Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

sej po tvojem mnenju so qualifier rr slick gume skori :naughty:

glej _nejkoo_, prow mimo si brcnu s tisto izjavo o qualifier rr...pa se lahko sam butaš z glavo ob zid :headbang:

druga stvar: zelo dobro ločim sport touring gumo, supersport gumo ter gume za pisto...ti pa jih očitno ne ker si v prejšnem postu klobasal neumnosti, al pa si mislu prow pa te v osnovni šoli niso naučil dobrega izražanja z besedami :whistle: Mogoče si pa le narobe v kaki reviji prebral :evilgrin:

tretja stvar: namen mojga posta je bil popravek tvojih "ugibanj" o pnevmatikah, vmes povedal katero gumo glede na način vožnje, na koncu pa podal nasvet, da bi za njegov motor ter posledično način vožnje vzel raje sport touring varianto, ker er-5 tudi pristoji bolj umirjen način vožnje. Qulifier (opcijsko tudi rr) bo na takem motorju težko izkoristil, to se strinjam s tabo. Druga pesem pa če sploh obstaja v dimenziji 130 rr-ka. mislim da ne.

Kdo je reku de bo zdržala qualifier rr več časa kot kak sprot touring guma? Napisal sem da bo zdržala več ko navadna qualifier...glej no glej, tudi bralno razumevanje ti škripa...

Ne mislim nobenmu pamet preveč solit, samo ponavad če ne poznam stvari tud ne komentiram in me totalno razp... če pole nekdo pametuje o zadevi ki je no pozna...

brez zamere nejkoo, to pa si v prejšnjem postu tud naredu...

:winkiss:

Objavljeno (popravljeno)
sej po tvojem mnenju so qualifier rr slick gume skori :naughty:

glej _nejkoo_, prow mimo si brcnu s tisto izjavo o qualifier rr...pa se lahko sam butaš z glavo ob zid :headbang:

druga stvar: zelo dobro ločim sport touring gumo, supersport gumo ter gume za pisto...ti pa jih očitno ne ker si v prejšnem postu klobasal neumnosti, al pa si mislu prow pa te v osnovni šoli niso naučil dobrega izražanja z besedami :whistle: Mogoče si pa le narobe v kaki reviji prebral :evilgrin:

tretja stvar: namen mojga posta je bil popravek tvojih "ugibanj" o pnevmatikah, vmes povedal katero gumo glede na način vožnje, na koncu pa podal nasvet, da bi za njegov motor ter posledično način vožnje vzel raje sport touring varianto, ker er-5 tudi pristoji bolj umirjen način vožnje. Qulifier (opcijsko tudi rr) bo na takem motorju težko izkoristil, to se strinjam s tabo. Druga pesem pa če sploh obstaja v dimenziji 130 rr-ka. mislim da ne.

Kdo je reku de bo zdržala qualifier rr več časa kot kak sprot touring guma? Napisal sem da bo zdržala več ko navadna qualifier...glej no glej, tudi bralno razumevanje ti škripa...

Ne mislim nobenmu pamet preveč solit, samo ponavad če ne poznam stvari tud ne komentiram in me totalno razp... če pole nekdo pametuje o zadevi ki je no pozna...

brez zamere nejkoo, to pa si v prejšnjem postu tud naredu...

:winkiss:

še vedno se ne strinjam da bi ob športnem načinu vožnje RR držala dlje kot navadna qualifier, ker dobro vemo da bolj dirkaške gume prej pobira kot navadne...prosim če mi najdeš kak link do takega podatka, ali pa če še kdo drug potrdi tole tvojo izjavo, potem se bom tudi opravičil za posredovanje napačnih informacij, prej pa ne...

pa ni nobenih zamer .)

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno

Če finance dopuščajo se da na tak motorček kot je R-5 in R-6 gor Metzeler,Mischelin,Pireli,Bridgestone,Danlop, itd.itd.potem pridejo gor šele razne druge finke-čreva.Od vseh naštetih znamk,pa si izbereš tip gume za tvoj način vožnje.Kar se tiče ugrevanja gum na cesti, je bolje,da jih nesegreješ preveč,če te plavi vstavijo. :headbang: :headbang:

Objavljeno

Zivjo

Vceraj sploh nisem opazil nadaljevanja tega pogovora, zato pisem sele zdaj.

Sem se ze zmenil, da bom menjal obe gumi in bom dal gor obe Metzeler Lasertec. Te gume naj bi bile dobre, vsaj tako mi je bilo receno. Mere gum za ER-5 so spredaj 110/70/17 in zadaj 130/70/17, tako da res ni veliko gum takih dimenzij, recimo Qualifier RR v takih dimenzijah sploh ne obstaja (sodec po cenikih).

