Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Se pridružujem Wilsonu, saj moj redko porabi več kot 5,5 litra, največkrat okoli 5,2 - 5,3. Sem pa po zamenjavi vplinjačev dosegel najnižjo porabo 4,8 litra, ampak takrat je bilo pa zares na izi. Najbolj me je bolelo, ko je pil skoraj 7 litrov, jaz pa vozil kot vedno. Po pregledu možnih vzrokov, sem ugotovil, da je kriv zračni filter. Po zamenjavi vse bp.

Ne se čudit moji porabi, tu gor se da marsikje prebrat, da par gum vozim krepko čez 15.000 km. Se mi pač zelo redko kam mudi.

nikoli in nikdar pod 5,8 pa se to samo enkrat, ker sem zamundil tankati na petrolu in potem sem 80 km cjazil in sparal. drugace 6,0 - 6,5 je nekje normalno za moj stil.

Ko sem že začel pisat, pa še tole vprašanje: Je že kdo montiral na bandita mk II hayabusin zadnji amortizer? Baje se da in da je veliko boljši od originala. Na ebayu se dobijo za 100 EUR, pa me mal mika namesto kakšnega Ohlinsa ali WP, ki si ga pač ne bom privoščil. Skoraj več vreden kot moj motor.

Pa v sprednje vilice bi rad vtaknil progresivne fedre. Bo Wilbers v redu? Kako pa je z menjavo olja v vilicah? Je treba čist podret zadevo?

glede amortizerja ne vem. imam wilbersovo podvozje. vec kot zadovoljen. fedre z oljem so ca. € 80.-.

in da, vilice moras razdreti. nesi nekomu ki to res obvlada, da ne ostanejo praske na vilicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo js sm zdej že kak mesec lastnik bandita 1200s K6, fajn motorček, se lepo pelje, sam se mi zdi, da zavor nima kej dost. treba kr fajn prtisnt, zdej lajtng še ne grem menat, me pa zanima če bi kej pridobu z menjavo kakšnih bolših disk ploščic? Kakšne gume vozite in kakšne mi odsvetujete, ker bo treba zadnjo menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem bil na Banditu najbolj zadovoljen z BT 020, danes prodajajo novejši model BT 021, ki pa je lahko le še boljša. Zalo dobro vodljiva, in ti daje dober občutek, kaj se dogaja ter kje je meja. PA še dost zdrži.

Kaka Dunlopka ni bla niti približno zatorej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda je pošiljka že nazaj :yea2:

Ja, dobil sem ga. Zgleda kar "obilno" ker sem sopotnikov del povišal in podaljšal za 2cm.

Slikce žal nimam. Bom poslal (ko se spomnim).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo js sm zdej že kak mesec lastnik bandita 1200s K6, fajn motorček, se lepo pelje, sam se mi zdi, da zavor nima kej dost.

ce si navajen zavor od R1 ali podobne imas prav. drugace se ti res samo zdi.

ali pa z zavorami nekaj ni v redu.

treba kr fajn prtisnt, zdej lajtng še ne grem menat, me pa zanima če bi kej pridobu z menjavo kakšnih bolših disk ploščic? Kakšne gume vozite in kakšne mi odsvetujete, ker bo treba zadnjo menjat?

definiraj "boljse" ?

bolje primejo = se prej obrabijo ali touring varianta ? EBC, SBS, CL so vse ok; lahko tudi originalne montiras, ki so pac drazje.

glede gum je bilo tudi ze napisano; trenutno je na mojem metz M3/Z6c kombo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski so bli z nekakšnim "anem" našprisani-se pravi konzervirani, ko sem ga kupu, pred vožnjo sem jih razmastil, verjetno pa so se ploščice napile tiste masti-in efekt je tle.. bremz ni

bom zamenjal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vprašanje:

Ali je še Odar zastopnik za Suzukija??

Na Moto Boom videl original kovčke za bantita. Kje se jih da dobiti oz. povprašati o njih

LP Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odar je še zastopnik za Suzuki, moto oddelek se je preslil na Celovško(ni več v Stegnah).

Prodajajo jih pa tud še kje drugje v Slo, ampak pr Odaru imajo največ zaloge v trgovini. V salonu si lahko ogledaš verjetno vse modele. K sem bil zadnjič tam so imeli 2 B Kinga, Hayabuso, Bandita, GSX-a...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odar je še zastopnik za Suzuki, moto oddelek se je preslil na Celovško(ni več v Stegnah).

Prodajajo jih pa tud še kje drugje v Slo, ampak pr Odaru imajo največ zaloge v trgovini. V salonu si lahko ogledaš verjetno vse modele. K sem bil zadnjič tam so imeli 2 B Kinga, Hayabuso, Bandita, GSX-a...

hvala.... bandita imam, me pa zanimajo original kovčki za njega. Svetovno zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala.... bandita imam, me pa zanimajo original kovčki za njega. Svetovno zgleda

Vem kako dobr zgledajo original kovčki, majka!

