Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Osebno nimam teh težav, olja vedno dovolj, motor kupljen marca letos.

Objavljeno
Ojla, banda,

Zanima me, ce kdo od vas ve za stvar, ki mi jo je zadnjic razlagal nekdo, za katerega sicer ne vem, kaksno tehnicno znanje ima.. (srecanje, vecer itd..). Pri Banditih letosnjega leta naj bi se pojavljala tovarniska napaka, ki se kaze v pretirani porabi olja. Po navedbah tega tipa naj bi bilo potrebno razdreti mašino, zamenjati teflone itd. Res je, da sem pri svojem motorju (marec 2003 1200 S) glede nivoja olja vedno malo zbegan (enkrat ga ni, drugic spet je - ne se režat..mislim čisto resno). Pri prejšnjem motorju namreč ni bilo potrebno preverjati olja pred vsako furo, čeprav je bil 20 let star. Bil bi zelo hvaležen za informacije v zvezi s tem...

Moj Bandit je letnik 2002 pa pije olje, od servisa za 6000km pa do 12000 km ga je spil skoraj 3!! litre. Se hujse pa sledi! Motor mi stoji na tepihu in kaka 2 tedna nazaj opazim na tepihu madez, se vrzem pod motor in opazim da mi iz masine kaplja olje. Se vsedem na mofo, naredim cca 60 km, mel cel skorenj masten od olja, ko pa sva se s kolegom stavla pred gostilno pa me je blo sram ko sem se odpelal, ker je za mano ostala luzica olja kot da bi vozil kakega starega sprefukanega jugota. Motor je redno servisiran, olje je polsinteticno, Silkolene, z mofo se je res lepo delalo, ni bilo nekega pokanja in navijanja mrzle masine. Masino sem vedno sparal prvih 5-10 km. No edino pozitivno je, da je mofa se v garanciji in da sezona gre ze bolj k koncu.

Objavljeno

Nekateri Banditi 1200 letnik 01 in 02 so imeli tovarniško (konstrukcijsko) napako na batih, zaradi katere so žrli preveč olja! :(

Ampak zaradi tega niso puščali lužic!

Poskusi najprej ugotoviti kje pušča!

Mogoče je kak napenjalnik verige?

Vsekakor pa pelji na servis, saj je še v garanciji!

Objavljeno

Zdele sem se spomnu še nekaj vprašat. A imate lastniki Bandita kakšne probleme oziroma opažate sumljivo vedenje kazalca količine goriva. Meni se zdi, da se mi vsakič, ko motor peljem na servis (letos že trikrat) in mi zaradi nastavljanja uplinjačev odstranijo tank, spremeni merjenje goriva. Do zadnjega servisa je bilo tako, da se je prva črtica ugasnila po prevoženih 40 do 60 kilometrih, druga pri 120, tretja cca 180, četrta 250, rezerva pa pri okoli 300. Zdaj pa prva zgine pri 40, druga 100 do 110, tretja 160, četrta 210, rezerva pa 250. (številke so bolj na pamet, ker si jih ne zapisujem, ampak do servisa sem skoraj vedno uganil, kdaj bo katera črtica ugasnila, zdej pa pojma nima, se na novo učim) Ampak pri tem je najbolj pomembno, da je poraba ostala enaka. To najbolje vidim pri preračunavanju porabe in pa po tem, kdaj moram pipco premaknit na rezervo. Prej sem pipico premaknil mnogo prej, kot je začela rezerva zares goreti, Zdaj pa se mi rezerva že prižiga, ko je pipca še zmeri na ON. A je mogoče, da se med montiranjem tanka premakne senzor al kako sploh ta zadeva dela?

Objavljeno

sem ze parkrat snel tank in sem opazil enako kot ti,lucky.s tem da se tudi pri meni poraba ni spremenila.racunsko okvirno vem kdaj je potrebno tankati in se potem tega izracuna nekje drzim.informacijo kazalca o kolicini goriva vzamem kot okvirni argument kdaj zaviti na bencinsko crpalko.

tudi pri mojemu se rezerva oz. znak za rezervo "javi" veliko pred potrebo pretikanja pipice na rezervo.

Objavljeno
, Zdaj pa prva zgine pri 40, druga 100 do 110, tretja 160, četrta 210, rezerva pa 250...

Meni tudi priblizno tako kaze, samo ko zacne utripat rezerva je v tanku se cca 6-7 litrov ob normalni voznji.

