Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Porabo ugotoviti je zelo lahko. Najprej natankaš poln rezervoar goriva. Potem prevoziš določeno število kilometrov(npr. do rdečega polja, ali do meje, ali pač kar nekaj..npr 150). Potem greš spet tankati in si zapomneš(zapišeš) koliko litrov si natankal. Iz tega koliko litrov si natankal veš, koliko si jih porabil/a, da si prevozila prej omenjeno razdaljo. Poraba=natankanih litrov x 100km/ prevoženih kilometrov pred prejšnjim tankanjem(npr 150 km).

Kar pa zadeva postavljanje na zadnje kolo, bom pa moral k tebi na inštrukcije(ali pa mi boš povedal kakšen nasvet :)

Si to počel z ERko? Z enduro ni težav, a z ERko? Če komu uspe bom zelo hvaležen za nasvete.

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno

Dvigovanje na zadnje kolo;

Imam eno frendico, ki ima tudi ER5 in vozi res divje. Se spomnim, da se mi je enkrat pritoževala, da bo zamenjala motor ker se ER5 le težko dvigne na zadnje kolo. :o Gre pa, mi je zagotovila. Po njenih besedah takole;

spelješ, šaltaš v drugo, pelješ počasi, stisneš kuplungo, nažgeš gas, tak da se motor zavrti v visoke obrate in potem hitro, a z občutkom spustiš kuplungo.

Osebno nisem probal. Nimam namena ketne utrgat in kuplunge skurit. Če hočeš, pa lahko probaš... <_<

Urbi

Objavljeno

Hvala za nasvet. Saj sem vedel, da je težko. Sem nekajkrat poizkusil. V prvi no way. Ker če to naredim, potem se kolo zavrti v prazno(na asflatu). Je pa res, da tudi jaz ne uživam v trpinčenju svojega motorčka. Torej nič ne bo s tem, da bi dal človek gas do konca in bi se zadeva dvignila gor brez posebnih mojstrovin s sklopko. Ah ja, premalo konjičev.

Objavljeno
...Sem nekajkrat poizkusil. V prvi no way. Ker če to naredim, potem se kolo zavrti v prazno(na asflatu)...

...jest sem pa hotu stopije delat, pa mi ni ratal... spredna guma je zdrsnla preden se je zadnji konc dvignu od tal :hmm:

Objavljeno

avatar, vedno bolj se mi dozdeva, da masina dobiva prevec bencina, ergo prebogata mesanica. vsaj po opisanih sindromih (hladen start brez choka, v-max itd.). pojdi do serviserja in naj ti pravilno nastavi vplinjace.

@ pero in avatar: mehkejse gume montirati. ;)

Objavljeno

Avatar veliko ER5 je blo pripeljanih za čudne trge... katere igle in dize imaš? Si že razdiral vplinjač? Za več informacij me lahko pokličeš... 041 732362

Objavljeno

Ice, kar si rekel bo verjetno kar držalo. Serviserji v soboto verjetno ne delajo(dopoldan...npr. Elisa konkretno?). Ah ja, šele naslednji teden torej.

Kar zadeva gume je pa tako. Imam serijske(ne bi točno vedel katere so to, niti ni trenutno važno) in ko sem na serpentinah preiskušal, če lahko motor nagnem do drsnikov, mi to ni uspelo. Res je manjkalo zelo malo, a prej je začela zadnja guma drseti(kot pri supermotu :) Morda pa je kriva tudi premajhna centrifugalna sila, ki bi jo dosegel v hitrejših ovinkih. Kakorkoli, s temi gumami tega ne bom več poizkušal, ker ne želim poljubljati asfalta.

Objavljeno
Avatar veliko ER5 je blo pripeljanih za čudne trge... katere igle in dize imaš? Si že razdiral vplinjač? Za več informacij me lahko pokličeš... 041 732362

Hvala za ponujeno pomoč. Če ne bo serviser nič konkretnega ugotovil, te res pokličem. ER je čisto nov, bil na servisu pri 1000 km in jaz nisem še nič drezal vanj. Da bi bil narejen za čudne trge? Hmmm.

Kar pa zadeva dize in igle, hja tega verjetno ne piše v tehničnih specifikacijah?

