Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Plusi in minusi:

+ 6 prestav

- 19 litrski rezervoar

- višja teža (po mojih podatkih ima B12 MkII 220 kg suhe teže (S), 214 kg (N)), najbrž zaradi katalizatorja

- 78 kW ali 106 KM (če ta podatek drži, je spet v najvišjem zavarovalnem razredu)

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plusi in minusi:

+ 6 prestav

- 19 litrski rezervoar

- višja teža (po mojih podatkih ima B12 MkII 220 kg suhe teže (S), 214 kg (N)), najbrž zaradi katalizatorja

- 78 kW ali 106 KM (če ta podatek drži, je spet v najvišjem zavarovalnem razredu)

zakaj pa je 19 litrski rezervoar minus :?

d je katalizator tolk težak :? :grrr

zadeva bo gvišn dobra so že pr suzukiju preštudiral d je prow

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bliža se zima in s tem zimovanje motocikla.

A je bandit kej bl trpežn in potrebuje manj nege? (men se zdi ornk robustn in trpežn motor)

Js v graži nimam nikol pod 10 stopinjam. A mi je kej oproščeno, recmo nalivanje olja v cilindre...

...ampak zaenkrat se se peljemo. :) Letos 7500 cudovitih kilometrov, brez kakorsnihkoli tezav. Res super motor. a :music2: to my ears

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker je imel prej bandit 20 litrski tank in 1 liter več te pač pelje nekaj km dlje.

Po mojem za težo ni kriv samo katalizator, pač pa še abs, pa večji hladilnik. Vprašanje koliko lažji je nov motor.

Nedvomno so naredili najbolje, kar se da za vloženi denar. Še vedno bo med najcenejšimi litrskimi klasiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmmmm......... lemme see......

od 2001 dalje ga samo operem (umazanija je magnet za vlago), postavim na glavno stojalo in dvignem se sprednje kolo (lahko tudi samo zvisas tlak v gumah za ca. 0,2-0,3 bara), naspricam masino in dolocene dele z wd-40, verigo lepo namastim, baterijo postavim na toplo in ga pokrijem z rjuho. aja, tanka ne pozabiti napolniti do vrha in ce ze zelis pretiravati zamenjaj olje in filter pred zimskim spanjem (ce masine ne kurblas pozimi; kar po moje ni ne potrebno in ne "zdravo" za masino).

to velja, ce se ne vozis pozimi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bliža se zima in s tem zimovanje motocikla.

A je bandit kej bl trpežn in potrebuje manj nege? (men se zdi ornk robustn in trpežn motor)

Js v graži nimam nikol pod 10 stopinjam. A mi je kej oproščeno, recmo nalivanje olja v cilindre...

...ampak zaenkrat se se peljemo. :) Letos 7500 cudovitih kilometrov, brez kakorsnihkoli tezav. Res super motor. a :music2: to my ears

Vsak motor je potrebno pripraviti na zimo neglede koliko robusten in trpežen je motor. Najbolje je,da ga lepo; očistiš, osušiš in pošpricaš vse kromirane in aluminijaste dele z silikon sprejem (nikakor pa ne z VD-40) namreč RAZJEDA GUMO! ! ! Verigo pošpricaj z sprejem,motor daj po možnosti na sredinsko stojalo,če je na sredinskem stojalu (gume ni potrebno dopumpavati). Tudi akumulatorja ni potrebno jemati ven namreč,če je akumulator poln je lahko tudi -30 nebo utrpel nikakršne škode. Tank napolni do vrha,velja samo za plehnate tanke (plastičnega ni nujno )je pa vseno bolje napolnit zaradi kondenza.Motor pokri z kakšnim pregrinjalom in ga enkrat na ca 3 tedne vžgi in naj laufa ca 10 min. Če ga ne vžgeš vsaj enkrat na mesec potem daj v najvišjo prestavo (peto ali šesto) in zavrti (malo premakni) zadnje kolo tako,da se mašima obrne vsaj za en obrat, to pa zaradi tega,da mašina ne stoji na enem mestu in bi bila 2 izta ventila odprta (stisnjena vzmet do kraja) celo zimo. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supr! Točn to sem rabil. Podporo, da ni treba preveč komplicirat.

