Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

pred 4 urami, Cotax pravi:

Lep pozdrav vsem na forumu,

sem začetnik motorist, sedaj samo z opravljenim izpitom A kategorije. Nisem zahteven, avtošolska Er6-n mi je bila super. Zanimam se za nakup er-5 in sedaj bom začel hoditi na oglede. Zanima me, na kaj točno naj bom pozoren oziroma katere so glavne hibe motorja? So kakšne skrite večje napake? 

LP,

Hibe - ne vem.

Ker so to stari in že mnogokrat padeni motorji bodi pozoren pri vožnji. Ko menjaš pri pospeševanju ga ne sme zategniti levo ali desno in enako na zaviranju. Glej, da motor lepo teče in pospešuje brez problemov. Če pa bo še lep pa še bolje.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Cotax pravi:

Lep pozdrav vsem na forumu,

sem začetnik motorist, sedaj samo z opravljenim izpitom A kategorije. Nisem zahteven, avtošolska Er6-n mi je bila super. Zanimam se za nakup er-5 in sedaj bom začel hoditi na oglede. Zanima me, na kaj točno naj bom pozoren oziroma katere so glavne hibe motorja? So kakšne skrite večje napake? 

LP,

er6 vzami

slučajno sem danes pogledal a.net

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11897026&show=1

in mislim, da je to ex moj :) 2. lastnik se ni nič vozil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prehitro sem se pohvalil da dela kot mora :(

Spet enako.. težava je enaka kot na tem linku:

 

Jaz zaenkrat nisem najbolj navdušen nad er5, sem mel skos neke pizdarije.. glej ER6.. 

 

Popravljeno . Popravil BigOne
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ER5ke še nisem začel šraufat jo bom naslednjit eden, ampak ali si preveril morda zajle od gasa? Gas ima 2 zajli tudi pri tem motorju, če ne motim in če ena slabo vrača je potem včasih gas še malo odprt.

Jaz sem na ZZRju, poštimal to ko mi je enkrat držal minimum na 5000 obratih in kanseje ugotovil da se je le odvila ena matica s katero se štela napetost zajle pri karburatorju. Takod a bi prvo preveril kako tečejo zajle od gasa do uplinjačev in morda sinhronizacija teh?

Ali imajo vse ER5ke indikator nivoja goriva? ker ene imajo okrogli čep in ene pravokotnega pa ne vem če je kaj razlike skozi leta v amraturki?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bi se drugače obnašal, če bi še držalo malo gasa.. tak pa trokira pod 3k obrati, nad pa dela normalno :)

Moram pogledat kakšne so svečke.. potem pa upam da bo en mojster mi vzel narazn fergazer in ga ščistil.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem zapisal že v prejšnjem postu, si preveril, če ti obe svečki normalno mečeta iskro? Če ti spušča hladilna tekočina nad svečko, iskra zaradi vlage preskakuje na ohišje in potem imaš lahko tak simptom (obrati se razpolovijo ali nihajo, moči je manj). Lahko je kapa slaba, lahko je tuljava slaba.

Skratka, preveri iskro: 1) ali spušča hladilna tekočina, če ne 2) odvijači svečke ven, eno po eno, zaženi mašino in glej kako meče iskro.

Če sta obe iskri približno enako močni in jih meče v pravem intervalu, se loti vplinjačev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10. 3. 2017 at 0:02 PM, Cotax said:

Lep pozdrav vsem na forumu,

sem začetnik motorist, sedaj samo z opravljenim izpitom A kategorije. Nisem zahteven, avtošolska Er6-n mi je bila super. Zanimam se za nakup er-5 in sedaj bom začel hoditi na oglede. Zanima me, na kaj točno naj bom pozoren oziroma katere so glavne hibe motorja? So kakšne skrite večje napake? 

LP,

S tem motorjem (ER5) sem prevozil 70000 km, vzdrževal sem ga sam, tako da vem za večino težav.

Kakšnih posebnih težav ta moped (motor EX500 je tudi v GPZ, KLE, EN in ER5) nima.

Pazi na naslednje:

Avspuh rad rjavi. Če je cev spredaj, kjer gre iz celindrov, močno zarjavela, pomeni da je bil dosti zunaj (na dežju). Še nič usodnega. Poglej lonec, a se dobro drži cevi, je razmajan, varjen? Poslušaj zvok, če je zelo glasen, to ni ok. ER5 je zelo tih motor.

