Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

OPTIMIZIRAN intakt imaš ŠELE ko zamenjaš odmične gredi,daš večje vplinjače(večji fi) ali vsaj(kar nepomaga dosti druge dize,vzmeti in filter-e vglavnem pridobiš samo na ropotu-glasu.Kajti če ostane fi vsisa in fergazerja nespremenjen povečaš z dizami samo porabo goriva.Namreč razmerje zraka je normalno in najbolj ugodno za vročo mašino1:11 od 1:12 z dizami pa narediš npr. mešanico gostejšo se pravi 1:10 kar pa na moči SIGURNO nič neprispeva.

to je ze tuning.

optimizacija je nastavitev sistema pod premiso "prostega dihanja" masine. serijska je dokaj zamorjena.

in zato je dovolj se malo poigrati z vplinjaci, filtrom in izpusnim (l/)koncem.

tudi pri optimizaciji ali tuningu je potrebno ostati pri ca. 1:11, vsaj za cestno uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največja moč je nekje pri 12,8:1, največja ekonomičnost pa pri 14,8, tko, da se nastavitve navadno gibljejo nekje tu vmes. Pod 12:1 sigurno ne, razen pri hudih predelavah, kjer je zmes bogatena zaradi nižjih temp. zgorevanja in nevarnosti klenkanja.

11:1 za cestno uporabo sigurno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je že govor o lambda vrednosti bi bilo dobro,da se opiše kako se izračuna kolikšna naj bi bila in kaj sploh je lambda vrednost?Pa da nebo kdo zašel(skrenil) meri se samo na motorjih z vbrizgalnim sistemom,kjer se res doseže mešanica goriva + zraka 1:14 namreč,ko sem omenil mešanico goriva in zraka 1:11 do 1:12 se je govorilo o optimizaciji v vsisni cevi in pri mašini z vplinjači. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HALO FANTJE!

Dobro jutro oz. pomlad! Izgleda, da ste vsi zaspali :naughty: ali pa se še samo vozite, ker je naša tema že čisto crknila !

Mel bi vprašanje glede Crash padov - bunk, če mi lahko kdo pomaga. Imam nemške LSL kombinacija plastika-aluminij in vidim, da je desni precej bolj ven - cca. 25 mm od ohišja motorja kot levi oz. le ta le malo - cca. 5 mm kot sam pokrov motorja, tako da se mi to zdi kar premalo in sem že mislil narediti še kak distančnik 20-25 mm!?

Zdaj ne vem ali je to tako prav ali pa so fantje v Nemčiji malo zamešali pri pakiranju in bi moral biti tam za 20-25 mm daljši distančnik, da bi bila razdalja enaka ali je to z namenom :unsure: ?!

Ali ste brali test Bandita 1250 na 50.000 km v MOTORRADU? Naša makina se je odlično odrezala in se uvrstila skoraj na vrh lestvice vseh testirancev - deli si 2. mesto :worship: z CBF 1000 :headbang: !

Lp in lepo vreme :rolleyes: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen lep vikend res ne bi bil slaba izbira :rolleyes: !

Glede Crash padov sem že našel na nemškem www.banditforumu.de (tam imaš res vse, če znaš nemško) odgovor, da je to namerno, ampak vseeno si bom dodal še en distančnik, ker tistih nekaj milimetrov ni nič!

Hja, kilometrov še ni ravno nekaj, ker takrat ko je lepo vreme ponavadi ni časa, sem se pa že večkrat peljal na kakšen krog, pa še nič daljšega, zato sem šele na 400 km :unsure: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kakšnih gumah kaj vozite, pri meni je potrebna menjava zadnje in sem danes naročil Roadsmart. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kakšnih gumah kaj vozite, pri meni je potrebna menjava zadnje in sem danes naročil Roadsmart. :whistle:

Še na originalnih Dunlop D218, ki se pa v praksi in po testih niso kaj pride izkazale. Tudi jaz bom v kratkem rabil novo vsaj zadnjo, če ne bom šel kar na obe druge - boljše.

