Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Res je moj je N. Poceni variante ne poznam. Poznam pa rešitev (vredna 800 EUR) izvedena v zimi 2002 - 2003. Zamenjava vzmeti v prednji vilici (seveda tudi olje) in zamenjava zadnjega vzmetenja v celoti. Firma Wilberts (saj mislim, da se tako napiše).

Imel sem možnost preiskusiti. Deluje. samo cena :( :( :o ......... če pa to ni problem, potem pa kar.

Moj bo ostal kar takšen kot je. ;)

Objavljeno

cena vzmeti za vilice je cca.€ 70-100.- z oljem,brez dela in moznost zamenjave samo fedre vzadaj (cca.€ 130.-).ce menjas celoten amortizer vzadaj ne prides pod € 390.-.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

me zanima ploščice za Bandita 1200 - l01; sedaj grejo h koncu, za kaka dva jurja še bojo, original fajn drage - vprašal na servisu...

Kaj ste dali gor in koliko to kaj stane (Lucas, SBS,...)

Objavljeno
me zanima ploščice za Bandita 1200 - l01; sedaj grejo h koncu, za kaka dva jurja še bojo, original fajn drage - vprašal na servisu...

Kaj ste dali gor in koliko to kaj stane (Lucas, SBS,...)

SBS € 82.- inkl. ddv za 3 pare.

Objavljeno
me zanima ploščice za Bandita 1200 - l01; sedaj grejo h koncu, za kaka dva jurja še bojo, original fajn drage - vprašal na servisu...

Kaj ste dali gor in koliko to kaj stane (Lucas, SBS,...)

Koliko km pa si prevozil z originalnimi ?

Objavljeno
me zanima ploščice za Bandita 1200 - l01; sedaj grejo h koncu, za kaka dva jurja še bojo, original fajn drage - vprašal na servisu...

Kaj ste dali gor in koliko to kaj stane (Lucas, SBS,...)

Koliko km pa si prevozil z originalnimi ?

prevozil sem 12.000 km, sedaj na servisu je serviser preveril ploščice in mi naročil, da se vrnem po 2 jurjih.... :huh: , malo sem kar presenečen...

Še ena druga novica:

ta teden kolega nabavo bandita 1200 S izpod čekiča, prej imel CBR900, zna se peljat, verjemite mi, je na motorjih že več kot 10 let in kar nekajkakrat po 10 tisoč kilometrov je za njim....

Bandita je vzel za "prehoden" motor, toda glede na prvih nekaj 100km je navdušen in to izredno.... ne more verjet, da se da tako peljat,.... pravi, da se pelje "lepše" kot prej in to po ovinkih ... je zelo navdušen in misel na "prehodni" motor ga je že minila....

Objavljeno

RR

Glede zamenjave ploščic sem se kar začudil - 12000 km pa zamenjat! Jaz imam 21 oz. sedaj že 22 kkm prevoženih, pa so še dobre! Sicer nisem neki ss voznik (malo me že daje Emšo), ne pa tudi kk (kot kura) ;) - le redko me kdo čaka. B) . Pa še eno napako imam - le redko zavram tudi z zadnjo zavoro (ploščice so kot nove).

Mnenje tvojega kolega pa je takšno, kot ga ima večina osebkov, ki so kdaj peljali Bandita več kot od kafiča do kafiča :P ;) :P ;) :D B)

Objavljeno (popravljeno)

Meni cvili samo zadnja zavora, ker je skoraj ne uporabljam.

Rešitev: očistiti disk (posebni spreyi) in narahlo obrusiti ploščico, da se odstrani svinjarija.

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

Hear, hear, BANDIT 1200 je nekaj najboljšega, kar se mi je lahko zgodilo v kratki petletni motokarieri. :D

Ker se že pogovarjate o ploščicah, me zanima, a vaše zavore tud neprijetno cvilijo pri rahlem zaviranju pri počasni vožnji. Predvsem opazno po mestu, ko je tega šlatanja bremze ogromno. Saj ne, da me ne vem kako moti, ampak na križiščih kjer je polno folka je pa vseeno mal neprijetno. Tak hud motor, pa cvili ko picikl. :huh: A obstaja kakšna rešitev za to razen menjave ploščic (imam šele nekaj čez 6000 km).