Sam cena zna bit pa ravno tako zanimiva.

Če zveš ceno napiši tu, čist samo informativno.

Js sem februarja kupu zase Givi Keyless, pa sem dal 220€ za 2 bočna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem klical.... nosilci+ 3 kovčki+ podaljšana maska... 800-100€

lepota stane :D

Do vinograda pa nazaj pa ja ne rabiš kufre,al boš imel potujoči motovinotoč :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do vinograda pa nazaj pa ja ne rabiš kufre,al boš imel potujoči motovinotoč :rolleyes:

kaj to veš. Veš kolko pijače se lahko prpele v treh kufrih??? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm tudi spraševal za te kovčke in so dragi ko pes, pa še grdi, morjo bit lakirani-givi n 35 stanejo pa mislim da 350€ al pa kakšen € več :headbang: v glavnem so lepši in cenejši. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm tudi spraševal za te kovčke in so dragi ko pes, pa še grdi, morjo bit lakirani-givi n 35 stanejo pa mislim da 350€ al pa kakšen € več :headbang: v glavnem so lepši in cenejši. :worship:

govorimo o original kovčkih in podaljšano masko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govorimo o original kovčkih in podaljšano masko

pa sj tej soisti k uni k si jih gor gledu sam so cenejši k niso kao original, dela jih pa isti proizvajalec. :wacko: maska pa kr stane ja-to ti pa verjamem- sam js je nebi dau gor

post-12734-1208252788_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cdploscek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo za prodat originalni izpušni lonec za Bandita 1200?

Kupim!

Popravljeno . Popravil cdploscek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok.. original mi je naračunal vse skupaj okol 800-1000€ (z masko (200€))

potem je to brez maske 600-800€ original (trije kovčki + nosilci) Cene so dal v Suzuki Odar ampak približne ker ni imel cenika pri sebi)

Kolk je pa pol tale kopija ki si jo nalepu??? Zgleda kr OK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok.. original mi je naračunal vse skupaj okol 800-1000€ (z masko (200€))

potem je to brez maske 600-800€ original (trije kovčki + nosilci) Cene so dal v Suzuki Odar ampak približne ker ni imel cenika pri sebi)

Kolk je pa pol tale kopija ki si jo nalepu??? Zgleda kr OK

v TC-ju sta stranska kovčka+nosilci cca 350€, zadni kovček +nosilec pa iz glave200€ se pravi suma sumarum je malo ceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v TC-ju sta stranska kovčka+nosilci cca 350€, zadni kovček +nosilec pa iz glave200€ se pravi suma sumarum je malo ceneje.

oba imava približne cene, ki so pa skoraj enake, samo men je rekel v Odarju (kao original), ti si pa v TC-ju zvedu(kao kopija). Da ni to ista stvar :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

No, jaz sem si tudi omislil tale motorček.

Po prvih nekaj kilometrih sem kar zadovoljen. Presentljvo okreten za svojo težo in velikost, kar dobro potegne za svojih 100km, predvsem mi je pa vizualno zelo všeč, pa še take lepe modre barve je.

Upam da se bodo zavore še kaj uležale, ker bolj ubogo primejo, vzmetenje se mi že sedaj mehko zdi, pa polno čričkov bo treba polovit.

Se mi pa kar smili, kako zelo je zamorjen agregat, miniaturni uplinjači s še manjšimi dizami, namesto zračnega filtra je pa cel pošter noter zatlačen. Pa izpušni lonec. :cry:

Pa kvaliteta izdelave je bolj uboga, pač primerna svojemu cenovnemu razredu.

Je pa zanimivo, po kakšnem čudnem spletu naključij sem sploh šel gledat tega mojega bandita in ker je bila še cena ugodna sem ga pač vzel. Mehansko je zelo dobro ohranjen, je zgleda res večinoma samo stal.

Pa ubogi revček je samo še po dveh cilindrih laufal, ampak po dobrem servisu spet lepo brni. :)

V planu imam kar nekaj predelav, predvsem me pa zanima kakšna konkretna varijanta za roll bare oz. crash bunke? Namensko temo o teh zadevah moram pa še prelistat. :blush:

Še slikica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.motosvet.com/tabla/uploads/post-4-1082445666.jpg

Stage III Daynojet & odprti K&N, Scorpion Race (120 KM, 120 Nm na zadnjem kolesu)

Wilbers amortizer & fedre

MRA touring sipa

LSL crash pads

Bagster tankpad s torbami

Lucas pletenke spredaj

mini blinkerji

predelani sedez (pobrani robovi)

spemembe:

topcase ogrodja ni vec

kettenoeler montiran

ce ti kaj pomaga........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ti kaj pomaga........

Sol na rano. :glare: :P

Najprej crash pade, potem pa ostalo. :whistle:

A mogoče slučajno veš, koliko ima fi vijak za zavore, imam še ene opletene cevi ki bi fino pasale za 10mm vijake. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!