Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Pri meni to kar dolgo traja.. Je pa zanimivo, da je pri ostalih motorjih to veliko manj in manj časa slišati. Vsaj kolikor sem bil jaz pozoren na to..

V original loncu je katalizator, ki se pri ohlajanju krči in poklja...

D:

Objavljeno

Ne poka samo katalizator ampak tudi plocevina iz katerega so krivine narjene.

Objavljeno

Ma se kdo probleme s cvileco sklopko ce speljete pri visokih obratih. Tko cudno zaruzi, kot da bi bil kaksen kos pleha prevec notr. Mal sm bral po forumih da so pri nekaterih serijah ble neke cudne zmesi lamel.

Bom mal uvoznika posekiral da vidm kaj on na to porece...

LP

Objavljeno

Razmišljam o nakupu GT250, vendar ne bi bilo neumno tud 650 zaprt na 25KW. :worship: Kaj lahko pove kdo ceno blokade in montaže? In pa točno kaj zamenjajo pri posegu če bi se dalo.

Hvala!

Objavljeno

Med iskanjem nadomestnih zavorne ploščic za GT650® sem ugotovil, da enake ploščice uporabljajo še:

Daelim Ace 110

Honda MBX 50

Honda NSR 50

Honda NSR 80

Honda CBX 125

Honda LS 125

Honda MBX 125

Hyosung RC 125

Hyosung Comet 125

Hyosung Karion 125

Hyosung Exceed 125

Jialing JE 125E

Kymco Pulsar 125

Kymco Spiek 100/125

Moto Roma 49/110

Če bo še kdo iskal nadomestne ploščice...

D.

Objavljeno

Med iskanjem nadomestnih zavorne ploščic za GT650® sem ugotovil, da enake ploščice uporabljajo še:

Daelim Ace 110

Honda MBX 50

Honda NSR 50

Honda NSR 80

Honda CBX 125

Honda LS 125

Honda MBX 125

Hyosung RC 125

Hyosung Comet 125

Hyosung Karion 125

Hyosung Exceed 125

Jialing JE 125E

Kymco Pulsar 125

Kymco Spiek 100/125

Moto Roma 49/110

Če bo še kdo iskal nadomestne ploščice...

D.

Sej ni čudn da so bremze na Husotu dokaj slabe... :blink: Ker ima ploščice, ki so ponavad na 125ccm motorjih, ki so predvsem lažji in počasnejši.

Objavljeno

Sm premerju velikosti ploscic z mojim bivsim motorjem viragotom 250 pa ma huso manjso povrsino nanesenega(sintranega) materiala na ploscici kot virago. Je pa res da ma Huso vecji disk 300mm napram 280 in se 2 diska spredaj.

Objavljeno

Sm premerju velikosti ploscic z mojim bivsim motorjem viragotom 250 pa ma huso manjso povrsino nanesenega(sintranega) materiala na ploscici kot virago. Je pa res da ma Huso vecji disk 300mm napram 280 in se 2 diska spredaj.

Pa verjetno še drugačne čeljusti, več batov, ...?

Objavljeno

Ne isto je plavajoca 2 batna celjust. Verjetno pa je da so povrsine batkov vecje.

Pa verjetno še drugačne čeljusti, več batov, ...?

Ja bremze so pac mal hiba tega motorja. Ce jih hoces na hitro poboljsati daj nove bolse(neoriginalne) ploscice not pa z jeklom oplascene vode za hidravlicno olje.

Ce to ni dovolj pa obstajajo razlicni kiti eden je tuki:

http://www.tulsacyclesupply.com/

Nekdo ki se je hudo razletu........... :xx:

post-1941-1138097410_thumb.jpg

Objavljeno

Danes pri SInterju nabavil AP Racing zavorne ploščice za Hyosunga (oznaka LMP151 ST - ST = standard). Bojda se dajo naročit tudi z bolj športno zmesjo...

V soboto pa dobim še opletene zavorne cevi - upam, da bom marca lahko poročal o dobrih zavorah. :)

D.

Objavljeno

Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje).

Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami.

LP

Objavljeno

Se sedaj te zavore lahko kosajo z originalnimi zavorami od sv-ja?

Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje).

Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami.

LP

Objavljeno

Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje).

Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami.

Saj tudi jaz največjo spremembo pričakujem od zamenajve zavornih cevi...

ICER in AP Racing pa definitivno nista 'isto', saj je že na prvi pogled drugačna zmes, pa AP Racing imajo dve zarezi za boljše odvajanje toplote in plinov - ICER ima le eno...

lp, D.

Objavljeno

ICER in AP Racing pa definitivno nista 'isto', saj je že na prvi pogled drugačna zmes, pa AP Racing imajo dve zarezi za boljše odvajanje toplote in plinov - ICER ima le eno...

lp, D.

A tako, pol me je pa majstr pri Sinterju mal nat***gnu! Verjetno se mu ni dalo iskat še AP po tistih stalažah :photo:. A ti je mogoče tudi kakšne sintrane pokazal, ker takrat jih kao ni blo?

LP

Objavljeno

Kok pa so ble prve ploscice ce smem prasat?

Objavljeno

Kok pa so ble prve ploscice ce smem prasat?

12kSIT za oba diska.

lp, D.

Objavljeno

Mogoce ves kok je bla pa mal bl tista racing verzija?

12kSIT za oba diska.

lp, D.

Objavljeno

Mogoce ves kok je bla pa mal bl tista racing verzija?

Ne bi vedu - za SV1000S so 'standard' ploščice cca. 10kSIT, 'sport' pa 12kSIT - po disku.

Pokliči na Sinter (01-280 34 00) in vprašaj za AP Racing LMP 151 SF (menda je ST = standard, SF = sinter-metal)

D.

Objavljeno

Kje si dal delat zavorne cevi in koliko so ble?

Objavljeno

Danes pri SInterju nabavil AP Racing zavorne ploščice za Hyosunga (oznaka LMP151 ST - ST = standard). Bojda se dajo naročit tudi z bolj športno zmesjo...

V soboto pa dobim še opletene zavorne cevi - upam, da bom marca lahko poročal o dobrih zavorah. :)

D.

Men je dal mehanik iste gor, pa mislim da je skor isto kot je blo s prejšnjimi. Letos bom šu še cevi zamenjat, pa upam da bo boljš. Čakamo na toplo vreme :whistle:

Objavljeno

Treba bo nabavt nove gume original Pirelli diablo je odlicna ampak predraga pri motorjetu je 40.990,00sit samo zadnja guma.

Razmislam med temi tremi gumami:

Dunlop:

d207 --sport

d208 --sport

d220 --touring

Kaj naj bi vzel za Cometa?

Pri keri dunlopki naj bi se pojavljal shimny efekt?

Razmisljal sm tudi o maxxis, kaj pravite na to?

PS:Ce kdo za kaksen pameten denar zrihta pirelli diablo 160/60 zr 17 vzamem takoj.

LP

Objavljeno

Treba bo nabavt nove gume original Pirelli diablo je odlicna ampak predraga pri motorjetu je 40.990,00sit samo zadnja guma.

Razmislam med temi tremi gumami:

Dunlop:

d207 --sport

d208 --sport

d220 --touring

Kaj naj bi vzel za Cometa?

Pri keri dunlopki naj bi se pojavljal shimny efekt?

Razmisljal sm tudi o maxxis, kaj pravite na to?

PS:Ce kdo za kaksen pameten denar zrihta pirelli diablo 160/60 zr 17 vzamem takoj.

LP

Priporočam D208; lahko tudi zrihtam, za pameten denar .)

Objavljeno

Spomnem se enkrat da je blo neki govora okoli shimny efekta pri eni dunlopki ne vem pa pri kateri 207 ali 208?

Objavljeno

d208 je odlična ja, ampak kaj ko zdrži samo 14 dni ....... tudi d207 je za 4000km je predraga ...

D208 lahko daš odspredaj ... js jo imam ...

zadaj pa d220 ... ali kaj druge znamke ki je podobne trdote... vsaj če misliš delat kaj več kilometrov ...

če tako pogledaš, pirelli diablo ni dražja od dunlop .. z njo narediš več kilometrov ampak za to tudi plačaš ...

shimi efekt .. to so nekateri doživeli na d207 ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!