Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

kaj bi bil boljsi nakup SV 1000 ALI BANDIT 1250 me zanima vsec sta mi pa oba !!!! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi bil boljsi nakup SV 1000 ALI BANDIT 1250 me zanima vsec sta mi pa oba !!!! :eek:

Imel sem SV1000s, sedaj pa imam CBF1000, ki je precej podobna Banditu.

Za solo fure in agresivno vožnjo je boljši SV, za vožnjo v dvoje in potovanja pa definitivno Bandit (zna pa bit, da je vseeno precej hiter na zavitih cestah).

SV je v bistvu cestak, ki se pelje prcej dobro, in ni drag za to kar da. Ena hiba je premajhen rezervoar (17l), druga pa položaj sopotnice, ki je prenaporen za daljše fure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bral (kolikor pač razumem nemško špraho) primerjalni test s CBF 1000 in me je presenetilo, da je v rubriki "motor" CBF-a nabrala več točk, čeprav naj bila odlika novega Bandita ravno močan motor.

Čudno je tudi, da se je na "letečem štartu" (durchcug) Honda odrezala bolje.

bandit_1250_vs_cbf_1000__2_.PDF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zakaj čudn? Sej verjamem da je bandit je dober, ampak sej ni primerjalni test z nekim kitajskim mopedom :grim , konec koncev ima CBF agregat vzet od Fireblade, pa čeprav je "zadušen" na švoh 100 konjičkov še vedno ni za v kanto, ne? Sicer pa Honda je pač HONDA :worship:

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj čudn? Sej verjamem da je bandit je dober, ampak sej ni primerjalni test z nekim kitajskim mopedom :grim , konec koncev ima CBF agregat vzet od Fireblade, pa čeprav je "zadušen" na švoh 100 konjičkov še vedno ni za v kanto, ne? Sicer pa Honda je pač HONDA :worship:

Čudn se mi zdi, ker ima Bandit v primerjavi s CBF kar precej boljšo krivuljo navora/moči.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, glede na to, da je 250 ccm več, ampak nekaj morš vedet:

1. Odvisno kdo dela test

2. Če sam pelješ oba najbolj vidiš razliko

3. Eno so podatki na papirju, drugo je pa praksa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral (kolikor pač razumem nemško špraho) primerjalni test s CBF 1000 in me je presenetilo, da je v rubriki "motor" CBF-a nabrala več točk, čeprav naj bila odlika novega Bandita ravno močan motor.

Čudno je tudi, da se je na "letečem štartu" (durchcug) Honda odrezala bolje.

Durchzug ni ravno leteči štart, ampak pospeševanje v najvišji prestavi...no saj verjetno tudi sam to veš :)

Bandit ima bistveno daljše končno prestavno razmerje. Ko sem nazadnje bral test novega bandita, so napisali, da je 5 prestava podobno dolga kot pri prejšnjem modelu, šesta pa je tako rekoč dodana in je čisti overdrive in ravno zaradi tega se tisti navor "navidez" porazgubi.

Je pa zato vožnja po avtocesti ali pri križarjenju bolj prijetna, saj motor deluje z manj obrati .)

CBF pa naj bi imel relativno kratko prestavno razmerje. 1250S se namreč pri 9000 vrtljajih v šesti pelje 256(u bistvu se ne, ker se ne zvrti toliko v zadnji prestavi), medtem ko CBF dobrih 210, vsaj po podatkih nemškega PS. Vse to na papirju in v teoriji seveda .) Ima pa (CBF) povsod fenomenalne rezultate pri prožnosti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

škoda da ne morem več urejat zgornje objave, morda lahko še moderatorji tole pritaknejo moji prejšnji objavi...Tukaj se lepo vidi kako "na dolgo" je suzi-ka nastavljena.