Objavljeno

Premza sem tudi sam najprej posumil napenjalnik verige, samo ni. Ce bo cas bom poslikal in pripel sliko.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

danes sem prvič na forumu in bi imel vprašanje za kakšen motor se naj odločim. izbiram med suzuki banditom 1200 naked in hondo hornet 900. zanima me če je kakšen že vozil oba motorja in kakšno je njegovo mnenje. najbolj me zanima lega motorjev in kateri ima boljši navor pri nižjih obratih.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me maksimalna hitrost vaših Banditov, oz. kolk hitro ste se z njim pelal? Občutki? Moj rekord je cca 240 km/h (po števcu se razume), še kar nekaj gasa. Precej stabilen občutek, tudi sunki vetra (npr. od tovornjaka, ki ga prehitiš) niso prehudi. Seveda sem se skril kolikor se da za masko. Kolk je po vašem realna maksimalna hitrost in koliko lahko na hitrost vpliva zamenjan zadnji ror in KN filter (orig. airbox) - ostalo original.

lp,

RK

Objavljeno

Peljal sem se tam nekje okoli 230, pa se mi je zdelo, da bi šel še malo hitreje, ampak mi je zmanjkalo živcev in primerne zavorne cone. Sem pa v testih banditov MK2 zasledil, da jim števec blazno laže, na koncu skale tudi za 30 km/h. z meritvami so pa dosegali okoli 240 km/h. Vse original, itaq.

Objavljeno
z meritvami so pa dosegali okoli 240 km/h. Vse original, itaq.

najbrž so v dolino merli :lol1:

končna hitrost je 230km/h, vsaj tako pise na motosvetovi strani s tehničnimi podatki o motorjih. :rolleyes:

Objavljeno
najbrž so v dolino merli :lol1:

končna hitrost je 230km/h, vsaj tako pise na motosvetovi strani s tehničnimi podatki o motorjih. :rolleyes:

koncna hitrost je precej odvisna kaksen runkelj sedi za balanco. meni (zmerjeno) leti 233 km/h brez skrivanja za masko.

Objavljeno
najbrž so v dolino merli :lol1:

končna hitrost je 230km/h, vsaj tako pise na motosvetovi strani s tehničnimi podatki o motorjih. :rolleyes:

Podatki za naked in S so različni. Mislim, da je razlika 10 km/h.

Objavljeno
najbrž so v dolino merli :lol1:

končna hitrost je 230km/h, vsaj tako pise na motosvetovi strani s tehničnimi podatki o motorjih.  :rolleyes:

Podatki za naked in S so različni. Mislim, da je razlika 10 km/h.

ne razlika je 5km/h in sicer naked gre225 S gre pa 230 :lol1:

Objavljeno

Ice in Lucky, sta tole mogoče vajina motorja?

Se vidi da Ice bol redko čisti vetrobransko steklo, ker je šipca postala že mat.

Opažam razliko v obliki smrenikov. Je to že v originalu, ali je Ice že menjal?

post-4-1066081447.jpg

Objavljeno

na mojem so menjani; 4 kom gericke so cenejsi kot 1 original suzuki.

Objavljeno
najbrž so v dolino merli :lol1:

končna hitrost je 230km/h, vsaj tako pise na motosvetovi strani s tehničnimi podatki o motorjih.  :rolleyes:

Podatki za naked in S so različni. Mislim, da je razlika 10 km/h.

ne razlika je 5km/h in sicer naked gre225 S gre pa 230 :lol1:

Okej, se opravičujem, moja izjava, da gre 240 je pretirana. V Integralu so S-u izmerili 231,5 km/h, v Moto Pulsu pa 235,8 km/h. Po števcu pa 260 :blink:

Objavljeno
Ice in Lucky, sta tole mogoče vajina motorja?

Se vidi da Ice bol redko čisti vetrobransko steklo, ker je šipca postala že mat.

Opažam razliko v obliki smrenikov. Je to že v originalu, ali je Ice že menjal?

Sta lepa, a? Hja razlika je v letih, pa kilometrih. Ice se vozi, jaz ga pa drgnem. :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Koliko je sedaj cena Bandita?

Objavljeno
Koliko je sedaj cena Bandita?

V Sloveniji, Dojčlandiji, ali te zanima kje drugje? Rabljeni so pa mal ceneje. Si dal premalo podatkov, da bi ti lahko čist natančno na pladnju serviral. Ampak za prvo silo bo :)

Objavljeno

Tenks. Sem tudi sam pogledal na odarjevo stran a me skrbi da tam stvari niso ravno updejtane...

No ja. Naj bi bil okol 1.9 mio sit. Lušten motor in dokaj ugoden. Namesto nove koplanice, ki jo planirava z ženo...he he

Objavljeno
Namesto nove koplanice, ki jo planirava z ženo...he he

Dobra odločitev :OK: :OK: :OK:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

spet nekaj novega.

danes prejel amortizer in progresivne fedre od wilbersa. :naughty:

zdaj samo se sedez k sedlarju, da mi ga malo "pohobla".

spomlad.......... heeeeeeeeeere I come...... :yea2:

Objavljeno

V Avstriji dobiš sedaj Bandita 1200 za 7.999€ (novega seveda). CS ZWEIRAD -Graz.

(Samo kot zanimivost cene : Bandit 600 : 5555€, GS500 pa tko kot pr nas 4999€)

Objavljeno

...eee, kaj si hotel s ceno za bandita 1200 povedat?

(Ja 600-tka je pa res cenejša.)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!