Skratka, upam, da bodo Metzeler gume OK, naslednjic lahko probam pa Qualifier, ce bom imel dovolj dolgo ta motor.

lp

Objavljeno

biker77 je tu to potrdil:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...065&st=1140

Sicer pa tko, daljšo dobo ji zagotavlja 2plastonst pri qualifier rr, saj je guma po sredini trša, kar pa qualifier ni. Kolega vozi tako gumo qualifier rr, voziva približno enako hitro, gumo pa zalagamo do roba oziroma se brusjo štape...jst z mojimi bt014 naredu zdej 3k km in imam preglihane indikatroje...jutri menjam gumo in dam gor 208rr k sm jo dobil res ugodno (hvala DEX). Kolega ima isto 3k km narejenih z qualifier rr in ma še pol gume, se prav vsaj še 2500km, skupaj 5500km recimo. Navadna qualifierca zdži cca 4k km take vožnje...

Res je da je rr bolj športna, ampak to ni vse...dejansko je boljša ter vzdržljivejša guma...naslednja moja bo qualifier rr al pa michelin PP...

eh, zdej jst ne bom več :topic: in naj se debata razvija naprej o er-5...

lp vsem

Objavljeno
A mogoče kdo ve kje se na Er5 naštela štand gas. Sm šu dvakrat če own.manual pa ne najdem.

Ko se moto segreje, oz. ko izklopim čok, komaj laufa, in ko hočem dat gas doskrat crkne, preden potegne skoraj vgasne. Mislim da je štandgas, pa vi? :headbang:

Ko je motor segret moraš imeti kar točno 1000 o/min.Nastaviš pa z črnim plastičnim vijakom nekje pod pipco za tank,kot ti je že bilo napisano.Žena nima več R-5(sicer bi ti slikal) ima zdaj R-6 in ima ta vijak desno pod rezervoarjem in z njim nastaviš iztočasno oba vfergazerja.

Objavljeno

Gledal sem po temi ampak nisem zasledil (je pa res da sem nekaj strani tudi preskočil). Ali je med letniki kaka posebna razlika, ali so si načeloma vsi "enaki"?

Mogoče zveni bebavo, ampak saj veste, nikoli ne veš- BMW avti pod 1992 imajo jermene ki se radi strgajo pred rokom, SV650 ima od 2003 vbrizg in "clean" luči pri poloklepu, laguna 2002/2003 je katastrofa, ipd.

Objavljeno
Gledal sem po temi ampak nisem zasledil (je pa res da sem nekaj strani tudi preskočil). Ali je med letniki kaka posebna razlika, ali so si načeloma vsi "enaki"?

Mogoče zveni bebavo, ampak saj veste, nikoli ne veš- BMW avti pod 1992 imajo jermene ki se radi strgajo pred rokom, SV650 ima od 2003 vbrizg in "clean" luči pri poloklepu, laguna 2002/2003 je katastrofa, ipd.

Načeloma so vsi letniki er5 enaki. Obstajata dve "oblikovni" seriji, eno so izdelovali pred letom 2000 (nisem prepričan, če je ravno to leto), drugo pa kasneje. Kot rečeno, vse je enako, razen da imajo starejši letniki nekaj centimetrov krajše zadnje amortizerje (krajše vzmeti), sedež je malenkost drugačen, prav tako pokrov za rezervoar. Karakteristike so enake, razen letnik 2004 in naprej ima enega konja manj in sicer zaradi katalizatorja.

Objavljeno (popravljeno)

Aha, kul, tnx.

Mimogrede, kupujem motor, 90% bo ER-5, ostalih 10% malo miga k SV650.... če kdo prodaja lepo ohranjenega ER-5 (torej takega da se nebi nategnil z nakupom :unsure: ), se toplo priporočam.

Popravljeno . Popravil phoebus
Objavljeno

Pozdravljeni.

Tudi sam kupujem er 5 in če kdo prodaja kakšnega ohranjenega, se priporočam.

Če bi se dalo bi uredil prejšnji post, pa se ne da več... no, bo pa en post več.

Ali pozna kdo katerega od teh dveh motorinčkov, je kateri sumljiv (ali seveda "poznan, dober" motor)?:

http://www.avto_pika_net/2004/motornaKoles...asp?ID=1997001#

http://www.avto_pika_net/2004/motornaKoles...asp?ID=1984387#

Kar se pa tiče prvega oglasa, motor ima zanič gume, je brez originalnega števca (kilometrina????),

prodajalec ni lastnik, zavorne ploščice so proti koncu pa še bi se kaj našlo. V glavnem mene ni prepričal.

Za drugega pa tudi mene zanima.

