Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Pokanje oz. sekanje iz izpuha ni zaželjeno in kaže na neusklajenost sesalnega in izpušnega sistema. Ker če seka iz izpuha, pol tudi motor ne teče povsem brezhibno.

Zase lahko povem, da mi je enkrat začelo sekat iz izpuha in tudi gas ni več lepo prijel, pol sem pa malo po fergazerjih prčkal in sedaj laufa ko strela :) . Je pa res da nimam Husota :blush:

Objavljeno

@mrki

Če ti z original loncem seka potlej je bolje da greš nastavit vžig in vplinjače, ker je pač nekaj neusklajeno.

Drugače pa če je lonec čisto odprt-nobenih prekatov, bo pa pri vsakem dvovaljniku malo pokalo. Da se razumemo to je glih tolk da se sliši pri višjih obratih ko prestavljaš navzdol. Meni je tudi pri avtu z odprtim loncem pri prestavljanju navzdol kdaj usekalo pa je bil vžig pravilno nastavljen. To je pač odprt lonec.

Drugo pa je če ti začne kr nalepem pokati, to pa nebo vredi....

LP

Objavljeno

Vžiga nimaš kej štelat, ker se sam nastavlja.

Objavljeno
Meni recimo če imam dušilec notri skoraj da ne poči, brez dušilca pa seveda večkrat. Razloži v čem bi bilo lahko pokanje napačno, kdo ti je to razložil...To je samo zaradi lonca in kje bi tle motorju škodovalo...

LP

Škodi ventilom, ker s pokanjem dobijo kontra udarce...čuj tako sta mi rekla 2 mehanika, jst se ne spoznam tolko.

Ampak tle je mišljeno MOČNO pokanje...jst ko sem spustil gas, neglede na obrate, se je samo slišalo "prprpbmbmBUMboboBUM!!!bom bum"...tako je to zgledalo :hmm:

Sej je blo scena...ampak parkrat je tolko počlo da sem se kr fajn ustrašu... :(

Objavljeno

Še en opazek danes sem za primerjavo vsavil zadnji db killer, ne vem v čem ima funkcijo ker izpuh ni nič tišji (sem posnel zvok z dušilcem in brez pa ni razlike) in iz izpuha nič ne poka, brez dušilca pa včasih poči (govorim o majhnih pokih), ki niso glasni in moteči. Tko da v končni fazi mam lahko db killer in nima bit kej narobe, saj zvok je tako ali tako isti :yea2:

@SiM: ti imaš frgazarje, jest pa vbrizg in lahko da je tu ta razlika...

LP

Objavljeno

BTW: v novem Motoristu je vzporedni test Husota, Bandita in Honde CBF600.

In še ena opazka: Pri testiranju Cometa 650S so imeli tudi oni problem, ko je lučka kazala da je v "leru" pa je bil ubistvu v prestavi. Vem da je blo govora dosti o teh stvareh...me zanima vi, ki imate Husota že kar nekaj cajta (recimo par 1000 km prevoženih) ali se vam ta "napaka" še kaj pojavlja?

Objavljeno (popravljeno)
BTW: v novem Motoristu je vzporedni test Husota, Bandita in Honde CBF600.

In še ena opazka: Pri testiranju Cometa 650S so imeli tudi oni problem, ko je lučka kazala da je v "leru" pa je bil ubistvu v prestavi. Vem da je blo govora dosti o teh stvareh...me zanima vi, ki imate Husota že kar nekaj cajta (recimo par 1000 km prevoženih) ali se vam ta "napaka" še kaj pojavlja?

Na 2.500km...se mi zgodlo kakih 2x......imam pa gt 650N ne S

Popravljeno . Popravil dr-big
Objavljeno

Se zgodi kdaj pa kdaj.. Vendar jaz čutim kadar ne skoči v ler, tako da ni problema.. Mene to ne moti. Se mi je to občasno zgodilo tudi pri Kawasakiju..