A ja, pa še glede zadnje zavore. Saj se jo trudim tudi malo uporabljat, ampak če pa zadeva skoraj nič ne prime. Sem se jo že trudu kontrolirano blokirat pa mi ni ratal. Saj to je dobr, ne?

Objavljeno (popravljeno)

Verjamete al ne, imam še originalne zavorne ploščice in to pri skoraj 30.000 km. Res sem bolj sissy rider, če se da uporabljam tudi zadnjo zavoro, zaviram malo prej in z manjšo inteziteto.... Serviser pravi, da bojo ploščice dobre še cca. 2.500- 3000 km (odvisno od vožnje). Če škripa, dvakrat malo bolj bremzo pohodi pa večinoma deluje. Babo na motor, avtocesta 200, pa bremza - deluje (samo to delajte na kakšnem izvozu, ne sred avtoceste).

Lp,

aja Lucky se strinjam

Popravljeno . Popravil RoadKill
Objavljeno
:o caki caki...... odar je rekel,da je potrebno za GSF 600 delati servise na 4000 km?!?! :blink: .....kaj je smotan?! :angry: to se ti je zlagal v obraz.poglej na Banditforum ......vsi delajo servise na min.6000 km,nekateri celo samo enkrat na sezono (10-15k km).

masina je tako kot od 1200 preizkusena iz vec modelov in nekih posebnih problemov meni ni znanih; res pa je,da se nisem nikoli ukvarjal z 600.samo tudi na bandit forumu nisem nic slisal v to smer.

Ta Odar je totalen poden, raje grem po nasvet natakarci :P :D

Objavljeno

Kaj mi lahko kdo pove kolk starega Bandita dobis za 1.350.000 - 1.400.000 ?

Objavljeno
Kaj mi lahko kdo pove kolk starega Bandita dobis za 1.350.000 - 1.400.000 ?

dve leti :) , toda brez opreme.... <_<

samo problem ga bo najt, jih ni na naprodaj.... :(

drgač pa nov 1200N se dobi za 1,8M (malo popusta nafehtaš).... trenutno po mojem mnenju najbolj ugoden nakup....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me. če je že ker bandita 1200 odpiral? in kaj to pomeni (mislim, kaj moraš nastavit, kaj dokupit in koliko ta zadeva potegne denarcev za sabo...?) :huh: ,

me kar mika, da bi ga malo oprl,... :) zakaj bi tisti konji, ki so jih japonci skrili v teh 1200cccm dremal, naj delajo vsi in potem vsi počivajo... ;)

in še to... kakšna je pridobitev s takim odpiranjem mašine (pa ne samo pisat koliko KM, bolj napište vaše izkušnje o tej pridobitvi moči)....

Objavljeno
120 KM in 120 Nm na zadnjem kolesu,intrepolirano ima masina nekje 135 KM in 135 Nm.scorpion race,dynajet stage III in odprta K&N.v bistvu masina samo prosto diha.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

rr,tole zgoraj mislis?

na sreco sem se zmenil za fiksno ceno,drugace bi bankrotiral pri nastavitvi na dynmometru (22 poskusov,da dela 98% zadovoljivo,ker je pri Mk.II uporabljen jetkit za Mk.I; bil "serijsko" dobavljen kot primeren za Mk.II,kar ni bilo res).majhna "stopnica" je obcutna pri 4500/min,ko masina se malo bolj vlece kot pod temi obrati.poraba se ni spremenila nic (6,0-6,5 l/100 km),obraba zadnje gume enaka (upam!),vse ostalo normalno.

Objavljeno
Kaj mi lahko kdo pove kolk starega Bandita dobis za 1.350.000 - 1.400.000 ?

Maš enga na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) za 1.4 M sit.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ih, Krokar kle.. Lep pozdrav vsem.... :P

Dons opazu pri pranju da mi je cesta pojedla gume :angry: in bo treba menjat. Sicer sem malo sam kriv ker nisem preverjal tlaka v gumah in so mal spustle :( zakaj, ne bi vedu. Prejšnja kolekcija mi je lepo držala.. Mogoče zato, ker sem zadevo malce zanemaru s preverjanjem tlaka.... Zdej so gor dunlopke 207 - prva in 205 - zadnja. Kaj naj?

Ice ti uporabljaš Metzeler, kakšen je rezultat uporabe le teh in cena?

Kaj pa ostali?

