Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Blagor se vam,ko dobite(imate) tako POCENI gume včeraj sem plačal zadnjo gumo (montaža in centriraje -ZASTONJ) guma pa :devil: 238 EUR :hmm: ,če jo bom mirkal bo naredila 7K kil. :eek:

Hja, kaj češ, to je cena luksuza .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor je luksus neglede koliko KW ima!!!!!

Ni čisto tako .) V deželah tretjega sveta uporabljajo nizko kubikažne motorje kot cenejšo alternativno avtomobilom. Tam najniže kotira kolo, potem je moped, sledi (majhen) motor, avto je luksuz. Se pa strinjam, da so močnejši motorji in tudi šminkerske 125ke že luksuz, vsaj pri nas, kjer je avto relativno poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi se dal dobit kak poloklep za pametno ceno? Če ne, bom pa Givi šipco montiral... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Mary :blush:

Ja no, ce te pa ni bilo. Tok si bil navdusen, se en dan prej spraseval, ce res gremo, pol pa prpa. Pa ne mi rect da zaradi mene nisi prisel :? :cry:

Zdaj, ko imam ze en mesec ER5-ko, sem ugotovila, da kufra nocem, ceprav pride prav, nujno pa rabim "vetrno steklo" (slovnicno pravilno?). Zanima me, kaksna imate ostali na ER5-kah - oziroma, kaj bi imeli (proizvajalec, velikost). Prosim potrudite se z odgovori, ce lahko. K jaz prodajalcev ne poslusam, ker jim cist nic ne verjamem.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočeš kufra..? Meni je pa brezveze nahrbtnik nosit na motorju, če je lahko kovček. Kam bi pa potem dal dežno opremo, pa rezervne rokavice, pulover za mraz, pa žarnice, pa nož, fotoaparat, malico na poti,... Na nobenem mojem motorju še ni manjkal kovček, nekateri so imeli celo vse tri. :OK:

Sicer pa vsakemu po njegovem okusu. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ce gres po plazi, in nosis jakno cez ramo, skornje v vreci cez ramo in celado v drugi roki, ostalo pa v nahrbtniku. Ja, se strinjam, samo potem totalno pokvaris videz in baje se pri visjih hitrostih ne obnese.

"vetrno steklo"? Anyone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se pri višjih hitrostih ne obnese? Na BMW sem imel vse tri kufre, pri 200/uro šel mirno- kot po tračnici. Na ER-5 imam zadaj 52 litrsko Kappo, ne opleta niti pri višjih hitrostih. Tako, da ta z nestabilnostjo je bolj iz trte izvita... Je pa res, da nisem neki spucan purman, tako da ima verjetno tudi teža voznika malo vloge pri vsem tem.

Sprednja šipa? Večinoma montirajo Givi srednje velikosti... Je pa čisto odvisno od višine voznika. Če boš dobila ves vetrni piš točno na čelado, si zadevo še poslabšala. Sicer pa se da naklon malo nastavljati, da si prilagodiš. Malo nazaj po tej temi preberi, potem pa brž k Luisu. Cene? 100-150 Evrov, z nosilci vred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se pri višjih hitrostih ne obnese? Na BMW sem imel vse tri kufre, pri 200/uro šel mirno- kot po tračnici. Na ER-5 imam zadaj 52 litrsko Kappo, ne opleta niti pri višjih hitrostih. Tako, da ta z nestabilnostjo je bolj iz trte izvita... Je pa res, da nisem neki spucan purman, tako da ima verjetno tudi teža voznika malo vloge pri vsem tem.

Sprednja šipa? Večinoma montirajo Givi srednje velikosti... Je pa čisto odvisno od višine voznika. Če boš dobila ves vetrni piš točno na čelado, si zadevo še poslabšala. Sicer pa se da naklon malo nastavljati, da si prilagodiš. Malo nazaj po tej temi preberi, potem pa brž k Luisu. Cene? 100-150 Evrov, z nosilci vred.