Objavljeno

Čeprav ta tema ni "galerija" se moram vseeno pohvalit da sem nabavil svoj prvi pravi motor; zelenega ER-5 za katerega sem spraševal tule. Sta ga še dva kolega ki vesta o motorjih malo več pogledala in oba rekla da je 1a, tako da...woo-hoo, dogodivščinam naproti :kva2:

Sigurno je že kje napisano, samo iskalnik ne išče na <=3 črke, priložena navodila so pa nemška (ki je ne znam 0)..zanima me tole- pipica ima kot je narisano v navodilih 4 položaje- ON, PRI, RES, "kraftstoffhahn".

ON je pač da pelješ dokler ne prideš do rezerve, RES pokuri še rezervo (in mi je jasno da se lahko voziš tudi na RES in pač riskiraš da ko crkne crkne dokončno), nista mi pa jasna PRI in kraftstoffhahn- najbrž je eden od njiju da je dotok popolnoma zaprt, drugi pa kaj tretjega? Super-pretok za po dolgem času vžgat?

Objavljeno
Čeprav ta tema ni "galerija" se moram vseeno pohvalit da sem nabavil svoj prvi pravi motor; zelenega ER-5 za katerega sem spraševal tule. Sta ga še dva kolega ki vesta o motorjih malo več pogledala in oba rekla da je 1a, tako da...woo-hoo, dogodivščinam naproti :kva2:

Sigurno je že kje napisano, samo iskalnik ne išče na <=3 črke, priložena navodila so pa nemška (ki je ne znam 0)..zanima me tole- pipica ima kot je narisano v navodilih 4 položaje- ON, PRI, RES, "kraftstoffhahn".

ON je pač da pelješ dokler ne prideš do rezerve, RES pokuri še rezervo (in mi je jasno da se lahko voziš tudi na RES in pač riskiraš da ko crkne crkne dokončno), nista mi pa jasna PRI in kraftstoffhahn- najbrž je eden od njiju da je dotok popolnoma zaprt, drugi pa kaj tretjega? Super-pretok za po dolgem času vžgat?

Malo že veš, ostalo povem. ON in RES si uganil, PRI pa pomeni direktni dotok goriva. Namreč v položaju ON in RES teče bencin, če motor lavfa, na PRI pa je drekten dotok. Ko ti na ON zmanjka benza, za trenutek daš na PRI, da zalavfa, potem pa na RES. Kraftstoffhahn pa je nemška beseda za pipico za gorivo...

Objavljeno

U, ful hvala, ga bom vsaj znal vžgat če bo kdaj za preklopit na rezervo :whistle:

Objavljeno

V navodilih piše, da se moraš naučiti, kako odpreti rezervo med vožnjo. Namreč, ko motor začne cukati, ker mu zmanjkuje goriva je najbolje čimprej odpreti rezervo, preden mu zmanjka goriva (ugasnjen motor med vožnjo je lahko neprijetna zadeva). Torej se vsedeš na motor in natipaš to pipico in si zapomniš položaj, da lahko med vožnjo, ne da bi odmaknil pogled s ceste, preklopiš pipico. Zapomniš si število kilometrov in po nekje 50-60km znova tankaš, oz. preveri, koliko imaš rezerve. Pa ne pozabi po točenju znova prestaviti na ON.

Objavljeno

Torej razlika med letniki ni le oblikovna. Novejši modeli z daljšimi amortizerji imajo višji sedež in na videz sicer podoben, a drugačen okvir zadaj, kar se lepo vidi, če poizkušamo montirat nosilce kovčkov iz starejšega modela. Malce drugačne so tudi vilice. Bisto ostane enako: Nažalost samo en disk spredaj. Starejši pride prav nižje raslim voznikom, novejši pa ima veliko prednost, ker ga lahko bolj obtežimo.

Objavljeno

Kar se tankanja in pipice tice... imam odprto do konca. ER 5 ima namrec cager za nivo goriva in res na vem zakaj bi se obremenjeval z rezervo pipico in odmikanjem pogleda s ceste, ko gre proti koncu, pac natankas.

Objavljeno

pecikl!!! Sem mel er5ko prej pa ni šanse da se tako lepo pelje kot er6n. Poleg tega tut er6 je pecikl :naughty:

Objavljeno
pecikl!!! Sem mel er5ko prej pa ni šanse da se tako lepo pelje kot er6n. Poleg tega tut er6 je pecikl :naughty:

??? Meni je dobro služil, zakaj pecikl?

Objavljeno
??? Meni je dobro služil, zakaj pecikl?

Zato, ker t00n misli, da se mora malo duvat.

Objavljeno (popravljeno)
??? Meni je dobro služil, zakaj pecikl?

Pa dobro služi že:D samo če se pa hočeš malo bol pelet pa ga morš pošteno prosit

:evilgrin:

dsc02852.jpgdsc02853.jpg

sem mel letnik 2003 z hommade auspuhom pa je mel 57 konjev pa mi ni bil kaj prida. Malo bolj kot kasna odprta 125ka+ teža:/

dsc02851.jpg

Popravljeno . Popravil tOOn
Objavljeno

Toon: Kako veš, da je imel 57 konjev? Si izmeril? Prav lepo te prosim, da opišeš, kako si iztisnil dodatnih sedem konjčev? Avspuh, dynojet, filtri?

