Guest Brumer Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Nič ni narobe, pač se bo najprej eno porablo pol pa še drugo. Nejc,nebom vsega bral ampak na olju NEŠPARAJ! se neobnese. Ko sem še jaz vozil dvotaktne motorje sem vedno kupoval najboljša olja z vsemi mogočimi dodatki,ti dodatki(aditivi) zvišajo cono olju.Saj en liter olja je meni zadostoval vsaj za 1/2 leta in to ni tak strašen strošek.Imel sem tudi navado vedno,ko sem šel tankat sem doma še malo olja dodal v benzin. :whistle: (ziheraš -pač)
Čamac Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Nejc,nebom vsega bral ampak na olju NEŠPARAJ! se neobnese. Ko sem še jaz vozil dvotaktne motorje sem vedno kupoval najboljša olja z vsemi mogočimi dodatki,ti dodatki(aditivi) zvišajo cono olju.Saj en liter olja je meni zadostoval vsaj za 1/2 leta in to ni tak strašen strošek.Imel sem tudi navado vedno,ko sem šel tankat sem doma še malo olja dodal v benzin. :whistle: (ziheraš -pač) nejcz ima 4-takten motor na teh 2--tatknih motorjih o katerih je govora (rs,mito) zdrži liter olja okoli 400-800 km in ne pol leta :)
NejcZ Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Nejc,nebom vsega bral ampak na olju NEŠPARAJ! se neobnese. Ko sem še jaz vozil dvotaktne motorje sem vedno kupoval najboljša olja z vsemi mogočimi dodatki,ti dodatki(aditivi) zvišajo cono olju.Saj en liter olja je meni zadostoval vsaj za 1/2 leta in to ni tak strašen strošek.Imel sem tudi navado vedno,ko sem šel tankat sem doma še malo olja dodal v benzin. :whistle: (ziheraš -pač) To sem napisal samo kot odgovor če je pametno mešati sintetino in pol-sintetično olje :unsure:
Guest Brumer Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 To sem napisal samo kot odgovor če je pametno mešati sintetino in pol-sintetično olje :unsure: Nisem bral mislil sem,da se gre za dvotaktol,drugače pa olja za 4-taktne motorje ni priporočljivo mešati kajti lahko pride do penjenja olja pri višjih obratih sicer pa marsikdo meša olja in doliva razna olja.Če sta oba olja enake znamke in je eden sintetičen drugi pa pol sinteticen ga lahko mešaš.Sicer naslednjič raje uporabljaj samo sintetiko OK!
NejcZ Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Ne ne, poglej, pogovor je bil o 2 taktni mašini in je človek spraševal če lahko sedaj ko še ima notri pol sintetičnega kar zraven (v tank) dolije še sintetičnega :) Drugače pa pri olju za mašino se res ne splača šparat ja :)
rs fan Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 lahka brez problemov zmešaš kolega ko je mal tak bol je zmešu ene 5 različnih skup pa je delal :whistle:
JeRn3j Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 lahka brez problemov zmešaš kolega ko je mal tak bol je zmešu ene 5 različnih skup pa je delal :whistle: moj kolega je tud ulivu mešanco benza pa dizla u tomosa :D pa je delal... probi še ti :OK:
rs fan Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 (popravljeno) poznam tud človeka ko je tanku etanol sam osebno ostajam pri klasiki :P Popravljeno November 3, 2007. Popravil rs fan
k0ci Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 etanol v bistvu razmaščuje, in veš kaj se zgodi če ne tankaš olja
_Fingi_ Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Etanol so včasih dajal... tko mi je ata pravu, k je še dirkov včas... in so dal nekej etanola zravn, da je bl šlo... Je pa res da na 2t vrjetn ni pametno to... na 4t mogoče, ker itak nima nič veze z mazanjem bencin :unsure:
_Nejkooo_ Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 A se splača dat v športne 125ke 2taktne seveda kakšno TTS ali navaden dvotaktol :) , katero olje vi uporabljate in ali so kakšne razlike med različnimi oljiKolk so približne cene pa ali uporabljate avtomatsko mešanje al zmešate"na roke" extra virgin olive oil :yes:
Čamac Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Etanol so včasih dajal... tko mi je ata pravu, k je še dirkov včas... in so dal nekej etanola zravn, da je bl šlo... Je pa res da na 2t vrjetn ni pametno to... na 4t mogoče, ker itak nima nič veze z mazanjem bencin :unsure: s čem je oči dirkal?