Objavljeno

Meni je pokal tudi prejšnji Hyosungov motor, pa je bil enocilindrik. Pokanje se pojavlja pa zaradi prebogate mešanice frgazerja ali pa zaradi prepoznega vžiga mešanice, ko je že oidprt izpišni ventil in usega skozi auspuh ven. Ventilom to malo škodi oz. jih "razštela" po domače povedano in jih moraš potem vsake 15.000km dat ponovno naštimat, na vsakih 50.000 pa kak del zamenjat (tefloni, fedri,...) Deli za tak servis niso dragi, je pa drago samo delo serviserja, ker potrebuje za nastavitev in zamenjavo ventilov kar nekaj urc, pa še spoznat se mora 100%, ker napačna nastavitev lahko pomeni tudi huda okvara agregata/mašine. Včeraj sem se pogovarjal z enim "mehanikom" za avtomobile in mi je govoril, kako se štima mešanico in predvžig na motorjih, ki imajo več frgazerjev. Če oba frgazerja nista naštimana 100% in ventili zraven na obeh cilindrih, mašina ne bo dala od sebe vse moči, ki bi jo lahko in še obraba< delov je drugačna na vsakem cilindru. Štimanje frgazerjev je zapleten postopek in se ga mora lotiti zanesljiv mehanik, ki poleg znanja potrebuje še pravo opremo (vakumsko črpalko). Donacco je nima in se mi zdi, da on nima kaj veliko pojma o nastavitvi dveh uplinjačev.

Sicer pa motor že tovarniško seka ven iz izpuha (vsaj meni), torej je to tovarniška napaka in bi se moral servis priznati pod garancijo ane? Pa mislim da noben mehankar ne bo tega naredu.

Objavljeno
Štimanje frgazerjev je zapleten postopek in se ga mora lotiti zanesljiv mehanik, ki poleg znanja potrebuje še pravo opremo (vakumsko črpalko). Donacco je nima in se mi zdi, da on nima kaj veliko pojma o nastavitvi dveh uplinjačev.

Sinhroniziranje vplinjačev se temu reče. In je pri mopedih, ki imajo samo dva vplinjača, zelo enostavno ('merilno aparaturio' si lahko narediš kar sam).

D.

Objavljeno

Tudi ni kake hude panike, če vplinjači niso sinhronizirani. Se pač ne odpirajo vsi enako. Ampak to so malenkosti, ki se bolj ali manj poznajo le v prostem teku.

Aja, pa tisto niso nobene podtlačne črpalke ampak navadni merilci podtlaka. Za dvocilindraše pa še tega ne rabiš (kot je že Danci povedal), ampak je dovolj, da v eno prozorno cev naliješ mal vode ali olja (olje je bolš, ker se bolj vidi, pa še če ga v mašino potegne mal podmaže :D ). Pol le natakneš konca cevi na vplinjača, cev spustiš čim nižje, zalaufaš, in gledaš, kam vleče tisto olje-vodo. :naughty:

Objavljeno
Tudi ni kake hude panike, če vplinjači niso sinhronizirani. Se pač ne odpirajo vsi enako. Ampak to so malenkosti, ki se bolj ali manj poznajo le v prostem teku.

Aja, pa tisto niso nobene podtlačne črpalke ampak navadni merilci podtlaka. Za dvocilindraše pa še tega ne rabiš (kot je že Danci povedal), ampak je dovolj, da v eno prozorno cev naliješ mal vode ali olja (olje je bolš, ker se bolj vidi, pa še če ga v mašino potegne mal podmaže :D ). Pol le natakneš konca cevi na vplinjača, cev spustiš čim nižje, zalaufaš, in gledaš, kam vleče tisto olje-vodo. :naughty:

O pa še kako pomembno je. Če nista dobro naštimana ti mašina ne bo dala tolko moči kot bi jo lahko sicer. Pa še obraba delov je neenakomerna. Ker če ima en cilinder prebogato ali preredko mešanico ti ga bo "morilo", medtem ko bo imel drugi cilinder ravno prav.

Objavljeno
O pa še kako pomembno je. Če nista dobro naštimana ti mašina ne bo dala tolko moči kot bi jo lahko sicer. Pa še obraba delov je neenakomerna. Ker če ima en cilinder prebogato ali preredko mešanico ti ga bo "morilo", medtem ko bo imel drugi cilinder ravno prav.

