Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Če sem prav razumel, z originalnim filtrom, le s predelanim izpuhom min. 10% večja moč...? :whistle:

Le koliko sem jih imel jaz (dyno-jet, K&N filter, odprt izpuh,...)?

Pa s tem ne mislim provocirati, le zanima me, če kdo ve, koliko obljubljajo za ER-5 s tem dyno-jetom. Vem, da obstaja tema za dyno-jet, samo tega, zapisanega v prvem stavku, nekako ne verjamem. Možno, samo ...

Objavljeno
130 si mel zadnjo gumo??? z 150 se dosti lepše obnaša na cesti vrjemi :D

Jp in še vedno jo mam :) Kako misliš se lepše obnaša? Ker tudi z gumo 130 se obnaša čisto vredi pa nobenih problemov, kar je pa nad 130 km/h v ovinkih pa itak z nobeno gumo ne bom dosegu da je bolj miren. Sicer pa se mi zdi da z gumo 150 ne bi tako lepo padal v ovinke, kar mi je pa precej pomembno in predvidevam da rata z 150 gumo malo bolj len za v ovinke (če se motim naj me nekdo popravi :)) Verjamem pa da je z 150 gumo boljši za potovanja.

P.S. Zelo mi je važna ciklistika in lega na cesti, pa tut kako hitro ga lahko iz enega kolena prestavim na drugo, širina gume mi ni važna :)

Lp Burnout

Objavljeno
130 si mel zadnjo gumo??? z 150 se dosti lepše obnaša na cesti vrjemi :D

Spet eden pameten? :naughty:

Objavljeno
Spet eden pameten? :naughty:

Povečat dimenzije gume je smrtno nevarno!!! Dimenzija gume je predvidena glede na več dejavnikov, eden od njih je tudi širina platišča.Do sedaj je bilo zaradi preveč "pameti" kar nekaj padcev, ko je na ovinku povihalo gumo. Širše gume od predvidenih ponavadi montirajo mulci s kompleksi majhnega tiča... :naughty:

Objavljeno

Toon: Potem te moram razočarati, s home made avspuhom si pridobil kvečjemu kakšna dva konja. Gledal sem namreč precej solidne predelave gpz 500s, kjer so menjali celoten izpušni sistem, vgradili dynojet stopnje 3 ali 4, odstranili ali močno predelali airbox, zamenjali filtre, pa so pridobili največ 5 dodatnih konjev. Sicer pa je razlika, da bolj potegne, precej subjektivna. Če tankam slabo serijo bencina je moped dosti bolj zamorjen, kakor če tankam dobro, po možnost 98 oktansko gorivo. Tudi čistost filtra in novost sveč se po občutku na erki kar močno pozna.

Objavljeno
Povečat dimenzije gume je smrtno nevarno!!! Dimenzija gume je predvidena glede na več dejavnikov, eden od njih je tudi širina platišča.Do sedaj je bilo zaradi preveč "pameti" kar nekaj padcev, ko je na ovinku povihalo gumo. Širše gume od predvidenih ponavadi montirajo mulci s kompleksi majhnega tiča... :naughty:

SF, govoriš moje misli :D :worship:

Lp Burnout

Objavljeno (popravljeno)

No, ženske imamo itak zato da nam vsake tolko kako zagodejo.

Danes sva se prvič skupaj peljala eno furo in je pri plezanju na motor (zadaj je kovček tako da je mogla dat nogo čez stol namesto zadaj naokoli) z "ročajem" od zadrge na škornju "lepo" pritisnila v stol. Seveda se je strgal (luknjica 1x1cm) :angry:

Vprašanje že poznate- s kakšnimi flikami se to zaflika in kje se jih dobi? Nebi rad da se trga naprej (in da mi ob dežju zamaka), celega pa tudi nebi dal preoblečt dokler je "samo ena mala luknjica".

Popravljeno . Popravil phoebus
Objavljeno
No, ženske imamo itak zato da nam vsake tolko kako zagodejo.

