kp-kp Objavljeno November 30, 2005 Opozori Objavljeno November 30, 2005 Podoben agregat navit na 88,8 KS na kolesu. :naughty: http://www.specialmag.it/html/news10827.shtml
ICE_MAN Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 In kok konjev sm npr pol ze jst z wingsom dubu? Kok ti da ror ,kok pa modifikacija airboxa pa diz... sam na tem delu ce ne naris ok pomoje je lohk se slabs k original.
danci1973 Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 (popravljeno) In kok konjev sm npr pol ze jst z wingsom dubu? Kok ti da ror ,kok pa modifikacija airboxa pa diz... sam na tem delu ce ne naris ok pomoje je lohk se slabs k original. V principu moraš po vsaki modifikaciji izpuha, flitra, airboxa ali kakršnekoli kombinacije teh prilagodit tudi vplinjač. To v osnovi storiš z menjavo glavnih diz (spremeni mešanico pri polno odprtih loputah), če pa si mojster in/ali imaš možnost, pa zamenjaš še igle (spremeni mešanico pri delno odprtih loputah) in vzmeti drsnikov (ti se potem odpirajo drugače, s tem pa spremenijo 'karakter' motorja). GT650 ima že v originalu precej revno nastavljeno mešanico (pokanje pri zaviranju z motorjem). Če zmanjšaš upor pretoka zraka (bolj odprt izpuh, bolj pretočen zračni filter ali modificiran airbox), postane mešanica še bolj revna - s kančkom nesreče lahko postane prerevna in ostaneš brez bata, ventilov, ... saj mešanice z večjim deležem zraka gorijo s precej večjo temperaturo. Zato predvidevam, da samo z Wingsom nisi dobil nič dodatnih konjev (prej kakšnega izgubil), ampak si le nekoliko spremenil krivuljo navora (kar seveda lahko pomeni boljše pospeševanje v nižjih in srednjih obratih). D. Popravljeno December 1, 2005. Popravil danci1973
ICE_MAN Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 V principu moraš po vsaki modifikaciji izpuha, flitra, airboxa ali kakršnekoli kombinacije teh prilagodit tudi vplinjač. To v osnovi storiš z menjavo glavnih diz (spremeni mešanico pri polno odprtih loputah), če pa si mojster in/ali imaš možnost, pa zamenjaš še igle (spremeni mešanico pri delno odprtih loputah) in vzmeti drsnikov (ti se potem odpirajo drugače, s tem pa spremenijo 'karakter' motorja). GT650 ima že v originalu precej revno nastavljeno mešanico (pokanje pri zaviranju z motorjem). Če zmanjšaš upor pretoka zraka (bolj odprt izpuh, bolj pretočen zračni filter ali modificiran airbox), postane mešanica še bolj revna - s kančkom nesreče lahko postane prerevna in ostaneš brez bata, ventilov, ... saj mešanice z večjim deležem zraka gorijo s precej večjo temperaturo. Zato predvidevam, da samo z Wingsom nisi dobil nič dodatnih konjev (prej kakšnega izgubil), ampak si le nekoliko spremenil krivuljo navora (kar seveda lahko pomeni boljše pospeševanje v nižjih in srednjih obratih). D. Ja res je da se je navor in odzivnost motorja v nizkih obratih popravla. Moc pri visokih obratih pa je pomoje moc skoraj identična originalu. Kaj pol pravis da se je nevarno vozit z odprtim rorom brez modifikacije filtra,diz....???
