Karai Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Pozdravljeni, Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika... Hvala
danci1973 Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Pozdravljeni, Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika... Hvala Predlagam ti, da se odpraviš na Novi Marof ali Raceland in se kolenčkanja učiš in tudi kasneje prakticiraš tam... Na cesti je to precej nespametno početje. Poleg tega lahko tam srečaš tudi kake 'veterane' kolenčkanja, ki ti bodo morda znali kaj svetovati. D. P182, perici, Senna in 2 others 4 1
colin Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Pozdravljeni, Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika... Hvala a te lahko vprašam zakaj si tako želiš dotaknat asfalta z kolenon......a misliš da boš potem boljši motorist ali misliš, da to moreš narediti, ker je to pri motoristih IN!!!! .....pa brez zamere!...samo vprašanje.
Pervy Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 a te lahko vprašam zakaj si tako želiš dotaknat asfalta z kolenon......a misliš da boš potem boljši motorist ali misliš, da to moreš narediti, ker je to pri motoristih IN!!!! .....pa brez zamere!...samo vprašanje. mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji Markko 1
gizmOkak Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji eto... to je to pa če zravn še iskre od štap nardi se nasmeh še bl razvleče
MihaJ Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji Točno tako. Ko enkrat to kolkrtok znaš, se zdi heroinska odvisnost tam nekje v rangu jutranje kavice. (ne da bi probal, samo enkrat sem prebral to nekje, pa se zdej ful pametnega lahko delam, ker dobro izpade za prebrat) Nikii, TOMCAT, hilton in 5 others 7 1
Karai Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Nič ne zamerim in hvala za nasvet, čeprav sem te stvari že vedel.. Colin odgovor je povsem preprost.. Tako kot pri MXu velikokrat nisi hitrejši če ga pokriviš, to pač hočeš znat in trenutek doživljaš po svoje... Tut s kolesom si se enkrat vozu s pomožnimi in bi se lahko še danes pa ti to ni bilo dovolj... Nikii, LRR in DAMI34 3
Dolenc™ Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 (popravljeno) Ja gre z vsakim motorjem, pač z enim lažje k drugim. Glede na MX je razlika v stilu polaganja ovinkov, tam nagiblješ motor sebe pa ne, da gredo silnice v zemlo in čepi grabijo. Tukej so pa gume ovalne, pa je cilj da sebe mečeš v ovinek, motor pa pač koker pade pade Kolk je stabilen v hitrih/počasnih je odvisen od geometrije motorja, tvoj je ziher bol za stabilnost pri hitrosti kot okretnost, ker je za potovanje ne za ride , ampak peljat se da vse. Kot so že ostali predlagal, pojdi na kak marof, kjer se lahko v koker tolk varnem okolju igraš s tem in poiskušaš kaj je motor sposoben, pa še kak nasvet al pa dva preveč pade. Popravljeno Maj 31, 2011. Popravil Dolenc™ DAMI34, Spider™, logarr in 1 other 4
gizmOkak Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Glede na MX je razlika v stilu polaganja ovinkov, tam nagiblješ motor sebe pa ne, da gredo silnice v zemlo in čepi grabijo. Tukej so pa gume ovalne, pa je cilj da sebe mečeš v ovinek, motor pa pač koker pade pade Skrivit motor je mislu na skoku... Scrub se reče temu. Ko z manevrom na vzletu odvzameš višino skoka (nekako spodneseš vstran), da si čimprej potleh z oprtim gasom na polno mal sej vem, sam je poučno
Karai Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Sej fizika mi je jasna in nisem na BMWju metal motor v ovinek kot na mx-u.. čeprav tut na mx-u ne potiskaš motorja vedno stran od sebe.. no pa pustmo to.. ja sej se zavedam, da mi bo najlažje na pisti.. Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:)
sesir Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:) Pripelji se a javi ko boš.Bom se oglasil tam in peljal nekaj krogov pred teboj.Če boš peljal moje linije boš z lahkoto peljal po obeh kolenih...po želji pa lahko tudi jz z tvojim peljem en lep-počasen krog,da vidiš,da gre z lahkoto! Tudi veliko večje "krave" gredo lepo po kolenu...
