Skoči na vsebino

Serviserji motorjev!!! -- Najslabši IN najboljši!


pupa

Priporočene objave

Panigaz v Kranju.

Izkusnja je sicer iz leta 96 in upam da se je v tem casu kaj spremenilo na bolje. Na Suzuki DR650 se mi je odlomil en zob na zobniku za 3. brzino v menjalniku. Motor je bil sicer vozen a je neprijetno ropotalo. Odpeljem k Panigazu, stvar je zrihtal v dokaj sprejemljivem casu, sok pa je sledil ko sem prisel iskat. Tip je poleg zobnika mimogrede zamenjal se sklopko, ker je bila baje ze slaba, ceprav z njo ni bilo nikoli nikakrsnih problemov. Cena za popravilo: 100.000 SIT, mislim da je bilo v markah takrat okrog 1200. Se odpeljem domov in mi po parih kilometrih zmanjka bencina, ceprav je motor na servis prisel s polnim tankom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest samo neki povem.

Ce bi jest imel tako izkušnjo ga bi na gobec!

Naceloma pa je jest vedno recem: ce je kaj vecjega oz. me to stane vec kot 20000 sit me poklicte pa bomo vidl al popravmo al pa ne.

Zalostno je, da je vecina motoristov razocarana nad serviserji. Potem se pojavi eden ali dva, ki sta imela dobre izkusnje z nekim servisrejem, ga pelje tja tretji in spet k****. Neverjetno. Ce dobr pomislim, vsi samo lutamo od servisrja k serviserju.

Samo men je zadeva dopizdila. Res je, da so serviserji kar dedci ampak tud mojih 100 kg ni zanemarljivih. Naceloma nimas kaj; placas racun in prides nazaj se z dvema pa mu mal "razlozis". Tako pac je. Sej clovek bi jih tozu, a kam pa prides s tozbo v Slo. Pa tudi Urad za varstvo potrosnikov ima prevec dela. Dajmo jim tak odnos kot ga imajo oni do nas - kavbojski.

Jasno spet na koncu dodajam izguljeno frazo, ki smo jo porabili tudi pri policajih: SEJ NISO VSI TAKO SLABI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jest samo neki povem.

Ce bi jest imel tako izkušnjo ga bi na gobec!

Naceloma pa je jest vedno recem: ce je kaj vecjega oz. me to stane vec kot 20000 sit me poklicte pa bomo vidl al popravmo al pa ne.

Zalostno je, da je vecina motoristov razocarana nad serviserji. Potem se pojavi eden ali dva, ki sta imela dobre izkusnje z nekim servisrejem, ga pelje tja tretji in spet k****. Neverjetno. Ce dobr pomislim, vsi samo lutamo od servisrja k serviserju.

Samo men je zadeva dopizdila. Res je, da so serviserji kar dedci ampak tud mojih 100 kg ni zanemarljivih. Naceloma nimas kaj; placas racun in prides nazaj se z dvema pa mu mal "razlozis". Tako pac je. Sej clovek bi jih tozu, a kam pa prides s tozbo v Slo. Pa tudi Urad za varstvo potrosnikov ima prevec dela. Dajmo jim tak odnos kot ga imajo oni do nas - kavbojski.

Jasno spet na koncu dodajam izguljeno frazo, ki smo jo porabili tudi pri policajih: SEJ NISO VSI TAKO SLABI.

takih slabih izkušenj jaz enostavno nimam, ker moj serviser dela to z dušo in ne za denar. ce pa že na servisu pride do kakega 'nepredvidenega' slucaja, pa te enostavno poklice, ti pove ali pa ti rece da pridi pogledat, pa se potem zmenita.

Kolkr vidm pa tle vecina 'vaših' serviserjev dela samo za denar. Me kr glava boli da kupiš tak motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes sem koncno dobil svoj motor (Aprilia Pegaso) iz servisa - VOMBERGER, katerega ste mi nekateri toplo priporocali.

