Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Ja! Js sem tut presenečen nad ceno!! :eek:

Sej js bi tut 2. Ta druzgabi za dele kupu, sam kaj ko se nič ne kvari in ga ne rabim.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar najslajših podatkov še vedni niso razkrili (konjske moči in navor).

Bandit je take sorte motor, da je najslašji podatek pri njem zagotovo cena. Po vsem drugem ga tekmeci in netekmeci v glavnem prekašajo.

No, meni je bil sicer vedno všeč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej je pa že parkiran v garaži. Naredil se že komplaten servis, mi je pa serviser rekel, da je veriga skoraj zanič .) , zobčeniki pa da so še dobri. Zdej pa ne vem, al bi zamenjal samo verigo al kr komplet z zobčeniki. Zanima me, kje se da to nabavit, da bo dobro pa poceni :slap: ?

Pa hvala za odgovor al pa samo nasvet.

Lp

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej je pa že parkiran v garaži. Naredil se že komplaten servis, mi je pa serviser rekel, da je veriga skoraj zanič .) , zobčeniki pa da so še dobri. Zdej pa ne vem, al bi zamenjal samo verigo al kr komplet z zobčeniki. Zanima me, kje se da to nabavit, da bo dobro pa poceni :slap: ?

Pa hvala za odgovor al pa samo nasvet.

Lp

Borut

Će že menjaš verigo je najbolje vse skupaj se pravi tudi zbnike ponavadi je to kar v setu.Mislim,da bo najceneje pri lyisu,postoji pa več različnih setov po znamkah in seveda temu različne so tudi cene. Mogoče ti bodo še drugi svetovali kaj konkretnega,jaz namreč vozim vedno kardan ,žena pa manjši motor do max 650 ccm in seveda ti imajo ponavadi ketne in dosedaj še nikoli ni bilo pred 30K kilometri menjati ketne.Tako,da mi lahko verjameš sploh,če nimaš servisne knjige,da ima motor veliko več kilometrov sicer pe naj se še kdo javi, kdaj je prvič in po kolikih kilometrih menjal ketno. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej je pa že parkiran v garaži. Naredil se že komplaten servis, mi je pa serviser rekel, da je veriga skoraj zanič .) , zobčeniki pa da so še dobri. Zdej pa ne vem, al bi zamenjal samo verigo al kr komplet z zobčeniki. Zanima me, kje se da to nabavit, da bo dobro pa poceni :slap: ?

Pa hvala za odgovor al pa samo nasvet.

Lp

Borut

Sprednji zobnik je obvezno menjat, zadnji po želji, če ni preveč obrabljen. Najbolje je pa seveda v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz tvojih ust v božja ušesa.

Novi bandit bo imel 98KM... :OK:

Klikni na spodnjo slikco... :yea1:

post-6681-1163365765_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi komplet (original/DID) sem menjal po 26.000 km, drugega (Regino) pa po 19.000 km. Pri regini sem precej zapostavljal mazanje, pa je po mojem zato šla adijo. Zato sem tretji komplet (RK chain) opremil še s scottoilerjem pa bomo vidli, če bo šlo čez 30.000 km. Kupil sem ga pa v Heine Gericke za 120 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tule nekaj res ne štima... :slap: Če so tile podatki pravi, potem ima sedaj praktično celo slabši navor, Bandit 1200 ima enak navor že pri 4.500 vrtljajih, dočim naj bi jih imel 1250/2007 toliko šele pri 6.500 vrtlajih. A je to možno??

:hmm: Hmm... bo treba počakat na kake uradne podatke, na tiste se bomo lažje zanašali.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tule nekaj res ne štima... :slap: Če so tile podatki pravi, potem ima sedaj praktično celo slabši navor, Bandit 1200 ima enak navor že pri 4.500 vrtljajih, dočim naj bi jih imel 1250/2007 toliko šele pri 6.500 vrtlajih. A je to možno??

:hmm: Hmm... bo treba počakat na kake uradne podatke, na tiste se bomo lažje zanašali.

tolk o "najslajšem".

če si zgrešil poanto prenove - uskladitev z evropskimi normami za izpuhe... manj in bolj čisti izpuhi <- manj moči in navora (ob sorazmerno podobni tehniki/tehnologiji)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kev kev kev

:devil:

Samo povem ti, v čem je point prenove... in ker gre za budget bike, mu ne dajo nekega hudega novega high-techa notri, da bi bil bolj zmogljiv, ampak enostavno omejujejo zmogljivosti do te mere, da ga lahko še naprej zakonito prodajajo.

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo Brum Brum.. Tisto kar si želel citirat jaz nisem nikoli napisal. Zakaj zlorabljaš Motosvet za take reči in me hočeš poniževat z takimi potvorjenimi lažnimi citati? A je taka nizkotna podlost porebna? Zelo na hitro ti je uspelo pokazat še eno novo plat tvojega obraza.

Moderatorji tega ne bi bilo treba dopuščat. In tak član si vsekakor zasluži vsaj kazen z opozorilom! :angry2:

O pointih prenove pa mi ni treba bluzit, sam že vem kaj si želim od tega modela in verjemi da povečanje moči na račun kw sigurno ne. S tem se bo strinjal prenekateri lastnik Bandita. Pa lepo te prosim vsaj malo več kot bežno preberi poste da boš zmogel vsaj malo razumeti napisano in morda z argumenti v bodoče ne boš tako mimo sekal da človeka kar vse mine.

