Burnout Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Glede preverjanja svečk pa: -barva keramike naj bi bla čim bolj bela (ni priporočljivo da je kakšnih čudnih barv) -razdalja med jezičkom in sredinskim pinom (ne vem kako se že reče) naj bi bla med 0.5-0.7mm mislim da je to to... če kaj manjka dodajte. @ICE: Prosim če daš zadnje tri objave v eno. Nisem mogel popravljat :( Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Glede preverjanja svečk pa: -barva keramike naj bi bla čim bolj bela (ni priporočljivo da je kakšnih čudnih barv) -razdalja med jezičkom in sredinskim pinom (ne vem kako se že reče) naj bi bla med 0.5-0.7mm mislim da je to to... če kaj manjka dodajte. @ICE: Prosim če daš zadnje tri objave v eno. Nisem mogel popravljat :( Lp Burnout Barva jezička je pomembna. Če je bela pomeni da je preveč zraka, če je črna pomeni da je preveč benzina. Če je kavno rjava, je lih prav. Sam sem imel probleme na NSR, ker se je zapacala, mel sem nek bel "prah" gor, ki mi jo je totalno zapacal. Potem sem naštimal fergazer in menjal dize je bilo boljše, barva je bila potem rjava Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Super, zdaj razlozite amaterju kako priti do sveck. V navodilih je slikca kere sfavfe mors dol snet itd... Samo ne mislit da po tistih navodilih lahko kaj naredis. Tisti sravfi se itak ne dajo losat. Sicer pa, po logiki jih tud neb hotla. Mozno je pa, da sem jaz kaj zaj** V habatu so cepljeni proti hitrosti, sem se odlocila da ne grem vec tja ( :topic: ). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 (popravljeno) Sneti moraš rezervoar, da lahko prideš blizu. Prvo snameš sedež dol, pol je tam en šrauf pri rezervoarju (direkt pod sedežem), ga odšraufaš. Sam rezervoar je potem natakjen, ima v sprednjem delu dva utora. Počasi ga vlečeš nazaj in moral bi se sam snet. Moraš pa pazit da ne precvikaš ali pa snameš cevk za gorivo. Ker drugače si še precej dela nabereš :) Drugače pa ti lahko to še malo razložim v nedeljo :) Lp Burnout Popravljeno April 24, 2007. Popravil Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sota Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Ker sem pred kratkim menjal svecke, te morem opozorit, da je priporocljivo dat stran se stranski plastiki, ker tanka ne mores snet (razen ce odklopis vse cevke), Lahko opleta in poravsa stranski plastiki. To me je opozoril prejsni lastnik motorja in sem ta navodila tudi uposteval, pa ni blo problema. Plastika na vsaki strani je privita z enim vijakom in pa na treh mestih pritrjena v gumijaste nosilcke. Nic posebnega. :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Jaz sem najprej odstranil cevi za dovod goriva, potem šele rezervoar. Kar zadeva menjavo svečk, žal nisem imel blazno lahkega dela. S ključom za svečke sem komaj prišel do njih, ker je kup nekih žic in še vtori so precej tesni. Drži, nimam nekih zglobnih podaljškov za ključ za svečke, potem bi bilo gotovo lažje. Za nameček je ni mogoče z roko privijačiti na svoje mesto - pretesno. Če jo direkt s ključem začneš šraufati, je pa spet nevarnost poškodovanja navojev. Kako ste drugi rešili ta problem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Jst nisem dajal rezervoarja stran, samo zamaknil sem ga toliko da sem prišel prvo do ene svečke pol pa še so druge. Šraufal sem pa z orodjem ki ga imaš na motorju, pa če mi je kaj rabilo sem vzel v domači delavnici :) Res pa je da je vse skupaj precej tesno .) Drugače za zašraufat sem pa direkt s ključem, samo prvo odvijaš, tako da zaskoči in pade na pravo mesto (navoji) pol pa začneš šraufat :) Je pa res da moraš malo pazit da ne grejo kje navoji :xx: Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sota Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Jst sm isto uporabu orodje, ki je zraven. sem probal s kluči iz gedor pa nikakor nism mogu. Sicer je delo za menjavo dveh svečk res zamudno in težavno, vendar se da to tudi doma. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cubanc Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Živjo. Eno vprašanje za tiste ER-5-aše, ki ste vozil brez in z vetrobranom. Sam sem namreč pred kratkim kupu vtrobran (GIVI) ampak ga še nisem montiru ker imam občutek, da bo motor pol grši :BUA: . Je pa baje vožnja z vetrobranom precej udobnejša :OK: ( brez vetrobrana gre še normalno nkje do 110 km/h pol pa že mal tu-mač piha zame ). Kaj storiti?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Imaš dve možnosti:1.- montiraš, ti je všeč in obdržiš :OK: 2.