Hvala :grim

Hmmm, luis :? Hmm, kje je to? Oprosti, ce sprasujem neumnosti. Res ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Louis, velika moto trgovina v Gradcu, Beljaku... Lahko pa pri nas naročiš, v kakšni moto trgovini. Ni nujno, da bo tudi dražje, čeprav ponavadi je... Edino dobavni roki so malo daljši. .)

Kar se tiče Louisa, pa obstaja ena tema. Tu, na motosvetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje imam. Se opravicujem, nimam nikogar drugega za vprasat.

Zanima me, zakaj je pri naked bike-ih, kot je to ER5 (napisala zato, da ne bo :topic: ),

pomemben navor v srednjem obmocju vrtljajev? Cimvec ga more bit v srednjem obmocju. Zakaj?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bolj potegne in da se mašina za zgledno pospeševanje ne rabi vrteti do blizu rdečega polja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja potem to velja za vse...

Al pa tam k sem to pobrala, pisejo neumnosti.

Prebrala sem: Navor v srednjem obmocju vrtljajev je za sleceni motocikel pomemben element... (Gre za predelavo agregata), da bo nakedu pisan na kozo.

Torej, ima kdo kako idejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, navor je zelo pomemben. ER-5 ga ima kar O.K., ker lepo raste, brez ''nihanja v krivulji''. Športni bajki so bolj visoko vrteči, ga imajo v višjih vrtljajih, chopperji in endure v nižjih obratih.

Mary, si že vrgla oko na kakšno šipo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves kaj, glede sipe, sem hotla jit v cetrtek mal povohat v TC motoshop. Bolj malo nasvetov sem dobila, kaj mi drugega preostane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebrala sem: Navor v srednjem obmocju vrtljajev je za sleceni motocikel pomemben element... (Gre za predelavo agregata), da bo nakedu pisan na kozo.

Torej, ima kdo kako idejo?

Pri moči&navoru gre ponavadi za kompromise, sploh pri motorjih z nižjo in srednjo kubikažo. Bom ponazoril na primeru: Vzemiva 500 kubikov. ER 5 ima okoli 50 konjev pri okoli 9000 rpm (obrati na minuto) in 46 NM navora pri 7200 rpm. Če bi podoben moped hotel imeti 70 konjev, bi te dosegel z "navijanjem" agregata. Večja kompresija, predvsem pa višji končni obrati in drugačna porazdelitev moči. To pomeni, da bi 500 cc navit motor imel 70 KM pri 14500 obratih (recimo). Pri tem bi se tudi max. navor premaknil v višje področje, imel bi recimo 54 NM pri 12000 rpm. Skratka, tak motor bi bil močnejši in bi imel več navora, vendar v visokih obratih. Kar pomeni, da bi veliko slabše potegnil kot ER 5 v območju nizkih in srednjih obratov. Tukaj pride v igro slog vožnje. Cestake se večino časa drži v visokih obratih, zato je vseeno kakšna je moč in navor v srednjem območju. Pri nakedih pa se običajno vozimo bolj "relaxed", torej v srednjih obratih. Skratka, način vožnje je odvisen od motorista in vrste motorja, vsekakor je pomembno, da imaš čim več moči in navora v tistem območju vrtljajev, ki ga najpogosteje koristiš - pri nakedih je to (v povprečju) srednje območje.

Chopperji in endur pa imajo ponavadi čim več moči&navora v nizkem območju vrtljajev...spet zaradi specifike načina (povprečne) vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Ves kaj, glede sipe, sem hotla jit v cetrtek mal povohat v TC motoshop. Bolj malo nasvetov sem dobila, kaj mi drugega preostane.

Nesprašuj kupi šipo,ko bo kakšna daljša tura pa še kufer,na vse se boš počasi navadila in nič te nebo več motilo,šemanj pa nas ostele,ker oboje je na nejkedu nujno potrebno in nad vse uporabno.Samo par dobrih strani šipe: nepiha,jakna ni od mušic,vizir ni od mušic,v slučaju dežja se bolje vidi(na vizir pride manj dežnih kaplic),pri večji hitrosti je motor bolj stabilen.brez,da se sklanjaš nad tank,tudi končna je za ca 5 Km/h večja itd.Tudi kufer ima veliko dobrih lastnosti,pa ti nebi vse našteval saj,če te kdaj na krajši vožnji moti ga emnostavno snameš pustiš doma in ruksak na rame. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok ste mi smešni, vsi neki hudi zagovorniki najkedov, pol pa stavte šipce gor :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja potem to velja za vse...