Poglej kape za svečke, razpokane ali ok? To boš itak moral menjati.

Poglej pipo za gorivo, je dobro pritrjena, so vijaki močno obrabljeni? Če so, potem je lastnih dosti šfraufal ... bog ve zakaj:)

Vžgi hladnega. Nekaj zauga, to je to, moral bi hitro vžgati. Nobenega dima (razen kondenzirane vlage), nobenega čudnega zvoka. Ko se segreje, mora teči kazalec enakomerno, preveč nihanja gor in dol ni ok.

Če kazalec niha gor in dol (+- 200 ali več obratov) je nekaj narobe, najbrž razštelani vplinjači. Če je zvok podoben žvenketanju kovancev, ventili niso nastavljeni. Nima veze. Ko boš kupil motor (če ga boš), itak predlagam, da nastaviš ventile, očistiš vplinjače in jih sinhroniziraš. Rezultat je ponavadi zelo dober ... razen če zajebeš:)

Med vožnjo spusti balanco, boš videl ali bo motor zanašalo levo ali desno. ER5 mislim, da je šel precej naravnost. Če ga bo zanašalo, je lahko okvir zvit.

Poglej še vilice, če kaj spušča olje spredaj, poglej tudi zadnje vzmeti kako (ne)zarjavele so. Nočeš zarjavelih.

Drugače ER5 brez večjih posegov ob rednem vzdrževanju drži 70000-100000 km (vem zato, ker tako pravijo dolgoprogaši, in vem zato, ker sem sam naredil 70k km brez težav, in bi jih še dosti več, če ne bi šel na drug moped).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodal bi še, da če zgleda motro "plavajoči" malo stisni spredaj viici če so zeloo mehke zna bit da je notri še  primordjalna juha (iz česar so vn prišli dinozavri),  nihče ni menjal olja v vliciah torej je tovarniško + 15 ali več let kondenza in umazanije. Kar tudi ni nek pretiran strošek če nimaš dveh levih rok se da hitro menjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno da bi me motor zajebaval ker sem tankal 100tko? 

Danes smo malo porihtali fergazere in preverli svečke, kasneje sem šel tankrat 95, ker sn še mel nekaj 100tke not. 

Dokler nisn 100tke skuro ven, je motor zajebaval, potem pa je začel it normalno. 

:hmm:


Poročam.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajnšpric uravnava zmes z računalnikom in če je preveč oktanov uskladi vžig, če pa jih je premalo pa tudi ni pomoči (klenka).

Sicer pa sipati preveč oktanov nima smisla, ker so bencini praviloma enake kalorične vrednosti, razlika je le v tem, kdaj se kateri "vžge".

Motorji z večjo kompresijo potrebujejo več oktanov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, BigOne pravi:

Je možno da bi me motor zajebaval ker sem tankal 100tko? 

Danes smo malo porihtali fergazere in preverli svečke, kasneje sem šel tankrat 95, ker sn še mel nekaj 100tke not. 

Dokler nisn 100tke skuro ven, je motor zajebaval, potem pa je začel it normalno. 

:hmm:


Poročam.. 

pomoje si mel staro gorivo..če je čez zimo stal je še malo rjasto itd... men je bil to problem in mi je še črpalka pol šla...  (samo ni er5) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne, ker sem čez zimo sprazno en kesl, ko je bla suha cesta, tak da predn je začelo zajebavat ni bil star bencin :)
Majn kot 1 mesec.. v kolkem času bi naj bencin bil ''star'' ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes šel en mali krogec z ER5, lahko malo povem utise, res sm se s krš motorji vozu do zdej, tud tista ER5ka ki sm jo prodal po izpitu je bla nekam precej zjahana. Menjalnik pri tej bivši izibajkerjevi ERki je kr v dobrem stanju, samo frcneš malo ročko menjalnika in zašalta takoj. Glede obnašanja pri določenih obratih nimam pojma ker nima obratomera, ampak še vedno iščem 7 prestavo, pri 100 bi dal v "potovalno prestavo" ki je ni :D 

Tako da kdorkoli je sprašval za nakup ER5 kor prvi motor, nej res pogleda, da menjalnik lepo pretika in da ne vleče motor v stran in to je to, pa verjetno kdorkoli je frišn iz avtošole in je delal izpit na kakšni XJ6 ali CBF650 ne vem kakšne 4 cilindraše še imajo avtošole ga zna malo motit trzanje pri mestni vožnji v primerjavi s 4 cilindraši, ampak 2 cilindra mata tolko lepši zvok kot 4je.

