Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljen!

Preverjeno na tehničnem pregldu! Naši banditki so v razredu od 44-72 Kw se pravi ne v najvišjem :OK:

Pride pa vse skupaj cca 60000 (50%, 1x tablica, 1x prijava, cestnina)

Lep pozdrav

Lepo pozdravljeni.

Sam imam Bandita 1200 in je registriran preverjeno v nižjem - predzadnjem razredu.54 000 SIT s 50% bonusa. Motor imam od septembra ko sem ga naključno kupil od sodelavca za zelo smešen denar. Točno 1 mio SIT, pa je nmotor brez praske 02, letnik, 1200 S z dodatnim športnim izpuhom 33.000 km.Poskusite pogledat kaj v nemčiji, tam so bojda banditi zelo poceni.sicer pa ga bom prodal ali pa ga zamenjam za nekaj nižjega - vozila bi ga rada žena - močno pa upam da n edobim nobene ponudbe saj je Bandek res stroj.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem brskal pa nisem našel...

97/24 za letnik 96? Je to še znotraj teh normativov ali naj pozabim ?

Objavljeno

Kako je pa z zagrevanjem motorja. Js ga mam v grazi in ga zazenem s cokom. sam ga zacne po 20s dusit in cok spustim, pol dela pa na 800 obratih, tko da se kr mal muč. Mu morm standgas zvisat da se normalno zagreje (al se pa kr takoj odpeljem) in ko je ogret stand gas nastimam nazaj na 1000-1100. A ima se kdo podobne probleme?

Kaksna ideja kje bi kupil nosilec za kovcke? Ena moznost je jap, sam ima samo iz aluminija in ceno od 18000-22000 sit. Pa ali je res razlicni nosilec za kappa ali givi kovcek (vir:jap).

Hvala za pomoc ali pac...

Objavljeno

Ko je ogret naštimaš željeni štand gas in ga pustiš na miru.

Med ogrevanjem pa postopoma odvzemaš zauh, tako da na koncu brez čoka laufa in se odpelješ.

Normalno je, da ga s polnim zaugom čez nekaj časa začne morit. Takrat ga pač zmanjšaš, pa je.

Objavljeno

mojega vzigam z max. 3/4 (vecinoma nekje med 3/4 in 1/2, po obcutku) zauga (vec ni potrebno), po ca. 10-15 sec. zaug na max. 1/2, vecinoma 1/3 nazaj. zunanja temperatura ni pomembna.

odpeljem takoj. po ca. 500 m zauga ne potrebuje vec, vendar masina ni se za turirat (max. ca. 3000/min). po 7-10 km je masina ogreta na normalno obratovalno temperaturo.

ce se ti zdi da se masina matra pri 800/min, se ne. ce ne crkne lahko pustis na 800/min, saj se po nekaj deset sekundah dvigne na normalo tudi ce ni popolnoma ogreta.

ce ne znas sam izdelati nosilca kupi tega. € 90.- za uradno kupljen Al-nosilec je ok. ostali so drazji.

original je ca. € 150.-, SW-motech je € 95.-. vecinoma potrebujes se grundplato za topcase, katera je odvisna od znamke kovcka.

kolikor sem informiran imata kappa in givi enak sistem pritrjevanja kovckov.

Objavljeno

Kako je pa z zagrevanjem motorja. Js ga mam v grazi in ga zazenem s cokom. sam ga zacne po 20s dusit in cok spustim, pol dela pa na 800 obratih, tko da se kr mal muč. Mu morm standgas zvisat da se normalno zagreje (al se pa kr takoj odpeljem) in ko je ogret stand gas nastimam nazaj na 1000-1100. A ima se kdo podobne probleme?

Kaksna ideja kje bi kupil nosilec za kovcke? Ena moznost je jap, sam ima samo iz aluminija in ceno od 18000-22000 sit. Pa ali je res razlicni nosilec za kappa ali givi kovcek (vir:jap).

Hvala za pomoc ali pac...

Zdravo!

Tud jaz ga nekje uzgem s 3/4 ''zauga'' in takoj odpeljem. Namestu ga nikoli pretirano ne ogrevam...Po 1 minuti voznje ''zauge''zaprem, ce ne ze prej. Je bil pa moj prvi Bandit zelo občitljiv dokler je bil hladen in je zelo trokiral dokler se ni ogrel. Pri tem novem tega ni :OK: Teče kot urca in tudi ''štandgas'' pri ogretem je nekje med 900 in 1000 rpm!

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo!

Nameravam dati alarem na mojega Bandita! A mi ima kdo kaksne izkusnje z njimi?

Hvala

LP

Objavljeno

Kaj je zdaj, a ga še nisi prodal? :devil:

Torej alarm montiraj za zadnjo luč, je dovolj prostora pa še ves štrom je tam.