Na motorju je bilo potrebno zamenjati tesnilo glave motorja in opraviti še nekaj rutinskih pregledov....

Tu je specifikacija racuna:

- olje MOTUL; 2.5l; 6312,50

- tesnilo glave 7201,68

- tesnilo pokr. ventilov 2008,40

- tesnilo st. dekla; 2369,75

- stop stikalo 2600,84

- svecka 722,69

- antifriz; 2,5l; 1869,75

- plošcice ventilov; 2kom; 1980,00

- zavorno olje; 0,25l; 321,43

- filter olja; 3353,00

- vijak; 330,00

- filter olja 2100,84

- cistilni in .. material 2000,00

- delo; 12UR!!; 42000,00

SKUPAJ 75170,88

DDV (19%) 14282,47

SKUPAJ 89,453,34

Presodite sami!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

No danes sem koncno dobil svoj motor (Aprilia Pegaso) iz servisa - VOMBERGER, katerega ste mi nekateri toplo priporocali.

Na motorju je bilo potrebno zamenjati tesnilo glave motorja in opraviti še nekaj rutinskih pregledov....

Tu je specifikacija racuna:

- olje MOTUL; 2.5l; 6312,50

- tesnilo glave 7201,68

- tesnilo pokr. ventilov 2008,40

- tesnilo st. dekla; 2369,75

- stop stikalo 2600,84

- svecka 722,69

- antifriz; 2,5l; 1869,75

- plošcice ventilov; 2kom; 1980,00

- zavorno olje; 0,25l; 321,43

- filter olja; 3353,00

- vijak; 330,00

- filter olja 2100,84

- cistilni in .. material 2000,00

- delo; 12UR!!; 42000,00

SKUPAJ 75170,88

DDV (19%) 14282,47

SKUPAJ 89,453,34

Presodite sami!

mater,pa sem jaz mislil, da imam drag motor,.....

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar, ki izstopa na racunu, je 12 ur dela. Rutiniran serviser bi moral to delo opraviti v pol krajsem casu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Stvar, ki izstopa na racunu, je 12 ur dela. Rutiniran serviser bi moral to delo opraviti v pol krajsem casu.

...to in zakaj dvakrat filter olja?

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zasoljeno. Zelo.

Pa je bilo potrebno postoriti in zamenjati vse tisto, kar so ti zaracunali.

Sem mislil, da so casi, ko sem sam brskal po avtomobilu mimo, bom sedaj moral sam prckati po motorju.

V 12 urah zaslužiti 42000 tolarjev ni slabo.

Preslikava na mesecnih 180 ur = zelo solidna placa.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

V 12 urah zaslužiti 42000 tolarjev ni slabo.

Preslikava na mesecnih 180 ur = zelo solidna placa.

Urna postavka tukaj ni previsoka, saj to ni zasluzek serviserja. Upostevati moras se vse stroske (prostor, elektrika, orodje,..) in pa davke. Cista placa serviserja je mogoce 1/3 tega zneska. Za primerjavo: Za servis racunalnika ti bodo racunali tudi po 6000 sit/uro za delo tehnika.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vecino stroškov, ki jih omenjaš, si serviser pokrije z maržo, ki ti jo nabije na vgrajene rezervne dele in tekocine.

Redki so serviserji, ki so sirote, razen v davcni napovedi, seveda.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kakšen je tisti racun v primerjavi z drugimi serviserji motorjev, vendar je zame svinjsko predrag.

Na prejšnjem avtu sem dal popravit glavo motorja, pa še nekaj drugih dihtung zamenjat pa je prišlo 40.000 sit brez ne vem 15 ali 20 % DDV.

Pa še dizel je bil in za dizla so dihtunge za glavo zelo drage v primerjavi z bencinarjami.

Ne vem no za en dokaj obicajen servis 12 ur dela in 90.000 sit ?

