Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Kawasaki ER5...

Objavljeno

Pravkar sem za ER 5 naročil gume in sicer zadnjo. Že lani sem vozil Haidenau K63 110/70 17 54h spredaj in K 64 130/70 17 62h zadaj. O vsem tem sem pisal tudi na forumu. Guma se odlično obnese na tem motorju in lahko povem da so dobili prav te dni novo pošiljko frišnih gum. Cena: SITNICA! Prva14228 sit in zadnja 15067sit. NAVALI NAROD!!!

Objavljeno

Evo navsezgodaj zjutraj (ob 8.00) je že od firme "Dor to dor" zvonil in ponujal gumo... dobil čist frišno DOT(283)... zdej pa sam še za taprvo keš nabrat pa spet po kolenih... hehehhe

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hmm fajn je una rdeča.. prov nobl... Drugač ša za zanimivost povem, da gume k sm jo kupil še zdej nisem zamenjal, tko da jo mam na lagerju... tale je bla še zdej ko mam že novo doma še dvakrat v Dalmaciji - seveda spet s polno obteženim motorjem... Mogoče bo še za spomlad dobra... hehehe

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

A je mogoče komu kaj znano koliko stane servis pri 12000 km. V knjižici sem gledal, da je kar precej stvari treba preverit/zamenjat, zato me zanima kaj se mi splača zamenjat samemu in kaj prepustit servisu. Predvsem me zanima kaj treba zamenjat!

Najlepša hvala za odgovor!

LP

Burnout

Objavljeno
Predvsem me zanima kaj treba zamenjat!

kot si že sam ugotovil vse piše v knjižici ... mislm ... :o

Objavljeno

B) zanime me ali je možno brez zamenjave platišča na er-5 montirati zadnjo gumo dimenzije 150/70. Po mojem bi bistveno boljš zgledal.

Objavljeno

Videti ne bo toliko širša, ker jo bo preozko platišče "skup tišalo", imela bo špičasto obliko, obrabljala se bo le po sredini, robov ne boš nikoli dosegel, motor pa se bo peljal ko krava. :( Bo pa lepše zgledalo. :OK:

Objavljeno
Pozdravljeni!

A je mogoče komu kaj znano koliko stane servis pri 12000 km. V knjižici sem gledal, da je kar precej stvari treba preverit/zamenjat, zato me zanima kaj se mi splača zamenjat samemu in kaj prepustit servisu. Predvsem me zanima kaj treba zamenjat!

Najlepša hvala za odgovor!

LP

Burnout

Bolje ,da zadevo prepustiš serviserju saj, če je še v garanciji .....(nujno olje,oljni filter ostalo pa kontrola,po potrebi tudi kaj poštima npr.verigo,če je ohlapna)

Plačaš samo materijal in seviserjevo delo,vse ostalo ti pregleda..zastonj odvisno od servisa.Jaz ko ga peljem na sevis mu povem na tok pa tok tisoč in od prednjega do zadnjega kolesa naj vse prekontlolira.

PS.papir prenese vse

Objavljeno
B) zanime me ali je možno brez zamenjave platišča na er-5 montirati zadnjo gumo dimenzije 150/70. Po mojem bi bistveno boljš zgledal.

Bolnik... :D

Objavljeno
Videti ne bo toliko širša, ker jo bo preozko platišče "skup tišalo", imela bo špičasto obliko, obrabljala se bo le po sredini, robov ne boš nikoli dosegel, motor pa se bo peljal ko krava. :( Bo pa lepše zgledalo. :OK:

kaj pa če vzame kako širšo, a nižjo? Recimo 150/55? :D

Objavljeno

Kolega kupuje ohranjenega ER 5; tok, da ce ma kdo kaksne info o kaksnem contact me...

Objavljeno
kaj pa če vzame kako širšo, a nižjo? Recimo 150/55? :D

Nič ne bo pomagalo. Še vedno bo platišče preozko in bo gumo skupaj tiščalo in spet bo guma špičasta in strmo zaobljena in spet se bo obrabljala samo po sredini, robovi pa bodo ostali nedotaknjeni. :(

Pa 150/55 gumo naj kar išče, našel je ne bo... :P

Objavljeno

:yea2: Zanima me koliko stane prednji ščit za veter :ph34r: za er5. Kje se da nabavit zadevo?