Danes sva se prvič skupaj peljala eno furo in je pri plezanju na motor (zadaj je kovček tako da je mogla dat nogo čez stol namesto zadaj naokoli) z ročajem od zadrge na škornju "lepo" pritisnila v stol. Seveda se je strgal (luknjica 1x1cm) :angry:

Vprašanje že poznate- s kakšnimi flikami se to zaflika in kje se jih dobi? Nebi rad da se trga naprej (in da mi ob dežju zamaka), celega pa tudi nebi dal preoblečt dokler je "samo ena mala luknjica".

Oprosti, ker ti ne bom dal nasveta za popravilo, poznam pa tvoje občutke. Meni je moja na prvi furi pustila precejšen podpis na izpuhu (podplat škornja). K sreči sem lahko spoliral dol.

Pa pred leti pripeljem domov nov avto(iz trgovine), domači pes pa me ni spoznal in je skočil na vrata (črta krempljev od šipe do praga)...

Mogoče pa le: neseš sedež k tapetniku, popravilo ni drago. Samo prevleko bo snel in zakrpal.

Objavljeno

Ma ja, vedno je treba krstit :)

Bom povprašal okoli za kakega tapetnika, če pa kdo od vas pozna (lj) se pa priporočam. In itak, če obstaja kaka namenska flika me bo zanimalo če ima tapetnik 300 let čakalno vrsto :whistle:

Objavljeno
Ma ja, vedno je treba krstit :)

Bom povprašal okoli za kakega tapetnika, če pa kdo od vas pozna (lj) se pa priporočam. In itak, če obstaja kaka namenska flika me bo zanimalo če ima tapetnik 300 let čakalno vrsto :whistle:

Vprašaj kermavnerja nek od tržaške naprej, če se da kej naredit.

Objavljeno
Povečat dimenzije gume je smrtno nevarno!!! Dimenzija gume je predvidena glede na več dejavnikov, eden od njih je tudi širina platišča.Do sedaj je bilo zaradi preveč "pameti" kar nekaj padcev, ko je na ovinku povihalo gumo. Širše gume od predvidenih ponavadi montirajo mulci s kompleksi majhnega tiča... :naughty:

Try it pa boš vido ^_^ ^_^ Smrtno nevarno my ass .) Ti si smrtno nevaren kadar se vozis ja

Objavljeno

Mel isti problem na KLE-ju s tem ,da je od majhne raztrganine postajala čedalje večja in sem dal potem preoblečt cel sedež.To se ti bol splača,ker če ga boš že enkrat dajal dol je bolš ,da ga daš kar preoblečt .Samo merkaj,da boš dal nazaj podoben materjal kot je bil prej,da ne boš dal gor kakšno usnje,ker ta vpija vodo!Najboljš kakšen elastičen skaj,ker se le ta lepo usede po sedežu. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

tOOn ti moraš bit pa res še zelo mlad... :naughty:

A gre za neproprcialno velika jajca glede na tiča v stanju erekcije? :evilgrin:

Objavljeno

Evo, sem bil pri tapetniku (v bistvu dveh) in imata oba polne termine še za vsaj kak teden, potem sem pa usput skočil do čevljarja pritisnit en gumb na hlače in ga vprašal če mi lahko to poflika da bo vsaj za nekaj časa. In voila, naredil mi je fliko za 5 eur za katero mi "garantira" da ne bo spustila (ne pritiska ne vode). K sreči je luknjica čisto ob robu tako da se ne pozna FUL.

Sicer je pa res, preobleka sedeža je poceni- 25-40 eur, narejeno v dnevu ali dveh; edino na vrsto moraš prit. Bom nekaj časa s to fliko (bejba se pač mora navadit dvignit nogo :whistle: ), če bo še kaka luknja ratala bom dal pa preoblečt (ali pa pozimi ko bo motor spal).

Imam pa še eno vprašanje- v tej temi sem že bral o tem kako rad poči zadnja vzmet če ga preobremeniš, pa kako je treba pazit na nosilnost ipd...pa sem šel malo seštevat: jaz v obleki in s čelado pridem nekje 90 kil, bejba nekje 65, kar je skupaj 155, pa recimo 160.

