danci1973 Objavljeno Januar 22, 2006 Opozori Objavljeno Januar 22, 2006 Pri meni to kar dolgo traja.. Je pa zanimivo, da je pri ostalih motorjih to veliko manj in manj časa slišati. Vsaj kolikor sem bil jaz pozoren na to.. V original loncu je katalizator, ki se pri ohlajanju krči in poklja... D:
ICE_MAN Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 Ne poka samo katalizator ampak tudi plocevina iz katerega so krivine narjene.
ICE_MAN Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 Ma se kdo probleme s cvileco sklopko ce speljete pri visokih obratih. Tko cudno zaruzi, kot da bi bil kaksen kos pleha prevec notr. Mal sm bral po forumih da so pri nekaterih serijah ble neke cudne zmesi lamel. Bom mal uvoznika posekiral da vidm kaj on na to porece... LP
Silver Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 Razmišljam o nakupu GT250, vendar ne bi bilo neumno tud 650 zaprt na 25KW. :worship: Kaj lahko pove kdo ceno blokade in montaže? In pa točno kaj zamenjajo pri posegu če bi se dalo. Hvala!
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 Med iskanjem nadomestnih zavorne ploščic za GT650® sem ugotovil, da enake ploščice uporabljajo še: Daelim Ace 110 Honda MBX 50 Honda NSR 50 Honda NSR 80 Honda CBX 125 Honda LS 125 Honda MBX 125 Hyosung RC 125 Hyosung Comet 125 Hyosung Karion 125 Hyosung Exceed 125 Jialing JE 125E Kymco Pulsar 125 Kymco Spiek 100/125 Moto Roma 49/110 Če bo še kdo iskal nadomestne ploščice... D.
Tepko Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Med iskanjem nadomestnih zavorne ploščic za GT650® sem ugotovil, da enake ploščice uporabljajo še: Daelim Ace 110 Honda MBX 50 Honda NSR 50 Honda NSR 80 Honda CBX 125 Honda LS 125 Honda MBX 125 Hyosung RC 125 Hyosung Comet 125 Hyosung Karion 125 Hyosung Exceed 125 Jialing JE 125E Kymco Pulsar 125 Kymco Spiek 100/125 Moto Roma 49/110 Če bo še kdo iskal nadomestne ploščice... D. Sej ni čudn da so bremze na Husotu dokaj slabe... :blink: Ker ima ploščice, ki so ponavad na 125ccm motorjih, ki so predvsem lažji in počasnejši.
ICE_MAN Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Sm premerju velikosti ploscic z mojim bivsim motorjem viragotom 250 pa ma huso manjso povrsino nanesenega(sintranega) materiala na ploscici kot virago. Je pa res da ma Huso vecji disk 300mm napram 280 in se 2 diska spredaj.
SiR Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Sm premerju velikosti ploscic z mojim bivsim motorjem viragotom 250 pa ma huso manjso povrsino nanesenega(sintranega) materiala na ploscici kot virago. Je pa res da ma Huso vecji disk 300mm napram 280 in se 2 diska spredaj. Pa verjetno še drugačne čeljusti, več batov, ...?
ICE_MAN Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Ne isto je plavajoca 2 batna celjust. Verjetno pa je da so povrsine batkov vecje. Pa verjetno še drugačne čeljusti, več batov, ...? Ja bremze so pac mal hiba tega motorja. Ce jih hoces na hitro poboljsati daj nove bolse(neoriginalne) ploscice not pa z jeklom oplascene vode za hidravlicno olje. Ce to ni dovolj pa obstajajo razlicni kiti eden je tuki: http://www.tulsacyclesupply.com/ Nekdo ki se je hudo razletu........... :xx:
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Danes pri SInterju nabavil AP Racing zavorne ploščice za Hyosunga (oznaka LMP151 ST - ST = standard). Bojda se dajo naročit tudi z bolj športno zmesjo... V soboto pa dobim še opletene zavorne cevi - upam, da bom marca lahko poročal o dobrih zavorah. :) D.