Glej tole mi ni jasno. Vsi ti deli bi morali biti serijski in enaki kot na ostalih ERkah uvoženih v Slovenijo. Kupil sem ga pa pri DKS.

Objavljeno

Poklič pa ti razložim...

Objavljeno
Kar zadeva gume je pa tako. Imam serijske(ne bi točno vedel katere so to, niti ni trenutno važno) in ko sem na serpentinah preiskušal, če lahko motor nagnem do drsnikov, mi to ni uspelo. Res je manjkalo zelo malo, a prej je začela zadnja guma drseti(kot pri supermotu :) Morda pa je kriva tudi premajhna centrifugalna sila, ki bi jo dosegel v hitrejših ovinkih. Kakorkoli, s temi gumami tega ne bom več poizkušal, ker ne želim poljubljati asfalta.

Ne pričakujte preveč od motorčka saj ni super sport. Po zadnem ga res nima smisla gnat, premal moči , precejšna teža. Ga je pa prav luštno do drsnikov nagnit, vendar le na kratkih ovinkih kjer motor še dopušča velike centrifugalne sile, pri dolgih pa zaradi "špagetastga" okvirja in cenenega vzmetenja ne oziroma vsaj jaz nisem uspel ker preprosto nisem zaupal motorju-enosstvno nimaš unga filinga, da bo šlo.

Drgač je pa motor zakon za kakšno leto, ko ne postaneš prehiter zanj.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Ej, lastniki ER5-tk; koliko oktanski benz tankate? Jaz sem do zdaj vedno 95, pa me zanima, če kdo uporablja 98? V navodilih piše le, da mora biti 91 ali več... Se mi zdi, da mi v prostem teki in hladni mašini malo klenka... ali pa se mi samo zdi, nisem ekspert.

Urbi

Popravljeno . Popravil urbi
Objavljeno

Sam ravno nimam tega motorja ampak 99.999% se ti klenkanje le dozdeva. :)

Ti sam gasa pa bo. :OK:

Objavljeno
Sam ravno nimam tega motorja ampak 99.999% se ti klenkanje le dozdeva. :)

Ti sam gasa pa bo. :OK:

<_< jaz točim 95 oktanskega. mislim, da 98 oktanski za motor ne pomeni bistvene razlike pa še dražji je. :yea2:

Objavljeno

Tako. Bil sem v (pri?) Elisi in zdaj lahko poročam, kaj je bilo ugotovljeno v zvezi z mojimi težavami. Problemi:vžig, končna hitrost, vibriranje pri velikih hitrostih.

Glede vžiga naj ne bi bilo nič narobe(vsaj po njihovem...res pa je, da niso dobili hladne mašine...tako da to kdaj drugič). Glede hitrosti naj bi bilo 160 normalno za motor s 50 konji. Hmmm sem porekel, na forumu pravijo drugače. Nato sem jim še dopovedal, da je zadeva letela komaj 170, ko sem bil čisto zvit na rezervoarju. Pa še glede pospeškov sem se pritoževal, češ da so zdaj slabši kot so bili(vendar sem rekel, da se mi morda samo dozdeva). Kakorkoli že, moram jih pohvaliti, ker so si(oz. en tip je bil) vzeli čas in izvedli celo "primerjalni test". Res, kaj takšnega še nisem doživel, ponavadi so me na servisih kaj hitro odjebali, tako da tile so bili svetla izjema. Okej. Tip se vsede na moj motor in reče še nekemu mladcu, ki je imel KLEja, da bosta po cesti naterala in videla, kako je s tem. In res se je to zgodilo. Pospeševanje je bilo enako. Kaj naj rečem, teh 50 konjičev se človek res hitro navadi. Glede hitrosti so mi pa še rekli, da imam preveč ohlapno jakno in, da to dodatno zavira vse skupaj(seveda, ko pa sem vzel podlogo ven). Okej, pa vprašam onega s KLEjom koliko mu leti in reče, da 180, če leži. Vredu. Jaz se odpeljem, kot ponavadi pozabim dati za pivo(drugič bom pa res) in preklinjam, da nisem KLEja kupil(vsaj enduro je). Grem na avtocesto, se uležem na rezervoar in glej ga zlomka, nabijem 180 po števcu. Očitno res drži, da ER (GPZ&KLE), morda vsaj nekateri primerki, potrebujejo precej časa, da se dodobra utečejo in pridobijo konico. Prepričan sem, da bo čez 1000 km dobil na končni hitrosti še kakšne 10 km gor. Tresenja ni bilo več, menili pa so, da je kriv upor jakne(hmm...nevem..sem jo imel in ni treslo...no..zdaj je okej, ne bom se pritoževal).

