Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Bandidos (Odar):

GSX 1400 .....................................................1 869 192,00 SIT 7 800,00 €

(ta sicer ni Bandit ampak je najlepši od naked-ov)

GSF 1250 BANDIT .................................................1 785 318,00 SIT 7 450,00 €

GSF 1250 A BANDIT ..............................................1 881 174,00 SIT 7 850,00 €

GSF 650 BANDIT ....................................................1 557 660,00 SIT 6 500,00 €

GSF 650 A BANDIT..................................................1 653 516,00 SIT 6 900,00 €

GSF 1250 S BANDIT.................................................1 845 228,00 SIT 7 700,00 €

GSF 1250 AS BANDIT................................................1 977 030,00 SIT 8 250,00 €

GSF 650 S BANDIT...................................................1 617 570,00 SIT 6 750,00 €

GSF 650 AS BANDIT..................................................1 713 426,00 SIT 7 150,00 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSF 1250 S BANDIT.................................................1 845 228,00 SIT 7 700,00 €

Yeah baby :yea2: ....sam pol se že poraja vprašanje, če nebi še 100 ojrov dodal pa dobu GSX-a....ah, dileme, dileme.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ketna, pardon set z zobiki DID G&S&B - X ring ...

... Louis - Graz ... 125 Eur :OK: ...

... sam še namontiramo... potem pa B) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ketna, pardon set z zobiki DID G&S&B - X ring ...

... Louis - Graz ... 125 Eur :OK: ...

... sam še namontiramo... potem pa B) ...

:eek: Kaj? Za tako ceno?!! A gre kdo gor? Prossim, če gre kdo gor nej sporoči, ker bi takoj kupil set za tako ceno!!

Glede svečk... Na koncu sem jih kupil v Eurotonu, ker so bili pač najugodnejši. Svečke sem zamenjal, igle so bile kar fajn iztrošene, in ni čudno da sploh ni hotel več vžgati. Po menjavi je motor kresnil iz prve, kot še nikoli. Sedaj dela kt urca.

Vprašal bi pa še nekaj... A se pri banditih kaj štelajo ventili motorja? Ko je motor hladen, ne teče mirno kot bi lahko, malo se neenakomerno zaganja. Poskušal sem že z nastavljanjem "štand gasa" in sprotnim reguliranjem čoka, pa ne pomaga. Ko se segreje na delavno temperaturo, pa je tek motorja v redu. Zdaj me pa zanima če je lahko razlog za to razštelani ventili?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simonsi ne uči folk neumnosti. :nono: Nastavitev ventilov ni kupovanje jabolk in hrušk na tržnici.

Ni3us, da ti pod čokom motor ne teče enakomerno niso krivi ventili. Daj nastavit uplinjače, če je potrebno. Pa zračni filter očedi-zamenjaj.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vplinjače sinhroniziraj, zračnost ventilov pa lahko sam preveriš.

Mehaniki pravijo naj se raje ne vtikam v vplinjače in ventile, vkolikor mi ni popolnoma jasno kaj počnem. Kako pa naj bi preveril zračnost ventilov?

Simonsi ne uči folk neumnosti. :nono: Nastavitev ventilov ni kupovanje jabolk in hrušk na tržnici.

Ni3us, da ti pod čokom motor ne teče enakomerno niso krivi ventili. Daj nastavit uplinjače, če je potrebno. Pa zračni filter očedi-zamenjaj.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Za začetek bi lahko res očistil zračni filter, potem bomo pa videli kako naprej.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simonsi ne uči folk neumnosti. :nono: Nastavitev ventilov ni kupovanje jabolk in hrušk na tržnici.

Rocky B)

Za preverjanje zračnosti ne rabiš biti strokovnjak, nastavljanje pa mogoče res ni tako preprosto.. Za kontrolo rabiš samo merilne listke, pa mogoče bo potrebno menjati tesnilo pokrova ventilov.

Tudi sinhronizacija načeloma ni problem, če imaš pravo orodje in veš kaj delaš, če ne zna kar zavleči. :grim

Pa popolnoma normalno je, da ne laufa lepo, ko je še hladen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal bi pa še nekaj... A se pri banditih kaj štelajo ventili motorja? Ko je motor hladen, ne teče mirno kot bi lahko, malo se neenakomerno zaganja. Poskušal sem že z nastavljanjem "štand gasa" in sprotnim reguliranjem čoka, pa ne pomaga. Ko se segreje na delavno temperaturo, pa je tek motorja v redu. Zdaj me pa zanima če je lahko razlog za to razštelani ventili?