Karai Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 uh, hvala... to bi pa res prosil... no, povem ko bom namenjen tja.. prvi vikend, ko nimamo mx tekme.. lp
sesir Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 uh, hvala... to bi pa res prosil... no, povem ko bom namenjen tja.. prvi vikend, ko nimamo mx tekme.. lp Sploh ni problem!Sam kak dan prej mi pošlji zasebno sporočilo.Nimam daleč do tja
colin Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 (popravljeno) ok....Karai....sedaj vem zakaj bi rad kolenčkal.....zaradi FILINGA :notworthy:...To sem zato vprašal, ker me včasih veliko ljudi gleda v drsnike, ki so še pa ganc novi....to nebi bilo nič čudnega, če bi motor vozil 3 mesece ali manj......Vendar ga vozim že 5 let in še sedaj nisem pokolenčkal....to pa zaradi tega, ker sem sam pr sebi razvil svojo tehniko, ki mi najbolj paše in odgovarja...pa še vedno sem dolj hiter čez ovinke, da za kolenčkarji ne zaostajan niti malo.....(da se zastopimo, gledam in govorim za motorje približno istega ranga in ne neke sport motorje, ker tam z svojim 200 kg Z-jčkom ne morem konkurirat)....pa čeprav nisem kolenčkar, tudi UŽIVAM!!!!!!!!....je pa res, da je treba menjavat namesto drsnikov, distančnike na stopalkah Popravljeno Maj 31, 2011. Popravil colin ZdenkoK, bentley in Jure 2 1
Karai Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 res je.. samo zarad filinga.. mogoče pa ko mi uspe, vidim da mi sploh ni všeč.. kaj pa vem:).. sesir, najlepša hvala in se slišiva..
sesir Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 drsnike, ki so še pa ganc novi.... Lahk jih pa menjava in ti dam jz zdrajslane :evilgrin: colin 1
biker77 Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Sej fizika mi je jasna in nisem na BMWju metal motor v ovinek kot na mx-u.. čeprav tut na mx-u ne potiskaš motorja vedno stran od sebe.. no pa pustmo to.. ja sej se zavedam, da mi bo najlažje na pisti.. Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:) prid na ride..bom jest tvoj moped po kolenu pelu.. zviki in exclan 1 1
eraser70 Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Pozdravljeni, Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika... Hvala gre,gre.... gsx750f 1
Karai Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Hehe.. sej jst zdrajsane mam precej, ker sem dobil kombinezon:)))
urkoman Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Hehe.. sej jst zdrajsane mam precej, ker sem dobil kombinezon:))) hehe, jest pa s fleksarco brusm GrCaR in cikadina 2
Popularna objava Trdonja Objavljeno Junij 1, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 ...je pa res, da je treba menjavat namesto drsnikov, distančnike na stopalkah Oprosti, ampak temu se pa reče izzivanje. Z, FZ itd gredo mimogrede na stopalke, kaj šele na distančnike. Če je tvoja "tehnika", vezana zgolj na countersteering in ga na ta način polagaš brez konkretnega sodelovanja zgornjega dela, poleg pa puščaš distančnike, izzivaš da se kadi. Mimogrede boš zapel kakšno luknjo, zaradi težišča pa za isti ovinek nagibaš bolj kot kak "kolenčkar" ki rit in telo premakne. Srečno. Sharko, bentley, suzuki in 7 others 10
Karai Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Hej fantje, ne se razburajt mu že paše po distančnikih... govorimo raje o tem, kako nam bodo stvari lažje in lepše:) peace Sharko in trebor 2
colin Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Oprosti, ampak temu se pa reče izzivanje. Z, FZ itd gredo mimogrede na stopalke, kaj šele na distančnike. Če je tvoja "tehnika", vezana zgolj na countersteering in ga na ta način polagaš brez konkretnega sodelovanja zgornjega dela, poleg pa puščaš distančnike, izzivaš da se kadi. Mimogrede boš zapel kakšno luknjo, zaradi težišča pa za isti ovinek nagibaš bolj kot kak "kolenčkar" ki rit in telo premakne. Srečno. Se na rabiš nič opravičevat......sej to tudi sam vem.Moja tehnika ni vezana toliko na kontra obračanje balance,sej mi zgornji del trupa tudi dost dela,Res pa je, da morem veliko več delat z ritjo in to ne mislim glede presedanja, ampak z prenašanjem na zadnji del zica, da lahko potem bolj odprem iz ovinka...ker sem pa nižje kilaš....Vem pa tudi, da te lahko spodnese če preveč teže daš na KOLEN ,ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!Tak da v obeh primerih tvegamo......Je pa lepo da te skrbi!!!! :notworthy:
Popularna objava svobodnaptica01 Objavljeno Junij 1, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 ....Vem pa tudi, da te lahko spodnese če preveč teže daš na KOLEN ,ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!Tak da v obeh primerih tvegamo......Je pa lepo da te skrbi!!!! :notworthy: Ehm, ne boš verjel ampak prvenstveno koleno daš ven, da veš koliko imaš še placa za nagnit potem ga pa pospraviš, oz ga pustiš da rahlo drsi po asvaltu, ne da bi se zdej naslanjal gor, sploh pa ne toliko, da bi ti zaradi tega prvo gumo odneslo(je že bolj verjetno da boš zaružil s kakim drugim delom motorja po tleh in padel zaradi tega-čeprav, kolker jaz vem, ponavadi odnese zadnjo pri tem, ne prve). (je pa res, da se tko včasih da rešit zds prve gume, če takrat "padeš" na koleno in guma zagrabi nazaj) suzuki, casper7, Jure in 7 others 10
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se