Po homologaciji je NDM 380kg, masa vozila 199kg, torej 180 kil nosilnosti. 20 "fore". Disklock ima 2 kili, pa kufer ima 2, pa kako kilo ima nosilec za kufer in ostane še 15. Saj je res da v 15 kil spraviš veliko kratkih majic in hlač, pa še kako brisačo, ampak vseeno ni veliko. Torej, ali je -razen seveda težje vožnje- kaka huda nevarnost da gre kaj narobe če za par kg presežeš NDM (po vaših izkušnjah, najbrž je šel že kdo kam dlje kot za en dan na morje in nazaj)? Govorim o par kg preko, torej tip + bejba + nekaj poletnih oblek in brisači recimo, ne o pol tone :)

Guest Brumer
Objavljeno (popravljeno)

Imam pa še eno vprašanje- v tej temi sem že bral o tem kako rad poči zadnja vzmet če ga preobremeniš, pa kako je treba pazit na nosilnost ipd...pa sem šel malo seštevat: jaz v obleki in s čelado pridem nekje 90 kil, bejba nekje 65, kar je skupaj 155, pa recimo 160.

Meni ni počila vzmet na ER-5 ampak,zlomil se je levi amortizer,zgoraj pri ušesu in je feder odletel v graben sreča,da se je to zgodilo pri ca 40 Km/h motor pa je bil obremenjen z ca 170 Kg. :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Zivjo

Glede na moje izkušnje na ER-5, ti priporočam da zamenjaš obe, in obe pravih mer. Glede samih gum, pa mani kar ustreza kombinacija spredaj Dunlop Qualifier 110/70 17, ter zadaj Dunlop GT-501 130/70 17, prva je res športna guma, vendar sam želim da imam dober oprijem prve gume in sem zato dal spredaj športno gumo namesto touring in do sedaj ni nikdar zdrsnila. Zadnja sicer ni sport guma ampak na žalost je zelo težko dobit kakšno pametno gumo za zadaj. Drži vredu, sicer se rada malo pregreje, vendar do sedaj nisem imel nekih težav s kakšnim prevelikim oddrsavanjem zadnje gume. Kako vozim čez ovinke pa lahko vidiš par strani nazaj. Tako da, glede na to, da imaš še začetniško vožnjo ti to kombinacijo gum priporočam, pa boš imel mir :) Tudi ko sem vozil po mokrem nisem imel nobenih težav in so gume vredu držale cesto.

Gumi sta ze zamenjani (obe), gor sem dal pa Metzeler Lasertec. Zaenkrat je obcutek v redu, pojma nimam pa, kje je meja, ker verjetno tudi se nisem blizu (ob straneh imam se kaksen cm nepovozenega roba na zadnji gumi). Oddrsnila mi ni pa ne prej sprednja, ki je bla ze proti koncu, ne zadnja, ki je bila napacnih dimenzij in menda dokaj trda. Vem pa, da je prednja na ogretem asfaltu pri bremzanju drzala kot neostik (z zdajsnjo pa se nisem probal, ker sem hkrati menjal tudi sprednje obloge in sem jih se malo sparal).

Sem imel pa ene dvakrat obcutek, kot da se je zadnja guma v ovinku malo upognila... ali pa kot da bi jo v ovinku spodmaknil za kaksen cm, vendar je potem spet normalno prijela, zdaj pa ne vem ali se to pac dogaja, ali je to znak, da bo zdrsnila ali sem ravno peljal cez zalivko, ceprav se jih tam ne spomnim...