IPB Slika

V priponki pa je še diagram za CBF 1000. Lepo se vidi da je vse skupaj več kot za prestavo krajše...Od tod tudi odlična prožnost CBF-ke

post-9919-1175359799_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Slide
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr si tole razložil. Bom pa najbrž res mal sprobal Bandita, ker zna bit tale brutalnost res uporabna. Skrbi me le to, da se bo sopotnica pritoževala nad udobnostjo, ker so stopalke kar visoko in tudi ročaji za držanje so čisto zadaj in ne ob strani. Mal škoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je že kdo probal novega Bandita, ali kdo ve če imajo pri Panigaz-u testnega, ali vsaj v salonu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal novega Bandita, ali kdo ve če imajo pri Panigaz-u testnega, ali vsaj v salonu??

Sem ga vplačal (ara) pri Odarju. Baje pa ga v petek dobi tudi Panigaz ampak je že prodan.

Če bo sreča, se bom naslednji teden že vozil s tanovim Banditom :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je že kdo opazil, predvsem sopotnik da ima motor okoli 3500 o/min precej ostrih vibracij na stopalkah in sedežu. To je precej moteče že na kratkih vožnjah (mravljinčasta rit in noge) na dolgih vožnjah pa to zna biti kar problem.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je že kdo opazil, predvsem sopotnik da ima motor okoli 3500 o/min precej ostrih vibracij na stopalkah in sedežu. To je precej moteče že na kratkih vožnjah (mravljinčasta rit in noge) na dolgih vožnjah pa to zna biti kar problem.

Ajd!

To naj bi bilo z modelom K7 (1250) odpravljeno; nov motor, za 10% ojačan okvir.

Ko bodo prvi kilometri za mano poročam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To naj bi bilo z modelom K7 (1250) odpravljeno; nov motor, za 10% ojačan okvir.

Ko bodo prvi kilometri za mano poročam.

To ni odpravljeno, razen, če je kaj narobe. Prijateljev 1250s ima namreč bistveno večje vibracije kot so na mojem 1200s. Voznik tega skoraj ne čuti sopotnik pa kot sem se tudi sam prepričal zelo.

Čimprej koga zapelji in poročaj kajti resno razmišlja o prodaji.

LpW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo.

Za mano je 700km in bi takole zelo na hitro ocenil zadevšno:

ZA:

- vleče od štand-gasa dalje

- položaj/drža mi zelo ustreza (sem namestil širše krmilo)

- vodljivost zelo dobra (teže ni čutiti)

- lega na cesti (v ovinkih nimam pripomb, na izhodih je pa sploh užitek )

-vzmetenje (prava mera trdote in udobja)

PROTI:

- sopotnik se drži zadaj namesto ob strani

- občasno se čuti rahle vibracije (SV1000 je bil precej hujši vibrator)

- izpušniii lonec je res ogromen

- sedež bi bil morda lahko malenkost mehkejši

Vprašanje:

Ali kdo ve kako zgleda nosilec za top-case? Rad bi se prepričal, če se sopotnica lahko drži za te nosilce namesto za zadnje držalo. Če kdo najde kakšne slike bi bil zelo vesel. Givi slik nima in ne bi rad tvegal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PROTI:

- sopotnik se drži zadaj namesto ob strani

- občasno se čuti rahle vibracije (SV1000 je bil precej hujši vibrator)

- izpušniii lonec je res ogromen

- sedež bi bil morda lahko malenkost mehkejši

Vprašanje:

Ali kdo ve kako zgleda nosilec za top-case? Rad bi se prepričal, če se sopotnica lahko drži za te nosilce namesto za zadnje držalo. Če kdo najde kakšne slike bi bil zelo vesel. Givi slik nima in ne bi rad tvegal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuuuuuuu, ker revolucionarno nov bandit. :D

Malo pozno se vključujem v debato.

Ampak moj komentar je: star pes na novi ketni.

Pa ne da bi bilo z Banditom kaj narobe, ampak k klasičnemu konceptu gre klasična oblika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj hudiča ne naredijo novega modela ala GSF 600 ampak seveda s 1000+ kubiki? Če bi izgled malo posodobili, bi bil prava bomba.

