike, enostavna rešitev... Za vsak slučaj. .)

Objavljeno

Jaz imam navrtanih osem lukenj fi8 mm. Glas precej bolj podoben Ducatijevemu. Za tehničnega pa bom naredil en pokrovček za zadaj. Ni panike, enostavna rešitev... Za vsak slučaj. .)

Kakšen pokrovček? Daj opiši malo, bi še jaz mogoče naredil kaj podobnega.

Objavljeno

Še nisem čisto prepričan, kako bo izgledal. Pritrditev bo verjetno z vijakom. Bo pa nekaj takega, da bo pokrilo zadnjo stran z luknjami, na sredi bo pa luknja, kot je sedaj original. Bom poskusil narisati, pa dati skico gor. Oziroma poslikati, ko bo narejeno. Policaji so brez pripomb, tako da ni panike glede glasnosti. Glede zdajšnjega zvoka, ko je odprt. V bistvu bolj bobni nekje do 4000 obratov, potem pa niti ne več. Ali pa se mi le zdi.. .)

Objavljeno

Mam pa en problem, gledala sem ploscice, zdej al je res na 1mm al pa jaz ne znam gledat. Sej mam ocala, sam nic ne vidim :kva2: Pa tko kul navodila sem dubla. Ne sam res, pomojem je cist kmal treba k serviserju.

Hm.. drugi problem. Pazte to, pri 120 na 7,2k obratih (ja, OK... loh bi dala v visjo prestavo) sem neki zanimivga ugotovila. Neutrala mi je na pol gorela. Ne na polno, ampak tok da sem to v temi opazila. Ko sem se enkrat speljala z nule, je ugasnila in se spet po 5 minutah prizgala.

Jaz bl stromarsko razmisljam, oziroma to bl spada pod fiziko. Se komu zdi da je senzor za neutrali takrat pac v resonanci? K motor se mi nic ni tresu al kej da bi blo narobe.

Objavljeno

Drugace pa, vsakic po dolgi voznji z ER5 ugotavljam, da bi raje imela malo bolj lezec polozaj pri voznji. Tako me morda ne bi bolel hrbet, pa tudi tok zracnega upora ne bi pridelala. Se mi zdi da se mi vratne misice krepijo zaradi celade, ki postane precej tezka, ko vanjo suva veter.

Seveda se krepijo tudi noge, ko ga obracam pred garazo, tezek je, ni kaj.

Objavljeno

Drugace pa, vsakic po dolgi voznji z ER5 ugotavljam, da bi raje imela malo bolj lezec polozaj pri voznji. Tako me morda ne bi bolel hrbet, pa tudi tok zracnega upora ne bi pridelala. Se mi zdi da se mi vratne misice krepijo zaradi celade, ki postane precej tezka, ko vanjo suva veter.

Jaz sem imel na ER5 spredaj namontiran scitnik in je malo manj pihalo, ampak celada je pa bila isto pri vecjih hirostih tezka. Sedaj na BMW RT pa je zgodba popolnoma drugacna, ker je visji scitnik in pri 180 na uro se vedno z lahkoto obracas glavo.

Ampak mislim pa, da pri lezecem polozaju bolj boli hrbet, kot na sedecem.

Tomaz

Objavljeno

Eno konkretno vpršanje (da ice ne popizdi .) ): Ve kdo, kje bi lahko kupil verigo in verižne zobnike za ER 5, vendar z večjim oz. manjšim številom zobcev? Standardno je 17 zobcev spredaj, 46 (mislim vsaj) zadaj. Rad bi kakšnega več zadaj.

Objavljeno

Poglej malo po netu. Pred leti so pri Hein Gerickeju prodajali ne le komplete, ampak tudi le verige, pa tudi zobnike, in si lahko sam izbiral, kaj ti odgovarja. Bi znalo biti tudi sedaj... Kaj pa ti ne odgovarja? Končna hitrost ali pospeški? Ali bi le malo eksperimentiral.. .)

Objavljeno

Poglej malo po netu. Pred leti so pri Hein Gerickeju prodajali ne le komplete, ampak tudi le verige, pa tudi zobnike, in si lahko sam izbiral, kaj ti odgovarja. Bi znalo biti tudi sedaj... Kaj pa ti ne odgovarja? Končna hitrost ali pospeški? Ali bi le malo eksperimentiral.. .)

Ne odgovarja mi predvsem dvoje: Šesta prestava je tako rekoč "overdrive", zato bi rad pri recimo 90 km/h nekoliko večje obrate v šesti, da bo reč bolj uporabna. Prav tako mi zaradi upora (prevelika jakna) moped v šesti ne pride na obrate, kjer je največja moč, zato brez vetrne zaščite niti 180 km/h ne dosežem. Skratka, rade volje žrtvujem 20-30 km/h končne hitrosti za več pospeškov. In nenazadnje rad eksperimentiram :)

Objavljeno (popravljeno)

29.4. ob 10ih parkirisce dolgi most. Nekam ala portoroz, Lasko :grim ali kaj drugega.

