Skoči na vsebino

BMW HP 2 2005


Špilferderber

Priporočene objave

Objavljeno

Sila, kola lomi :grim

Pravijo, da je važna tehnika, sam za pobirat motor z 200+ kg je pa kar fajn če ma človek vsaj tam okrog 80+ kg....

Nič ti ne pomaga, če ga moraš pobrati desetkrat ali dvajsetkrat zapored, in če je povrh vsega še vroče, ti pa si že prekleto utrujen od vožnje. Petkrat, ajde, desetkrat ga še pobereš, potem pa si out.

Objavljeno

Saj,

jaz nisem nikol rekel, da je motoristična lahka :grrr

Objavljeno

Nič ti ne pomaga, če ga moraš pobrati desetkrat ali dvajsetkrat zapored, in če je povrh vsega še vroče, ti pa si že prekleto utrujen od vožnje. Petkrat, ajde, desetkrat ga še pobereš, potem pa si out.

Zato pa je najbolje se držat mojega podpisa. Še posebej, če pomisliš za koliko sto jurjev se vrednost motorja po vsakem padcu zmanjša.

Objavljeno

grd ko smrt... še sploh od spredi (okrogla luč? a smo v osemdesetih?????? ) :BUA: od strani je še nekako... čeprav bi morali izpuh namestiti malce višje, kot so to naredili pri KTM-u.

KTM je veliko lepši, lažji pa tudi VODNO hlajeni dvovaljnik V-zasnove se mi zdi vsekakor veliko boljši od krampastega zračno hlajenega bokserja!!!!!

kaj se zgodi s to benđolo ko ji med hladilna rebra zaide blato?????? znalo bi hitro postati vrrooooče :devil:

pri BMW-ju naj si za zgled vzamejo kar KTM-a...

Objavljeno

grd ko smrt... še sploh od spredi (okrogla luč? a smo v osemdesetih?????? ) :BUA: od strani je še nekako... čeprav bi morali izpuh namestiti malce višje, kot so to naredili pri KTM-u.

KTM je veliko lepši, lažji pa tudi VODNO hlajeni dvovaljnik V-zasnove se mi zdi vsekakor veliko boljši od krampastega zračno hlajenega bokserja!!!!!

kaj se zgodi s to benđolo ko ji med hladilna rebra zaide blato?????? znalo bi hitro postati vrrooooče :devil:

pri BMW-ju naj si za zgled vzamejo kar KTM-a...

popolnoma nič.....pelješ dalje brez problemov......in ko postane prevroče, te računalnik lepo da na standby in lepo počivaš, dokler se ne ohladi......

Objavljeno (popravljeno)

...in ko postane prevroče, te računalnik lepo da na standby in lepo počivaš, dokler se ne ohladi......

ejj bladzo.. če se prav spomnem, si ga ti kar fajn žgaw, pa se ni nikoli postavil v stand-by.. veselo je tekel dalje...

a jaa.. ne vem če sem že omenil, zakaj se je pa meni pregrevala transa...

ni ravno primerno v tej temi, ampak vseeno...

sej je razvidno iz slike..

post-2534-1131395850_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BiciMiX
Objavljeno

@ Noise: Eno je pa gotovo: belanca je za kakšno off road varianto nastavljena prenizko, tako, da je drža na mootrju dosti nenaravna. Ali pa imam jaz razmerje "prekratke roke/predolge noge" (se mi ne zdi ravno, pa dobro).

Ampak na fotki ti je pa krmilo ravno pravšnje, še celo malo visoko, če sem odkrit.

Objavljeno

grd ko smrt... še sploh od spredi (okrogla luč? a smo v osemdesetih?????? ) :BUA: od strani je še nekako... čeprav bi morali izpuh namestiti malce višje, kot so to naredili pri KTM-u.