To je mala hiba Bandita, hladnega na mestu nimaš kaj laufat. Najbolje se je z njim kar takoj odpeljati, kar pa velja za vse motorje in avtomobile. Seveda z zmernim tempom in po dveh treh kilometrih že teče kot namazan.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na tem naj bi bilo menda nekaj resnice. :trance_33_sleep:

Sej če bi bil Bandit še kej boljši-popoln, bi bil že priskuten! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ventili bi se naj kontrolirali in po potrebi nastavili na vsakih 24k km (po knjigi).

pri mojem so bili pri 1.533 km (1. servis) in pri 59.967 km (predsezonski check-up). razstelal se je izpusni na 3-ki za tocno 0,3 mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razstelal se je izpusni na 3-ki za tocno 0,3 mm.

to je 30 stotink. To je več kot je pa celotna zračnost ventila. Verjetno si mislil 0.03mm oz 3 stotinke. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Kaj? Za tako ceno?!! A gre kdo gor? Prossim, če gre kdo gor nej sporoči, ker bi takoj kupil set za tako ceno!!

Glede svečk... Na koncu sem jih kupil v Eurotonu, ker so bili pač najugodnejši. Svečke sem zamenjal, igle so bile kar fajn iztrošene, in ni čudno da sploh ni hotel več vžgati. Po menjavi je motor kresnil iz prve, kot še nikoli. Sedaj dela kt urca.

Vprašal bi pa še nekaj... A se pri banditih kaj štelajo ventili motorja? Ko je motor hladen, ne teče mirno kot bi lahko, malo se neenakomerno zaganja. Poskušal sem že z nastavljanjem "štand gasa" in sprotnim reguliranjem čoka, pa ne pomaga. Ko se segreje na delavno temperaturo, pa je tek motorja v redu. Zdaj me pa zanima če je lahko razlog za to razštelani ventili?

Pri B 1200 je rahlo zaganjenje motorja pri hladnem - ne popolnoma segretem motorju, zaradi kubikature - normalno. Ni nobene potrebe nekaj posebaj nastavljati.

Kar se tiče nastavljanje ventilov je povsem preprosto - tako kot pri yugotu. Rabriš izvijač, 10 ključ če se ne motim in pa "ventiljere". Nobena umetnost. Posbaj je potrebno paziti ali se entili nastavljajo na hladnem ali na toplem motorju, ker je razlika pri nastavitvi. Vsak povprečen mehanik to zmore, brez potenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ketna, pardon set z zobiki DID G&S&B - X ring ...

... Louis - Graz ... 125 Eur :OK: ...

... sam še namontiramo... potem pa B) ...

A to za 525 ?? Pol je pa res ugodna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko svečke smo poštimal, ta vikend generalno sčistim zračni filter, "projekt" za naslednji vikend pa je menjava olja/filtra. Tko da sedaj malo poizvedujem po svežih informacijah.

Kako je z filtrom/oljem

Kakšno olje uporabljate pri svojih B12? Mn ga mal pije, pa bi uporabil olje, ki bi porabo zreduciralo. Kje bi ga lahko ugodno kupil? Verjetno pa pri filtru ni treba komplicirat(ali...) verjetno so tudi cene vsepovsod podobne. Vzel bi pa kar originalnega. Kje ga dobim?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko svečke smo poštimal, ta vikend generalno sčistim zračni filter, "projekt" za naslednji vikend pa je menjava olja/filtra. Tko da sedaj malo poizvedujem po svežih informacijah.

Kako je z filtrom/oljem

Kakšno olje uporabljate pri svojih B12? Mn ga mal pije, pa bi uporabil olje, ki bi porabo zreduciralo. Kje bi ga lahko ugodno kupil? Verjetno pa pri filtru ni treba komplicirat(ali...) verjetno so tudi cene vsepovsod podobne. Vzel bi pa kar originalnega. Kje ga dobim?

Hvala!

Motul 5100 20w-50. Povsod ga dobiš, pa nimaš kej zgrešit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

filter je, ce se ne motim, F302 (ali 602) od champion. poglej v katalog od louisa ali gericke, so noter te stevilke. cena je ca. € 10.-. olje uporabljam navadno mineralno 10W-40 od gericke, katerega za njih polni motul (€ ca. 17.- 4,0 l).

predlagam menjavo obojega na 10k km. storis vec dobrega, kot vlivati eno super duper sintetiko (katero BTW banditova sklopka vecinoma ne prebavi -> zacne drseti), katero pri menjavi na 6k km, ce ne menjas tudi filtra ravno fajn "fseres".

dokler masina ne pozre vec kot 1,0 l olja na 1000 km se nimas kaj veliko sekirati; moj bandit porabi od 0 (normalno) do max. ca. 1,0 l (CMM) olja na 3-4k km (odvisno koliko obracam plin).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!