 

BigOne, srečno z odpravljanjem napake.

 

ps: woblanje ko je nekdo spraševal ni odvisno tolko od kufra danes snel kufer pa se je woblanje pojavilo 25km/h kasneje, pomaga ni pa očitno ključni faktor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Levi cilinder je imel mokro in črno svečo.. sma menjala svečke in je začel kadit belo..

nakoncu sma ugotovila da nima levi cilinder konstantne iskre (s stroboskopom) ko naviješ gas luč neha utripat..

kje bi lahko tole dobil?

17622526_10211059929328104_58558362_o.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 23. 3. 2017 at 8:22 PM, BigOne said:

Je možno da bi me motor zajebaval ker sem tankal 100tko? 

Danes smo malo porihtali fergazere in preverli svečke, kasneje sem šel tankrat 95, ker sn še mel nekaj 100tke not. 

Dokler nisn 100tke skuro ven, je motor zajebaval, potem pa je začel it normalno. 

:hmm:


Poročam.. 

Ne. Sem večkrat tankal 98 in 100 oktanski benz v ER5 in ni bilo nobenih težav. V bistvu se mi je zdelo, da gre celo malo boljše ... ampak to je lahko čisto subjektivno.

On 28. 3. 2017 at 9:54 AM, BigOne said:

Levi cilinder je imel mokro in črno svečo.. sma menjala svečke in je začel kadit belo..

nakoncu sma ugotovila da nima levi cilinder konstantne iskre (s stroboskopom) ko naviješ gas luč neha utripat..

kje bi lahko tole dobil?

17622526_10211059929328104_58558362_o.jpg

Bom preveril, če imam še eno tuljavo. Vem da sem imel eno rezervno. Sporočim v nekaj dneh. Drugače boš pač moral kupiti novo, se mi zdi, da je 125 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kabli in svečka? Drugače uprašaj kaj ebay se da dobit kaj poceni.

Mogoče je 100tka zezala zaradi slabe iskre ker ima  teoretično višje oktansko število in se "kasneje" užge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, smasher said:

Kaj pa kabli in svečka? Drugače uprašaj kaj ebay se da dobit kaj poceni.

Mogoče je 100tka zezala zaradi slabe iskre ker ima  teoretično višje oktansko število in se "kasneje" užge.

Res je. Kabli in kape za svečke, če so stari, radi zafrkavajo (razpoke, umazanija). Ampak bo težko preveril ali je eno ali drugo, če ne dobi (začasnih) nadomestnih delov. Ah, užitki iskanja napake pri elektriki:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vžigalno tuljavo smo menjali, pa je potem delal normalno.. potem pa spet enako čez čas. 
Ampak je bila prejšna res očitno hin. 
Kolk smo merli zadeve so vse v normalni predvideni vrednosti.. 

Moral bi še menjat kape in kable, mogoče ga še tu kaj jebe, ker fergazerja sta bila v nulo čista. Nič v dizah, šalčki.. 

Škoda mi je, ker bi ga rad prodal in nebo zanimanja, posledično pa bo tud slaba cena :/ bi rad kupil MT07 do konc maja.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10. 4. 2017 at 7:50 AM, BigOne said:

Vžigalno tuljavo smo menjali, pa je potem delal normalno.. potem pa spet enako čez čas. 
Ampak je bila prejšna res očitno hin. 
Kolk smo merli zadeve so vse v normalni predvideni vrednosti.. 

Moral bi še menjat kape in kable, mogoče ga še tu kaj jebe, ker fergazerja sta bila v nulo čista. Nič v dizah, šalčki.. 

Škoda mi je, ker bi ga rad prodal in nebo zanimanja, posledično pa bo tud slaba cena :/ bi rad kupil MT07 do konc maja.. 

Našel še eno tuljavo za ER5. Ni nova, 90% sem, da je ok. Če te zanima, sporoči na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!