Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

okoli je tesnilo, katero se pri ca. 80°C omehca, da lahko zadevo potegnes narazen.

ko vse ocistis enostavno potisni polovici skupaj in vse nazaj v pecico za 10 min. potem pritisnes polovici do konca skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okoli je tesnilo, katero se pri ca. 80°C omehca, da lahko zadevo potegnes narazen.

ko vse ocistis enostavno potisni polovici skupaj in vse nazaj v pecico za 10 min. potem pritisnes polovici do konca skupaj.

OK grem v akcijo :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cel postopek je pri meni trajal ca. uro in deset minut.

pa sem temeljito spiral in cistil, poliral in silikoniziral.

BTW destilirana voda je boljsa od navadne iz pipe (hint: madezev ni, v primeru da ne spoliras delov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem meni se pa to bedasto zdi, če sem kupoval originalno opremo, da bom moral sedaj naknadno dajati še neko givijevo adapter plato. Čist mem! Vseeno bi potem bilo, če bi že v začetku kupil vse od Givija, pa še ceneje bi skoz prišel. Res ne vem a fantje, ki take stvari delajo res nič ne preverijo al kaj.

Ja, sem pozabil napisat. Ko sem nabavljal nosilce, jih Givi še ni imel, tako da nisem imel nobene izbire. Čakat pa tudi nisem mogel, ker smo odhajali v Dolomite za 6 dni.

Še en dokaz, da ga najbolj nasankajo kupci, če konkurenca ni razvita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cel postopek je pri meni trajal ca. uro in deset minut.

pa sem temeljito spiral in cistil, poliral in silikoniziral.

BTW destilirana voda je boljsa od navadne iz pipe (hint: madezev ni, v primeru da ne spoliras delov).

Ice :worship: vse zrihtal kot je treba. Poliral nisem sem pa vse očistil z tekočino za ekrane in zvečer sprobal.

Zakon!

Še enkrat thanks!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala lepa za odgovore, me pa še zanima kakšna je dejanska teža Bandita, saj nekje zasledim 220kg nekje pa 250. Ali je mišljeno s praznim oziroma polnim rezervoarjem?

Dejanska teža polno natankanega 1250 SA (poloklep,ABS) je 254 kg, 229 kg suhe teže je brez VSEH tekočin - bencin, olja-(motorno, vilice,zavorno), hladilna tekočina, zato nanese še tistih 25 kil zraven! Ko parkiraš se te kile poznajo, ampak ko spelješ kile izginejo in z njim se lažje in bolj stabilno, sigurno peljem skoz ovinke, serpentine kot z prejšnjim, ki je bil funbike in imel 60 kg manj!!

Drugače pa FZ6 - Bandit - drug svet! Največji navor 3500-6500 o/min, ko se FZ pri 7000 šele prav zbudi, precej manj naporna za vozit-manj šaltanja. Imam ga dober mesec, pa sem naredil z njim že skoraj toliko kot s prejšnjimi na sezono - zelo zadovoljen :worship: , čeprav vreme je pa od hudiča - v mesecu dni me je opralo večkrat kot prej v 6 letih :unsure: !!

Vetrobran bo za ture treba zamenjat z MRA Vario-Screenom, pa še tisti tovarniški dimnik s kakim aftermarketom(sicer je treba pazit katerega- zaradi stranskih kovčkov), kako crash zaščito motorja, pa še podloge-razširitev stranskih ogledal, mogoče ogrevane ročke, pa bo moja sport-touring sreča popolna!! :rolleyes:

lep pozdrav vsem Banditom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je to ugodna cena, bi jaz tudi mogoče?! Trening ti je dobra ideja, tudi jaz sem že bil parkrat.

S tem tvojim o avtomobilistih in motoristih bi se kar strinjal, tako da pazi kaj delaš in še bolj kaj delajo drugi!!!(avtomobilisti-zavijanje brez smernikov, odvzemanje prednosti, prehitevanje v škarje-češ saj motor je ozek :unsure: ..., motoristi-prevelika hitrost, izzivajo usodo in se peljejo na smrt, brez malo rezerve, če gre kaj narobe).

Jaz pravim tako, da je to krasen, pa tudi nevaren hobi, samo treba je vozit z glavo, ne samo z desnim zapestjem - povezava med glavo in zapestjem mora funkcionirat, drugač je hudič in kdor išče mejo-limit, jo bo enkrat tudi našel, samo bo moral imeti presneto veliko srečo, da jo bo dobro odnesel. Saj kot pravijo tud za najhitrejšim se nabere vrsta, če ne prej -pri pogrebu!! (pa tudi jaz nisem nek angelček :closedeyes: in se rad hitro zapeljem, samo ne izzivam usode!)

