Bojanv Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 No, jaz sem imel do sedaj 2 poti, vsaka po 20.000 km, drugo leto se pripravljam na tretjo, cca 30.000 km. Obakrat večinoma brezpotja (dobesedno), sedaj bo tudi bolj kot ne ekstremno hard varianta. Na vsaki od preteklih poti sem uničil po en komplet torb... lp bv
MiNa Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Ja za take poti je pa sigurno najvažnejše to, da uporabljač čim manj eksotičnih materialov, da je popravilo med potjo enostavno.
Killroy Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 ps. Evo Killroy jaz mam obešene Alpose na takle "patent" prestali pot do Krima in v Romuniji "kabum" pred gostilno razen manjših prask na kovčku BP. E, to vidš! Take slikce rabm - kremšnita v dobrem, ko se srečamo :D Mogoče še kšna detajlna slikca/skica, kako fiksiraš celotno zadevo, da se ne premika med vožnjo....? Hvala že vnaprej :)
MiNa Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 E, to vidš! Take slikce rabm - kremšnita v dobrem, ko se srečamo :D Mogoče še kšna detajlna slikca/skica, kako fiksiraš celotno zadevo, da se ne premika med vožnjo....? Hvala že vnaprej :) Pošlji mi tel. št. na PM pa te pokličem če bom kaj "ril" proti gorenjski, boš lahko pogledal v živo. ps. Kovčke že imaš?
Killroy Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Pošlji mi tel. št. na PM pa te pokličem če bom kaj "ril" proti gorenjski, boš lahko pogledal v živo.ps. Kovčke že imaš? PM poslan, uč sm pa drgač mal vrgu na tele kufre tule. Me pa zanima če bi bili sprejemljivi oziroma če ima kdo že izkušnje z njimi?
Leteči Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 To so drugače tudi alposovi kovčki samo drugi modeli
FLY Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Še ena rešitev brez Turateka:
jegrmajstr Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 PM poslan, uč sm pa drgač mal vrgu na tele kufre tule. Me pa zanima če bi bili sprejemljivi oziroma če ima kdo že izkušnje z njimi? Ti modeli U nimajo pokrova ane? Ker so zanimivi, tako po dimenzijah kot cenovno.
FLY Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Dragi Alpos Pri tako (potencijalno)številčni in zagreti klienteli moto kufrov bi toplo priporočil: 1) močnejši tečaj pokrova 2)močnejši trak pokrova 3)serijsko ključavnico 4)uporabo 2mm Al pločevine Dober posel z moto kufri vam želi FLY
bica Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 (popravljeno) Pa še ena rešitev brez Turateka. Na notranji strani je uporabljena za ojacitev 2 mm ALU plosca. Na motorju so GIVI nosilci. Imajo 30KKm in so zaenkrat OK, sam talevga sem po ovinkih ze kar malo zdrsal. :rolleyes: Popravljeno September 23, 2008. Popravil bica
MIRci Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 No, pa naj dodam še jaz nekaj slik montaže ALU kovčkov ALPOS in nosilcev domače izdelave. :blush: PURPLE 1
bica Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Se malo, pa bodo zaceli Touratech-ovi inz. patente od tle dol pobirat...
bica Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Se malo, pa bodo zaceli Touratech-ovi inz. patente od tle dol pobirat...
Leteči Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Mirci Licno narejeno. S čim pa si oblekel kovčke znotraj??
MIRci Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Znotraj sem jih oblekel s kvalitetnejšo samolepilno tapeto. Podložne ploščice so iz nerjaveče pločevine ("rostfrei") debeline 1 mm. Zapenjalci so iz koterma. Če komu kaj pomaga je bil v osnovi narejen krožni del iz celega kosa, nato sem ga pa razžagal na 4 četrtinke. Idejo mi je dal kolega "inovator", ki je vedno poln idej. Kar se tiče nosilcev, moram povedati, da so sigurno močnejši kot original. Če koga zanima še kaj, ni problema. :rolleyes: M.