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam en precej zanimiv problem, ki mi para živce. Če se kdo domisli učinkovite rešitve, je car. Stvar je sledeča: Pred nekaj dnevi sem na ERki zamenjal svečke, zadeva je veselo predla. Naslednji dan sem očistil k&n zračni filter. Tokrat sem ga prvič čistil...sicer pravilno, res pa je, da sem nanj nasprejal preveč k&n olja. Prav tako mi je blizu kovinskega nastavka pri rezervoarju počila cev za gorivo. Ker ni bilo druge, sem počen del odrezal in skrajšano gumajsto cev za gorivo nataknil nazaj. Tudi preveč naoljen filter sem vtaknil na svoje mesto. Naslednji dan se peljem na daljšo turo. Po sto kilometrih ugotovim, da motor nekam slabo vleče. Vse kar sem prejšnji dan počel je, da sem skrašal cev za gorivo in naoljil k&n zračni filter. Sem naslednji dan vzel filter ven, ga še enkrat opral in blago naškropil s oljem. Malo boljše sicer, ampak še vedno je mašina vlekla slabo. In tudi v prostem teku ni mirna...če so bili prej obrati med 1150-1200, zdaj nihajo med 1000 in 1100. Potem sem vzel ven zračni filter in poizkusno opravil nekaj kilometrov vožnje brez filtra. Mnogo bolje, tudi obrati so bili konstantni na 1200. Pomislil sem, da je mogoče tisto olje potegnilo skozi vplinjače in zapacalo svečke. Zato sem danes vzel ven svečke. Čisto vredu, nič zapacane. Odkrito rečeno nimam pojma kaj bi bilo, a nekaj mora biti z dostopom zraka. Mašina je zamorjena, brez filtra dela skoraj normalno, s filtrom ne. Naj povem, da sem k&n uporabljal 20000 km, brez problema, ni poškodovan, mislim tudi, da ga tokrat (drugi poizkus) nisem preveč naoljil. Če pihnem vanj od blizu, čutim na drugi strani membrane svojo sapo, pa tudi na svetlobi se lahko vidijo tu in tam majhne luknjice (tako je bilo že ko sem kupil novega). Edino česar se lahko domislim je dvoje. Ali je zapacalo vplinjače...čeprav potem ne vem zakaj bi brez filtra mašina boljše tekla, ali pa je kaj z dotokom goriva (zaradi centimeter skrajšane gumjaste cevi), kar pa se mi spet zdi nelogično. Vglavnem, zelo bom vesel kakšnega pametnega nasveta (ne v stilu pelji k mehaniku).

Objavljeno

Imam en precej zanimiv problem, ki mi para živce.

Najprej namontiraj originalni zračni filter,svečke pa se bodo same očistile pri malo daljši vožnji.Namreč svečke sploh ni zdravo parkrat odvijat in spet privijat kajti zelo rad se poškoduje porcelan in potem boš imel same probleme.Jaz sam vedno vozim z originalnim filtrom in ga lepo parkrat spihaš pri ca 30k kil. pa kupiš novega in nikakršnega pranja in oljenja ni potrebno.Namreč z vsakim neoriginalnim filtrom in še če ga preveč naoljiš imaš veliko večjo porabo goriva.Pa še tole pri teh vplinjačih z membrano je zelo važna količina pretoka zraka sicer je zmes goriva in ztaka zelo neuravnovešena-nepravilna.Za benzinsko cev pa se pozanimaj v kakšni trgovini z avto deli saj jo imajo na metre samo premer moraš vedet ponavadi je za motorje 6 mm ali pa 8 mm.(notranji premer).

Objavljeno
Zivjo

Gumi sta ze zamenjani (obe), gor sem dal pa Metzeler Lasertec. Zaenkrat je obcutek v redu, pojma nimam pa, kje je meja, ker verjetno tudi se nisem blizu (ob straneh imam se kaksen cm nepovozenega roba na zadnji gumi). Oddrsnila mi ni pa ne prej sprednja, ki je bla ze proti koncu, ne zadnja, ki je bila napacnih dimenzij in menda dokaj trda. Vem pa, da je prednja na ogretem asfaltu pri bremzanju drzala kot neostik (z zdajsnjo pa se nisem probal, ker sem hkrati menjal tudi sprednje obloge in sem jih se malo sparal).

