Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Sem nekje na forumu bral, da Bandit veliko pokuri. E, moj je pa prav šparoven. Danes nameril 5,1 l/100 km. Stil vožnje LS/ST. Po moje bi šel pod 5 pa sem se včeri po mestu vozu. :)

5,1?????

Kako ti je to ratalo! Moj nikoli ne pokuri pod 6 litrov (no ja, enkrat mi je ratal 5,8).

Sej pravim, normalna vožnja. Za primerjavo, v soboto, ko smo naredili eno lepo furco čez Kočevje v Krško, mi je žrl 5,3. Dave-vova Hornetka pa baje samo 5. Ravno po polžje pa vse skupaj ni šlo. (R6, Hornet 900, Thundercat, Bandit 1200S) Mogoče je pa razlika, če imaš masko ali ne.

Moram priznati, da mi je čez šest žrl samo enkrat, ko sem večino tanka pokuru samo po mestu.

malo sumljivo tole.koliko km naredis z enim tankom ali koliko km in koliko tankas potem? ti bi potemtakem lahko delal 400 km z enim tankom. :blink: meni ne rata vec kot 350 km/tank (cca. 20 l).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo sumljivo tole.koliko km naredis z enim tankom ali koliko km in koliko tankas potem? ti bi potemtakem lahko delal 400 km z enim tankom. :blink: meni ne rata vec kot 350 km/tank (cca. 20 l).

Kaj zdaj, misliš da ne znam zračunati porabe? Glej, preden smo šli na furo, sem tankal polno. Ko sem šel znova na bencinsko, sem imel že vklopljeno rezervo (pipica), na nekaj križiščih pri zaviranju je pa že tudi začela utripati zadnja črtica na števcu (ikona pumpe mi je že prej), kar naj bi po knjigi pomenilo cca 2,5 litra do suhega tanka. Natočil sem polno in to je 17,06 litra. Kilometer števec pa mi je pred resetiranjem pokazal 320 kilometrov. Izračun porabe (litri * 100 / prevoženi km) mi je pokazal 5,33 litra. Zdej pa ne vem, a na pumpah goljufajo in njihovi števci kažejo manj, kot bi morali :blink: , ali jaz ne vidim roba tanka :unsure: , ali pa moj bandit pač noče piti več :) . God knows, ampak za mojo denarnico je to ful ugodno. B)

Če pa že hočeš, sem pa pripravljen vozit tudi tolk dolgo, da izsušim tank. Samo enega rabim zraven, da mi vozi 20l karnister. Bom vsaj vedu, koliko litrov gre dejansko v tank. ;)

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekje na forumu bral, da Bandit veliko pokuri. E, moj je pa prav šparoven. Danes nameril 5,1 l/100 km. Stil vožnje LS/ST. Po moje bi šel pod 5 pa sem se včeri po mestu vozu. :)

5,1?????

Kako ti je to ratalo! Moj nikoli ne pokuri pod 6 litrov (no ja, enkrat mi je ratal 5,8).

Sej pravim, normalna vožnja. Za primerjavo, v soboto, ko smo naredili eno lepo furco čez Kočevje v Krško, mi je žrl 5,3. Dave-vova Hornetka pa baje samo 5. Ravno po polžje pa vse skupaj ni šlo. (R6, Hornet 900, Thundercat, Bandit 1200S) Mogoče je pa razlika, če imaš masko ali ne.

Moram priznati, da mi je čez šest žrl samo enkrat, ko sem večino tanka pokuru samo po mestu.

Ja, 211 kilometrov, natankal sem natancno 10,45 litra bencina, kar znasa -> 4,995 l/100km (v to je vkljucena tudi tista brezglava voznja po avtocesti cca 195km/h za kake 2 minuti in Kocevje - dvor dobro polovico casa nad 7500 obratov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ lucky: nisem imel dvoma,da znas izracunati..... samo sam spet nisem "tak norc" in mi vseeno hooligan pije med 6,0 in 6,5 ko se normalno vozim.je pa res,da mu je vseeno ali sem gor sam ali dva in prtljaga.ali je vsemu kriv K&N in dynojet stage III? samo mi je pred vgradnjo pil enako....... sem malce zbegan.po drugi strani poznam ljudi,katerim ne pije pod 8,0/100........ torej...... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ lucky: nisem imel dvoma,da znas izracunati..... samo sam spet nisem "tak norc" in mi vseeno hooligan pije med 6,0 in 6,5 ko se normalno vozim.je pa res,da mu je vseeno ali sem gor sam ali dva in prtljaga.ali je vsemu kriv K&N in dynojet stage III? samo mi je pred vgradnjo pil enako....... sem malce zbegan.po drugi strani poznam ljudi,katerim ne pije pod 8,0/100........ torej...... :)

Mal heca mora bit. No hard feelings. ;)

Če bo pa meni kdaj začel pit 8 (pri noncyco vožnji), ga bom pa prodal, ker to je pa preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izračun porabe (litri * 100 / prevoženi km) mi je pokazal 5,33 litra.