Zelo dobre za sportturing na Banditu po testih so :worship: : Metzeler Z6 Interact, Pirelli Diablo Strada in Dunlop Roadsmart. Vprašanje kako ti bo funkcionirala samo zadnja, če boš menjal samo eno-zadnjo z drugim tipom gume, ker bi naj bi bile spredaj in zadaj enakega tipa, tako da malo pazi v štartu na kake čudne vozne lastnosti :naughty: !?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še na originalnih Dunlop D218, ki se pa v praksi in po testih niso kaj pride izkazale. Tudi jaz bom v kratkem rabil novo vsaj zadnjo, če ne bom šel kar na obe druge - boljše.

Zelo dobre za sportturing na Banditu po testih so :worship: : Metzeler Z6 Interact, Pirelli Diablo Strada in Dunlop Roadsmart. Vprašanje kako ti bo funkcionirala samo zadnja, če boš menjal samo eno-zadnjo z drugim tipom gume, ker bi naj bi bile spredaj in zadaj enakega tipa, tako da malo pazi v štartu na kake čudne vozne lastnosti :naughty: !?

Koliko imaš km?, jaz sem naredil samo 3300km z D218 :headbang: , pa je sredina fuč. Mislim, da ne bi smelo biti nobenega problema, če menjam samo zadnjo.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko imaš km?, jaz sem naredil samo 3300km z D218 :headbang: , pa je sredina fuč. Mislim, da ne bi smelo biti nobenega problema, če menjam samo zadnjo.?

Z original D218 sm naredu 3900km. Sm pa menjal hkrati tudi prvo, čeprav bi se dalo še kar nekaj km prevozit, vendar mi nekako ni vlivala zaupanja. :BUA:

Menjal sem za Roadsmart, do zdaj imam prevoženih 6000km in bo zadnja dobra še vsaj za ene 3500km. Glede na ceno/performanse za moj stil vožnje so odlična izbira in bo tudi naslednji komplet roadsmart.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko imaš km?, jaz sem naredil samo 3300km z D218 :headbang: , pa je sredina fuč. Mislim, da ne bi smelo biti nobenega problema, če menjam samo zadnjo.?

če si mel sam tolk km pa teb zgleda zapestje mal preveč sunkovito trzne, ko speleš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si mel sam tolk km pa teb zgleda zapestje mal preveč sunkovito trzne, ko speleš :naughty:

ja včasih pa res, pol gre pa po zadnem

danes dobil naročeno gumo, pa je DOT4707 :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za take motorje sportno potovalne z veliko kubaturo,težo in precej Ks zdrži samo Metzeler

Roadtek Z-6 ali Roatek Z-6 interakt mogče še kaka Michelinka vse ostale pa naredijo veliko manj kilometrov.Pa nemislim s tem,da so ostale slabe samo iz lastnih izkušenj ven,da naredijo vse manj kilometrov.Ko enkrat voziš z Metzeler voziš vedno Metzeler. Guma kot taka je res precej dražja vrne se vse z prevoženimi kilometri in ni potrebe po menjavi in centriranju na vsakih 2,5K kil.Do danes sem z vsako metzelerko naredil 8K kil.+ npr. z Dunlop pa borih 2,5K kil. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za take motorje sportno potovalne z veliko kubaturo,težo in precej Ks zdrži samo Metzeler

Roadtek Z-6 ali Roatek Z-6 interakt mogče še kaka Michelinka vse ostale pa naredijo veliko manj kilometrov.Pa nemislim s tem,da so ostale slabe samo iz lastnih izkušenj ven,da naredijo vse manj kilometrov.Ko enkrat voziš z Metzeler voziš vedno Metzeler. Guma kot taka je res precej dražja vrne se vse z prevoženimi kilometri in ni potrebe po menjavi in centriranju na vsakih 2,5K kil.Do danes sem z vsako metzelerko naredil 8K kil.+ npr. z Dunlop pa borih 2,5K kil. :hmm:

Skoraj drži.

Od Z6 zdrži več samo še Dunloap RoadSmart.