Objavljeno

Jaz mam eno šipo še doma sicer je mal spraskana,za eno simbolično ceno bi ti jo prodala imam pa tud stranske nosilce za prodat če gdo rabi.

Glede servisa na 12 pa se mi zdi da menja olje,filter in svečke

Objavljeno
Glede servisa na 12 pa se mi zdi da menja olje,filter in svečke

Kontrola ventilov... :hmm:

Objavljeno
kaj pa če vzame kako širšo, a nižjo? Recimo 150/55? :D

hahahaaa sym !! ma si žlehten :lol1:

Objavljeno
Kontrola ventilov... :hmm:

premza, če se ne motim si imel Suzukij GS500, kjer je bila kontrola ventilov menda res predvidena za 12k km, če se ne motim pa še enkrat vmes??

Ne vem kje sem slišal, da je pri zračno hlajenih motorjih treba ventile kontrolirati oz. nastavljati pogosteje kot pri vodno hlajenih?! Ali pa sem čisto falil?

Tako, da mogoče pri ER5 na 12k km to še ni potrebno?

Tako za info: jaz sem jeseni, ko sem zaključil sezono dal za nastavitev ventilov, vključno z novim tesnilom pokrova ventilov 12500SIT.

Objavljeno

vetrobransko steklo za er 5 se kupi v TC motoshopu u LJ. cena okoli 15k :yea2:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Najprej prosim moderatorje, če tega ne zaklenejo takoj. Vsaj nekaj odgovorov bi rad.

Težava je naslednja. Letos sem kupil čisto novo ER 5. Jo lepo utečem in ko mine prvih 1600 km grem poln pričakovanj na avtocesto. Dam gas do konca. In kaj se zgodi?

Števec se ustavi pri 160 km/h. Teral sem do konca, sam sem precej vitek(a z 80kg spet ne toliko, da ne bi mogel krepko držati ene ERke), vetra ni bilo pretiranega, in še vedno teh prekletih 160. Da to ni dovolj, je pri tej hitrosti začelo tresti balanco. Sprednji del je suvalo zdaj levo zdaj desno. Čisto sem se privil na motor, kot klop. To zelo moteče(in precej nevarno) tresenje se je malce umirilo, hitrost pa je(in še spuščala se je avtocesta) narasla na 170km/h! Kaj za vraga bi lahko bilo narobe?! Še sreča da imam vsaj garancijo. Mater jim!

Lepo prosim za mnenja in odgovore, še posebej od tistih, ki so kupili novo ER 5ko.

Lp,

Avatar

Objavljeno (popravljeno)

tema o ER5 ze obstaja. tja pisi vse o njem. .)

sicer pa lahko da je zaspan (od utekanja), pa kolesi si daj natancno scentrirat! .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ja saj vem, da tam piše o tem. Sicer nihče konkretno te težave ne omenja in bi v ostalih okoliščinah res pisal tja, vendar pa bi potem verjetno trajalo dlje časa, da bi kdo odgovoril. Se pa opravičujem, ker sem odpiral novo temo. Aja, Zok, hvala za mnenje. Morda je res nekaj na tem. Bom pa znorel, če je kaj bolj resnega. Si zamisliš, da šparaš dolgo časa za motor, si ga končno kupiš, potem imaš pa nek nesrečen primerek, črno ovco. Jeba.

Objavljeno
Težava je naslednja. Letos sem kupil čisto novo ER 5. Jo lepo utečem in ko mine prvih 1600 km grem poln pričakovanj na avtocesto. Dam gas do konca. In kaj se zgodi?

Števec se ustavi pri 160 km/h.

Morda pa si kupil oz. dobil različico z omejeno močjo (25kW)? 160km/h bi bilo nekako pričakovano in realno... Preveri pri prodajalcu/serviserju.

D.

PS: Po moje, če ti na računu ne piše, da je 25kW verzija, ti morajo odpreti na njihove stroške!

Objavljeno

po katalogu naj bi imela končno hitrost omejena različica(25KW) Er 5 158 km/h...er 5(neomejen) pa 180 km/h....če si ga spravil do 170 ni nič narobe....tistih 10 km/h mu ne smeš zamerit...vplivi okolja.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!