Sem imel pa ene dvakrat obcutek, kot da se je zadnja guma v ovinku malo upognila... ali pa kot da bi jo v ovinku spodmaknil za kaksen cm, vendar je potem spet normalno prijela, zdaj pa ne vem ali se to pac dogaja, ali je to znak, da bo zdrsnila ali sem ravno peljal cez zalivko, ceprav se jih tam ne spomnim...

lp

Nevem zakaj sploh to pišeš ni slabe Metzelerke,pa še ogromno kilometrov boš naredil v primerjavi z vsemi drugimi.

Metzeler pa dolgo ..............nič potem so vse ostale.Vse to drži za cestno-normalno vožnjo za pisto pa mora biti guma mehka(kot radirka) in seveda poceni saj jo menjaš že po parih krogih!!!!!

Objavljeno
Nevem zakaj sploh to pišeš ni slabe Metzelerke,pa še ogromno kilometrov boš naredil v primerjavi z vsemi drugimi.

Metzeler pa dolgo ..............nič potem so vse ostale.Vse to drži za cestno-normalno vožnjo za pisto pa mora biti guma mehka(kot radirka) in seveda poceni saj jo menjaš že po parih krogih!!!!!

bom jst odgovoru k je 2409 na pocitnicah:

Prikaz Metzeler ucinkovitosti: sva sla 20.-22. na dolomite (jst na RST, 2409 na svojem ER5). Ni mi bilo jasno kako dobro se drzijo njegove gume. Polagal jih je od roba do roba in delal ostale reci, ki se jih dela na dolomitih s tem, da mi je zgledalo, k da se cel cas samo rezi. Skratka Metzice rox.

Objavljeno
Najprej namontiraj originalni zračni filter,svečke pa se bodo same očistile pri malo daljši vožnji.Namreč svečke sploh ni zdravo parkrat odvijat in spet privijat kajti zelo rad se poškoduje porcelan in potem boš imel same probleme.Jaz sam vedno vozim z originalnim filtrom in ga lepo parkrat spihaš pri ca 30k kil. pa kupiš novega in nikakršnega pranja in oljenja ni potrebno.Namreč z vsakim neoriginalnim filtrom in še če ga preveč naoljiš imaš veliko večjo porabo goriva.Pa še tole pri teh vplinjačih z membrano je zelo važna količina pretoka zraka sicer je zmes goriva in ztaka zelo neuravnovešena-nepravilna.Za benzinsko cev pa se pozanimaj v kakšni trgovini z avto deli saj jo imajo na metre samo premer moraš vedet ponavadi je za motorje 6 mm ali pa 8 mm.(notranji premer).

Hvala za nasvet. Ja, tudi jaz sem pomislil, da poizkusim še z original papirnim filtrom. Me sicer jezi, ker ga moram ponovno kupiti, k&n pa ne bom metal v smeti. Zna biti, da je res kar praviš. Ti vplinjači so očitno precej občutljivi na dotok zraka. Imaš kakšne izkušnje s čistili za vplinjače, ki se natočijo v rezervoar za bencin? Mogoče bi tudi s tem poizkusil.

Lp

Objavljeno
Hvala za nasvet. Ja, tudi jaz sem pomislil, da poizkusim še z original papirnim filtrom. Me sicer jezi, ker ga moram ponovno kupiti, k&n pa ne bom metal v smeti. Zna biti, da je res kar praviš. Ti vplinjači so očitno precej občutljivi na dotok zraka. Imaš kakšne izkušnje s čistili za vplinjače, ki se natočijo v rezervoar za bencin? Mogoče bi tudi s tem poizkusil.

Lp

S temi čistili vam samo denar iz žepov jemljejo,ti tako naredi kot sem ti napisal,pa se boš sigurno spet normalno vozil.Nevem,ali boš verjel na mojih motorjih in mašinah nikoli nerazdiram vergazerjev,če se že zamaši se vedno diza za prosti tek,ta pa se vedno da odviti iz zunanje strani in ni potrebno razdirat celega vergazerja.Kosilnico za vrt(travo)imam staro 27 let(Honda) še nikoli ni bil vergazer razdrt je pa res,da vedno,ko neham kositi zaprem benzin in pustim mašino laufat dokler nezmanjka benzina v vergazerju in sama crkne-tako se nemorejo nabirat vsedline v vergazerju.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Zivjo