A se ti zdi da so pri suzukiju tako neumni, da so znali zadostovati euro normam le na ta način da so povečali kubaturo in zmanjšali uporabnost navora? To sploh ni logično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBF-ka (govora je seveda o 1000 ccm) ima malce več navora - 97Nm (Bandit pa 92Nm) pri enakem številu vrtljajev, kar v bistvu ni neke razlike, če mene vprašaš, ali pač?...

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar najslajših podatkov še vedni niso razkrili (konjske moči in navor).

Samo tule nekaj res ne štima... :slap: Če so tile podatki pravi, potem ima sedaj praktično celo slabši navor, Bandit 1200 ima enak navor že pri 4.500 vrtljajih, dočim naj bi jih imel 1250/2007 toliko šele pri 6.500 vrtlajih. A je to možno??

:hmm: Hmm... bo treba počakat na kake uradne podatke, na tiste se bomo lažje zanašali.

tolk o "najslajšem".

če si zgrešil poanto prenove - uskladitev z evropskimi normami za izpuhe... manj in bolj čisti izpuhi <- manj moči in navora (ob sorazmerno podobni tehniki/tehnologiji)

NE PIZDI !!!

Kot prvo Brum Brum.. Tisto kar si želel citirat jaz nisem nikoli napisal. Zakaj zlorabljaš Motosvet za take reči in me hočeš poniževat z takimi potvorjenimi lažnimi citati? A je taka nizkotna podlost porebna? Zelo na hitro ti je uspelo pokazat še eno novo plat tvojega obraza.

Moderatorji tega ne bi bilo treba dopuščat. In tak član si vsekakor zasluži vsaj kazen z opozorilom! :angry2:

O pointih prenove pa mi ni treba bluzit, sam že vem kaj si želim od tega modela in verjemi da povečanje moči na račun kw sigurno ne. S tem se bo strinjal prenekateri lastnik Bandita. Pa lepo te prosim vsaj malo več kot bežno preberi poste da boš zmogel vsaj malo razumeti napisano in morda z argumenti v bodoče ne boš tako mimo sekal da človeka kar vse mine.

A se ti zdi da so pri suzukiju tako neumni, da so znali zadostovati euro normam le na ta način da so povečali kubaturo in zmanjšali uporabnost navora? To sploh ni logično.

Preberi zadeve, ki so bold.

Pri Suzukiju še zdaleč niso neumni, a dejstvo je, da elektronika, kadar zamenja vplinjače, pač pomeni boljši ekološki parameter in manjšo oz. bolj optimalno porabo goriva, žal pa pogosto - če ni res vrhunska - tudi nekaj slabše performanse. Motocikel so prenovili predvsem zato, da ga lahko še naprej prodajajo, evropski predpisi so namreč vse strožji...

Seveda pa lahko vsak hude konje in navor potegne iz takega agregata s predelavami. Suzuki je pri bojda zelo hvaležna znamka.

O povezavi med navorom, močjo, obrati, količino zgoretega goriva in izpuhi pa tukaj ne bom nakladal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupil od prjatla in vem, da ni kej dost pretiraval, pa tud po zadnjem se ne vozi. Veriga ni zrabljena ampak pretegnjena vrjetno od kakšne udarne jame.

Kot vidim bo treba v Avstrijo, in najbolj bo kr vse zamenjat pa bo za nekaj časa mir. Originalna veriga je ob strani zlate barve, vrjetno če bi hotel tako pa bo malo dražja, do pomladi bo treba nekaj kupit.

Mislim pa nabavit tudi stranska potovalna kovčka, ali pa vsaj torbe.

Mogoče kdo ve kako se obnesejo stranske torbe?

lp

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupil od prjatla in vem, da ni kej dost pretiraval, pa tud po zadnjem se ne vozi. Veriga ni zrabljena ampak pretegnjena vrjetno od kakšne udarne jame.

Kot vidim bo treba v Avstrijo, in najbolj bo kr vse zamenjat pa bo za nekaj časa mir. Originalna veriga je ob strani zlate barve, vrjetno če bi hotel tako pa bo malo dražja, do pomladi bo treba nekaj kupit.

Mislim pa nabavit tudi stranska potovalna kovčka, ali pa vsaj torbe.

Mogoče kdo ve kako se obnesejo stranske torbe?

lp

Borut

Torbe ne kupuj res ,da so cenejše vendar dosti slabše.Namreč problem je s čiščenjem (šmir od verige) pa tudi kovčki se lepo pritrdijo in nimaš problemov med vožnjo,boljši so tudi v dežju (torbe moraš v nekakšne kondome oblačit),kovčki pa kar dobro dihtajo,prednost je tudi v tem,da ti po vsej verjetnosti pašejo tudi na naslednji motor in dokupiš samo nosilce-seveda,če menjaš tip motorja.Jaz sam imam oboje in sem mnogo bolj zadovoljen s kovčki. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!