KTM je veliko lepši, lažji pa tudi VODNO hlajeni dvovaljnik V-zasnove se mi zdi vsekakor veliko boljši od krampastega zračno hlajenega bokserja!!!!!

kaj se zgodi s to benđolo ko ji med hladilna rebra zaide blato?????? znalo bi hitro postati vrrooooče :devil:

pri BMW-ju naj si za zgled vzamejo kar KTM-a...

Dokler HP2 napere vsako pomarančo, nimajo BMWjevci kaj kopirat pri KTMu. Kvečjemu obratno.

Blato med rebri HPja ne vpliva na vozne lastnosti (ali pregrevanje mašine). Verjetno zato ne, ker je vodno hlajen in ne zračno kot si verjetno mislil ti :lol1: .

In od kod tebi podatek, da je KTMov dvovaljnik lažji od HP2 :eek: ? Ne pozabi pri primerjavi tež upoštevati, da KTM navaja podatke o teži za suhi motor, BMW pa s tekočinami. To pa je kar nekaj kilogramov.

Objavljeno

Blato med rebri HPja ne vpliva na vozne lastnosti (ali pregrevanje mašine). Verjetno zato ne, ker je vodno hlajen in ne zračno kot si verjetno mislil ti :lol1: .

In od kod tebi podatek, da je KTMov dvovaljnik lažji od HP2 :eek: ? Ne pozabi pri primerjavi tež upoštevati, da KTM navaja podatke o teži za suhi motor, BMW pa s tekočinami. To pa je kar nekaj kilogramov.

V (tehnično) šolo bo treba, Lobo.

Objavljeno

Ampak na fotki ti je pa krmilo ravno pravšnje, še celo malo visoko, če sem odkrit.

za vožnjo stoje more bit krmilo bližje vozniku,sem jst tud gledal na dsf-u,da je balanca mogoč malenkost prenizka in preveč naprej :hmm:

Objavljeno

V (tehnično) šolo bo treba, Lobo.

zakaj že?

Objavljeno

V (tehnično) šolo bo treba, Lobo.

Nekomu bo treba celo v osnovno šolo, da ga naučijo tudi brat. Ne samo slikce gledat in pisat.

Objavljeno

za vožnjo stoje more bit krmilo bližje vozniku,sem jst tud gledal na dsf-u,da je balanca mogoč malenkost prenizka in preveč naprej :hmm:

a to je rekel novinar na DSFu al se to tebi zdi? Težko verjamem, da bi BMW kar tako mal zajebal tako stvar ... v končni fazi imajo tudi izkušnje z raznimi Dakarji itd ... in tut kakega stručkota za terensko stojo na motorju, ki bi jim rekel "to ne štima" ...?

Objavljeno

na uradni strani bmw.at pise sledece:

Motor

Bauart Luft-/ölgekühlter Zweizylinder-Viertakt-Boxermotor, eine Nockenwelle und vier Ventile pro Zylinder

Bohrung x Hub 101 mm x 73 mm

Hubraum 1.170 ccm

Nennleistung 77 kW (105 PS) bei 7.000/min

max. Drehmoment 115 Nm bei 5.500/min

Verdichtungsverhältnis 11,0:1

Kraftstoffaufbereitung / Motorsteuerung Elektronische Saugrohreinspritzung/digitales Motormanagement: BMS-K mit Schubabschaltung, Doppelzündung

Abgasreinigung geregelter 3-Wege-Katalysator

Fahrleistung / Verbrauch

Höchstgeschwindigkeit 200 km/h

Verbrauch auf 100 km bei konst. 90 km/h 4,1 l

Verbrauch auf 100 km bei konst. 120 km/h 5,5 l

Kraftstoffart Superplus, Oktanzahl 98 (ROZ); durch automatische Klopfregelung aber betreibbar bis Mindestoktanzahl 91 (ROZ)