- montiraš, vidiš da ti ni všeč, pa daš dol :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Živjo. Eno vprašanje za tiste ER-5-aše, ki ste vozil brez in z vetrobranom. Sam sem namreč pred kratkim kupu vtrobran (GIVI) ampak ga še nisem montiru ker imam občutek, da bo motor pol grši :BUA: . Je pa baje vožnja z vetrobranom precej udobnejša :OK: ( brez vetrobrana gre še normalno nkje do 110 km/h pol pa že mal tu-mač piha zame ). Kaj storiti?? Jaz vsekakor ne bi dala vetrobrana gor. Tudi kufra ne. Ker mi enostavno ni vsec. Ce te veter moti, potem je to varnostno stikalo da ne vozis prehitro. S tem ni nic narobe. Ce bi rad vec, naj te pa videz ne obremenjuje. Kaj nismo bolj punce obcutljive na videz? :lol: Vsekakor poskusi oboje, ce ne drugega, da bos videl razliko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Jst ga mam. Res, da motor ne zgleda več tako lep, samo pride prav. :D Sem zadovoljen z njim in ga mam skoz gor. Se pa komot pol pelješ tut 160, pa ne piha glih preveč ;) Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cubanc Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Vidim, da ni druge, kot da ga probam. Verjetno mi bo ql in bo moral izgled trpeti na račun udobja :blush: Burnout - kolk velik vetrobran maš?? Če jih razdeliva na tri stopanje. A srednjega? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Lej taka je ŠIPCA... da ne bom bluzil kako velika je šipca. Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 Zadaj menjal gumo. Sedaj je Heidenau. In vam povem, da je zakon. Oprijem super. V primerjavi s prejšnjo Michelinko pa izgleda širša, čeprav je iste dimenzije. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cubanc Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 Zadaj menjal gumo. Sedaj je Heidenau. In vam povem, da je zakon. Oprijem super. V primerjavi s prejšnjo Michelinko pa izgleda širša, čeprav je iste dimenzije. :OK: Motofrik. Kolk si dal zanjo in kje si jo dobu?? Nekej je blo govora, da se mal težko dobi. Tud jst rabim nujno, nujno zamenat gume ( Heidenau al pa Metzler bo šla gor :OK: ). Verjetno je Heidenau mal cenejša k Metzler? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 Motofrik. Kolk si dal zanjo in kje si jo dobu?? Nekej je blo govora, da se mal težko dobi. Tud jst rabim nujno, nujno zamenat gume ( Heidenau al pa Metzler bo šla gor :OK: ). Verjetno je Heidenau mal cenejša k Metzler? :hmm: Dobiš jo pri Yogiju blizu Velenja (Vinska gora). Ima vedno na zalogi in še najcenejše so. Motofrik: a si imel michelin pilot activ? Koliko so zdržle? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 Pri Yogiju sem jo kupil, ja. Pride 97 Evrov z montažo in centriranjem. Večinoma ima na zalogi. Prej je bila Pilot activ, držala malo čez 10 tisoč. V suhem oprijem brez pripomb, bomo videli v dežju. SF jo je pohvalil, tako da bi znala biti kar O.K. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 Pri Yogiju sem jo kupil, ja. Pride 97 Evrov z montažo in centriranjem. Večinoma ima na zalogi. Prej je bila Pilot activ, držala malo čez 10 tisoč. V suhem oprijem brez pripomb, bomo videli v dežju. SF jo je pohvalil, tako da bi znala biti kar O.K. Pod pogojem, da so tekoči letnik... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 26, 2007 Deli Objavljeno April 26, 2007 1507. Petnajsti teden 07. Me je matral firbec, pa sem zdaj letel v garažo pogledat... .) Nova je. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno April 27, 2007 Deli Objavljeno April 27, 2007 1507. Petnajsti teden 07. Me je matral firbec, pa sem zdaj letel v garažo pogledat... .) Nova je. :OK: Moram še jaz pogledati. Ker se mi zdi, da tokratne Heidenauke primejo bolje kot prejšnje (kljub identičnosti modela). Sem jih danes na Mariji reki izdatno stestiral. Super, tako suvereno se tam že dolgo nisem peljal. No, vozil si Michelin Pilot Activ. Praviš, da so zdržale nekaj čez 10000. Kakšen je bil pa oprijem, vsaj v primerjavi s Haidenau? Sprašujem zato, ker tudi sam razmišljam o Pilot Activ. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 27, 2007 Deli Objavljeno April 27, 2007 Ne bi mogel dati nekega pametnega komentarja, ker sem jih vozil le par sto kilometrov- ta motor imam le dva meseca. Občutek imam, da Heidenau bolje držijo, ampak verjetno sem se le motorja malo bolj privadil. :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno April 27, 2007 Deli Objavljeno April 27, 2007 Pod pogojem, da so tekoči letnik... Blagor se vam,ko dobite(imate) tako POCENI gume včeraj sem plačal zadnjo gumo (montaža in centriraje -ZASTONJ) guma pa :devil: 238 EUR :hmm: ,če jo bom mirkal bo naredila 7K kil. :eek: yan 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peter1 Objavljeno April 27, 2007 Deli Objavljeno April 27, 2007 Lahko nastaviš na najmehkejše, samo ne vem, če bo kaj nižji. Edina prava rešitev je v nižanju sedeža. Dober tapetnik ti ga zniža, da se nikjer ne bo poznalo, da je bil predelan. Mislim, da je Brumer na ženinem ER-5 nekaj takega naredil. Jaz sem ji dal znižat sedež 10€ je vzel lepo naredil pa se motor sedaj boljš izgleda k ma sedež mal bolj drgačno obliko (glej sliko)[attachmentid=96335] Ej a kdo ve kje bi dobil nosilce za zadnji kufer za ta motor letnik pa je 2002 k od starejših Er-5 ne paše od 2001 naprej mora bit. Lep dan vsem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno April 28, 2007 Deli Objavljeno April 28, 2007 Blagor se vam,ko dobite(imate) tako POCENI gume včeraj sem plačal zadnjo gumo (montaža in centriraje -ZASTONJ) guma pa :devil: 238 EUR :hmm: ,če jo bom mirkal bo naredila 7K kil. :eek: Daj daj, jaz takim vedno rečem, če nebi imel nebi mogu dat!!!! :doze: Če pa ti je preveč, kupi si ER5 (samo ta nima 165KM :photo: ), to pa ne a ?!? :grrr :grrr lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se