Poleg racunalnikov bom moral it še strojništvo študirat ocitno (še sreca da sta obadva na isti univerzi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TC MOTOSHOP - stanje se izboljšuje

Lansko leto sem bil veckrat v TC Motoshopu na Vojkovi, pa sem zmeraj slišal iste besede: trenutno ni, bomo cez dva meseca narocili itd....

V petek pa prijetno presenecenje. Na nosilcih za kovcke mi je pocil okrogli zatic na katerega se zatakne stranski kovcek. Pa cisto slucajno izvem, da so v TC Motoshopu generalni zastopnik za GIVI. Grem tja narocim zatic in vceraj sem ga dobil. Dobil sem ga v kompletu rezernih delov za stranske nosilce. Za komplet sem placal 1600 SIT in veselo odšel.

Res si nisem mislil, da bom pri nas dobil tako majhen rezervni delcek.

Še enkrat: v TC Motoshopu se stanje izboljšuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil sem še pohvaliti podjetje COMPACO - generalnega uvoznika za celade Nolan.

V omari mi je nekaj let ležala celada Nolan N 37 (ta model je star vec kot 10 let) s polomljenim mehanizmom za odpiranje-zapiranje vizirja. Pa sem na Moto bumu vzel njihovo vizitko. Pred mesecem sem jih poklical, jim povedal kaj je narobe z mojo celado in drugi dan mi je poštar prinesel rezervni mehanizem za moj model stare celade.

Tako lahko ta staro celado spet uporabim, ce bo nuja.

Zanima me, ce lahko ostali uvozniki celad tako hitro poskrbijo za dobavo rezervnih delov za vašo celado, še posebej, ce je že deset let ne izdelujejo vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pozabil sem še pohvaliti podjetje COMPACO - generalnega uvoznika za celade Nolan.

V omari mi je nekaj let ležala celada Nolan N 37 (ta model je star vec kot 10 let) s polomljenim mehanizmom za odpiranje-zapiranje vizirja. Pa sem na Moto bumu vzel njihovo vizitko. Pred mesecem sem jih poklical, jim povedal kaj je narobe z mojo celado in drugi dan mi je poštar prinesel rezervni mehanizem za moj model stare celade.

Tako lahko ta staro celado spet uporabim, ce bo nuja.

Zanima me, ce lahko ostali uvozniki celad tako hitro poskrbijo za dobavo rezervnih delov za vašo celado, še posebej, ce je že deset let ne izdelujejo vec.

skoraj siguren sem da je nolan edini ki ti pri nas nudi dobre rezervne dele. mislim da so drugi dalec zadaj, kar je nekako tudi razumljivo saj se z celadami ukvarjajo manj casa medtem ko je compaco na nasem trgu ze dolgo.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ALI MOGOCE KDO VE ZA KAKEGA DOBREGA MEHANIKA ZA STAREJŠE MOTORJE (POD 85).

kar tko mal za info (sam sem starino vozil na Samo OVEN. Sicer je dobil vse dele, racunal visoko brez racuna, motor se mi je pa po kakih 2000 km vsakic znova zjebu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da moram opravit servis na 12K in vse napisane izkušnje, sem se odlocil, da bom raje peljal motor prijatelju ki obvlada šraufanje (pac ne bo štemplja v servisni knjigi), kot pa da :

1.Placam kot osel za menjavo stvari in cišcenje, ki jih lahko sicer tudi sam zamenjam (ne znam pa sinhronizirat uplinjacev )

2.Da mi po možnosti še serviser kaj zajebe...

....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Glede na to, da moram opravit servis na 12K in vse napisane izkušnje, sem se odlocil, da bom raje peljal motor prijatelju ki obvlada šraufanje (pac ne bo štemplja v servisni knjigi), kot pa da :

1.Placam kot osel za menjavo stvari in cišcenje, ki jih lahko sicer tudi sam zamenjam (ne znam pa sinhronizirat uplinjacev )

2.Da mi po možnosti še serviser kaj zajebe...

