Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Do 170 sm ga spravil, ko je bil nagib ceste ugoden, pa skoraj ležal sem že na njem. Do 160 sem ga spravil na normalni cesti. Mater....mogoče je res to, da je zadeva omejena. A v prometni piše 36 KW (kar je 50 konjev). Nevem. A končna hitrost je bila občutno prenizka. Sicer pa pospeški niso slabi, pa še zadeva se do konca zvrti. Bi bilo v primeru omejitve moči tudi temu tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam podobno težavo na KLE letnik 2004, 34KW, pri 8000 vrtljajev se v 6 prestavi kar ustavi na 160 Km/h, sam se bom pozanimal na servisu na 6000 km, bo kmalu, mislim pa da nekaj ni kot bi moralo biti, po predvidevanju in posvetovanju z nekaterimi motoristi, je potrebno nastaviti uplinjač!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na omejeno skoraj sigurno nisi naletel. malo jo še vozi, saj se more zlaufat mašina. po kakih 1000 ali več km bo šla boljše. prvo "utekanje" še ne pomeni da je motor do konca ulaufan, z gonjenjem bo pridobil še nakaj na hitrosti, lahko pa vseeno na servisu preveriš če so fergazerji nastavljeni tako kot morajo biti.

sicer pa na ER5 in z 80 kg ne pričakuj čudeža, se mi zdi da si malo preveč pričakoval, pomoje jo boš z svojo kilažo težko spravil do 180 km/h razen na kaki res dolgi ravnini ali po brehu dol. malo računaj da je nenazadnje to samo 500 ccm in da mašina ni navita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa na ER5 in z 80 kg ne pričakuj čudeža, se mi zdi da si malo preveč pričakoval, pomoje jo boš z svojo kilažo težko spravil do 180 km/h razen na kaki res dolgi ravnini ali po brehu dol. malo računaj da je nenazadnje to samo 500 ccm in da mašina ni navita.

se strinjam z napisanim.. tistih 180 je ponavadi izmerjeno v sterilnem laboratorijskem okolju.. prepričan sem, da ti bo tudi serviser to rekel :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ER-5 mora števec kazat blizu 200 km/h! Če upoštevamo, da kaže malo preveč, bo to dejanskih 180.

Da kaže 170 (dejanskih 155km7h) je odločno premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem vedel. Nič, v Eliso ga bom peljal na "zdravniški" pregled, pa bomo videli. Ampak če se le lahko kaj za j., se bo to zgodilo meni :(

In tistih 170 je bila izjema, ko sem ležal na motorju. Drugače 160. No bom še tole navrgel, morda je kakšna povezava. Ko vžgem hladen motor (v toplih dnevih), (brez zauga) vžge brez problema, nato pa po nekaj sekundah ponavadi ugasne(število obratov se začne zmanjševati pod "štant gas".)

Če dam zaug ni nič boljše, razen če istočasno dodam plin(v prostem teku).

Skratka tudi tole z vžigom ni čisto vredu. Mogoče je kakšna povezava(diza ali kaj podobnega) med tem in prenizko končno hitrostjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da to ni dovolj, je pri tej hitrosti začelo tresti balanco. Sprednji del je suvalo zdaj levo zdaj desno. Čisto sem se privil na motor, kot klop. To zelo moteče(in precej nevarno) tresenje se je malce umirilo, hitrost pa je(in še spuščala se je avtocesta) narasla na 170km/h!

A si imel mogoče kovček namontiran? Ker potem bi bil to vzrok tresenja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si imel mogoče kovček namontiran? Ker potem bi bil to vzrok tresenja...

Tut če je bil kovček gor nebi smel tok zlo rukat pa bit tok zlo moteče.

Sam kot primera - jest mam gor 46-litrski kovček pa je čist lepo vodljiv tut nad 200km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam kovčka. In motor je nov, tako da gotovo ni vzrok v kakšnih zvitih vilicah ali okvirju. Sumim da bi lahko bilo kaj narobe z dotokom goriva, da ga ne dobi dovolj v visokih obratih(kar se očitno pozna v šesti prestavi-iz končne hitrosti sklepam...in da se ustavi pri 8000 rpm(v 6 prestavi), čeravno ima max moč pri 9000) Ko ga vžgem, če je hladn, vžge brez problema, potem pa po nekaj sekundah ugasne(obrati padejo pod štant gas).(Če je segret teh težav ni)...vseeno...tole z vžigom tudi ni čisto ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri ER5 mi je treslo belanco, samo kadar sem se peljala v ovinek ali kadar sem zavirala. Največja hirost, ki sem jo dosegla je bila 190(s kufrom), s tem, da sem imela veter v hrbet, drugače več kot 180 ni šlo.

LP D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej preveril pri lastnici (63 kg) dobro razlaufanega ER5, motor ji gre po števcu do 200, če je bolj "težko" vreme pa samo do 180. tudi z dvema osebama more v normalnih razmerah potegniti do 170. očitno pri tvojem nekaj ni dobro nastavljeno ali pa samo rabi še več časa da se razlaufa do konca ker je motor sedaj še zaspan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In motor je nov, tako da gotovo ni vzrok v kakšnih zvitih vilicah ali okvirju.

tudi pri novih motorjih so vcasih presenetljivo visoka odstopanja glede ciklistike. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ER5 je vedno šel vsaj 180, brez kakršnih koli nizkih drž. Tudi z dvema je lepo potegnil čez 170.

