Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika...

Hvala

Objavljeno

Pozdravljeni,

Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika...

Hvala

Predlagam ti, da se odpraviš na Novi Marof ali Raceland in se kolenčkanja učiš in tudi kasneje prakticiraš tam... Na cesti je to precej nespametno početje.

Poleg tega lahko tam srečaš tudi kake 'veterane' kolenčkanja, ki ti bodo morda znali kaj svetovati.

D.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika...

Hvala

a te lahko vprašam zakaj si tako želiš dotaknat asfalta z kolenon......a misliš da boš potem boljši motorist ali misliš, da to moreš narediti, ker je to pri motoristih IN!!!! .....pa brez zamere!...samo vprašanje.

Objavljeno

a te lahko vprašam zakaj si tako želiš dotaknat asfalta z kolenon......a misliš da boš potem boljši motorist ali misliš, da to moreš narediti, ker je to pri motoristih IN!!!! .....pa brez zamere!...samo vprašanje.

mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji :whistle:

Objavljeno

mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji :whistle:

eto... to je to :) pa če zravn še iskre od štap nardi se nasmeh še bl razvleče :D

Objavljeno

mogoče zato ker je vredu občutek? vsaj meni je ta občutek med boljšimi in skrajno zasvoji :whistle:

Točno tako. Ko enkrat to kolkrtok znaš, se zdi heroinska odvisnost tam nekje v rangu jutranje kavice. (ne da bi probal, samo enkrat sem prebral to nekje, pa se zdej ful pametnega lahko delam, ker dobro izpade za prebrat) :D

Objavljeno

Nič ne zamerim in hvala za nasvet, čeprav sem te stvari že vedel.. Colin odgovor je povsem preprost.. Tako kot pri MXu velikokrat nisi hitrejši če ga pokriviš, to pač hočeš znat in trenutek doživljaš po svoje... Tut s kolesom si se enkrat vozu s pomožnimi in bi se lahko še danes pa ti to ni bilo dovolj...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ja gre z vsakim motorjem, pač z enim lažje k drugim.

Glede na MX je razlika v stilu polaganja ovinkov, tam nagiblješ motor sebe pa ne, da gredo silnice v zemlo in čepi grabijo. Tukej so pa gume ovalne, pa je cilj da sebe mečeš v ovinek, motor pa pač koker pade pade :D

Kolk je stabilen v hitrih/počasnih je odvisen od geometrije motorja, tvoj je ziher bol za stabilnost pri hitrosti kot okretnost, ker je za potovanje ne za ride :), ampak peljat se da vse.

Kot so že ostali predlagal, pojdi na kak marof, kjer se lahko v koker tolk varnem okolju igraš s tem in poiskušaš kaj je motor sposoben, pa še kak nasvet al pa dva preveč pade.

post-4351-0-16240200-1306827517_thumb.jpg

post-4351-0-32273600-1306827797_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Glede na MX je razlika v stilu polaganja ovinkov, tam nagiblješ motor sebe pa ne, da gredo silnice v zemlo in čepi grabijo. Tukej so pa gume ovalne, pa je cilj da sebe mečeš v ovinek, motor pa pač koker pade pade :D

Skrivit motor je mislu na skoku... Scrub se reče temu. Ko z manevrom na vzletu odvzameš višino skoka (nekako spodneseš vstran), da si čimprej potleh z oprtim gasom na polno ;)

mal :topic: sej vem, sam je poučno :P

Objavljeno

Sej fizika mi je jasna in nisem na BMWju metal motor v ovinek kot na mx-u.. čeprav tut na mx-u ne potiskaš motorja vedno stran od sebe.. no pa pustmo to.. ja sej se zavedam, da mi bo najlažje na pisti.. Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:)

Objavljeno

Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:)

Pripelji se a javi ko boš.Bom se oglasil tam in peljal nekaj krogov pred teboj.Če boš peljal moje linije boš z lahkoto peljal po obeh kolenih...po želji pa lahko tudi jz z tvojim peljem en lep-počasen krog,da vidiš,da gre z lahkoto!

Tudi veliko večje "krave" gredo lepo po kolenu...

