Burnout Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Kje kako?? :hmm: :hmm: Hitro hitro povej k men se ne da več poslušat to lepo brnenje! Jst hočm nekaj bl konkretnega!! :yea2: :yea2: Ostali če mate ša kakšne izkušnje povejte kako odprt auspuh! Aja Sanda nisi edina ki se vozi, tut jst se kakor mi dopušča cajt zaradi izpitov :xx: :kva2: ! LP Burnout
urbi Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Jaz sem cca 5 lukn navrtala z bor mašino,pa je bil glas full hud. Kaj pa na to porečejo na tehničnem? :hmm: Urbi
bajsi Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Ja tri dni časa mate da odpravite napako, če ne bo treba nov tehnični plačat..... Če pa koga poznaš pa : Malo glasen je?! Odgovor: Eh, to je zaradi dvorane! "AHA! Ja vredi te " LP Bajsi
SF Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Jest ti mojga zamenjam za originalnega ker me ze mal uheljci bolijo)))) Mogoce je to tud posledica EMSO-ta))) :lol1:
Avatar Objavljeno Junij 26, 2004 Opozori Objavljeno Junij 26, 2004 Da poročam kako poteka utekanje ERke. Na avtocesti sem se v sedečem položaju peljal (ravnina-brezvetrje) max 170 km/h, v "ležečem" pa 190. Upoštevajoč, da sem imel precej ohlapno jakno iz kordure(zato, ker sem vzel podlogo ven...matr...ali pa sem kupil preveliko) in še bolj ohlapne navadne hlače, bi v primeru bolj aerodinamičnih oblačil še pridobil kakšne 10 km zraven. Torej, ERka res gre 180 (no..zelo verjetno), če je človek bolj oprijeto oblečen in res 200(po števcu), če poleg že omenjenega leži na rezervoarju. (Na blagem naklonu sem se peljal skoraj 200...hehe). Še to. Nekateri se hvalijo, kako ga položijo do drsnikov. Hja, očitno so talenti, danes je meni to prvič uspelo in sicer na parkirišču. Rečem lahko samo to, da je precej zajeb. Pri hitrosti 90 km/h si tega s serijskimi pnevmatikami ne bi upal narediti, saj mi je enkrat zadnje kolo pri zelo velikem naklonu skoraj zdrsnilo( od tega, da človek z robovi škornjev brusi po cesti ali pa z drsniki, je kar precejšnja razlika). Da povzamem, ERka je kar luštna zadevica in počasi postaja to, kar sem od nje pričakoval.
Avatar Objavljeno Junij 28, 2004 Opozori Objavljeno Junij 28, 2004 Ker je toliko prerekanja o končni hitrosti ERke, bom navedel tale odlomek, ki sem ga pobral na eni dobri nemški domači strani. Moje iskušnje potrjujejo isto. Offiziell ist 1 PS verloren gegangen. Im Schein steht 36 kW bei 8700 /min (49 PS). Als Höchstgeschwindigkeit wird jetzt 175 km/h angegeben. Egal, die ER5 ist sowie so nichts fürs Autobahn-Bolzen. Lp
Burnout Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Glede polaganja, jst ga nagnem do tačk, tako da mi tisti šrauf, k je kao rezerva naklona drsi po cesti, na gumah mi pa ostaja še približno en milimeter placa, je pa res da zalagam na serpentinah, k jih mam ene 10 km od doma, pa še grob asfalt je k tam potegajo gorsko hitrostne dirke. Aja pa da ne pozabim gor mam montirane Dunlopke AROWMAX (mislim da so D 103) originalnih mer. Avatar: Pri hitrosti 90 km/h si tega s serijskimi pnevmatikami ne bi upal narediti, saj mi je enkrat zadnje kolo pri zelo velikem naklonu skoraj zdrsnilo Ja Avatar pa si prepričan da si imel dovolj ogrete gume :hmm: Ker je to ogromno pomembno, zakaj tudi men zanaša zadnji konec, če gume niso dovolj segrete! No pa še o hitrosti: Ja jst ga mam omejenega na 25kW/35KM na zadnji gumi zaradi tega ker mam tak izpit. Meni po ravnici leti 160 km/h če sem dvignjen, 170 če ležim (mam pa tut prednji šipco). Če pa je mal klančka navzdol pa gre tut 180 (po števcu seveda). Sej verjetno bo šla blokada ven v naslednjih dveh do treh tednih tako da ga bom lahko tut jst ganjal, k mi je mal prešvoh ratau. Ej Avatar lahko se bi kdaj kje dobil na kakšni :beer2:! LP Burnout