LP

Se opravičujem za pozen odgovor:)

sam je blo treba pred dopustom poštimat stvari na šihtu, potem je bil dvotedenski dopust, zdaj pa je blo treba naredit za prvi servis kilometrov:)

cene pa so sledeče

BUG SPOILER 262,76 €

CRASH ŠČIT 100,42 €

seveda je prodajalec zagotovil, da gre oboje montirat, ampak se je naknadno izkazalo, da oboje žal ne gre na motor, pa sem se raje odločil za praktičnost kot pa za lepoto in sem naročil samo zaščitne cevi. in moram rečt, da sploh ne motijo izgleda, kot sem se najprej bal.

Po prvih tisoč kilometrih lahko rečem le, da sem ZELOOO zadovoljen s suzi bandijem... :grim :grim :grim

srečno vožnjo vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo kakšen neserijski auspuh, in če, kateri je po vašem mnenju najboljši??

ene par se jih da videt na youtube..

Leo Vince SBK Evo II

Micron exhaust http://www.youtube.com/watch?v=B9hZZCLsn2M

Mivv X-cone Slip-on

Two Brothers http://www.youtube.com/watch?v=JUZwHLHSS04

kaj pravite, men se mivv najboljš sliši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ooOOOOooo hud zvok

kaj za en auspuh pa je to??

to lahko preberem, da je power napis na objemki, ampak kaj za ena firma pa je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ti poleg filmčka piše.... :naughty: :naughty: :whistle: :whistle:

ESCAPAMENTO POWER MODELO GP PARA BANDIT 1250 E 650.ENTREGAMOS PARA TODO BRASIL VIA SEDEX,TEMOS PRONTA ENTREGA.

MAIORES INFORMAÇÕES PELO TELEFONE(16)33376049 OU

EMAIL:power.escapamentos@terra.com.br

auspuh Power model GP za bandita 1250 in 650

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sm naroču akrapoviča hexagonal titan. Ko dobim, pošlem kakšno fotko oz. video z zvokom, če se strinjate?!

Če ga pa kdo že ima , bi ga pa prosil, če lahko on posreduje omenjeno na ta forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jaz naredim predstavitev, častiš zagotovo ti.

lahko pa se dobimo na kak lep dan, pa dam js za sok!!, potem gremo skupaj nabirat kilometre:)

a kaj veste ali je problem, če pred prvim servisom prekoračiš 1000 km interval?

namreč, servis mam šele v četrtek, dnevi so pa tk lepi da komaj zdržim, da ne grem vozit:(...

že od sobote šparam makino v garaži :headbang: pa tako sonce!!

pa še neki, se mi zdi, da sprednja premza ne prime več tako, kot na začetku.. kot da abs mal preveč popušča.. se je komu še pred prvim servisom kaj podobnega zgodilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko pa se dobimo na kak lep dan, pa dam js za sok!!, potem gremo skupaj nabirat kilometre:)

a kaj veste ali je problem, če pred prvim servisom prekoračiš 1000 km interval?

namreč, servis mam šele v četrtek, dnevi so pa tk lepi da komaj zdržim, da ne grem vozit:(...

že od sobote šparam makino v garaži :headbang: pa tako sonce!!

pa še neki, se mi zdi, da sprednja premza ne prime več tako, kot na začetku.. kot da abs mal preveč popušča.. se je komu še pred prvim servisom kaj podobnega zgodilo?

Fajn bi blo dobit se za kakšno furo ja nikol ni tok fletn da ne bi moglo bi še bolj.

Glede rednega servisa: Ni panike če prekoračiš za kakih 500km, jst sm se tud sekiral pa sem potem vprašal in so dejali, da noben ne bo kompliciral, ker je itak malo takih, ki bi lahko pripeljali motor na servis s točno tolikimi kilometri kot je predvideno. Glede bremze pa pomojem samo malo paničariš, če pa ne pa le odpelji na pregled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje v sloveniji je kakšna moto trgovina da imajo testnega bandita oz. vsaj da ga izposojajo? Tole bo treba probat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje v sloveniji je kakšna moto trgovina da imajo testnega bandita oz. vsaj da ga izposojajo? Tole bo treba probat.

LP

Pokliči Barboriča v Žužemberk ima sigurno kakega za probat mogoče celo rabljenega za prodat,ravno zadnjič me je spraševal,če poznam koga da iše FJR je imel eno 2 leti staro z malo kilometri zelo ugodno(prodajal neki obrtnik ki je rabil nujno denar). Še njegov GSM: 041/720 087

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kaj veste ali je problem, če pred prvim servisom prekoračiš 1000 km interval?

Ni panike, sam ne pretiravat da jih ne bo pol 2000 :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni panike, sam ne pretiravat da jih ne bo pol 2000 :rolleyes:

Sem že zvedel. Ni take krize, ampak pri 1500 je pa menda že skrajni cajt za prvi servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!