Sicer na FJR, ampak je razmerje teža/navor še bolj neugodno kot na Banditu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko imaš km?, jaz sem naredil samo 3300km z D218 :headbang: , pa je sredina fuč. Mislim, da ne bi smelo biti nobenega problema, če menjam samo zadnjo.?

Trenutno sem na 3800 km in če bom zelo kulturno priden bo mogoče še kakih 1000 zraven. tale D218 je znan da zdrži zelo malo - nekaterim bolj divjim tudi samo 2000km.

Kar se tiče menjave samo zadnje potem drugega tipa, jo čisto vsi stručkoti odsvetujejo, saj lahko imaš probleme z voznimi lastnostmi, ker je različna struktura - notranja in zunanja, še sploh ker ima Roadsmart različno- večkomponentno trdoto gume, tako da v štartu pazi, da ne boš neprijetno presenečen!

Kar se tiče vzdržljivosti za sportturing zdrži in je dobra tudi Pirelli Diablo Strada, ki je sestrska guma Metzelerja Z6(Pirelli je lastnik Metzelerja).

Tudi večkomponentna Bridgestone BT-21 dobro drži in zdrži čez 10.000km ter je zelo dobra v suhem, v mokrem pa rada nenapovedano zdrsne, tako da kar človek pač rabi, potem izbere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če ima kdo zadnjo led luč in kje se jo da nabaviti? Hvala vnaprej za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če ima kdo zadnjo led luč in kje se jo da nabaviti? Hvala vnaprej za odgovore.

Imajo jo v Avstriji pri Louisu za 50 EUR, za 1250 Bandita je Best.Nr.10033229!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če ima kdo zadnjo led luč in kje se jo da nabaviti? Hvala vnaprej za odgovore.

Če bi rad samo led žarnico se dobi v trgovini nasproti Bauhausa (ali OBI) nisem siguren je pa od Lyisa malo naprej proti Vilachu ca 500 m z desne strani mislim,da je kar pri prvem semaforju desno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imajo jo v Avstriji pri Louisu za 50 EUR, za 1250 Bandita je Best.Nr.10033229!

Lp

Če bi rad samo led žarnico se dobi v trgovini nasproti Bauhausa (ali OBI) nisem siguren je pa od Lyisa malo naprej proti Vilachu ca 500 m z desne strani mislim,da je kar pri prvem semaforju desno.

thanks guys :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi rad samo led žarnico .....

imel. sicer na starem B12 K1, ampak...........

zgleda kot ....... terminatorjeve oci, potem ko so ga oskubili. zamenjal za celo LED-luc. je boljse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel. sicer na starem B12 K1, ampak...........

zgleda kot ....... terminatorjeve oci, potem ko so ga oskubili. zamenjal za celo LED-luc. je boljse.

belo steklo ali rdeče? foto maybe :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se spet malo igrackal z elektriko pri moji zveri...... LED-smerokaze je na dolocenih motociklih iste serije mozno montirati z dodatnim reglerjem za led-smerokaze, na dolocenih ne. mozno samo z uporabo dodatnih uporov. pri mojem to ni mozno.

razlog je relativno simpl: kako je kontrolna lucka smerokazov vezana. + ali -. ce vzema impulze preko + no go. led-regler ne zazna premajhnega upora led-smerokazov in ne deluje, ker si vzame impulz/signal/whatever z drugega, nedelujocega, smerokaza. rezultat je pospeseno utripanje (ca.2x).

ce je lucka vezana preko - je ok montirati led-regler.

sem samo dva dni potreboval za to. :rolleyes: cele elektrike zaradi tega pa tudi ne mislim razkopati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedaj belo steklo.

foto....... jih je na netu kar nekaj. IRL ne zgleda nic drugace. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Ob vsej dobri volji skoraj nič ne razumem, kaj si s tem postom hotel povedati/vprašati???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....da after market LED-regler (rele) za after market LED-smerokaze deluje na modelih GSF 1200 K1 samo, ce je kontrolna lucka smerokazov vezana preko - in ne preko +.

problem je v detajlu; B12 K1 ima rele za krmiljenje smerokazov IN salter za stransko stojalo v enem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!