Lucky, brez skrbi ... prideš ti še do taprave porabe ... pride skupaj z navajenostjo na motor in samozavestjo v desni roki ... :) ... Dokler ga voziš kot skuterja veš da ne sme velik pit :D ...

P.S. kako je pa z koleni v ovinkih al zdaj že s "kontra balanco" polagaš motor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ lucky: nisem imel dvoma,da znas izracunati..... samo sam spet nisem "tak norc" in mi vseeno hooligan pije med 6,0 in 6,5 ko se normalno vozim.je pa res,da mu je vseeno ali sem gor sam ali dva in prtljaga.ali je vsemu kriv K&N in dynojet stage III? samo mi je pred vgradnjo pil enako....... sem malce zbegan.po drugi strani poznam ljudi,katerim ne pije pod 8,0/100........ torej......  :)

Mal heca mora bit. No hard feelings. ;)

Če bo pa meni kdaj začel pit 8 (pri noncyco vožnji), ga bom pa prodal, ker to je pa preveč.

Dve svečki odšraufaš pa poraba kuj pade na znosno raven :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve svečki odšraufaš pa poraba kuj pade na znosno raven :D :D

Pa mal vete tja zatlačš!!! :unsure: :blink: :unsure: :blink:

Ja ja šparat je treba pa naj stane kar hoče!!! :P :D :) B) :rolleyes:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni uboga TTR, en cilinder 600cc, 43 HP ulije 4,5 do 5,5 litra...pri dvigu igle za en obroček poraba naraste na 6,5-7 litrov-brez izboljšanih performans...

kaj se sekirate, če vam vaše "kravetine :D " z dvojno težo in kubaturo mojga seskajo toliko malo župce, jaz bi imeu usta od ušesa do ušesa :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izračun porabe (litri * 100 / prevoženi km) mi je pokazal 5,33 litra.

Lucky, brez skrbi ... prideš ti še do taprave porabe ... pride skupaj z navajenostjo na motor in samozavestjo v desni roki ... :) ... Dokler ga voziš kot skuterja veš da ne sme velik pit :D ...

P.S. kako je pa z koleni v ovinkih al zdaj že s "kontra balanco" polagaš motor ?

Hotschko, preberi si malo Daveov post. Nismo šli ravno skuteristično. A ja, pa na avtocesti sem podbudo za 200+ dal jaz, hehe. :) Brez zamere, ampak nisem in ne mislim še postati "divjak" in se bom pač vozil toliko, kot mi bo pasalo, ne pa toliko, kot si drugi mislijo, da bi se moral s toliko konji med nogami. Privajanje gor ali dol.

Kar pa zadeva famozni counter steering, najbrž če ga ne bi koristil vsaj podzavestno, ne bi daleč prišel niti z mojim prvim viragecom 250. Tisto o kolenih bom pa izbrskal in ti dal za prebrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da preidemo k bistvu te teme, ker bo prejšnje poste prej ali slej nekdo itaq zbrisal.

Danes sem v mestni gneči malo opazoval tele rezervoarje za hidravlično tekočino. A je normalno, da je tekočina za sklopko že zelo temna, tista za zavore pa je še povsem prozorna. Imam pač prvič hidravlično sklopko in ne vem, ali je noter enaka tekočina ali kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tekocina je enaka,da.na mojem tudi prej potemni tekocina za sklopko,kot za zavoro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 4 dnevi sem menjal obe tekočini (bremze in sklopka), pa je pri sklopki že tekočina malo temnejša.

Glede porabe 5.5 je moj minimum, 7.8 pa maksimum. Povprečje je nekje med 6 - 6.5 l /100 km. Aja pa še to: Na zadnjem servisu sem namesto navadnega zračnega filtra "vgradil" KN (unga za v airbox). Nič posebnega razen to, da motor leti pri 7000RPM točno 200. A je o normalno, al mi števc laže? Imam prejšnega bandita in drug auspuh. Mehanik mi je pa na servisu tudi malo frgazerje nastavil (predvsem sinhronizacija, štangas). Kolk vam zadeva gre pri teh obratih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk vam zadeva gre pri teh obratih?