Objavljeno

uh, hvala... to bi pa res prosil... no, povem ko bom namenjen tja.. prvi vikend, ko nimamo mx tekme.. lp

Objavljeno

uh, hvala... to bi pa res prosil... no, povem ko bom namenjen tja.. prvi vikend, ko nimamo mx tekme.. lp

Sploh ni problem!Sam kak dan prej mi pošlji zasebno sporočilo.Nimam daleč do tja :D

Objavljeno (popravljeno)

ok....Karai....sedaj vem zakaj bi rad kolenčkal.....zaradi FILINGA :notworthy:...To sem zato vprašal, ker me včasih veliko ljudi gleda v

drsnike, ki so še pa ganc novi....to nebi bilo nič čudnega, če bi motor vozil 3 mesece ali manj......Vendar ga vozim že 5 let in še sedaj nisem pokolenčkal....to pa zaradi tega, ker sem sam pr sebi razvil svojo tehniko, ki mi najbolj paše in odgovarja...pa še vedno sem dolj hiter čez ovinke, da za kolenčkarji ne zaostajan niti malo.....(da se zastopimo, gledam in govorim za motorje približno istega ranga in ne neke sport motorje, ker tam z svojim 200 kg Z-jčkom ne morem konkurirat)....pa čeprav nisem kolenčkar, tudi UŽIVAM!!!!!!!!....je pa res, da je treba menjavat namesto drsnikov, distančnike na stopalkah :rolleyes:

Popravljeno . Popravil colin
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

res je.. samo zarad filinga.. mogoče pa ko mi uspe, vidim da mi sploh ni všeč.. kaj pa vem:).. sesir, najlepša hvala in se slišiva..

Objavljeno

drsnike, ki so še pa ganc novi....

Lahk jih pa menjava in ti dam jz zdrajslane :evilgrin:

Objavljeno

Sej fizika mi je jasna in nisem na BMWju metal motor v ovinek kot na mx-u.. čeprav tut na mx-u ne potiskaš motorja vedno stran od sebe.. no pa pustmo to.. ja sej se zavedam, da mi bo najlažje na pisti.. Mogoče za začetek Raceland in potem še kam drugam.. Res bi rad videl tudi kakšnega z enakim motorjem pa ne da ne verjamem, samo potem je vse precej lažje:)

prid na ride..bom jest tvoj moped po kolenu pelu..

Objavljeno

Pozdravljeni,

Sem nov na forumu,ne pa ravno na motorju.Dolga leta sem bil motokrosist, sedaj nekaj časa na cesti.Ker sem navajen, da je bil na motocrossu vedno položaj telesa, nog, rok, glave točno določen pri zaviranju, vožnji navzdol,.. Ne vem točno, če se na cestnem postavljam pravilno.. Najprej sem imel VTR, sedaj K1200r.. Motor mi je precej všeč, dober za dolge, naporen za kratke ovinke (govorim iz svojih ne izkušenj), mehak se mi zdi le prednji del ali ga pa samo nisem navajen.. Počasi pa bi tudi rad, da se še meni uspe v ovinku s kolenom dotakniti asfalta. Zanima me, če je že kakšen forumaš s k1200 to že počel.. težko mi je predvsem zaradi neokretnosti v kratkih zavojih, v daljših je pa že hitrost kar velika...

Hvala

gre,gre....

Objavljeno

Hehe.. sej jst zdrajsane mam precej, ker sem dobil kombinezon:)))

Objavljeno

Hehe.. sej jst zdrajsane mam precej, ker sem dobil kombinezon:)))

hehe, jest pa s fleksarco brusm :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hej fantje, ne se razburajt :) mu že paše po distančnikih... govorimo raje o tem, kako nam bodo stvari lažje in lepše:) peace

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oprosti, ampak temu se pa reče izzivanje. Z, FZ itd gredo mimogrede na stopalke, kaj šele na distančnike. Če je tvoja "tehnika", vezana zgolj na countersteering in ga na ta način polagaš brez konkretnega sodelovanja zgornjega dela, poleg pa puščaš distančnike, izzivaš da se kadi. Mimogrede boš zapel kakšno luknjo, zaradi težišča pa za isti ovinek nagibaš bolj kot kak "kolenčkar" ki rit in telo premakne. Srečno.

Se na rabiš nič opravičevat......sej to tudi sam vem.Moja tehnika ni vezana toliko na kontra obračanje balance,sej mi zgornji del trupa tudi dost dela,Res pa je, da morem veliko več delat z ritjo in to ne mislim glede presedanja, ampak z prenašanjem na zadnji del zica, da lahko potem bolj odprem iz ovinka...ker sem pa nižje kilaš....Vem pa tudi, da te lahko spodnese če preveč teže daš na KOLEN ,ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!Tak da v obeh primerih tvegamo......Je pa lepo da te skrbi!!!! :notworthy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!