Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Kakšne so Oxford torbe sicer ne vem, imam pa Louisove narejene iz tekstila. Za sovoznoco je ravno dovolj prostora, nad auspuhom je cca. 3-4 cm. Tudi jaz sem pozabil plastiko zaščititi, zato imam že kar lepe rise. Pa saj je motor za uporabljat in ne za gledat, a ne? ;)

Folijo bi pomoje lahko kupil v Mavrici, Merkurju ali Chemu - (nič posebnega, prozorna tapeta).

Popravljeno . Popravil RoadKill
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bil v Suzuki Odar...sel cekirat za Bandita. 1200 v salonu ni blo, samo 600. Na zunaj torej ni razlike razen v zadnji gumi in velikosti izpusnega lonca? Hm, servisi so pa na 4000km, hudo!!!! :o Prvi stane cca. 8000 (olje in oljni filter), za dalje pa niso znali tocno povedat...ma to nardim ziher 4 servise na sezono, kaj so normalni? :blink: Mogoce kdo ve kolko pride 2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o caki caki...... odar je rekel,da je potrebno za GSF 600 delati servise na 4000 km?!?! :blink: .....kaj je smotan?! :angry: to se ti je zlagal v obraz.poglej na Banditforum ......vsi delajo servise na min.6000 km,nekateri celo samo enkrat na sezono (10-15k km).

masina je tako kot od 1200 preizkusena iz vec modelov in nekih posebnih problemov meni ni znanih; res pa je,da se nisem nikoli ukvarjal z 600.samo tudi na bandit forumu nisem nic slisal v to smer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj lahko vprasam kak se je znaso moj post v Bandit 600 in to celo N, ce sem pa pisal v Bandit S 1200? :o Kakorkoli...zanimam se za 1200 S in v Odaru v MB mi je reko da na 4000 ja. Bom v pondeljek prevero na servisu in ce je to res tak pol odpade :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zlagal se ti je.na 6000 km bi naj bil redni servis (menjava olja), na 12.000 km menjava olja in filtra,na 24.000 menjava sveck.jaz menjam olje in filter istocasno na 10k km,svecke po potrebi ocistim.prve so zdrzale 30k km (dve leti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V motorradovem Top Testu piše, da se pri Banditu 1200 olje menja vsakih 6000km (3,3 litre). Na vsakih 18.000km pa se poleg olja zamenja tudi filter (tukaj pride 3,5l olja).

Ice, da ne boš slučajno mislil da se spuščam v debato kaj je bolj smotrno, navajam le uradne podatke, ki držijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja kaj pa če narediš 6025 km a si potem servis že zamudil in ali bo pool mašino razneslo???!!! :unsure: :blink: Dajte no. Kot je rekel Ice - takšno vzdrževanje za normalno uporabo zadostuje! Tudi kar je napisal Jason drži - tako piše tudi v priročniku, ki ga dobiš poleg motorja. Skratka, če v sezoni narediš do 10.000 km naredi servis 1Xletno, razen če opaziš kakšne druga spremembe (poraba olja, ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo pri novem motorju ti garancija propade ce ne delas rednih servisov na kilometre :rolleyes: Prvi dve leti valda, pol pa po svoje dalje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa se nekaj....

GSF 1200 S Bandit 2000

Overall Length: 2 095 mm (82.5 in)

Overall Width: 790 mm (31.1 in)

Overall Height: 1 215 mm (47.8 in)

Seat Height: 835 mm (32.9 in)

Wheelbase: 1435 mm (56.5 in)

Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)

Dry Weight: 214 kg (471 lbs)

Engine type: Air and oil-cooled 1157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW) / 9.500 rpm, 83,6 Nm/ 4.500 rpm.

GSF 1200 S Bandit 2001

Overall Length: 2 165 mm

Overall Width: 790 mm

Seat height: 835 mm

Wheelbase: 1 435 mm

Dry Weight: 211 kg

Engine type: Air and oil-cooled 1.157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW)/ 8.500 rpm, 90,7 Nm/ 4.500 rpm.

GSF 1200 S Bandit 2003

Overall Length: 2 070 mm (81.5 in)

Overall Width: 765 mm (30.1 in)

Overall Height: 1 220 mm (48.0 in)

Seat Height: 790 mm (31.1 in)

Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)

Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)

Dry Weight: 220 kg (484 lbs)

Engine type: Air and oil-cooled 1.157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW)/ 8.500 rpm, 91,7 Nm/ 6.500 rpm.

vir: http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all...uki_models.html

Kaj mi lahko kdo razlozi kaj v Suzuki delajo da je dolzina motorja skoraj vsako leto druga? Iz 216,5cm so prisli na 207cm. Kje so uspeli tolko prisparat? Pa ce kdo ve v cem je point najvecji navor zvisat za 1Nm in ga prestavit iz 4500 na 6500 rpm? Ze res da sta moc in navor pol blizje ampak...pri 5 prestavi, 6500 obratov, kolk je to priblizno hitrost? Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cca. 180 km/h.razlike v dolzini so pogojene z drugacno plastiko med Mk.I in Mk.II.kaj so naredili pri 2003 letniku drugace ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo pri novem motorju ti garancija propade ce ne delas rednih servisov na kilometre :rolleyes: Prvi dve leti valda, pol pa po svoje dalje...

Kaj je z garancijo oz. servisom pri novem motorju če zamenjaš avspuh!

