Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

X-tra Raptor ima mal drgačen zadek oz. sedež kot navadna V-raptor, pa v omejenih serijah so se mi zdi, kakšnih drugih bistvenih razlik ni,...ta X3 ma pa mal drgač nihajko zadej, pa tavisoke izpuhe,...osnova je pa pr vseh ista :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

no k glih že dolg ni blo govora o Elefantih moram mal obudit temo :D

če kdo za kakšno 650 al pa 350 ve, loh tud slabš ohranjeno al pa samo mašino (pantah) se priporočam za info :)

drgač pa če je še kakšn lastnik Elefanta nj se javi tuki, zaenkrat smo pomoje jz, obad, ACE, nac, Ata slon (trenutno nima) ;)

evo ta je bla pa v Umagu ta vikend, lepotica z ST2 vodno hlajeno mašino :) mal tehnični info, da se ve o kakšnem motorju je govora: 83 KM, suha teža 185 kg, končna ca.210 km/h, USD vilice, 2x disk, Yoshimura lonec, Excel feltne,... v glavnem kapo dol Gordanu iz Zagreba :worship:

post-1406-1210954285_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kađiva
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na uradni strani Cagive sem zasledil samo Raptor 125, na strani uvoznika zupin.si imajo tudi samo letnik 06, pa me zanima ali se je Cagivi Raptor 650 življenska doba iztekla ali ne?

Drugače pa ima kdo pri nas ta motor? kakšen link s slikami?

Mogoče kakšna uporabna povezava?

Objavljeno

650-kubična raptorca se še prodaja in to po zlo pametni ceni;)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Na uradni strani Cagive sem zasledil samo Raptor 125, na strani uvoznika zupin.si imajo tudi samo letnik 06, pa me zanima ali se je Cagivi Raptor 650 življenska doba iztekla ali ne?

Drugače pa ima kdo pri nas ta motor? kakšen link s slikami?

Mogoče kakšna uporabna povezava?

Noben ne ve nič?

Objavljeno

ja mislim da s proizvodnjo so prekinl, škoda :glare:

kot je pa že batzajla reku, se da trenutno novo res ugodno dobit ;) motor ni slab, za ta denar pa definitivno ponuja več od japoncev, no sej agregat je pa tko Suzuki

pri nas jih je ful mal, tko da boš težko dobil kakšno mnenje lastnika...imaš pa slovenski test nekje na netu ;) (da nam zdej reklamo delal)

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

evo tkole si je pa "novo" Elefantko, ki bi konkurirala v razredu BMW 1200GS in ostalih, zamislil Oberdan Bezzi znan photoshoper :P

poganjal naj bi jo 1125 V2 iz Buella , kar bi blo čist možno, čeprov bi jz rajši videl noter kakšno 1100 zraćno-oljno hlajeno desmo mašinco :whistle: :) naj Castiglioni vsaj eno pametno potezo nardi in tole sprav v proizvodnjo :rolleyes:

post-1406-1231248177_thumb.jpg

post-1406-1231248190_thumb.jpg

Objavljeno

A je v Sloveniji kakšen uradni zastopnik za cagivo oz. kje se da dobit kakšne dele?

hvala

Objavljeno
A je v Sloveniji kakšen uradni zastopnik za cagivo oz. kje se da dobit kakšne dele?

hvala

Ok, sm že našel v drugi temi...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

GIL se ne ukvarja več s servisiranjem, prav tako ne zupin, tmr ne more zrihtat delov... Pa me zanima če kdo pozna še kakšno trgovino/servis, kjer bi dobil filtre, svečko, bremz ploščice, pa mogoče še kaj :)

Aja, pa promotor tudi nima nič...

Hvala

Objavljeno

svečke niso problem, ploščice tud dobiš pr Sinterju v LJ, v Louisu jih majo tud,...za filtre bo edin mogoče problem,...ampak v Motostar Trieste imajo gotov tud to, tko da najbolš, da kakšnmu znancu iz obale naročiš da gre iskat al pa se sam zapelješ dol v Trst

za vsak slučaj pa prej pokliči še LANGUS JOŽA k jih je včas prodajal in šraufal, mogoče ima še kej robe kje v skladišču zaprašene :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni motosvetovci :kva1:

Po zimskem spanju se je nabralo toliko cekinov da sem si lahk privoščil Cagivo Canyon 500 (letnik 2000). Motor je biu uvožen iz Italije (prešnji lastnik) in ima v prometnem in homolagacijskem kartončku napisanih 29kW. Jaz bi jih seveda rabil 25kW, pa me zanima ali je Cagiva res delala dve izvedbi z razliko 4kW ali gre le za tiskarskega škrata. Je mogoče da na tehničnem pregledu opozorim na ''napako'' in motor spravijo na dyno (izvajajo tudi homologacije). Skratka zanima me kako po najlažji poti prišel do 25kW na papirju.