Meni gre pri 8000 obr 200 km/h po števcu, ampak sem z GPS-om ugotovil, da števec laže za 10 do 15 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V plus, kajpak. Pri 50 kmh kaže še prav, potem pa začne odstopat nazvgor.

Na Banditu je za zdaj še vse original, razen olja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čimprej auspuh menjat, frgazerje uštimat, pa kakšen jet kit ne bo škodil. Banditova mašina se zna pokvarit, če nima malo tuninga. :D :rolleyes: Moj motor nikamor ne gre z originalnim rorom. Kot bi čez slamco pihal - preveč zadušeno. Že z menjavo auspuha se zna moč precej povečati (saj na prvih banditih je tako, cca +10 in več PS).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrr, imam malo treme, ker prvic sodelujem v forumu, navodil pa tako ali tako nisem nikoli razumel. Pa da preidem k stvari:

Imam (novega, vendar se od banke) bandita 1200 S. Ker mi je to prvi motor z verigo, me najprej zanima, na koliko kilometrov jo je potrebno pri tem modelu menjat, kolikokrat namazat in napenjat?

Drugic, na kateri servis (pooblasceni) se v Ljubljani ali okolici zanesete oz. obstaja kasen, ki ima tudi opremo za motor, ki je ne cakas mesec in vec (izkusnje s slovenskimi trgovci)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HT,pozdravljen.

1. uporabi iskalnik in se malo igraj.pokvariti ne mores nicesar,kar se ne bi dalo popraviti; te bomo motorarotji sicer "spluval",ce bi,samo ni panike..... :D ;)

2. lahko tudi preberes FAQ (ceprav trenutno ne vem tocno kje je :rolleyes: :huh: :) )

3. verige: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t=234&hl=verige

4. servis (aktualna tema): http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...6&hl=serviserji

5. serviserji (stara tema): http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...5&hl=serviserji

6. glede opreme se malo poigraj z iskalnikom.

lahko tudi preberes celo temo,kjer je precej v zvezi z banditom napisanega (HINT HINT). ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Horny twin!

Pazi na motor, lepo ga uteči in boš zelo zadovoljen. :P :P :rolleyes: :P

(Ice: pusti pozdrav vsaj tako dolgo, da ga bo HT prebral <_< ;) )

(pobopatakoalitakoizbrisanpress ;) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem zasledil, da bi imel kdo od naših lastnikov banditov Oxfordove mehke stranske torbe. Mogoče pa kdo vseeno ve, kako kaj pašejo nanj. Meni se zdijo ful dolge, tako da se bojim, da bo sopotnici zmanjkalo prostora za noge. A tisti, ki take torbe uporabljate, poskrbite tudi za zaščito laka pod njimi? S čim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem zasledil, da bi imel kdo od naših lastnikov banditov Oxfordove mehke stranske torbe. Mogoče pa kdo vseeno ve, kako kaj pašejo nanj. Meni se zdijo ful dolge, tako da se bojim, da bo sopotnici zmanjkalo prostora za noge. A tisti, ki take torbe uporabljate, poskrbite tudi za zaščito laka pod njimi? S čim?

samolepilna folija,prozorna ali v barvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem zasledil, da bi imel kdo od naših lastnikov banditov Oxfordove mehke stranske torbe. Mogoče pa kdo vseeno ve, kako kaj pašejo nanj. Meni se zdijo ful dolge, tako da se bojim, da bo sopotnici zmanjkalo prostora za noge. A tisti, ki take torbe uporabljate, poskrbite tudi za zaščito laka pod njimi? S čim?

samolepilna folija,prozorna ali v barvah.

Pa jo imaš ves čas gor, ali jo po potovanju tudi odstraniš? Lepilo najbrž ni preveč močno, ne? Kje se pa dobi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz je nimam gor,ker sem jo prvic pozabil,lak kvaliteta tako ni bog ve kaj.bo treba enkrat vse skupaj prebarvati.

folija ostane gor,lahko tudi polepis ("obleces") cel zadek.pazi na "mehurcke" (se hitro zgodi).folijo je najbolje s fenom otopliti,da se lazje prilagodi obliki in mehurki tezje nastajajo (ali sploh ne).

druga varianta so firme,ki se ukvarjajo s folijami za avtomobile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!