SF: Za okvir in vilice ne vem...kaj je pri vilicah drugače, so krajše ali kaj?

Objavljeno

Novejši ima spodnje aluminijaste dele drugačne, na vrhu imajo plastične vložke za boj proti insektom :naughty: ...

Objavljeno
Pozdravljeni.

Na ER-5 bi moral menjati sprednjo gumo, ki gre proti koncu. Na servisu mi priporocajo Dunlop Qualifier (po forumu vidim, da jo kar pohvalite). Zadnja guma je Michelin Macadam in sem jo dobil na motorju cisto novo (kupil sem ga lani jeseni, do zdaj pa naredil nekaj cez 1800km). Je pa dimenzij 130/90/17, torej 2 cm previsoka - to sem ugotovil sele danes.

Kolega mi je rekel, da bi bilo pametno menjati obe, ceprav je zadnja se dobra. Prvic zato, da sta od iste firme, drugic pa, ker ni pravih mer. Zanima me, kaj menite vi. V motorizmu sem zacetnik, tako da sam ne vem, kaj bi bilo najboljse.

Ce menjam obe, katero gumo mi za ta motor priporocate za zadnjo? Isti kolega pravi, da naj za obe vzamem Metzeler. Kaj menite?

Kaksne kvalitete je sploh Michelin Macadam?

Na gumah nocem sparat, ker se hocem udobno in varno peljat, sploh hocem biti pa sproscen in zaupat v gume.

Hvala za mnenja

lp

Glede na moje izkušnje na ER-5, ti priporočam da zamenjaš obe, in obe pravih mer. Glede samih gum, pa mani kar ustreza kombinacija spredaj Dunlop Qualifier 110/70 17, ter zadaj Dunlop GT-501 130/70 17, prva je res športna guma, vendar sam želim da imam dober oprijem prve gume in sem zato dal spredaj športno gumo namesto touring in do sedaj ni nikdar zdrsnila. Zadnja sicer ni sport guma ampak na žalost je zelo težko dobit kakšno pametno gumo za zadaj. Drži vredu, sicer se rada malo pregreje, vendar do sedaj nisem imel nekih težav s kakšnim prevelikim oddrsavanjem zadnje gume. Kako vozim čez ovinke pa lahko vidiš par strani nazaj. Tako da, glede na to, da imaš še začetniško vožnjo ti to kombinacijo gum priporočam, pa boš imel mir :) Tudi ko sem vozil po mokrem nisem imel nobenih težav in so gume vredu držale cesto.

To je moje mnenje! Odločitev je pa tvoja ;)

Lp Burnout

Objavljeno
Toon: Kako veš, da je imel 57 konjev? Si izmeril? Prav lepo te prosim, da opišeš, kako si iztisnil dodatnih sedem konjčev? Avspuh, dynojet, filtri?

SF: Za okvir in vilice ne vem...kaj je pri vilicah drugače, so krajše ali kaj?

po pravici povedano nisem meril ampak sem jih ocenil. Povprečna er5ka ima okoli 50 konjev in gre okrog 175 do 180. Meni je potegnla dosti bol kot nekatera druga( sem se vozo se z 5 različnimi). Filter je bil navaden avspuh pa kot sem napisal hommade predelan ^_^ ^_^

Če pa ni imel 57 jih pa je imel vsaj 55 :D Teh par konjev pa mi menda res nebos očital ali?

Glede na moje izkušnje na ER-5, ti priporočam da zamenjaš obe, in obe pravih mer. Glede samih gum, pa mani kar ustreza kombinacija spredaj Dunlop Qualifier 110/70 17, ter zadaj Dunlop GT-501 130/70 17, prva je res športna guma, vendar sam želim da imam dober oprijem prve gume in sem zato dal spredaj športno gumo namesto touring in do sedaj ni nikdar zdrsnila. Zadnja sicer ni sport guma ampak na žalost je zelo težko dobit kakšno pametno gumo za zadaj. Drži vredu, sicer se rada malo pregreje, vendar do sedaj nisem imel nekih težav s kakšnim prevelikim oddrsavanjem zadnje gume. Kako vozim čez ovinke pa lahko vidiš par strani nazaj. Tako da, glede na to, da imaš še začetniško vožnjo ti to kombinacijo gum priporočam, pa boš imel mir :) Tudi ko sem vozil po mokrem nisem imel nobenih težav in so gume vredu držale cesto.

To je moje mnenje! Odločitev je pa tvoja ;)

Lp Burnout

130 si mel zadnjo gumo??? z 150 se dosti lepše obnaša na cesti vrjemi :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!