Skoči na vsebino

Kawasaki EN 500


sparonar

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj!

Imam Kawasaki 500 EN, agregat je isti kot na KLE in ER 5 (50 HP). Pri mehaniku sem slišal, da se da z odmično gredjo in elektriko od GPZ-ja povečati izhodno moč za okoli 20 Kobil, kar bi bilo ob podobni porabi zelo dobrodošlo.

Zanima me, če kdo ve o tem kaj več in/ali če je kdo to že naredil, kako se stavr obnaša in obnese v realnosti!

Hvala!

Popravil/a - Ice on 11/02/2002 14:26:31

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem vozil cca eno leto EN 500,pa na kaj takega nikoli nisem pomislil.Zakaj?Ker se pri veliki hitrosti obnaša izredno nestabilno in mu veselo krivi geštel.Mislim,da konstrukcija ni primerna za kaj močnejši motor,saj bi ga verjetno že v tovarni bolj navili.Nasploh pa ni namenjen hitri vožnji,temveč uživanju v dvoje ali sam v naravi,na obani cesti.....itd.

Jaz osebno sem si raje izbral močnejši motor.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povecanje moci motorja pogojuje cel "rep" se dodatnih predelav - zavore,razplinjace,izpusni sistem,ojacanje okvirja....da nastejem najnujnejse.

se ti izplaca? kot je rekel klimbra EN ni narejen za vec kot 50 KM.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so ti ze vse povedli, kupi drugi motor. v tem rangu vsaj ER 5 pa se pol spilaj. se boljsi pa da ne eksperimentiras z elekt. od gpz pa kar gpz kupis.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

so ti ze vse povedli, kupi drugi motor. v tem rangu vsaj ER 5 pa se pol spilaj. se boljsi pa da ne eksperimentiras z elekt. od gpz pa kar gpz kupis.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Ampak ce gres z EN 500 na ER 5, pol verjetno ne opazis ravno "drasticne" razlike...

LP

Speedo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore!

Ceprav morem rect, de sn pricakoval malo vec razumevanja :( .

Ne gre se mi glih tolk za koncno hitrost, kot pa za mal bolse pospeske, kar pride prav, ce je na motorju VEC kot eden!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sparonar vse jasno in tudi razumevanja je dosti.samo ne mores samo povecati moc masine ostalo pa pustis v rokah bogov ...welllllll... v bistvu lahko samo ni priporocljivo .iz tega vidika je pac tako,da ima EN za en dr.k bremze,PREVSEM ce sta dva gor.hitrejsi pospeski pogojujejo vsaj se dobre bremze.minimum.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hvala za odgovore!

Ceprav morem rect, de sn pricakoval malo vec razumevanja :( .

Ne gre se mi glih tolk za koncno hitrost, kot pa za mal bolse pospeske, kar pride prav, ce je na motorju VEC kot eden!

Pazi......samo za orientacijo........

Jest sem se En 500 naveličal in nabavil VN 800.Samo da ne boš mislil,da ima le ta kaj boljše pospeške!!!!!!Ima večjo moč,ni treba toliko šaltat....samo pospeški so pa pri EN zelo dobri glede na kubikažo.Brez najmanjšega problema so v štartu zadaj ostajali razni Marauderji 800,pa intruderji,da o harlejih ne govorim.Tudi virago 750 ni imel dosti možnosti,pa čeprav me je potem v končni hitrosti dol udaru.

Nihče ti pa ne brani da ga nafriziraš do konca,pa od GPZ kej gor natakneš.....samo finančno se ti bolj splača nabavt kej druzga,ker bo isto kot če se greš mehanika.

BTW:EN 500 je kar tržen motor....zato tudi s prodajo nebi smelo biti problema.Razmisli.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

pervy dej povej malo vec okoli "spilanja" z elektroniko na GPZ-ju!

ne elektroniko ampak sparonar pise da bi elektriko od GPZ vzel. z elektroniko od GPZ si je pa tezko kaj pomagat

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v skrajnem primeru ojačaš okvir, daš gor vilce pa bremze od CBR, zamenjaš zadej fedre, daš noter mašino od hayabuse pa preklofaš cifre...