29.4.2007 Vožnja "KAWASAKI ER 5" teme -> vec v dotivni temi "najava denvnih vozenj".

Evo Avatar.. mal slikc nove in stare balance.. itak boš pa videl pa sprobal 29.4. ;)

Lp Burnout

post-2159-1177269821_thumb.jpg

post-2159-1177269855_thumb.jpg

post-2159-1177269902_thumb.jpg

post-2159-1177269937_thumb.jpg

post-2159-1177269989_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno (popravljeno)

Letnik je 1998 z skoraj 32k km prevoženih. Kupil sem ga leta 2003 za svoj 19-ti rojstni dan z 8200km :D

@ICE: Najlepša hvala za popravke :OK:

Popravljeno . Popravil Burnout
Objavljeno

Si pa naredil kilometrov. Povej, si imel kake tezave z njim?

Jaz morm ploscice zamenjat, rada bi se naprej varno zavirala s prednjimi zavorami. Morda ves cca quanto to kosta?

:yea1:

Objavljeno

Ja, kilometrov je kar nekaj... ma jih bi bilo še več, če bi blo možno...

Kakor je bilo že velikokrat povedano, je to ena najvzdržljivejših mašin, z motorjem nisem imel nikakršnih problemov, samo redno srvisiram, edino nosilec mašine je počil zaradi tresljajev, pa sem se skoraj celo sezono vozil z počenim, pa se ni nič opazlo :) Ko sem ga zavaril je zdej malo bolj čutit tresljaje v srednjem območju, vendar me ne moti :)

Drugače pa tut jst nameravam zamenjat zavorne ploščice pa zavorno tekočino. Katero firmo priporočate ostali (za oboje)?

P.S. Kje v Ljubljani prodajajo svečke za motor znamke Denso? Kupujem Denso X27ESR-U, NGK-jeve mi niso všeč.

Lp Burnout

Objavljeno (popravljeno)

Dal sem nove NKG, kakor piše v knjigici ... mislim da DR9-EA (če se prav spomnim) in je šlo po števcu 185, ko sem imel Denso.. je šlo 195 (ista ravnica, zelo podobni pogoji), pa še ene 14 dni po tistem k sem dal not NGK, mi je ena crknila. Sem rajši dal stare Densotove not...

Sicer nimam nič proti NGK in so dobre svečke.. ampak sem se tako odločil.

lp Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Objavljeno

A lahko eno amatersko vprasanje, upam da se ne ponavljam (prebiram stare poste na forumu, samo je veliko pejdzev).

Sveck se ne gleda, ne menjava na rednem servisu... Kako jih cekirat? In kaj generalno je razlika med omenjenima firmama sveck?

Objavljeno

A lahko eno amatersko vprasanje, upam da se ne ponavljam (prebiram stare poste na forumu, samo je veliko pejdzev).

Sveck se ne gleda, ne menjava na rednem servisu... Kako jih cekirat? In kaj generalno je razlika med omenjenima firmama sveck?

Pri R-5 imaš na 6K kilometrov mali servis menjava olja ,kontrola: bremz,svetlobnih teles,nivojev, ketne itd.Na 12k kilometrov to ja ca 1X letno pa naj bi se naredil veliki servis, takrat se menja svečke, olje,olni filter, zračni filter,benzinski filter,nastavi se ventile,po potrebi zavorne ploščice, menja se zavorna tekočina,kontrola ketne in zobnikov,gum itd.itd. Razlike med tema dvema proizvajalcema svečk NI. Štirideset let sem mehanik crkne ena druga in tretja svečka neglede na proizvajalca,da bi pa motor z eno vrsto svečk šel slabše kot z drugo to sploh nemore biti res,seveda je zelo važna toplotna vrednost svečke,ki pa je predpisana za določen tip motorja.NEVERJEMI pravljicam :headbang: .Motor lahko bolje gre na izti cesti samo če je razlika v vetru (v hrbet)nikakor pa ne v znamki svečk. :hmm:

Objavljeno

Ne bom se kregal glede svečk. Je bla pač to moja izkušnja.. razlika je bla en dan vreme in pogoji ist... verjetno so pol različne toplotne vrednosti... Nisem pa rekel da so NKG zanič, vem da lahko crkne katerakoli svečka ni važno od firme, mi je všeč kako ene delajo.. in zgleda da je toplotna vrednost kul.

Z Denso svečkami pa vozim že odkar sem ga kupil.. tako da majo za sabo ene 25.000 km pa so še vedno OK.

Drugače, pa me glede tega šraufanja vse uči oče, ki je tudi mehanik oz. je bil včasih.

Glede servisev... sej ni glih nujno da so tako pogosti... jst delam 1X letno... menjam olje, filter, pregledam vse šraufe, vse podmažem (kjer je pač treba), filter za zrak v glavnem samo spucam, ker je še vedno dober....

Pa motor še vedno lepo laufa brez napak :)

Lp Burnout

Objavljeno

Verjetno je bla razlika v hitrosti zaradi tega ker ena ni bla vredu, ker po 14-ih dneh ko sem menjal je šla po gobe.

Drugače pa je vseeno katera je not ali NGK DR9EA or ND X27ESR-U (Denso) obe priporoča Kawasaki :)

Lp Burnout

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!