Avatar Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 (popravljeno) Za pir sm vedno :) Kaj naj rečem. Hitrost mi še vedno nekaj "nagaja". Danes 170 max v sedečm položaju po avtocesti. Morda zato, ker imam "ohlapno" obleko. Kaj pa vem, tu je res nekaj čudno. Blokad ziher nimam, ker so pospeški podobni KLEjevim(brez blokad). Glede polaganja in drsanja z "tistimi šraufi". Morda sem se prenaglil. Z časom pridobivam izkušnje in tako ga tudi zdaj v večini serpentin, kjer je soliden asfalt, pobrusim do tal. Drsenja ni več, ker sem spremenil lego telesa. Razen pira bova skočila še na avtocesto, da vidiva, če nama števci enako kažejo. Saj veš, ne razumem zakaj mi niti 180 ne gre(do 8000 rpm, potem se ustavi..v 6i prestavi kajpada). Fak P.S. Tista sprednja šipca gotovo nekaj vpliva. Aja, koliko si dal zanjo in koliko si dal za top case+nosilec. Bom kupil v kratkem(ali ne tako kratkem), pa zbiram info. P.P.S. Ko je bilo hladno vreme je bil konjič boljše volje, saj sem ga v ležečem položaju po ravnici pognal 190, po majhnem klancu navzdol pa blizu 200. Samo še vedno, povečini se konča zabava pri 170-175. Popravljeno Julij 13, 2004. Popravil Avatar
Burnout Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Bom še jst probow zrihtat in blokado dat vn do konca naslednjega tedna. Pol se pa lahko nekje dobijeva, lahko boš šel tut do mene pogledat mojo progo za polagat (če se ti bo dalo seveda). Šipco sem jest dobil zraven k sem ga nabavu (sem 3 lastnik), sam mislim da se cena giblje okrog 18 jurjev. Nosilec za kovček (8-11 jurjev) pa plošča za pritrditev kovčka (okrog 10 jurjev) pa kovček (okrog 30 jurjev) tako da te pride tja od 50 do 60 čukov. samo sem tut to vse že dobil zreven k sem ga nabavu. Za okvirne cene so mi pa drugi povedali. Kr precej moram rečt. p.s. Verjetno je res da maš mal preohlapno obleko, ker sem tut jst opazu da jo mam, ker mi jo včasih napihne k je nimam prow zapete (mora bit air tight). Sam glede hitrosti moram rečt da mal preveč prčakujeva da bo šlo, sej itak so ti motorji tako narjeni da niso za furat tam 250 na uro pa tut mašince so prešvoh za take stvari. Lahko sva zadovoljna da gre tolko kolikor gre (res pa je da ni nikdar dovolj :naughty: ) LP Burnout
balti Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 er 5 se meni tudi kar dopade. Nimam nekekšnih ekstra dirkaških nagonov, preveč denarja za močnejše motorje pa tudi ne. Zanima me pa ena stvar, sam imam 26 let staro Yamaho, ki ima 46 konjev, kar je blizu er5, tudi končna je nekje tukaj - mogoče ima er5 malo večjo. Enkart bi rad primerjal, kaj lahko doseže 26 let star 2T 400ccm motor, proti novemu 4T 500ccm motorju. Skoraj bi si upal trditi, da bi moj moral biti bolši v pospeških - samo bate bi še moral menjati, pa cilindre pobrusiti. Če je kakšen kandidat iz Maribora, bi se lahko mogoče zmanila. :naughty:
Avatar Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Burnout, valda, naslednjit teden se zapeljem v Lj, saj od tam si, ne? Bova videla, progo bom z veseljem izprobal,čeprav bolj previdno-za začetek. Stroški kovčka&nosilcev niso tako majhni, morda bi kje staknil rabljenega. Aja, sem šel tja kupiti hlače. Cela epizoda, ki se je delno po moji krvdi končala slabše kot sem upal in z večjimi stroški. O tem drugič. Tole me zanima. Če ima ERka manj navito mašino kot GPZ, kakšni posegi bi bili potrebni za vzpostavitev enakega stanja, torej iz 50 konjev nazaj na 60? Morda bi bila zamenjava agregatov najlažja(in najdražja?) rešitev. Razen tega se mi zdi, da imajo novejši GPZji enako dimenzijo pnevmatik kot ER. Če bi nekako uspel zamenjati kolesa od GPZja z ERkinimi, bi dobil nakeda z tremi diski, plus agregat 60 konjev. Kar huda stvarca. No forumaši, nasveti so dobrodošli.
Burnout Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 ... valda, naslednjit teden se zapeljem v Lj, saj od tam si, ne? Žel nisem iz Ljubljane sem ene 70 km iz nje proti hrvaški. Sam ni panike, men ni noben problem prit v LJ, sam moja proga je pa ene 100 km iz Ljubljane vn tko da ne vem če se ti bo dalo it. Sej se bomo še zmenli. Aja na karti si poglej kje je Babno Polje (sam južno od LJ glej pa po mejni črti, iz tam sem jst). Cela epizoda, ki se je delno po moji krvdi končala slabše kot sem upal in z večjimi stroški. O tem drugič. To moraš obvezno povedat!! Če ima ERka manj navito mašino kot GPZ, kakšni posegi bi bili potrebni za vzpostavitev enakega stanja, torej iz 50 konjev nazaj na 60? Mislim da bi mogu druge dize zamenjat, pa še neke dele mislim da moraš menjat v fergazerju. Ne me jemat za besedo, ker nisem siguren. Morda bi bila zamenjava agregatov najlažja(in najdražja?) rešitev. Najlažja : mogoče Najdražja : sigurno Smiselna : ne verjamem Kje boš pa dobil dobro ohranjeno :hmm: :hmm: Razen tega se mi zdi, da imajo novejši GPZji enako dimenzijo pnevmatik kot ER. To mislim da je res, ker so to stvar zamenjali ene par let nazaj. Če bi nekako uspel zamenjati kolesa od GPZja z ERkinimi, bi dobil nakeda z tremi diski, plus agregat 60 konjev. Kar huda stvarca. Zraven bo mogel še menjat (po mojem mnenju): prve vilice, prvo feltno, zadnjo feltno, zadnjo nihajko(za to moram pogledat še enkrat), dodat napeljavo za zadnji disk, pa še za dodatnega prvega, aja pa da bi tistih 60 konjev dobil ga bi mogel vedno tiščat do rdečega polja. Posledica: večja poraba, obraba motorja ... Tako da po mojem ni preveč smiselno, razen če si se odloču da boš mel ta motor še naslednjih 10,20 let. Sam zgledalo bi pa hudo :yea2: , pa še kakšen WINGS-ov auspuh, pa še ene bull-bare za mašino (to bom šu pa verjetno ta vikend do frenda da mi zvije cevi.) LP Burnout
Avatar Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 No se bom že zapeljal do Babnega polja. Itaq me mika raziskovati nove predele. Kar zadeva modifikacijo ERke, je pa tako. Vsaj 8 let ga ne bom menjal, ker pač ne bo keša. Ko bom v službi in verjetno varno zapakiran v objem družinskega ognjišča, bomo pa videli, kako bo z prioritetami. Če bo bodoča žena dovolila porabo proračunskih sredstev za drug motor. Ako ne, potem bom primoran na tem preživeti več kot 10 let. In ko bo potreben generalke, bi bilo morda najboljše(celo ceneje?), če bi kje v EU staknil na kakšen odpadu razsutega GPZja, z ohranjenim agregatom, ter ga(ali pa mi bi ga kdo, ki to zna) zamenjal. Itaq pa bova naslednji teden to premlela. Lp