Prebogata ali prerevna mešanica nima čisto nobene veze s sinhronizacijo. :grrr

Sinhronizacija le uskladi odpiranje obeh vplinjačev (da ni en bolj odprt kot drug). :grim

Objavljeno
Prebogata ali prerevna mešanica nima čisto nobene veze s sinhronizacijo. :grrr

Sinhronizacija le uskladi odpiranje obeh vplinjačev (da ni en bolj odprt kot drug). :grim

Se pa sinhronizacija precej pozna - vsaj na mojem GS500 se je.

D.

Objavljeno
Prebogata ali prerevna mešanica nima čisto nobene veze s sinhronizacijo. :grrr

Sinhronizacija le uskladi odpiranje obeh vplinjačev (da ni en bolj odprt kot drug). :grim

Valda da se tud mešanca pozna v neenakomernem delovanju motorja/agregata. En cilinder dela normalno enga ti pa "mori". To zame ni optimalno delovanje.

Objavljeno

Ko imaš gas do konca odprt, je samo glavna diza važna, pa da se za belanco fajn držiš :grim

Objavljeno
...... pa da se za belanco fajn držiš

:nono:

Objavljeno
se je samo slišalo "prprpbmbmBUMboboBUM!!!bom bum"...tako je to

:OK: Dober opis.

Ja meni ne useka prav nevem kako naglas. Velikokrat sploh ne slišim, če ni kakšne škarpe zraven. Meni dela bolj v stilu "prprpbmbmPUFboboPUF!!!bomPUF" ponavadi iz visokih obratov pri popolnem odvzemu plina.

Mislim da ni velike panike.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni

A se je ze kdo na tem motorju igrov z dizami in racing filtri. A obstajajo se kaksni drugi filtri poleg k&n in delo filters k jih majo v louisu sam ti so verjetno bl en k...

Objavljeno
:nono:

A ko daš pa ti do konca gas, pa z levo po nosu brskaš :hmm:

Je pa baje priporočljivo da pri normalni vožnji ne držiš belance preveč na trdo, če si to mislil. ;)

Objavljeno
A ko daš pa ti do konca gas, pa z levo po nosu brskaš :hmm:

Je pa baje priporočljivo da pri normalni vožnji ne držiš belance preveč na trdo, če si to mislil. ;)

ce ze tako "kruto" to poenostavljas..........da, brskam. :grim (ceprav ne vem zakaj bi gas do konca navijal :P )

hint: mogoce z nogami malce bolj stisnes tank.... samo kaj pa jaz vem.

Objavljeno

A kdo ve kje bi se dal dobit tak nosilec. Sm klicu uvoznika pa on prav da oni nimajo tazga k bi se ucpod prsravfu (ne pa da vrtas plastiko tko kot pri teh ,ki jih ima). A mogoce kaksen mojster se pri nas ukvarja s tem da dela te nosilce?

post-1941-1118831176_thumb.jpg

Objavljeno

Zgoraj omenjeni prtljažnik je kar precej dražji kot originalni, ki ga ledeni mož noče imeti.

In po pravici povedano se strinjam z njim. Do zdaj sem mel večino problemov na motorju ravno z originalnim prtljažnikom:

- bil je slabo pobarvan :BUA:

- zaradi vibracij sem zgubil kar nekaj vijakov, ki ga držijo :slap:

- zaradi slabih zvarov je eden popustil, zato je bil treba ojačati zvare (+ barvanje) :angry:

Ice_man: Najbrž je v kaki temi že obdelana problematika, napisano kdo je mojster za prtljažnike, greš do njega in ti naredi custom izvedbo :OK:

Objavljeno

Sam nosilc je na strani www.heimracing.de sam je drag 118 eur. Pa kakor vidite da je to original hyosungov nosilec zato sm klicu uvoznika, pa on nc ne ve o tem.

Pomoje mi kot juzni trg poberemo ves klump. :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!