SiR Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 Kaj pol pravis da se je nevarno vozit z odprtim rorom brez modifikacije filtra,diz....??? Pravzaprav je to lahko odvisno tudi od kakovosti izdelave in tehnološkega dizajna mašine in materialov, ki so uporabljeni... Lahko ima motor v zasnovi še dovolj lufta tudi za take nestrokovne posege, lahko pa je občutljiv in hitro ribne. No, sam nisem še nič takega počel, tako da je zgornje zgolj teoretiziranje.
danci1973 Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 Ja res je da se je navor in odzivnost motorja v nizkih obratih popravla. Moc pri visokih obratih pa je pomoje moc skoraj identična originalu. Kaj pol pravis da se je nevarno vozit z odprtim rorom brez modifikacije filtra,diz....??? Brez modifikacije diz je potencialno nevarno, ja... V Nemčiji je bilo že par primerov, da je motor med vožnjo zaribal. Uradnega stališča nemškega uvoznika še ni, tako da uradni vzrok še ni znan, prav tako mi niso znane modifikacije motorjev v teh konkretnih primerih. Je pa v debati kot možen razlog bilo omenjeno prav to - prerevna mešanica... lp, D.
rebel Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 zakaj pa menjava lonca na izpuhu vpljiva na mešanico goriva??? po kakšni logiki?? in... če so narejene modifikacije na dovodu zraka... koliko je pa potem razlika med temperaturo eksplozije pri optimalni nastavitvi in med to"revno" mešanico???? kar se tiče materialov.... abarth je na stare fičke turbine montiral..... :krneki:
danci1973 Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 zakaj pa menjava lonca na izpuhu vpljiva na mešanico goriva??? po kakšni logiki?? Morda pri 'normalnem' loncu zaradi oteženega pretoka v izgorevalnem prostoru ostane nekaj 'starih' izpušnih plinov, ki posledično zmanjšajo delež kisika v mešanici... Z odprtim izpuhom se delež teh 'starih' izpušnih plinov zmanjša in delež kisika je večji = revnejša mešanica... in... če so narejene modifikacije na dovodu zraka... koliko je pa potem razlika med temperaturo eksplozije pri optimalni nastavitvi in med to"revno" mešanico???? V motorju z notranjim izgorevanjem se ne dogajajo eksplozije, ampak izgorevanje... Ko se dogajajo eksplozije, jo ponavadi z mašino že konec (so pa eksplozije prav tako lahko posledica prerevne mešanice). Konkretrnih temperatur sicer ne poznam, je pa to splošno znano dejstvo. Naredi enostaven eksperiment - zakuri si roštilj in potem pihaj v žerjavico. Pihanje poveča delež kisika - verjetno boš ugotovil, da je razlika v temperaturi ogromna. D.
ICE_MAN Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 Za vse tiste ki ste iskali dodatno opremo. Madzarski uvoznik ima vse rollbari, boljsi nosilec za kufer, scit za izpuh ,GPR, BOS izpusna sistema, jeklene zavorne cevi Alpha-Tehnik z TUV homologacijo in se...... Nas uvoznik je obupen, kar kol grem sprasevat nc ne ve :BUA: Ampak te strani so pa :OK: http://www.hyosungmotors.hu/ http://www.freeweb.hu/spirro/download/Hyos...UTTO-FORINT.pdf
rkasteli Objavljeno December 27, 2005 Opozori Objavljeno December 27, 2005 Za vse tiste ki ste iskali dodatno opremo. Madzarski uvoznik ima vse rollbari, boljsi nosilec za kufer, scit za izpuh ,GPR, BOS izpusna sistema, jeklene zavorne cevi Alpha-Tehnik z TUV homologacijo in se...... Nas uvoznik je obupen, kar kol grem sprasevat nc ne ve :BUA: Ampak te strani so pa :OK: http://www.hyosungmotors.hu/ http://www.freeweb.hu/spirro/download/Hyos...UTTO-FORINT.pdf Stran je super,bi mogu edn našmu uvozniku zadevo pokazat.Nism glih stručko za madžarščino ampak a je gor na strani neki govora o 250R verziji,kdo kej ve o temu?