....

lepo in prav, ampak zavedaj se da ti to zbija ceno ce bos kdaj rabljenega prodajal. jaz ne kupim rabljenega motorja ki nima servisne knjizice zrihtane ker ne zaupam "domacim" mehanikom. ne recem da ne znajo nekateri ampak jaz tvojega prijatla ne poznam in zato nocem reskirat da sta kaj zajebala pa mi bo masina zruzla. premisli malo al pa si vsaj stempelj zrihtaj.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prokleti gulfivci, pol pa naj jaz tak motor kupim (z štemplji za 5 let nazaj narejenimi v enem dnevu).

Po eni strani mi je pa kar žal, da nisem šel za mehanika namesto racunalnicarja (po drugi pa ne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Prokleti gulfivci, pol pa naj jaz tak motor kupim (z štemplji za 5 let nazaj narejenimi v enem dnevu).

Kaj pa ce boš kupil motor z 'originalnimi' štemplji in so na tem motorju vajenci pripravniške naloge delali?

Ko sem klical okoli za servis motorja se mi je zgodilo sledece :

- Vomberger ima gužvo + vzeti bi si moral dopust zaradi servisa motorja

- V A2S Celje mi je nekdo razložil, da je serviser šele na tecaju za šraufanje (Haloo!??)

- V Top Moto pa na vprašanje, ali opravijo kontrolo vplinjacev in ventilov dobim odgovor, da to pac ni potrebno (PIŠE V SERVSINI KNJIGI, DA JE TO POTREBNO)

=

Mislim, da nadaljni komentar ni potreben...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pelu lani v Mega avto na vicu, pa so zrihtal bp. Menjal olje, filter, svecki in preverli ostalo. Cena je bla 20k sit.

V petek pa peljem v Eliso v Domzale. Sm tle slisu same dobre stvari pa bom vidu kako bo to tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Glede na to, da moram opravit servis na 12K in vse napisane izkušnje, sem se odlocil, da bom raje peljal motor prijatelju ki obvlada šraufanje (pac ne bo štemplja v servisni knjigi), kot pa da :

1.Placam kot osel za menjavo stvari in cišcenje, ki jih lahko sicer tudi sam zamenjam (ne znam pa sinhronizirat uplinjacev )

2.Da mi po možnosti še serviser kaj zajebe...

....

če se ti bo v takem primeru pojavila na motorju tovarniška napaka, in bodo tvoj motor klicali nazaj na brezplačni servis in ne boš imel notri štempla od pooblaščenega serviserja se lahko pod nosom obrišeš za zastonj menjavo delov. Tak primer poznam iz pred let na Suzukiju GSXR 750 SRAD. Fant je tako plačal da se mu še danes moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:ce se ti bo v takem primeru pojavila na motorju tovarniška napaka

1.Ce se do sedaj še ni pojavila, težko verjamem, da se bo v bodoce ...

2.Mašine so preverjene (klasika CBR600)

3.Imel sem Suzukija Bandita 500, kjer mi je crknil napenjalec verige v motorju (na servisu so nepravilno preverjali napetost verige ). Zamenjati bi ga morali brezplacno, vendar gre tu za vecji poseg v motor. To se mi je zgodilo sredi julija, na dele (nov napenjalec) bi moral cakati 2 meseca strošek so mi ocenili na 90K Sit... Ta isti kolega mi je to zrihtal za pir in pico , del pa sem narocil v Nemciji za 40 DEM in ga dobil v 3 dneh...)

... Za Suzukijeve nadomestne dele v Sloveniji je centrala v Avstriji. Ker v Avstriji niso imeli napenjalca, sem klical v Suzuki Nemcija, kjer so mi razložili, da oni pac ne morejo tega dela dostaviti v Avstrijo oz. v Slovenijo, ker je takšna Suzukijeva politika ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!