Joso11 Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 P.S. Tista sprednja šipca gotovo nekaj vpliva. Aja, koliko si dal zanjo in koliko si dal za top case+nosilec. Bom kupil v kratkem(ali ne tako kratkem), pa zbiram info. Pred kratkim se v TC-ju nabavil prednjo šipo, nosilec, plato in kovček za ER5. Za nosilec + plato + Givi 52 l kovček sem dal 50 čukov (s popustom). Prednji ščit je stal 11 čukov (s popustom), je pa Givi, srednje velikosti. Sprednji ščit se definitivno pozna pri končni hitrosti. Po moji oceni ima ER5 s ščitom vsaj 10 - 15 km/h večjo končno hitrost. Pa še bistveno lažje prenašaš veter.
hammer Objavljeno Julij 21, 2004 Opozori Objavljeno Julij 21, 2004 Zdravo. Kaj je kdo od vas v roku 1 leta kupil er5 l. 1999? Zanima me samo okvirna cena, koliko stane, ker se tudi jaz zanimam za nakup.
SF Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 joso kolk ti pa kej zdej bobni pod želado odkar imaš šipo, pa če lahko napišeš katero šipo si kupil...
Joso11 Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 joso kolk ti pa kej zdej bobni pod želado odkar imaš šipo, pa če lahko napišeš katero šipo si kupil... Kupil sem šipo Givi srednje velikosti (ne vem točno kakšna je oznaka - itak imajo v TC-ju samo tri velikosti, ki pašejo na ER5). Glasnost pod čelado je večja kot prej, sam sem se na to kar privadil, tako da me to, razen prvih "nekaj" kilometrov, ne moti. Je pa vožnja pri običajni hitrosti (100-130 km/h) bistveno bolj udobna, ker ni toliko vetra.
Burnout Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Evo sem pozabu zadnjič ko sem odprl temo o hrvaških ridah prlimat še dve slici sem (sem jih naredu po dveh krogih gor in dol). Tle mate dokaz da se tut s Kawičem ER-5 da brusit tačke pa še vedno ostane slab milimeter placa na robu gume, tako da samo brez straha, pa seveda prav se nagibat pa gume morjo bit segrete, če ne se boste lepo popeljali po asfaltu, al vas bo pa samo opozoril z rahlim oddrsavanjem zadnjega konca.
Burnout Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Pa še guma, sam je videt bl tko tko...
Avatar Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Ja res je, tudi sam sem že zbrusil tačke, tako da preklicujem izjavo, ki sem jo dal nekoč(da je to prekleto težko). Ni težko, kot je rekel Burnout, gume segrete in asfalt dober. Je pa res, da sam to prakticiram izključno takrat, ko sta zagotovljena prej omenjena pogoja, razen tega je dobro da cesto poznam, ali da je ovinek dovolj pregleden.
Denny Objavljeno Avgust 21, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2004 sem malo brskal po oglasih in naletel na rahle predelave... mogoce bo kateremu vsec in bo dobil kaksno idejo za sprednjo masko... slika 1
SF Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 (popravljeno) Brruuuhhhh!!!! Popravljeno Avgust 23, 2004. Popravil SF
bajsi Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 Osebno bi jih namestil malenkost nižje, verjetno pa bi bila vetrna zaščita slabša.... LP Bajsi
SF Objavljeno November 13, 2004 Opozori Objavljeno November 13, 2004 Iščem mikrofilme v elektronski obliki za ER5 l.89.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se