Elektrik

Lichtmaschine Drehstromgenerator 600 W

Batterie 12 V / 12 Ah

Kraftübertragung

Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung, hydraulisch betätigt

Getriebe klauengeschaltetes Sechsgang-Getriebe mit Schrägverzahnung

Sekundärantrieb Kardan

Fahrwerk / Bremsen

Rahmen Gitterrohrrahmen aus Stahlrohren

Vorderradführung / Federelemente WAD Upside-down Gabel, Ø 45 mm, Druckstufe in zwei Bereichen stufenlos einstellbar, Zugstufe stufenlos einstellbar

Hinterradführung / Federelemente Geschmiedete Aluminium-Einarmschwinge mit BMW Motorrad Paralever; Air Damping System, Federvorspannung und Dämpfung über Luftdruck stufenlos einstellbar

Federweg vorne / hinten 270 mm / 250 mm

Radstand (bei Normallage) 1.610 mm

Nachlauf (bei Normallage) 127 mm

Lenkkopfwinkel (bei Normallage) 60,5°

Räder Kreuzspeichenräder

Felgenmaß vorne 1,85 x 21

Felgenmaß hinten 2,5 x 17

Reifen vorne 90/90 - 21

Reifen hinten 140/80 - 17

Bremse vorne Einscheibenbremse, Durchmesser 305 mm, Doppel-Kolben Schwimmsattel

Bremse hinten Einscheibenbremse, Durchmesser 265 mm, Doppel-Kolben Schwimmsattel

ABS -

Maße / Gewichte

Länge 2.350 mm

Breite (über Spiegel) 880 mm

Höhe (ohne Spiegel) 1.266 mm

Sitzhöhe bei Leergewicht 920 mm

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1) 195 kg

Trockengewicht 2) 175 kg

zulässiges Gesamtgewicht 380 kg

Zuladung (bei Serienausstattung) 185 kg

nutzbares Tankvolumen 13,0 l

davon Reserve ca. 2,0 l

1) Gemäß Richtlinie 93/93/EWG mit allen Betriebsmitteln, betankt mit mindest. 90% des nutzbaren Tankvolumens

2) Leergewicht ohne Betriebsmittel

torej ima delphi vsaj delno prav. ce pa so pri bmw nasli kaksen nacin da se izognejo problemom, ki nastanejo pri blatnih kopelih, naj nekdo nalima link in utemelji svojo izjavo.

Objavljeno

Ice, hvala za pomoč.

Natančnih podatkov za težo novega 1200 ccm BMW agregata žal nisem našel. Je bil pa stari kot lahko preberete (Alan Cathcart via Noise) kar za 20 kg težji od KTMovega.

Če upoštevaš vse konstrukcijske omejitve, ki veljajo za zračno-oljno hlajene boxerje BMW načina gradnje, so novega v najboljšem primeru olajšali za 7-8 kg.

Je pa res, da se iz "slikc" tega ne da razbrati.

The 75-degree KTM (fitted with a single balance shaft) scales just 56 kg., compared to 68 kg. for the 60-degree Aprilia/Rotax (complete with twin counterbalancers), 73 kg. for both the 90-degree Honda VTR1000 and Suzuki TL1000, 75 kg. for an old-style 90-degree Ducati desmoquattro engine (though 72 kg. for the new Testastretta design), and 76 kg. for the lightest version available of the flat-twin BMW Boxer motor - all with perfect primary balance, so no balance weights. This makes the KTM engine between 17% and 26% lighter than its rivals, achieved moreover without extensive use of magnesium, which is confined to the cam covers - nowhere else, for fear of exposure to stone damage in off-road use.

Objavljeno

teza HP2 z vsemi tekocinami je 195 kg, suha teza 175 kg.

pise med ostalim tudi v mojem zadnjem postu.