Torej, ima kdo kako idejo?

Poglej.. sicer smo :topic:, pa vendar - imaš segment motorjev, kjer navor v srednjem območju ni tako zelo pomemben, pač pa je pomembna končna moč, kij o dosežejo (in tudi višje hitrosti).

To z velikim navorom v srednjih vrtljajih je pa zadnja leta modna muha, ko so ljudje pogruntal, da ni vse moč in končna hitrost, ampak predvsem udobje pri vozakanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok ste mi smešni, vsi neki hudi zagovorniki najkedov, pol pa stavte šipce gor :lol:

Motor se mora videti. Ne pa da je zakrit s plastiko, pod oklepom pa žice in cevi, kot kurje čreve. Malo v šali, malo zares. .)

Pa da ne bo vse :topic: , s tega motorja nadaljuješ naprej. Ali v potovalnega, ali big naked, ali chopper, ali...

Kdor bo montiral šipo in kovček, po vsej verjetnosti bo zajadral nekam v bolj potovalne vode. Drugi spet.. Ah, malo sem se zapletel. Skratka, kaj je narobe, če ima naked šipo in kovček? Potem tudi na športni motor ne sodi tank torba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se mora videti. Ne pa da je zakrit s plastiko, pod oklepom pa žice in cevi, kot kurje čreve. Malo v šali, malo zares. .)

Pa da ne bo vse :topic: , s tega motorja nadaljuješ naprej. Ali v potovalnega, ali big naked, ali chopper, ali...

Kdor bo montiral šipo in kovček, po vsej verjetnosti bo zajadral nekam v bolj potovalne vode. Drugi spet.. Ah, malo sem se zapletel. Skratka, kaj je narobe, če ima naked šipo in kovček? Potem tudi na športni motor ne sodi tank torba...

NO, sej je blo malo bolj v šali rečeno, ne se jezit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem motorju se mi nobena šipa ni obnesla. Neglede na model šipe in čelade je vedno prihajalo do butanja vetra v glavo neglede na kot postavitve. Motor je postal tudi bolj nemiren, ker šipa ni vezana na okvir, ampak ponavadi na zgornji križ in krmilo, torej na nek gibljiv, za vožnjo pomemben element. Zapravite denar namesto za šipo za kej bolj pametnega...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem motorju se mi nobena šipa ni obnesla. Neglede na model šipe in čelade je vedno prihajalo do butanja vetra v glavo neglede na kot postavitve. Motor je postal tudi bolj nemiren, ker šipa ni vezana na okvir, ampak ponavadi na zgornji križ in krmilo, torej na nek gibljiv, za vožnjo pomemben element. Zapravite denar namesto za šipo za kej bolj pametnega...

Resno? Katere si pa sprobal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šipa in kovček gotovo pokvarita izgled "nakeda", sta pa nadvse funkcionalna. Če uporabljaš motor za skoke v mesto, za v trgovino in za potovanja, potem sta oba dodatka nujno zlo. Šipa zmanjša upor vetra v trup, zato je vožnja manj naporna (govorim iz lastnih izkušenj), tudi poraba benza zna biti pri višjih hitrostih malenkost manjša, poveča se končna hitrost, pospeševanje je nekoliko boljše (spet pri višjih hitrostih - zaradi zračnega upora). Kovček je zagotovo najbolj praktičen dodatek, saj omogoča tovorjenje prtljage, ki jo lahko po potrebi zakleneš. No, če bi imel moped izključno za sportske užitke in poziranje (hmm....s ER 5? :BUA: ), potem ne bi dal gor nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En k ma kufer naj gre z mano v Italijo, da ga napolneva do roba z 7up-om, k se ga tle ne da dobit. Menjam za pivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!