krava Objavljeno December 27, 2005 Opozori Objavljeno December 27, 2005 250R & 125R, je že odzunaj, na spomlad dobavljiv. Obstaja tema v "125-250 motocikli" :winkiss:
mrki Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Končno se dobi nekaj dodatne plastike za kometa. Sicer je to v Franciji in je kar drago. Bi se pa dalo dogovorit, če bi se našlo več kandidatov, da damo skupaj za original, potegnemo dol kalup, pa jih naredimo kolikor nas pač bo. Mogoče bi celo pohajača lahko naštimali za kakšen podoben dogovor? Ne vem. Men je rita in zadnji blatnik definitivno všeč. PLASTIKE LP
hirabbit Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Končno se dobi nekaj dodatne plastike za kometa. Sicer je to v Franciji in je kar drago. Bi se pa dalo dogovorit, če bi se našlo več kandidatov, da damo skupaj za original, potegnemo dol kalup, pa jih naredimo kolikor nas pač bo. Mogoče bi celo pohajača lahko naštimali za kakšen podoben dogovor? Ne vem. Men je rita in zadnji blatnik definitivno všeč. PLASTIKE LP Bug spojler od Pohajača je definitivno lepši :OK: preizkušeno. Tiste zaščite pa...nevem no...zgleda kot tisti električni avtki v lunaparku :hmm:
pohajač Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Bug spojler od Pohajača je definitivno lepši :OK: preizkušeno. Tiste zaščite pa...nevem no...zgleda kot tisti električni avtki v lunaparku :hmm: hvala za reklamo :worship: :worship: ampak tejle francozi so pa dragi...in potem bo kdo rekel da sem jaz drag :nono: ..moj spojler je več kot pol cenejši
Gregc Objavljeno Januar 8, 2006 Opozori Objavljeno Januar 8, 2006 Hm, mal sm prebral tole temo o "husotu" in se kr mal zamislu(glede kvalitete motorjev), to pa zato ker bom po vsej verjetnosti na pomlad kupu cometa gt125r pa me zdej zanima kaj vi pravte na to. A je res tok problemov z husoti??? Majo res tok tovarniških napak?, Aja kaj je pa z gumami narobe pa z hladilnikom k se eni prtožujejo? lp Grega
strom Objavljeno Januar 8, 2006 Opozori Objavljeno Januar 8, 2006 dokler se use spedena pod garancijo, ni panike. Če so pa še kšni problemi ko garancija poteče... zna bit pa mal jeba. LP
ICE_MAN Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Sam mors it k pravmu serviserju, eni so smotani in nardijo samo servis in gotovo (tiste stvari ki so pod garancijo pa sploh pogledajo ne). Jst hodm k Braboricu v Zuzemberg in sem kar zadovoljen, priporocam. Sm pa iz lj in vem da mam en kup serviserjev prej po km, sam grem se vseen rajse k njemu. Sicer pa poglej temo o serviserjih. dokler se use spedena pod garancijo, ni panike. Če so pa še kšni problemi ko garancija poteče... zna bit pa mal jeba. LP
rkasteli Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Nekaj fotk Gt 650rr Very nice :OK: :OK: Je že kdo vidu na avtonetu kok so naši trgovci dobri,letnik 2006 motorje dobijo še prej k uvoznik :blush: Hyosungi letnika 2005 so zdej ratal kar letnik 2006,manjka sam še da ceno dajo nazaj na miljon tristo :lol1: :devil:
kp-kp Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 In okvir, vilice, zavorne čeljusti,...
dr-big Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 A vidte ker motor je gor? ........ups!
Tepko Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 Very nice :OK: :OK: Je že kdo vidu na avtonetu kok so naši trgovci dobri,letnik 2006 motorje dobijo še prej k uvoznik :blush: Hyosungi letnika 2005 so zdej ratal kar letnik 2006,manjka sam še da ceno dajo nazaj na miljon tristo :lol1: :devil: Ja jaz sem lansko leto kupu letnik 2005, ki je bil v resnici december 2004 :unsure: Sam drugih niso mel... :glare: :BUA:
ICE_MAN Objavljeno Januar 11, 2006 Opozori Objavljeno Januar 11, 2006 Custom made full krivina za Cometa 650... :OK: Ce komu Stock bremze niso dost evo nadomestilo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se