Objavljeno (popravljeno)

čisto mimogrede Simo Kirssi (FIN-BMW HP2 Enduro team) je zmagovalec prologa letošnje dirke v Erzbergu (AUT) Mountain of Iron ...

tam je nastopilo preko 1500 dirkačev iz celega sveta in med njimi tudi nekaj najbolj znanih imen iz različnih serij dirkanja (Paris-Dakar,Enduro Championship,Freestyle...), da omenim samo nekaj imen Kurt Nicoll,Juha Salminen, Giovani Sala...

rezultati:

Total Results Heat 1 / Heat 2

1 GIOVANNI SALA KTM 950 SUPER IT 00:09:21,2 00:09:30,02

2 CHRIS PFEIFFER BMW GS 1200 DE 00:09:22,47 00:09:27,95

3 KURT NICOLL KTM 950 SUPER GB 00:09:39,18 00:09:31,94

4 SIMO KIRSSI BMW GS 1200 FIN 00:16:20,67 00:09:11,91

5 JIMMY LEWIS BMW GS 1200 US 00:09:15,39

Friday Prologue Times:

1. Simo Kirssi, FIN, BMW HP2 - 09:05:65

2. Kurt Nicoll, GB, KTM 450 - 09:11:95

3. Christian Pfeiffer, D, BMW HP2 - 09:18:16

4. Werner Müller, A, KTM 525 - 09:19:77

5. Jimmie Lewis, USA, BMW HP2 - 09:29:38

6. Giovanni Sala, I, KTM 950 - 09:33:98

7. Jimmie Lewis, USA, GasGAs 250 - 09:36:00

8. Juha Salminen, FIN, KTM 250 - 09:37:48

9. David Knight, GB, KTM 300 - 09:39:70

10. Peter Bachler, A, KTM 520 - 09:41:05

pa šenekaj slikic... :OK:

...

:wub:

tudi v blatu ni problem za BMW HP2!! :OK:

lepotec... :wub:

post-4065-1131459761_thumb.jpg

post-4065-1131459787_thumb.jpg

post-4065-1131460034_thumb.jpg

post-4065-1131460502_thumb.jpg

post-4065-1131460576_thumb.jpg

post-4065-1131460998_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil netopir1930
Objavljeno

Ampak na fotki ti je pa krmilo ravno pravšnje, še celo malo visoko, če sem odkrit.

Ne bo držalo. Prenizka vsaj za kake 3cm.

a to je rekel novinar na DSFu al se to tebi zdi? Težko verjamem, da bi BMW kar tako mal zajebal tako stvar ... v končni fazi imajo tudi izkušnje z raznimi Dakarji itd ... in tut kakega stručkota za terensko stojo na motorju, ki bi jim rekel "to ne štima" ...?

Saj na LC8 je tudi prenizka v originalu. Vsaj zame. In za mnoge druge (cf: forum na www.advrider.com).

Samo to je zelo odvisno od vsakega posameznika.

Objavljeno

Saj na LC8 je tudi prenizka v originalu. Vsaj zame.

to sm tud hotu povedat. in symru,ne boš verjel da se to celo vidi s slike .)

Objavljeno

še par dobrih slik Sima Kirssija na BMW HP2-ju... :yea1:

post-4065-1131472555_thumb.jpg

post-4065-1131472571_thumb.jpg

post-4065-1131472590_thumb.jpg

post-4065-1131472604_thumb.jpg

Objavljeno

black_rider , DELPHI.

Oprostita, dobil napačno informacijo glede hlajenja HP2.

Objavljeno

to sm tud hotu povedat. in symru,ne boš verjel da se to celo vidi s slike .)

ugibam, ker nisem v tem poslu - a zato folk dostkrat aftermarket bar-raiserje kupuje? :)

Objavljeno

Lobo, ni problema. Sicer pa boš ogromno inf. o boxerjih našel na boxer forumu.

Pa še en HP 2 malo obtolčen od življenja.

Rupert%20025.jpg

Objavljeno

ugibam, ker nisem v tem poslu - a zato folk dostkrat aftermarket bar-raiserje kupuje? :)

Po moje... KTM ima kar nekaj različnih velikosti npr., po moje tudi BMW (Touratech?).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!