Spucat, nafilat tank, mal podmazat, na štendr postavt, pokrit in to je to :D

Dobrodošla je tud ideja da vseketolk zadno gumo mal premaknem, da se mi ne zalep bat in fedri zrahlajo.

Thx, dobita za :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) No pa smo dočakali podrobnejše informacije. Sedaj se zagotovo ve da vse skupaj niso bile špekulacije. Vendar najslajših podatkov še vedni niso razkrili (konjske moči in navor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za bodoco razpravo okoli prezimovanja priporocam ogled za to namenjene teme, katero iskalnik brez velikega problema najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

epilog zgodbe o michelin pilot road in bandit 1200:

po prevozenih 14k km (in nekaj drobiza) je zadnja guma na sredini obrabljena do indikatorjev, na straneh bi se se dalo nekaj k km legalno prevoziti; s tem, da sem zadnjih ca. 2k km presvasal skoraj izkljucno po AC ( :doze: ).

sprednja ima tudi na sredini se ca. 1 mm profila do indikatorjev.

zakljucek:

za moj stil voznje in moje potrebe idealna obutev za moj motor. vsi prejsni komentarji o gumi in oprijemu drzijo do konca profila. niti enkrat nista zdrsnili, razen na mokrih ali "tekocih" zalivkah in mokrih oznacbah na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

epilog zgodbe o michelin pilot road in bandit 1200:

po prevozenih 14k km (in nekaj drobiza) je zadnja guma na sredini obrabljena do indikatorjev, na straneh bi se se dalo nekaj k km legalno prevoziti; s tem, da sem zadnjih ca. 2k km presvasal skoraj izkljucno po AC ( :doze: ).

sprednja ima tudi na sredini se ca. 1 mm profila do indikatorjev.

zakljucek:

za moj stil voznje in moje potrebe idealna obutev za moj motor. vsi prejsni komentarji o gumi in oprijemu drzijo do konca profila. niti enkrat nista zdrsnili, razen na mokrih ali "tekocih" zalivkah in mokrih oznacbah na cesti.

Mam tud jaz podobne izkušnje, razen nekaj kratkih zdrsov.

Sam kilometri mi ne štimajo men ni šla čez 8k, res pa je, da so vsi km v dvoje in precej obtežen.

A se ti v glavnem vozis sam?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje Pilot Road pa štejejo prek 19.000 km, pa še bom malo štel do prihodnje pomladi. Vedejo se pa še vedno zelo lepo, zadnjič na marofu sem jih pa še malo ob straneh pobrusil, da so zdaj videti lepše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj menite!

Mislim kupit bandita 1200 S, l.2003, 15800km, skoraj nove gume, potrebno naredit servis, 1. lastnik, kovček, zelo lepo ohranjen. Poznam lastnika in vem, da je motor ohranjen, cena pa je 1 mio.

Zanima me, če je to nekje realna cena? :hmm:

LP

Bortu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj menite!

Mislim kupit bandita 1200 S, l.2003, 15800km, skoraj nove gume, potrebno naredit servis, 1. lastnik, kovček, zelo lepo ohranjen. Poznam lastnika in vem, da je motor ohranjen, cena pa je 1 mio.

Zanima me, če je to nekje realna cena? :hmm:

LP

Bortu

Če se ti motor dopade kupi, cena je vredu sploh,če so res kilometri realni , vsaj 50%ne gume gor in da ni motor bil paden !!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sam tolk je moj mopi vreden? :? :cry:

Pravzaprav še manj zarad mnogo več kilometrov. :whistle:

Ah, bo kar še nekaj časa pri hiši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec tedna ga bom vrjetno kupil, prej sem imel suzuki gs500, tako da oblika je podobna, samo malo več vsega je pod ritjo. Vrjetno bo treba nekaj km mal bolj previdno odpeljat.

Pa saj imam celo zimo čas, da se ga navadim :lol1:

lp

borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!