Kaj moraš za na servis peljat z original motorjem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V servisnih pogojih piše, da garancija velja samo, če so na motorju originalni homologirani deli (eden izmed pogojev za veljstnost garancije). Sicer pa je pri vseh vozilih tako. Dobro je prebrati droben tisk, tam se zmeraj skrivajo pasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, kolk pisanja. Pejmo po vrsti:

Servisi za 1200 S se delajo na 6000 km (mam buklo pred sabo). Prvi servis na 1000 km me je stal 10 tisočakov, dela mi v Kranju niso računali (sem se zdilal ob nakupu B) )

Podatki za letnik 2001 se mi zdijo popolnoma napačni, saj je takrat že bil model Mk II, ne?

Podatki iz moje bukle (letnik 2003, S) popolnoma ustrezajo navedenim za l. 2003. Za navor podatka nimam, moto katalog navaja 91 Nm pri 6500 o/mn. Test letnika 2001 pa res navaja tovarniški podatek 93 Nm pri 4500. :o , merjenega pa 113 Nm pri 6300 obr/mn.

Kar zadeva garancijo zaradi zamenjave izpuha - Panigaz mi je rekel, da garancija še vedno velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V servisnih pogojih piše, da garancija velja samo, če so na motorju originalni homologirani deli (eden izmed pogojev za veljstnost garancije). Sicer pa je pri vseh vozilih tako. Dobro je prebrati droben tisk, tam se zmeraj skrivajo pasti.

Se pravi z neoriginal avspuhom....ni garancije! :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo........ novo porocilo iz dogodivscin bandita in hooligana......

vceraj sem sel po nalepko za tehnicni pregled k "mojemu" mehaniku.vse ok.in mu omenim se,da se prednje kolo po menjavi zavornih ploscic malce tezje suce.majster proba,vse ok,potem malo poslata levi disk.... :blink: takle uc je naredil! jaz ze v paniki.... ka te zaj?! pogleda ploscice..... p***** m***** u 3 krasne vse skup! obloge so znucane do nosilne ploscice!!! diska oba rahlo valovita (hvala bogu ni treba menjat :) ).in to po menjavi ploscic pred 2000 km! WTF!!!! strokovna ocena: napacne ploscice,oz. material napacen.SHIT!

v glavnem nabavil vceraj nove,zamenjal,danes pa probna voznja in novo vpeljevanje ploscic.

rezime: ne kupujte GOLDFREN sinter ploscic (BTW "hvala" suzuku dilerju v MB :angry: ),se ne ujemajo z diski letnika 2001! nabavil sem SBS (scandinavian brake systems) ploscice pri suzuki zastopniku v graz-u.cena € 90.- za 6 komadov (4x spredaj + 2x vzadaj).

in pozor: stevilka v katalogu SBS za prednje ni prava! pravilne ploscice so stevilka 575 686 HS.S (enako kot hayabusa),6 batne zavore.v katalogu je stevilka za 4 batne zavore navedena tudi za 6 batne.BTW so SBS ploscice tudi sinter,samo predpisane s strani proizvajalca kot nadomestne (a goldfren pa niso bile?!?! :blink: :angry: <_< ).

porocilo sledi (ce prezivim seveda). ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naredil 140 km,obcutek na bremzi boljsi kot prej z goldfren ploscicami in diski se ne segrevajo toliko (!).SBS izgleda da bo kar v redu izbira,vsaj kar se tice kvalitete.kvantitetno porocilo sledi; ce bi ploscice zdrzale 20k km bi bilo zelo lepo.

BTW cena suzuki original ploscic je € 60.- + ddv za en par (en disk). :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno nek dirkač, a sem opazil, da se bandit prične nekam čudno vesti pri hitrosti od 130km/h naprej. Nekako zvijajoč občutek skozi ovinke - sploh ko je na ovinku kakšna neravnina ali kaj podobnega. Prednje vilice sem privil, tako da imam eno črto zunaj, zadnji amortizer je "našpanan" do konca. Imam cca. 85 kg. Zadeva se seveda še poslabša, če vozim deklino. Motor ima 29.000 km. Slabše se vede zadnji amortizer - se mi zdi. Je možno, da je amortizer iztrošen? A se da kaj zadeva izboljšat, seveda poleg menjave amortizerja? Ideje dobrodošle.

Hvala, Lp

Popravljeno . Popravil RoadKill
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je tudi model Mk1, letnik 2000 - kupljen 2001, prevoženih 21000 km. Prednje vzmetenje imam nastavljeno približno na sredino, zadnji amortizer pa na predzadnjo stopnjo.

Malenkost zvija tudi mojega, vendar to ni toliko odvisno od hitrosti s katero vozim, pač pa od sil v ovinkih (ki pa so odvisni od krivulje ovinka in seveda tudi hitrosti, moči in navora ter grobosti doodajanja plina pri izteku ovinka).

Motor ima cevni okvir, kar seveda ne zadošča za dovolj togosti kot pri drugih okvirjih. Glede na to, da imaš slab očutek, ga opelji k kakšnemu serviserju naj preveri kako je z vzmetenjem.

Jaz "zvijanje" pri svojem ki ni tako očitno - enostavno ignoriram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... res je kot si napisal SBN (- sodeč po nicku imaš naked varianto, a?). Zvijanje ni odvisno samo od hitrosti, a hitrost ustvarja sile... Ko sem motor kupil sem ga vozil bol previdno, zdaj pa mogoče malo bolj grobo - da ne bo pomote, še vedno imam dober cm gume ob straneh rezerve - nisem nikakršen dirkač! "Zvijanje" ni tako moteče, da bi zadevo prodal. A razmišljam o optimizaciji, če obstaja kakšna poceni varianta. Takšno nihanje se pojavi na ovinkih pri hitrosti 120-130km/h in več. A imate tudi ostali takšne izkušnje?

hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!