Mislim da je takih motorjev, kot jih omenjaš kar precej na trgu. Je pa res, da so vsi 1000 in ne 1000 +, razen MT01.Mislim da vem celo kaj je temu razlog. Zares športen motor, ki gre skupaj s tvojo zahtevo, je z mašino na 1000 verjetno pretežak, da bi bil lahko še ekstremno športen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak moj komentar je: star pes na novi ketni.

Zdaj mi pa res ni jasno; ali ima novi Bandit samo drugačen tank, oklep in sprednjo streho, ali ima novo mašinio z vodnim hlajenjem itd?!?!

Tako zna bit, da serjem klamfe. V telem forumu sta namreč obojevrstni sliki, meni samemu se pa zdi, da sem pri Odarju videl na hitro tisto zračno varianto z modernističnim tankom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najhitreje opaziš razliko med starim (do 2006) in novim (od 2007 dalje) po mašinci; stari modeli so imeli črno mašino (zračno-oljno hlajenje), novi pa ima svetlo mašino (povsem nova mašina z vodnim hlajenjem + nekaj kubiki).

A sem že povedal, da vleče pa res dobro :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova Banditka, mali in velik imata novo mašinco - vodno hlajeno.

LP

Kar bi bilo treba zamenjat na te vrste motorjih (Bandit 1200, XJR 1300, CBF1300) ni mašina ampak geštel.

Mašine so vse popolne, ker so tako velike mašine popolne že po definiciji. Imajo toliko neizkoriščenih potencialov, da je vodno hlajenje in prenavljanje konstrukcij popolna izguba časa in denarja. Vsem se da z nekaj preprostimi potezami povečatimoč za nekaj 10 konjev - ampak za tem ni nobene potrebe. Vsem se da z vgraditvijo vbrizga zmanjšati porabo - kar se tudi dogaja zaradi ekologije. In zračno hlajenje teh mašin ne naredi niti glasnih (vse predejo kot muci) ne pregretih (tako velikega agregata se ne da pregreti, ker je težko vozit dolgo z več kot 50%. Torej so vse konstrukcijske spremembe teh mašin odveč.

So pa definitivna šibka točka teh motorjev gešteli, ki so vsi še na že izumrlem principu dvojne zibke (ki se zna resnično zibat, ko je najmanj treba). Je pa zaradi širine tako velikih agregatov verjetno nemogoče splesti geštel okoli mašine, kot se to dela danes. Obenem bi trpela tudi klasičnost motrorja, dobili bi še enega superšportnika več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar bi bilo treba zamenjat na te vrste motorjih (Bandit 1200, XJR 1300, CBF1300) ni mašina ampak geštel.

Mašine so vse popolne, ker so tako velike mašine popolne že po definiciji. Imajo toliko neizkoriščenih potencialov, da je vodno hlajenje in prenavljanje konstrukcij popolna izguba časa in denarja. Vsem se da z nekaj preprostimi potezami povečatimoč za nekaj 10 konjev - ampak za tem ni nobene potrebe. Vsem se da z vgraditvijo vbrizga zmanjšati porabo - kar se tudi dogaja zaradi ekologije. In zračno hlajenje teh mašin ne naredi niti glasnih (vse predejo kot muci) ne pregretih (tako velikega agregata se ne da pregreti, ker je težko vozit dolgo z več kot 50%. Torej so vse konstrukcijske spremembe teh mašin odveč.

So pa definitivna šibka točka teh motorjev gešteli, ki so vsi še na že izumrlem principu dvojne zibke (ki se zna resnično zibat, ko je najmanj treba). Je pa zaradi širine tako velikih agregatov verjetno nemogoče splesti geštel okoli mašine, kot se to dela danes. Obenem bi trpela tudi klasičnost motrorja, dobili bi še enega superšportnika več.

A to pomeni da nad 1000 ccm ostanejo je dvovaljniki?

Sploh ni slabo, da ne bo pomote :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!