Bojanv Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Hm, jaz pa še vedno ne vem, kdo bi naredil kovčke po mojih idejah... :unsure: lp bv :rolleyes:
quomme Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Hm, jaz pa še vedno ne vem, kdo bi naredil kovčke po mojih idejah... :unsure: lp bv :rolleyes: Pokliči v Alpos in jih vprašaj, če ti jih naredijo :whistle:
MiNa Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Dragi AlposPri tako (potencijalno)številčni in zagreti klienteli moto kufrov bi toplo priporočil: 1) močnejši tečaj pokrova 2)močnejši trak pokrova 3)serijsko ključavnico 4)uporabo 2mm Al pločevine Dober posel z moto kufri vam želi FLY FLY pod točko 3) orginalne ključavnice sem "dobil" v Alposu. Točka 4) teža kovčkov je kar pomembna - 2mm pločevina bi kar nekaj prinesla, res tudi pri trdnosti. Pred Alposi sem imel kar lep čas DAER-ove debelejša pločevina ampak tudi težji. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...st&p=633366
MiNa Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Hm, jaz pa še vedno ne vem, kdo bi naredil kovčke po mojih idejah... :unsure: lp bv :rolleyes: Pa si že koga povprašal? Moj kolega je izdelal nekaj doma bom poizvedel če ima kako sliko.
ravni Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 (popravljeno) Znotraj sem jih oblekel s kvalitetnejšo samolepilno tapeto. Podložne ploščice so iz nerjaveče pločevine ("rostfrei") debeline 1 mm. Zapenjalci so iz koterma. Če komu kaj pomaga je bil v osnovi narejen krožni del iz celega kosa, nato sem ga pa razžagal na 4 četrtinke. Idejo mi je dal kolega "inovator", ki je vedno poln idej. Kar se tiče nosilcev, moram povedati, da so sigurno močnejši kot original. Če koga zanima še kaj, ni problema. :rolleyes: M. Kot predlog, mogoče, če bi vzel notranje "krivine" pa jih pritrdil spodaj, pa vijak za pritrditev bi potem bil z gornje strani, bi lažje snel kovčke kadar so polni. Popravljeno September 26, 2008. Popravil ravni
bica Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Kot predlog, mogoče, če bi vzel notranje "krivine" pa jih pritrdil spodaj, pa vijak za pritrditev bi potem bil z gornje strani, bi lažje snel kovčke kadar so polni. Zaradi tega imam jaz vijake za pritrditev zgoraj....Rabim minuto ali dve in kufri so dol... Potem pa jih pustim al v sotoru al v hotelu, pol pa gasa...
ravni Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Zaradi tega imam jaz vijake za pritrditev zgoraj....Rabim minuto ali dve in kufri so dol...Potem pa jih pustim al v sotoru al v hotelu, pol pa gasa... Ja jaz imam isto tako.
MIRci Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 Sem imel že vse skupaj narejeno, ko sem razmišljal o pripetju spodaj. Ampak kljub temu jih imam tudi jaz dol v minuti ali dveh, ne glede na to, da je vijak spodaj. V kovčku nikoli nimam betonske opeke, da ne bi prišel z roko do vijaka. Stestirani so pa s težo 13 kg in 1700 km poti po asfaltu in makadamu. Obnesli so se odlično. :rolleyes:
MiNa Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Še nekaj na temo Alu kovčki iz druge strani velike luže. Kovčki izgledajo trdni, vendar temu primerne so tudi cene. Iz ankete zgleda, da jih uporablja tudi večji del pristašev :worship: aluminija. Touratech/Zega 65 30.95% Caribou (35 litre Pelicans) 19 9.05% Hepco & Becker (Gobi) 4 1.90% Hepco & Becker (Aluminium) 12 5.71% Jessie 113 53.81% Pa še domača stran: http://www.jesseluggage.com/odyssey.html
quomme Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Tile kovčki od jesee-ja pav fajn zgledajo; sam cena je malo visoka :wacko: Mislim da bom moral kupiti kar alpose, ker za kaj takega ne bo dovolj financ.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se