Gumi sta ze zamenjani (obe), gor sem dal pa Metzeler Lasertec. Zaenkrat je obcutek v redu, pojma nimam pa, kje je meja, ker verjetno tudi se nisem blizu (ob straneh imam se kaksen cm nepovozenega roba na zadnji gumi). Oddrsnila mi ni pa ne prej sprednja, ki je bla ze proti koncu, ne zadnja, ki je bila napacnih dimenzij in menda dokaj trda. Vem pa, da je prednja na ogretem asfaltu pri bremzanju drzala kot neostik (z zdajsnjo pa se nisem probal, ker sem hkrati menjal tudi sprednje obloge in sem jih se malo sparal).

Sem imel pa ene dvakrat obcutek, kot da se je zadnja guma v ovinku malo upognila... ali pa kot da bi jo v ovinku spodmaknil za kaksen cm, vendar je potem spet normalno prijela, zdaj pa ne vem ali se to pac dogaja, ali je to znak, da bo zdrsnila ali sem ravno peljal cez zalivko, ceprav se jih tam ne spomnim...

lp

Zdravo

Jaz moram tudi menjat zadnjo gumo in se mi tale Metzeler Lasertec kar dopade. Kako se kaj obnese sedaj ko si naredil že nekaj kilometrov, še kaj spodrsava al je zdej ok?

Zdej sem imel Pirelli SPORT DEMON pa je bila vredu sm hitro se obrablja, zato bi poiskusil kakšno drugo. Ima kdo izkušnje z Brigestone Battlax BT-020 ali Battlax BT-45?

Lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Zdravo

Jaz moram tudi menjat zadnjo gumo in se mi tale Metzeler Lasertec kar dopade. Kako se kaj obnese sedaj ko si naredil že nekaj kilometrov, še kaj spodrsava al je zdej ok?

Zdej sem imel Pirelli SPORT DEMON pa je bila vredu sm hitro se obrablja, zato bi poiskusil kakšno drugo. Ima kdo izkušnje z Brigestone Battlax BT-020 ali Battlax BT-45?

Lp

Zivjo

Sicer pozno odgovarjam, ampak prej nisem videl vprasanja.

Guma ne zdrsuje, edino v prvi pri polnem gasu in gladkem asvaltu. Kaj pametnega ti tudi ne morem povedati, ker je to moj prvi motor in prva guma, tako da je ne morem z nicemer primerjat. Do zdaj sem naredil z njo nekaj cez 5000 km in bo se za nekaj casa, se pa na sredini obraba ze konkretno pozna.

Moti me, da mi pri zaviranju (testnem - rad eksperimentiram) sprednja guma dostikrat prekmalu zdrsne. Nekako mi ne daje obcutka, da bi se lahko, ce bi bilo treba, res hitro ustavil. Po drugi strani pa vcasih res dobro prime, tako da sklepam, da je ponekod pac tako zanic asvalt in bi zdrsnila tudi vsaka druga guma.

Drugace pa, kot je ze Dr. Jakob povedal, v Dolomitih se mi je samo smejalo, sigurno gre pa zahvala tudi odlicnemu asvaltu, ne samo dobri gumi.

Upam, da kaj pomaga.

lp

Objavljeno
Potem se pa da še notri žarnica za proti mrčes, pa še motorja ne boš rabil več pucat.

Meni se je ko sm imel ER5 smejalo velikokrat, še danes se mi ko pomislim nanj in resno razmišljam, da si ga spet kupim. jutri bo padla odločitev o prodaji FZ6, ko sprobam še zadnjo modifikacijo. Če mi ne bo ustrezalo, bo šla Yamaha od hiše, izbor bo potekal med ER5 starim in novim, ER6, SV650, CBF 500 in CBF 600. Mi je pa nekako najbolj pri srcu ravno ER5, ker je enostaven, zdi se mi uporabnejši za vsak dan, ima ožjo zadnjo gumo, centralno stojalo... In nažalost slabo bremzo spredaj...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!