LP Rudolf

Popravljeno . Popravil Brudol
Objavljeno

Res je: canyon obstaja v dveh izvedbah 29 in 25 kw. Kolikor sem videl je razlika samo dizah. Za homologacijo pa moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji blokade (obstaja druga tema o blokadah).

LP

Objavljeno
Res je: canyon obstaja v dveh izvedbah 29 in 25 kw. Kolikor sem videl je razlika samo dizah. Za homologacijo pa moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji blokade (obstaja druga tema o blokadah).

LP

Hja tule nastopi problem :rolleyes: Alphatechnik ne ponuja blokade za Canyon 500. Zdej grem osebno tja vprašat da vidim kak reči stojijo.

LP Rudolf

Objavljeno

Mogoče, če maš kakšne veze kje, da bi ti pač sam potrdilo zrihtali...

Objavljeno

Hja klele u Postojni na Avto Krki so me napotili kr na LPP še preden sm use do konca povedu :headbang: . Homologacije pa take, ja Postojna ko Postojna ne :yea1: . Bom jutri še tja prašu da vidim kaj porečejo strici u Ljubljani. Aja je kakšen prostovolec za posodit dizo, ma sej konc koncev jo lahk tud kupim sej ne more bit draga. Kaj Cagivo še drži Langus ?

Objavljeno

Sej ni problem v dizi; problem je v tem potrdilu o strokovni vgradnji. Sej na homologaciji nič druga ne pogledajo ko papirje.

Objavljeno

Pol pa bomo že nek spackali skupi :naughty: . Konc tedna kaže da se bo začelo mal jasnit, u nedeljo še posebi. Bo treba jt par sto kilometrčku nabit :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Oj!

Nekako vstopam v svet motociklizma.. Narejen imam izpit do 350 ter precej plitev žep.. Dolgoročno gledano bi si želel met Hondo Transalp, vendar za začetek (predvsem finančno) to odpade.. Prečital sem to temo, vendar nekako ni bilo slišat slabih stvari o tem motorju (čeprav naj bi jih imel kar precej).. Kakrkoli, kakšne so hibe tega motorja, kako je s servisi.. Skratka, ne bi želel kupit "jamo brez dna"..

Še to, visok sem okoli 190cm, pa sem prebral da zna bit ta motor malce majhen? Ima kdo med večjimi izkušnje in pa.. a je mogoče kdo lastnik tega motorja kje z Dolenjske?

hvala za odgovore!

lpJ

Objavljeno

Brat ima ta motor. Za začetnika je kr dober. Problemov z njim še ni imel-mogoče največji problem so servisi, saj ni nekega pametnega uvoznika in se morš kr potrudit za rezervne dele; če ti pa ni problem it do italije jih lahko pa dobiš precej hitreje :D

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Prosil bi za pomoč oz. kakršnekoli informacije v zvez s kako pridobiti duplikat homologacije za Cagivo Canyon 500 - po raziskavi je pravi naslov uvoznik oz. zastopnik, ki pa g nisem uspel najti (oz. ga ni v SLO).

 

Hvala za vsako informacijo in pomoč

Objavljeno

uu to bo pa pomoje žal misija nemogoče, Cagiva je že dolgo brez pravega zastopnika v SLO in tega duplikata pomoje ne boš nikjer dobil, jaz sem že za Ducatija kar težko dobil, zadnji prodajalec novih Cagiv kar se jaz spomnim je bil MotorJet Maribor, kjer so imeli Cagivo River 500 naprodaj

 

Probaj vprašat Joža Langusa v Langus motocenter, ki jih je včasih tudi prodajal in ima veze z Zupinom v Nemčiji, on jih je nekaj časa tudi uvažal v SLO.

 

http://www.langus-motocenter.com/

 

lp

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve kje v sloveniji se prodajajo nove Cagive? Zakaj jih je tako malo v Sloveniji?

Objavljeno

Nikjer več, že nekaj časa. Itak vse kar še dela Cagiva je Mito, ki se jo v italiji še da novo kupit.

 

Sej jih niti ni tolk malo, sam vozijo se bolj malo, te starejši 2taktniki so itak večinoma iztrošeni in neuporabni, ker jih je mladina prešraufala po dolgem in počez :D 

 

"tavelkih" pa tko nikoli ni bilo prav veliko, Canyon, Navigator, Raptor, Elefant..."

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kak aktiven lastnik tukaj? Ali bivsi lastnik? Mamo kake primerjave? Mogoce primerjava s cim novejsim? Tiger 800 ali kaj vecjega?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!