_Fingi_ Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 s čem je oči dirkal? Nič podobnega moto GP ju ;) včasih so še prirejali, na podoben način kot majo zdej te dirke oldtimerjev, dirke recimo na Ljubelj, pri Škofji loki nekje vem da je bila tud ena proga , na Jamnik... pač, na navadnih cestah, sam so jih takrt zaprli. Ga bom za točne informacije uprašou pol... okol 13 motorjev je on imel... sej pravm, bom zvečer povedov lohk več :whistle: Ni bil oči, star oče, oz. ata.. dedek karkol no :whistle: Takrat vem da so mel NSU-je,tud kkšne Honde so se najdle, Laverde, Mzje, pa Nortone, Jawe, Puche pa tko naprej. Enkrat, vem da mi je pravu, da je šel do ene ženske gledat mensezdi da Indiana, pa ga ni hotel vzeti k je vidu da ma V motor, ker takrt sploh še niso poznali takih motorjev.
special749 Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Etanol so včasih dajal... tko mi je ata pravu, k je še dirkov včas... in so dal nekej etanola zravn, da je bl šlo... Je pa res da na 2t vrjetn ni pametno to... na 4t mogoče, ker itak nima nič veze z mazanjem bencin :unsure: mozno da ga je dajal namest bencina, ker dobr gori, sam olje je pa se zmer mogu dt notr, ce me 2t :naughty:
_Fingi_ Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 mozno da ga je dajal namest bencina, ker dobr gori, sam olje je pa se zmer mogu dt notr, ce me 2t :naughty: Nisi dobro prebral zgleda. Če ga daš namesto bencina, ti po vsej vrjetnosti kr motor raznese :whistle: Etra se doda čisto malo. Napisal sem da na 2t mašinah ni priporočljivo eter dodajati, ker, kot je k0ci napisal, razmaščuje, in edini vir mazanja je to olje ki pride z bencinom, eter bi pa le tega razmastil. Oz. če bi že dodal eter, bi moral potem dodajati veliko več olja. Na 4t mašinah pa bencin in tisto kar je v njem nima vpliva na mazanje...
sava Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 Nič podobnega moto GP ju ;) včasih so še prirejali, na podoben način kot majo zdej te dirke oldtimerjev, dirke recimo na Ljubelj, pri Škofji loki nekje vem da je bila tud ena proga , na Jamnik... pač, na navadnih cestah, sam so jih takrt zaprli. Ga bom za točne informacije uprašou pol... okol 13 motorjev je on imel... sej pravm, bom zvečer povedov lohk več :whistle: Ni bil oči, star oče, oz. ata.. dedek karkol no :whistle: Takrat vem da so mel NSU-je,tud kkšne Honde so se najdle, Laverde, Mzje, pa Nortone, Jawe, Puche pa tko naprej. Enkrat, vem da mi je pravu, da je šel do ene ženske gledat mensezdi da Indiana, pa ga ni hotel vzeti k je vidu da ma V motor, ker takrt sploh še niso poznali takih motorjev. ja ja res, pr ns v loki so ble včas dirke, sicer ne vem kej velik o tem, sam je pa ob eni stranski cesti en spomenik nekemu dirkaču. LP
metalc17 Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 No mene zanima kje bi kej najcnej dubu Motul 800 Offroad Line.Ker jst ga trenutno dobivam po 22€.
fermy19 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Mi lahko pove kdo v čem je razlika pri olju motul 600 in , 710 . Katerega od teh je najboljše uporabljati. Glede tts-a pa tak.. na bivši yamahi dt mi je zapacalo čisto vse :S ( eni pa pravijo tud da je motul za nižje obrate , tts pa za višje , zato bi ga naj v motokrosu tud bol uporabljali.) če sn se kaj zmoto me kr popravite :unsure: :trance_33_sleep:
metalc17 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Je tts za višje obrate ampak tudi pr 125 krosi ki ga tišim skor skus na povn z 2%-toma ne zgoreva tako lepo kot motul 800 offroad pa se 125 krosi vrtijo na hudo vlke obrate. 600 je stara oznaka 710 je nova se mi zdi. Zdaj je spet odvisno kater motul ker motul 800 je sigurn bolš kot TTS če že druga ne zarad tega ker se ne toliko saj in lepše zgoreva.
Roky Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Je tts za višje obrate ampak tudi pr 125 krosi ki ga tišim skor skus na povn z 2%-toma ne zgoreva tako lepo kot motul 800 offroad pa se 125 krosi vrtijo na hudo vlke obrate.600 je stara oznaka 710 je nova se mi zdi. Zdaj je spet odvisno kater motul ker motul 800 je sigurn bolš kot TTS če že druga ne zarad tega ker se ne toliko saj in lepše zgoreva. Motul 800 je bl za krosle, je tud narisan gor :) 710 je pa najbol primeren za ostale 125ke :)
k0ci Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 motul 800 obstaja v dveh verzijah: off road in road
fermy19 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 toraj predlagate da naj v svojega dajem motul 710?
Čamac Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 (popravljeno) Jaz sem vedno tankal tts pa je motor laufal kot urca, nobenih problemov ;) pa glede na to, da ima podobno ceno kot motul... Popravljeno December 4, 2007. Popravil Čamac
Gregc Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 toraj predlagate da naj v svojega dajem motul 710? Nimaš kaj zgrešit, pa še cena ni nevem kako visoka.
Priporočene objave