mrki Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje). Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami. LP
ICE_MAN Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Se sedaj te zavore lahko kosajo z originalnimi zavorami od sv-ja? Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje). Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami. LP
danci1973 Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Ne pričakuj čudeža. Jaz sem menjal najprej ploščice in čez dva dni še cevi. Izboljšanje je očitno a ne velikansko. Se mi zdi da je bilo več efekta pri menjavi cevi kot ploščic. Mam pa ICER (menda isto kot AP sam drugo pakovanje). Drugače sem pa sedaj povsem zadovoljen z zavorami. Saj tudi jaz največjo spremembo pričakujem od zamenajve zavornih cevi... ICER in AP Racing pa definitivno nista 'isto', saj je že na prvi pogled drugačna zmes, pa AP Racing imajo dve zarezi za boljše odvajanje toplote in plinov - ICER ima le eno... lp, D.
mrki Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ICER in AP Racing pa definitivno nista 'isto', saj je že na prvi pogled drugačna zmes, pa AP Racing imajo dve zarezi za boljše odvajanje toplote in plinov - ICER ima le eno... lp, D. A tako, pol me je pa majstr pri Sinterju mal nat***gnu! Verjetno se mu ni dalo iskat še AP po tistih stalažah :photo:. A ti je mogoče tudi kakšne sintrane pokazal, ker takrat jih kao ni blo? LP
ICE_MAN Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Kok pa so ble prve ploscice ce smem prasat?
danci1973 Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Kok pa so ble prve ploscice ce smem prasat? 12kSIT za oba diska. lp, D.
ICE_MAN Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Mogoce ves kok je bla pa mal bl tista racing verzija? 12kSIT za oba diska. lp, D.
danci1973 Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Mogoce ves kok je bla pa mal bl tista racing verzija? Ne bi vedu - za SV1000S so 'standard' ploščice cca. 10kSIT, 'sport' pa 12kSIT - po disku. Pokliči na Sinter (01-280 34 00) in vprašaj za AP Racing LMP 151 SF (menda je ST = standard, SF = sinter-metal) D.
ICE_MAN Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Kje si dal delat zavorne cevi in koliko so ble?
Tepko Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Danes pri SInterju nabavil AP Racing zavorne ploščice za Hyosunga (oznaka LMP151 ST - ST = standard). Bojda se dajo naročit tudi z bolj športno zmesjo... V soboto pa dobim še opletene zavorne cevi - upam, da bom marca lahko poročal o dobrih zavorah. :) D. Men je dal mehanik iste gor, pa mislim da je skor isto kot je blo s prejšnjimi. Letos bom šu še cevi zamenjat, pa upam da bo boljš. Čakamo na toplo vreme :whistle:
ICE_MAN Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Treba bo nabavt nove gume original Pirelli diablo je odlicna ampak predraga pri motorjetu je 40.990,00sit samo zadnja guma. Razmislam med temi tremi gumami: Dunlop: d207 --sport d208 --sport d220 --touring Kaj naj bi vzel za Cometa? Pri keri dunlopki naj bi se pojavljal shimny efekt? Razmisljal sm tudi o maxxis, kaj pravite na to? PS:Ce kdo za kaksen pameten denar zrihta pirelli diablo 160/60 zr 17 vzamem takoj. LP
motobaby Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Treba bo nabavt nove gume original Pirelli diablo je odlicna ampak predraga pri motorjetu je 40.990,00sit samo zadnja guma. Razmislam med temi tremi gumami: Dunlop: d207 --sport d208 --sport d220 --touring Kaj naj bi vzel za Cometa? Pri keri dunlopki naj bi se pojavljal shimny efekt? Razmisljal sm tudi o maxxis, kaj pravite na to? PS:Ce kdo za kaksen pameten denar zrihta pirelli diablo 160/60 zr 17 vzamem takoj. LP Priporočam D208; lahko tudi zrihtam, za pameten denar .)
ICE_MAN Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Spomnem se enkrat da je blo neki govora okoli shimny efekta pri eni dunlopki ne vem pa pri kateri 207 ali 208?
rebel Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 d208 je odlična ja, ampak kaj ko zdrži samo 14 dni ....... tudi d207 je za 4000km je predraga ... D208 lahko daš odspredaj ... js jo imam ... zadaj pa d220 ... ali kaj druge znamke ki je podobne trdote... vsaj če misliš delat kaj več kilometrov ... če tako pogledaš, pirelli diablo ni dražja od dunlop .. z njo narediš več kilometrov ampak za to tudi plačaš ... shimi efekt .. to so nekateri doživeli na d207 ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se