Jaz bi pa nabavil, če bi še enkrat kupoval tistega, ki je bil pred časom

naprodaj na avtonetu in alarmira dudi daljinec nekaj 100m proč.

LP

Objavljeno

Kaj je zdaj, a ga še nisi prodal? :devil:

Torej alarm montiraj za zadnjo luč, je dovolj prostora pa še ves štrom je tam.

Jaz bi pa nabavil, če bi še enkrat kupoval tistega, ki je bil pred časom

naprodaj na avtonetu in alarmira dudi daljinec nekaj 100m proč.

LP

Nope nisem ga prodal, sem se boril in boril in Bandit je ostal :OK:

Alarm je zmontiran.Vse deluej B.P., tako da sem zelo zadovoljen

lp

Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam bandita1200n 2003. Imam naslednjo težavo, ko se peljema z punco v ovinek mi začne vjugat oz. ne gre skozi ovinek mirno tako kot sv 1000s.Motor ni bil razbit.Predvidevam da je vzmetenje. Gume so gor metzeler z6.

Prosim za pomoč oz. če bi mi kdo lahko nastavo vzmetenje v kolikor je to krivo. ( Skupaj imava približno 130kg)

Hvala

Objavljeno

kolikor se spominjam ima serijsko vzmetenje (predvidevam da se imas to noter) samo eno dobro lastnost: zelo lahko ga je zamenjati. to je ena in edina pozitivna lastnost celotnega vzmetenja.

sicer pa vzadaj na predzanjo ali zadnjo stopnjo (ko sva bila na mojem dva gor je bilo vedno na zadnji) in spredaj skoraj cisto noter.

malo preberi tudi temo o vzmetenju.

pametovati na daljavo kaj ti odgovarja ne bo slo, to zgoraj so samo okvirne smernice nastavitev. ce hoces vec se zadrcaj do nekoga, ki zna pravilno nastaviti vzmetenje, se boje, zamenjaj original za after-market zadevsne. veliko bolje bo. BTDT.

Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam bandita1200n 2003. Imam naslednjo težavo, ko se peljema z punco v ovinek mi začne vjugat oz. ne gre skozi ovinek mirno tako kot sv 1000s.Motor ni bil razbit.Predvidevam da je vzmetenje. Gume so gor metzeler z6.

Prosim za pomoč oz. če bi mi kdo lahko nastavo vzmetenje v kolikor je to krivo. ( Skupaj imava približno 130kg)

Hvala

Zdravo!

Tudi sam sem imel 1200n sicer letnik o4. Vsa vzmetenja sem si nastavil na najtrše in se je motor peljel ko po tračnicah, brez vijaganja. Sicer pa je, kot je ICE napisal, težko na daljavo govort.

Probaj z najtršimi nastavitvami, pa bo mogoče bolje

lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem novi član foruma (upam da bo uspelo) in novi ponosni lastnik Bandita. Danes sem ga registriral, vendar ga na žalost še nisem sprobal, ker je celi dan dež, tako da je še vedno v salonu.

Skratka odprt sem za vse pametne predloge, predvsem v smislu "ulaufavanja" itd.

Objavljeno

tema o vtekavanju ze obstaja. predlogov in nazorov kako to poceti je vec.

katerega bos ozbral je tvoja odlocitev.

Objavljeno

Prebral sem v teh straneh, da nekateri imate drug auspuh. Zanima me katerega. Ter če mogoče kdo ve za kakšnega rabljenega. V čem je razlika leovince ima še zraven cev od dušilca pa do 4v1, nekateri drugi samo dušilec.Prebral sem tudi, da WINGS ne paše najbolj B12, motor ne teče konstantno se preveč zaganja na štangasu....

Prosim za pomoč pri izbiri.

Hvala za odgovore

Objavljeno

z zamenjavo izpuha in nastavitvijo vplinjacev in ce je to strokovno in korektno narejeno je v bistvu relativno vseeno katerega vzames. izgled, zvok in cena so potem odlocujoci; v zate pomembnem vrstnem redu.

z vsemi bos pridobil nekje enako na moci in navoru.

Objavljeno (popravljeno)

Prebral sem v teh straneh, da nekateri imate drug auspuh. Zanima me katerega. Ter če mogoče kdo ve za kakšnega rabljenega. V čem je razlika leovince ima še zraven cev od dušilca pa do 4v1, nekateri drugi samo dušilec.Prebral sem tudi, da WINGS ne paše najbolj B12, motor ne teče konstantno se preveč zaganja na štangasu....

Prosim za pomoč pri izbiri.