Finančno se ti definitivno ne splača. Če hočeš pospeške, kupi intruderja 1400. Za miljonček ali manj dobiš čist dobrega.

Če ti pa še to ni dovolj, je pa tu še ZX12R.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Zadnje čase se mi je začelo dogajati, da mi poka iz aspuha in to ko odzvzamem plin in se hitrost oz. obrati zmanjšajo na cca. 2000rpm, kaj bi bil lahko vrok? :rolleyes:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekje v izpuh ali gumice pri vplinjačih ti vleče fovš zrak.

ali pa je treba spucat in nastavit vplinjače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekje v izpuh ali gumice pri vplinjačih ti vleče fovš zrak.

ali pa je treba spucat in nastavit vplinjače.

POTRJUJEM! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Ker je to zgleda edina tema posvečena temu modelu in še ta je zelo skromna (ali jih je tako malo ali pa z njimi ni težav), bom vprašal tukaj:

Ali se lahko enostavno sname levi izpuh, da bi lažje očitil in namazal verigo ali pa obstaja kak drug način?

Sicer pa imam še nekaj vprašanj:

Prostor za orodje je privit z vijaki in tisti zavitek z orodjem lahko izvlečem le, če ga odvijem (izvijač pa je v zavitku :fredy: )

Zaklepanje vilic mi ne uspe. Piše, da moram balanco zasukat maximalno v levo, ključ obrnit v levo, ga potisnit še malo not, nato pa balanco rahlo nazaj in ključ v desno pa mi ne uspe.

Kako se da nastavljat trdota zadnjih vzmeti? Vidim, da ima nekakšne nastavke na spodnji strani vzmetim ki jih je verjetno potrebno zaskukati.

Če si spredaj omislim torbico za orodje, ali bo oviran dotok zraka do hladilnika in koliko to vpliva na hlajenje?

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede torbice,- ne boj se, ne bo oviran v taki meri, da bi se karkoli poznalo.

Trdota vzmeti se nastavlja s ključem, -kako, piše v knjižici, ki si jo dobil zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ker je to zgleda edina tema posvečena temu modelu in še ta je zelo skromna (ali jih je tako malo ali pa z njimi ni težav), bom vprašal tukaj:

Ali se lahko enostavno sname levi izpuh, da bi lažje očitil in namazal verigo ali pa obstaja kak drug način?

Sicer pa imam še nekaj vprašanj:

Prostor za orodje je privit z vijaki in tisti zavitek z orodjem lahko izvlečem le, če ga odvijem (izvijač pa je v zavitku :fredy: )

Zaklepanje vilic mi ne uspe. Piše, da moram balanco zasukat maximalno v levo, ključ obrnit v levo, ga potisnit še malo not, nato pa balanco rahlo nazaj in ključ v desno pa mi ne uspe.

Kako se da nastavljat trdota zadnjih vzmeti? Vidim, da ima nekakšne nastavke na spodnji strani vzmetim ki jih je verjetno potrebno zaskukati.

Če si spredaj omislim torbico za orodje, ali bo oviran dotok zraka do hladilnika in koliko to vpliva na hlajenje?

LP Darko

Kar se tiče verige: daš motor na stojalo, ga daš v ler, snameš zaščitni pokrov verige (dva vijaka) in verigo imaš kot na pladnu, samo zadnje kolo obračaš.

Kar se tiče orodja: vrzi križni izvijač v torbo in problem je rešen.

Zaklepanje: vilice obrni povsem levo, vstavi ključ, obrni ključ levo in potisni ključavnico notr. Med tem ko tišiš ključavnico noter premakni vilice rahlo v desno. Ključavnica skoči še bolj noter. Ko je ključavnica povsem noter obrneš ključ desno in ga izvlečeš. Ključavnica ostane noter in vilice so zaklenjene.

Zadnje vzmeti so tovarniško nastavljene na 68 kg. Če si težji ali če se vozita dva reci mehaniku, da ti nastavi na večjo kilažo.

Torbico pa komot lahko montiraš spredaj. Ne bo nikakršnega problema.