Pa dones greva z B 12 na zdravniškega, pa mal zamenjat olje in filter pa spihat zračnega, pa zamenjat nekaj osvetljave števcev, pa ročko za pru žlajf in desni žmigouc... BTW to je še nekaj ostankov tazadnjega pluženja po cesti zarad avto pralnce..

LP!

B) :rolleyes: B)

Krokar

Objavljeno
Ice ti uporabljaš Metzeler, kakšen je rezultat uporabe le teh in cena?

spredaj sportec M1,zadaj ME Z4.oprijem super,kilometrina ok (kolikor je pac lahko).zadovoljen.sem ravno v petek menjal zadaj (dopust,pa treba nove copatke).

Objavljeno

No olje zamenjano, filter tud, zračni spihan - biu prašn za za po p.... Lučke svetjo vse itd... ;)

Ja glede gum... Ali drži naslednje .. Da če ima prva g. sredinski utor in po nekaj 100 km, torej ko pride do neke obrabe, pride do tresenja balance pri določeni hitrost.. Kajti meni zadnje čase trese nekje med 75 - 60 km/h zelo zelo... :blink: Je to tudi pogojeno ali imaš zadnji kufr gor al ne?

In pa še.. ima kdo info glede dunlop 208 gume... Baje neki novga, naslednica 207... Pa vukanizer jo zlo pohali, češ da jo hvalijo tudi drugi... <_< Kej drži na tem?

Ice... kar se dopusta tiče in copatkov sva potem na istem... :o : Sam dopust bo za dobrih >50ksit bl skromen..

LP&VV! ;)

Krokar

Objavljeno
Ja glede gum... Ali drži naslednje .. Da če ima prva g. sredinski utor in po nekaj 100 km, torej ko pride do neke obrabe, pride do tresenja balance pri določeni hitrost.. Kajti meni zadnje čase trese nekje med 75 - 60 km/h zelo zelo...  :blink:  Je to tudi pogojeno ali imaš zadnji kufr gor al ne?

krokar: shimmy efekt

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Moj Bandit rabi nove zavorne ploscice,najraje bi vzel nisinove, nabavljal jih bom v Grazu. A ker ravnokar gledam na eni i-net strani ploscice od firm LUCAS in pa SAITO, ki so zelo poceni, pa me zanimajo kake so kaj vase izkusnje z njimi. Aja,pa se nekaj me zanima,kaka je razlika med sinternimi zavornimi ploscicami in pa organskimi zavornimi ploscicami??

Objavljeno
A ker ravnokar gledam na eni i-net strani ploscice od firm LUCAS in pa SAITO, ki so zelo poceni, pa me zanimajo kake so kaj vase izkusnje z njimi.

Vprašaj na Sinter. V bistvu je najbolje, da eno vzamež iz motorja, neseš pokazat in ti jih najdejo v katalogu ... lahko pa ti verjetno tudi nalijejo novo maso na obstoječe kovinske osnove, če takšnih ne delajo.

Jaz sem s svojimi za Monstra, ki jih delajo pri njih cca. 500k parov na leto, zelo zadovoljen. Imajo variante z racing, touring in offroad materialom. Moje racing ploščice primejo bolje kot original, zdržale bodo res skoraj pol manj ampak so tudi pol cenejše od originalnih. :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ojla, banda,

Zanima me, ce kdo od vas ve za stvar, ki mi jo je zadnjic razlagal nekdo, za katerega sicer ne vem, kaksno tehnicno znanje ima.. (srecanje, vecer itd..). Pri Banditih letosnjega leta naj bi se pojavljala tovarniska napaka, ki se kaze v pretirani porabi olja. Po navedbah tega tipa naj bi bilo potrebno razdreti mašino, zamenjati teflone itd. Res je, da sem pri svojem motorju (marec 2003 1200 S) glede nivoja olja vedno malo zbegan (enkrat ga ni, drugic spet je - ne se režat..mislim čisto resno). Pri prejšnjem motorju namreč ni bilo potrebno preverjati olja pred vsako furo, čeprav je bil 20 let star. Bil bi zelo hvaležen za informacije v zvezi s tem...

Objavljeno

info obstaja ze nekje v tej temi; mogoce malce preberes drugic napisano.

do napake je prislo pri letnikih ´01 zaradi ovalnih batov (narobe material in/ali specifikacije dobavitelja batov)."teflonov" (WTF is that?!) ni bilo treba menjati temvec bate in batne obrocke.to je bilo/naj bi bilo narejeno na garancijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!