Hvala za odgovore

Pri meni poje Akrapovič (samo lonec fi 58) :OK: ! Zvok je tak da ga ni primerljivega(mogoče je celo malo preglasen :) ). ''Štandgas'' je normalen in se ne zaganjaPospeški in sama lahkotnost vožnje se je izboljšala, čeprav je Bandit že serijsko čist OK!

Se pa moreš sam odločit. Kolega je imel prav na B12 Wingsa in je bil zelo zadovoljen in prav tako ni imel problemov s ''štandgasom''

lp

Popravljeno . Popravil Mih'c
Objavljeno

Pozdravljeni!

Naredil prvih 100 km in imam samo eno večjo pripombo in sicer, da mu ful primenkuje še 6 prestava. Drugače je vse super, sprva sem bil edino malo šokiran nad zavorami (prej vozil Hondo XX), za katere pa sem slišal da se sčasoma izboljšajo (se ulaufajo).

P.S. Nujno je treba namestit kufer. Kakšne izkušnje imate z velikostjo kufra in posledično obnašanjem motorja?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Naredil prvih 100 km in imam samo eno večjo pripombo in sicer, da mu ful primenkuje še 6 prestava. Drugače je vse super, sprva sem bil edino malo šokiran nad zavorami (prej vozil Hondo XX), za katere pa sem slišal da se sčasoma izboljšajo (se ulaufajo).

P.S. Nujno je treba namestit kufer. Kakšne izkušnje imate z velikostjo kufra in posledično obnašanjem motorja?

Končno, ne? Kufer zna bit malo moteč, samo se navadiš (pretok zraka). Je pa priporočljiv za daljša potovanja, predvsem v dvoje. Drugače pa, ko se vozim sam, ga dam dol (52 l Kappa). Veliko sreče in prijetnih kilometrov ti želim. Kak pa kaj fasada?..... :whistle:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Naredil prvih 100 km in imam samo eno večjo pripombo in sicer, da mu ful primenkuje še 6 prestava. Drugače je vse super, sprva sem bil edino malo šokiran nad zavorami (prej vozil Hondo XX), za katere pa sem slišal da se sčasoma izboljšajo (se ulaufajo).

P.S. Nujno je treba namestit kufer. Kakšne izkušnje imate z velikostjo kufra in posledično obnašanjem motorja?

... zavore so na B12, kar solidne, če že ne kar dobre ...

... osebno sem prepričan, da ne rabi 6 ... je pa malo čudno, ko preideš iz 6 na 5 stopenjski menjalnik ...

... nekaj časa ti manjka, potem pa se navadiš ... vsaj jaz sem se ...

... obilo prijetnih uric in km ...

Objavljeno

Pozdravljeni!

Naredil prvih 100 km in imam samo eno večjo pripombo in sicer, da mu ful primenkuje še 6 prestava. Drugače je vse super, sprva sem bil edino malo šokiran nad zavorami (prej vozil Hondo XX), za katere pa sem slišal da se sčasoma izboljšajo (se ulaufajo).

P.S. Nujno je treba namestit kufer. Kakšne izkušnje imate z velikostjo kufra in posledično obnašanjem motorja?

Jah da nima 6 prestav se kar hitro navadiš. tudi zavore so OK. Sam imam tudi 52l kovček (Kappa) zelo priporčam za potovanja ali dalši potep. Je pa lahko pri večjih hitrostih moteč (vrtinčenje zraka), tako da za solo vožnjo na sladoled obvezno brez, pa še boljše zgleda...:)

Veliko varnih kilometrov....

lp

Objavljeno

danes nabavil 16-45 zobnike (orig. je 15-45). naslednji teden montiramo in porocam.

racunsko bi se moral nivo obratov v prestavah zmanjasti za ca. 7-8 %. "bumo fideli" je rekel slepec gluhemu.

Objavljeno

danes nabavil 16-45 zobnike (orig. je 15-45). naslednji teden montiramo in porocam.

racunsko bi se moral nivo obratov v prestavah zmanjasti za ca. 7-8 %. "bumo fideli" je rekel slepec gluhemu.

To pa tud mene zanima.....Čakam poročilo

lp

Objavljeno

Jst k se vozim z mojo boljšo polovico je Banditek prbit kot na tračnice, ko sm sam pa mal plava, ne non-stop ampak v določenih ovinkih, ko so ceste mal luknjaste oz valovite, je malo moteče!

Vprašanja:

Kaj zdej narest oz. če ga malo pritrdim čez zadnji amortizer kakšna bo vožnja v dvoje, verjetno se zboljša vožnja, ko sem sam, ampak kaj pa ko sva dva? A bo preveč trd? Je imel kdo od vas že takšen občutek?

No vse je dobrodošlo, sam da je odgovor!

LP

Mič

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!