Kakšno maš pa kej porabo z EN 500??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za nasvete. Mi je že nekako uspelo zaklenit vilice, trdoto vzmeti sem nastavil po navodilih (zaenkrat na 4), ščitnik verige sem tudi snel (BTW ima tri vijake - en na sredini, je pa za verigo), le stojala nimam, pa sem ga naslonil na tačko, ga rahlo (no precej težko) dvignil in zasukal zadnje kolo. Orodje sem zaenkrat dal v tisto skladišče (mislim, da je ta naziv prava sramota za vsako skladišče, ki da nekaj vase), do sedaj je bila tam prva pomoč (Avstrijci imajo nekakšen zavojček, ki ga je prvi lastnik uspel stlačiti tja).

Saj bi lahko imel še izvijač ampak če bi bilo potrebno ta prostor za orodje vedno odvijati, bi verjetno napravili kakšnen drugačen vijak (morda krilato matico). Prej se mi zdi, da je orodja preveč za tam noter.

Sicer pa bom sedaj imel orodje in papirje v tej mali shrambici, prvo pomoč pa bom verjetno dal v sprednjo torbico, ki bo zato oglata. Zaenkrat nimam še nič opreme in se vozim pač z nahrbtnikom, morda bom začasno kakšno torbico (ali nahrbtnik) s pajki pritrdil na zadnji sedež, ker se tako vozim sam.

Do sedaj sem napravil skromnih 500km in je bila prva izračunana poraba 4,2 litra na 100km. Res pa vozim zelo počasi in po stranskih cestah.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

No od 1. aprila do sedaj sem naklepal dodatnih 6500km (skupaj 7000) in odkril nekaj zadev (da ne znam vozit motorja sem odkril včeraj na Maksijevi delavnici). Levi izpuh se da enostavno sneti, ko odviješ 2 vijaka (pokazal vulkanizer, ko sem menjal zadnjo gumo). Tudi mazanje verige sem pogruntal.

Imam pa dvoje vprašanj: Rezervoar hladilne tekočine je menda tista bela plastična posodica, ki je v rezervoarju goriva (moram sneti instrumente, da vidim pokrov) in je pri meni videti prazna. Zraven pa je en kovinski pokrovček, ki zgleda kot pokrov hladilnega sistema in je čisto poln. Zdaj pa ne vem ali nista ta dva sistema povezana ali pa ne razumem dobro delovanja tega sistema (bom vseeno napolnil dodatni rezervoar do vrha).

Drugo vprašanje pa se tiče krmila. Zdi se mi malce preblizu sedeža in preveč zavito nazaj (ne da se nič nastavljat, ker je palica privarjena na nosilce). Tako moram imeti pokrčene roke ali pa viseti nazaj (imam 175cm) ali pa se vsesti toliko nazaj, da zadenem ob dvignjeni del sedeža.

Kje bi lahko kupil kakšno drugačno, ki pa mora biti kompletna z nosilci. Razmišljal sem tudi o izdelavi po meri ali pa da bi sedanjo nekoliko zravnal (verjetno bo potem potrebno ponovno kromanje). Pri Louisu sem videl le zgornje dele bilanc.

Razmišljal sem tudi o naslonjalu, ki bi ga lahko nastavil za enega ali za dva, nekako preklopno.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Še nisem opustil upanja, da to temo bere še kdo razen mene.

Ko sem na kačjih ridah padel (po dežju in mokrem kot led spolzkem asfaltu nad "the ovinkom") sem zvil bilanco in udaril rezervoar. Bilanco sem zamenjal z dragbarom, ki pa je predolg (fehling 97cm, krajših niso imeli). Sedaj razmišljam, da bi odrezal in zaščitil pred rjavenjem (če ni nerjavno) ali pa zamenjal s kom, ki ima krajšo (recimo 84cm). Je že kdo krajšal te bilance ali kdo celo zamenjati?