Je pa res, če ga voziš v nizkih obratih ne bo neke poskočnosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:afro1: jaz sem tudi letos nabavu ER5 novo, črne barve in sem z njim full happy. tudi jaz sem ga pri skupaj prevoženih 1800 km navil do 160 km/h, cca. 8000 obratov, 6 predstava (s peto predstavo pa tudi gre 150 km/h). :yea2: mogoče je res problem v tem, da si hotu motor z več kw/KM. drugače pa motor od 6000 obratov naprej lepo vleče in vožnja skozi ovinke je zelo stabilna - je pravi užitek. :OK:

Popravljeno . Popravil Ice
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo isto pisala k Pervy,se čist strinjam z njegovimi izjavami.Drgač pa mam še vedno za prodat stranska nosilca givi šipo in en ščit motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joso11, a tebi tudi trese pri 160. Mislim halo, ni bilo močnega vetra, niti nimam kufra, pa je tako treslo, da sem se pošteno ustrašil. Poleg tega tudi vžiganje ni takšno kot bi moralo biti. Morda je glede hitrosti res(si ga privil do konca?) kar ugotavljate(ni še dovolj utečen, itd), a vseeno...180 km/h bi lahko ob normalnih pogojih dosegel(vsaj po števcu). Bomo vidl kaj bodo ugotovili naservisu. Če bo kaj narobe bom poročal in upam, da bom komu drugemu, ki bo naletel na podobno težavo, prihranil nekaj živcev.

P.S:Mislim da so bila moja pričakovanja glede motorja kar realna, težava je le, da so bila osnovana na podatkih, ki se dobijo v revijah in na raznih forumih(in potem bi človek pač sklepal da gre ER 180 km/h, pije pa od 4.5-5.5 L...

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joso11, a tebi tudi trese pri 160. P.S:Mislim da so bila moja pričakovanja glede motorja kar realna, težava je le, da so bila osnovana na podatkih, ki se dobijo v revijah in na raznih forumih(in potem bi človek pač sklepal da gre ER 180 km/h, pije pa od 4.5-5.5 L...

ne, jaz težav s tresenjem nisem imel. edino sem mal serviserju težil pri servisu na 1000 km, da je prva bremza bol kilava pa je dejal, da se mora pri novih motorjih disk razmastiti in je potem bolje. bom tudi svojega ob naslednjem lepem vremenu poskusil na AC, pa da vidik koliko bo šel. poraba cca. 5 l se mi zdi poštena. moti me to, da zelo hitro števec kaže na rezervo. potem pa greš na bencinsko in ugotoviš, da lahko napolniš le z 11 litri . no ja, 7 litrov rezerve je pa malo too mač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

@ avatar: ...in prekontroliraj prednjo feltno in gumo, najbrž ponovno centriraj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moja izkušnja če ti bo kej pomagal (sm se glih slučajno spomnu).

Men je tut na začetku full tresl balanco in na konc sm ugotovu da je biu "križ" čist odšponan. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj prispevek;

Meni moj ER5 brez težav potegne do blizu 200 km/h. Števec se ustavi malo pod 200, to hitrost pa motor doseže dokaj hitro. Ni treba, da je veter v hrbet ali pa klanec navzdol. Pa še kufer mam gor. Sicer nisem ravno težka kategorija, 65 kg z vso opremo vred! :)

Tresenje; meni trese krnilo samo pri hitrostih od približno 60 do približno 80-90. Serviser rekel, da je to zaradi prednje gume. Ni pa tresenje zelo izrazito, komot se peljem tudi samo z eno roko na belanci.

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vaših navedbah sem vedno bolj prepričan, da je nekaj narobe. Danes sem šel na avtocesto in ga nateral do konca. Tresenje sprednjega dela je bilo manj izrazito, hitrost pa še vedno 160. To še ni vse. Potem sem ga vrgel v peto prestavo in dosegel 165. Pri tovrstni vožnji je poraba goriva narasla na 6,2 L.

Vse kaže na nekam premalo moči in preveč porabe(pri zelo umirjeni vožnji..do 4000rpm je 4,3 L...kar je OK, a če se malce pozabavam je že kar blizu 6).

Še to. Je to normalno, da sklopka prime tako hitro. Zdi se mi, kot da samo pobožam ročico in že prime. Vsekakor drugače kot na DTju(res pa je, da je bil rabljen ergo sklopka tudi). In ja, a kdo kdvigne ERko na zadnje kolo? Meni to ne uspe. Saj je vseeno(nisem kupoval motorja zato), zanima me le z vidika moči. Če komu to uspe brez pretiranega truda, potem se mojemu dejansko pozna nekakšno pomanjkanje konjičev.(pri GPZju naj bi to šlo brez večjih težav).

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. - poraba ti lahko niha tudi za več kot 2 l/100km če delaš takšne razlike v stilu vožnje

2. - sklopko lahko mal popustiš, drgač je pa to dokaj normalno

3. - pri vožnji po zadnjem kolesu je pomembna taktika in ne konji - s čist mal konjem se lahko pelješ, če seveda to znaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok si pa ti to porabo tok natančno ugotovu sej ni avto ki ti kaže stalno porabo goriva.Glede sklopke je pa različno od motorjev.Vendar je verjetno normalno ti si bil pač navajen na drug motor pa te zdej mal moti ene pa so včasih prov trde,druge pa mehče,tko pač je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!