Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Jaz imam pa eno težavo na manjšem banditu S. Veter in hrup okoli čelade. Meni še nekako to ni hudo, je pa huje za mojo boljšo polovico na zadnjem sedežu. Oba sva velika 182 +- 1 cm, pa me zanima ali bi kaj pomagala višja šipa, da se hrup in piš zmanjša?

v mislih imam kaj takega. Mnenja , izkušnje...kaj priporočate?

03412h.jpg

ali nastavljivo

03414h.jpg

Lp, :yea1:

Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem......... oba manjsa banditeka imata svoji temi odprti. .)

na mojem je montirana mra touring sipa. sam imam 185 cm in schuberth s1. to kombo me like very much. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

porocilo glede kettenoeler-ja:

montiral pred ca. 5500 km, veriga napeta 0x. se vedno je v prvovrstnem stanju (menjana pred ca. 5600 km).

poraba olja ca. 80 ml (malo mastno tece; olje je cenejse kot veriga :whistle: ).

samo usran je bil malo bolj, ker nisem takoj ocistil prejsnjega nakopicenega dreka (pise v navodilih, da naj :rolleyes: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem......... oba manjsa banditeka imata svoji temi odprti. .)

na mojem je montirana mra touring sipa. sam imam 185 cm in schuberth s1. to kombo me like very much. :D

z Iceom imava enaki šipi. Meni pri 187 cm in x-lite 901 vrtinči okoli glave, ampak vedno vozim s čepki, pa je zadeva v redu. Zaščita je sicer od vratu navzdol odlična. Če bi danes kupova šajbo, bi kupil drugo, z nastavljivo šipco. Sem slišal veliko dobrega o njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ima kdo izkušnje s kakimi touring šipami (recimo MRA, drugih itak ne poznam) za ta motor? Kako se stvar obnese v primerjavi z originalno?

dotem: žal sem letos zaradi različnih razlogov prevozil le slabih 3000 km, težav ni bilo, motor se vozi odlično. Po 500 km v enem kosu me je bolela le rit, zato bom čez zimo skoraj zagotovo nabavil bagsterja (ja, očitno bo akrapovič moral še mal počakat, sicer ga pa morajo najprej narest :huh: ). Imam hude plane za naslednjo sezono, zato je treba poskrbet za zadnjico in zato me tud zanima, če se mi splača menjat oiriginalno šipo...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje s kakimi touring šipami (recimo MRA, drugih itak ne poznam) za ta motor? Kako se stvar obnese v primerjavi z originalno?

Imam hude plane za naslednjo sezono, zato je treba poskrbet za zadnjico in zato me tud zanima, če se mi splača menjat oiriginalno šipo...?

Od takrat, ko sem jaz to naredil na mojem imam v čeladi 2X več hrupa.

Razmisli.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje s kakimi touring šipami (recimo MRA, drugih itak ne poznam) za ta motor? Kako se stvar obnese v primerjavi z originalno?

dotem: žal sem letos zaradi različnih razlogov prevozil le slabih 3000 km, težav ni bilo, motor se vozi odlično. Po 500 km v enem kosu me je bolela le rit, zato bom čez zimo skoraj zagotovo nabavil bagsterja (ja, očitno bo akrapovič moral še mal počakat, sicer ga pa morajo najprej narest :huh: ). Imam hude plane za naslednjo sezono, zato je treba poskrbet za zadnjico in zato me tud zanima, če se mi splača menjat oiriginalno šipo...?

Jaz imam na mojem MRA-vario in se dobro obnese tudi nad 250 Km/h-zelo zadovoljen cena ca 118 EUR+porto.Naročil sem proforma rechnung (predračun)plačal na banki in dobil v ca 1-nem tednu.

vario__ajbe_Bandit_1250.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za odgovore :worship: Torej če se že kupuje, se očitno splača vzet vario varianto. Sicer sem z originalno šipo dokaj zadovoljen (pri višjih hitrostih se sicer moraš uležt na motor in takrat tud pri maksimalni hitrosti hrupa v čeladi skoraj ni, je pa rahlo neudoben položaj za kake daljše relacije, če sta dva na motorju pa sploh odpade), ampak če bi MRA zelo izboljšala "performanse", bi se verjetno odločil zanjo. Sicer mam pa še pol leta cajta za razmišlat... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel malo vprašat kake barve bi naj ble drugo leto in dobil odgovor: črna, rdeča (ne vem v kakem odtenku, verjetno bordo) in Suzuki športno svetlo modra. Govorim za 1250 ne 650 :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Hi!

Zanima me kdaj menjate gumo na banditu? Ali jih vozite do konca? Do oznake? Menjate vedno obe?

Hvala

LP

Gumo se menja praviloma,ko ima na najbolj znucanem delu(ponavadi na sredini)še 1 mm profila vendar jo vedno skoraj vsi zdrsamo do nule mm.Gume ni nujno da menjaš obe je pa bolje,da so enake znamke in kvalitete(trdota) in pravilnih dimenzij za dotični motor.

Ps: meni vedno prednja zdrži dve zadnji verjetno je to zaradi 120 KW. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Meni je pil v povprečju cca. 7L/100km v dvoje, ko sem bil sam pa 0,5L manj. Tam nekje 280km z 20L v tanku.

GSF 1200S (L.02).

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pil na turi in naložen minimalno 5.5, pa bi ga lahko tut na 5 spravil. Povpreče nekje sedem. Če ga pa ožemaš pa gre tank lahko tut po 160 kilometrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism kej veliko nazaj še bral. Pa vendar me zanima kakšna je poraba goriva pri banditih, izkušnje...

hvala

Pod 5l zelo redko običajno pa 5,5l. Je pa znal popiti tudi 6,5-7l zaradi zabitega filtra, ko sem ga zamenjal je bila poraba zopet precej pod 6l.

Ne vem kaj počnete z motorji, da imate takšno porabo. :whistle:

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem Wilsonu, saj moj redko porabi več kot 5,5 litra, največkrat okoli 5,2 - 5,3. Sem pa po zamenjavi vplinjačev dosegel najnižjo porabo 4,8 litra, ampak takrat je bilo pa zares na izi. Najbolj me je bolelo, ko je pil skoraj 7 litrov, jaz pa vozil kot vedno. Po pregledu možnih vzrokov, sem ugotovil, da je kriv zračni filter. Po zamenjavi vse bp.

Ne se čudit moji porabi, tu gor se da marsikje prebrat, da par gum vozim krepko čez 15.000 km. Se mi pač zelo redko kam mudi.

Ko sem že začel pisat, pa še tole vprašanje: Je že kdo montiral na bandita mk II hayabusin zadnji amortizer? Baje se da in da je veliko boljši od originala. Na ebayu se dobijo za 100 EUR, pa me mal mika namesto kakšnega Ohlinsa ali WP, ki si ga pač ne bom privoščil. Skoraj več vreden kot moj motor.

Pa v sprednje vilice bi rad vtaknil progresivne fedre. Bo Wilbers v redu? Kako pa je z menjavo olja v vilicah? Je treba čist podret zadevo?

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bi rekel ravno nasprotno.... Vsem nam je pil približno enako, tendence so zaradi stila vožnje, natovorjenosti, kategorije ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!