Originalna bilance je zamo zvita (desni krak je potisnjen nazaj in navzol), ni pa poškodovana. Ali se da to enostavno zravnati brez segrevanja in ponovnega kromanja. V tem primeru bi celo originalni krak zvil nekoliko naprej, da bi bili ročaji malce naprej in bolj ravni (pri modelu C se bilance ne da nastavljati)

Rezervoar pa je od padca naprej zelo majav. Očitno leži na gumijastih čepih, ki pa so se zrahljali ali pa je podporna plošča zvita. Moral bom sneti in preveriti

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krmilo se da poravnati, in to tako, da se ne bo opazilo nič. Sem pred leti tako poravnal teleskope spredaj na MZ-ju. Na hidravlični stiskalnici smo ravnali v službi (bivši), pa na stružnici smo preverjali, kako smo poravnali. Ti povem, na stotinko točno smo jih poravnali. Se pa da tudi ročno to narediti. Samo močan primež moraš imeti (čeljusti zaščiti z gumo ali aluminijem), pa cev 3/4 cole, pa bo. Krom ne bi smel počiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem opustil upanja, da to temo bere še kdo razen mene.

Ko sem na kačjih ridah padel (po dežju in mokrem kot led spolzkem asfaltu nad "the ovinkom") sem zvil bilanco in udaril rezervoar. Bilanco sem zamenjal z dragbarom, ki pa je predolg (fehling 97cm, krajših niso imeli). Sedaj razmišljam, da bi odrezal in zaščitil pred rjavenjem (če ni nerjavno) ali pa zamenjal s kom, ki ima krajšo (recimo 84cm). Je že kdo krajšal te bilance ali kdo celo zamenjati?

Originalna bilance je zamo zvita (desni krak je potisnjen nazaj in navzol), ni pa poškodovana. Ali se da to enostavno zravnati brez segrevanja in ponovnega kromanja. V tem primeru bi celo originalni krak zvil nekoliko naprej, da bi bili ročaji malce naprej in bolj ravni (pri modelu C se bilance ne da nastavljati)

Rezervoar pa je od padca naprej zelo majav. Očitno leži na gumijastih čepih, ki pa so se zrahljali ali pa je podporna plošča zvita. Moral bom sneti in preveriti

LP Darko

Snami ročko,natakni gor malo daljšo cev ca 1 m in nastaviš balanco nazaj v prvotni položaj ali kot praviš bi obe strani dal malo naprej,tudi novo širšo,ki si jo kupil se da skrajšati,to ti naredi najbolje kakšen vodoinštalater in ti odreže z orodjem za rezanje cevi,lahko pa tudi odžagaš lepo malo popili pobarvaj ali malo namaži na koncu in namontiraj ročko nazaj OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, bom poskusil, zaščita z aluminijem je odlična ideja. Krajšanje dragbara je sicer dokaj enostavno, vendar s tem propade certifikat TUV, ki je izdan za točno določen model. Tega navadno nihče nepreverja in komplicira ampak v primeru nesreče bi zavarovalnica lahko to uporabila kot argument proti izplačilu.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Omislil sem si rabljen EN 500, letnik 1998. Ker v setu dokumentov, ki sem jih dobil z mopedom, ni bilo navodil uporabniku, sem poklical zastopnika in že naslednji dan po pošti prejel originalno knjižico z navodili, brezplačno. Vse pohvale DKSu za ažurnost, profesionalnost in prijazen odnos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lep pozdrav vsem tukajle. Imam en problem in iz njega sledečo prošnjo: kakšen teden nazaj sem kupil rabljenega Kawasaki en 500 cruiserja, lep motor, lepo ohranjen, vse lepo dela itn...le en problem ima. In to je kar velik problem.

Med vsemi papirji in ostalo kramo, ki mi jih je prejšnji lastni izročil žal ni nikakršne knjižice, oziroma navodil ničesar kjer bi lahko vsaj malo pogledal kje se kakšen del oz. sklop sploh nahaja, kako kaj funkcionira, kako se do česa pride in podobno. Češ, da je ni dobil tudi sam ne, motor je pa bil nabavljen od voznice v Nemčiji. Tako ne morem dostopati niti do samih osnovnih stvari na motorju....(recimo čist banalno nastavljanje vzmetenja ko imam zraven še sopotnico) - ni lahko. Zaradi spoznavanja motorja bi nujno potreboval ta navodila.

Morda kdo od vas pozna kje bi lahko prišel do teh navodil, morda jih ima celo kje kdo v obliki pošiljanja po E-mailu...vse to je možno. Za vsako pomoč bom zelo hvaležen. Lp**

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!