Skratka, na servise ga bom vozil v Eliso(moram reči, da so se mi prikupili) in prepričan sem, da bo do 6000 km še dobil nekaj na končni. Bom poročal, če bodo kakšne spremembe. Tole pa naj služi kot opozorilo(in predvsem pomirilo) tistim, ki bodo kupili nove ERke z enakimi "težavami" kot sem jih imel jaz.

Lp

Avatar

Objavljeno

je res potrebno cisto vsak post citirati?! ice

No, sam da ti ni žal, da si ga kupil. Jaz sem z njim full zadovolen. ER5 je zakon pa še povpraševanje po rabljenih je tako, da ga sploh ni problem prodat. Dobra roba se sama hvali. :afro1:

Objavljeno

Avatar mladec tuki, verjemi da tudi po 6000km več kot 180 po števcu ne boš dobil.

Glede tistih 160km/h ali je bila avtocesta slučajno nagnjena navzgor, ker tem mašinam se od 160 naprej zelo pozna najmanjše vzpenjanje ceste. LP

Objavljeno

Tole kost bom navrgel za glodat. Ni sicer težava, je pa zanimivo vprašanje in mogoče je bilo že kje nanj odgovorjeno(se opravičujem, če je temu tako).

Zakaj kawasaki ni dal v ERko agregat z enakimi nastavitvami kot ga ima GPZ, torej s 60 konji? Ravno tako bi lahko nanj navrgli GPZjeva kolesa z dvema diskoma spredaj in enim zadaj. Si zamislite, ER 5 s 60 KM in tremi diski.

(Glede na to, da GPZja baje več ne delajo, bi to res lahko naredili in tako poceni spacali verjetno najboljši 500 cc budget bike).

Objavljeno (popravljeno)

glede masine - zarad navora, glede koles - zaradi cene. oboje pa tudi zaradi zahtevnosti voznje, ker je ER5 pac popolnoma zacetniski motor. mas pa odprte vse moznosti, da ga nadgradis, in iz ER5 naredis za odtenek bolj "resen" motor. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Za 60 konjičev bo treba tudi noknvelo menjat. Ni stvar samo v finetuningu.

LP bajsi

Objavljeno
Ej, lastniki ER5-tk; koliko oktanski benz tankate? Jaz sem do zdaj vedno 95, pa me zanima, če kdo uporablja 98? V navodilih piše le, da mora biti 91 ali več... Se mi zdi, da mi v prostem teki in hladni mašini malo klenka... ali pa se mi samo zdi, nisem ekspert.

Urbi

Jaz sem pred kratkim nekaj keslov preizkušal 98 oktanski bencin, pa motor vseeno ni šel 300 km/h :D ....resno, nisem videl neke bistvene razlike.

Objavljeno

:ph34r: Zanima me, če je kdo na ER5 poskušal kaj postoriti glede (ne!)glasnosti. Malo bolj bi zadeva lahko brnela. Ima kdo kakšen nasvet? Akrapo in podobne fore pa jasno da odpadejo. :notworthy:

Objavljeno
Na koliko Km delate servis, lastniki ER5-tk?

Ja jst delam na vsake 5-6k km. Sam nimam še tako dolgo motorja da bi lahko kaj bolj obširno napisal o tem. Drugače pa si servis nardim sam doma, razen kakšnih štimanjev ventilov in podobnega.

LP Burnout

Objavljeno
:ph34r: Zanima me, če je kdo na ER5 poskušal kaj postoriti glede (ne!)glasnosti. Malo bolj bi zadeva lahko brnela. Ima kdo kakšen nasvet? Akrapo in podobne fore pa jasno da odpadejo. :notworthy:

Jaz sem cca 5 lukn navrtala z bor mašino,pa je bil glas full hud.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!