Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
GT13

Kawasaki KX 125

Recommended Posts

GT13

zivjo

ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250

katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

kavli so na sploh dobri, zdej ker letnik gledaš je pa spet druga štorija?

če nimaš izkušenj in se misliš lomt uzem 250, če rad vidiš da motor res dobro vleče uzem 250

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak

A je to cestak al kej druzga :oops: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simon

kx je krosla če prav vem, a ne?

No to cestno kroslo sem vozu in je če nisi voznik začetnik prešvoh pa tudi če motor voziš prvič se ga hitro navadiš in ti bo po parih tednih postal prešvoh tko da boš boljš naredu če vzameš 250. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
melandri

Kolikor vem so kx malo odzadaj, če primerjamo s hondo ali yamaho!Čeprav pravijo da so model 2003 zelo spremenili in da bo dober motor!Jaz ti priporočam kaj drugega!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči
Kolikor vem so kx malo odzadaj, če primerjamo s hondo ali yamaho!Čeprav pravijo da so model 2003 zelo spremenili in da bo dober motor!Jaz ti priporočam kaj drugega!

Nič niso odzadaj ker Kawasaki ma zelo dobre motokros motorje že lep čas.Sploh pa je tako da se je pri teh modelih zelo malo spreminjalo in to pri vseh znamkah saj so motorji zadnjih 5 let zelo identični razen honda je uvedla aluminjast geštel drugače pa le malenkosti.

Jaz ti ga priporočam.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gone

Ali ima mogoče kdo za prodat komplet zadnje platišče (seveda brez diska in zobnika) za KX125 letnik 98?

Mogoče tudi prednji zobnik in ročico prednje zavore.

Kje se dajo dobiti poceni deli za cross motorje (kakšne izkušnje)?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
TiCkO

js ce bi se 1x zbiru med kros motorjem bi uzel yamaho!ker sm mel kawasakija sicer je bil 80cc in so bli sami problemi! mislim sou je dokler je sou pol je pa uzacelo vse po malem jebat pa sm zrihtu uno pa je slo drugo! ceprav krosa nebi vec mel bi na tvojem mestu kawasakija odmislu! to je moje mišljenje!pa brez zamere tistim ki majo kawasakija :D

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
irmscher

Lep pozdrav

Motor je Kawasaki KX 125 l.89!

Zanima me, kje bi se dalo kupiti bat in tesnila glave in cilindra?

Sedaj je bil v motorju bat z oznako C. Je sedaj potreben bat z oznako D??

Hvala za odgovore.

lp

Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

za nabavo delov kontaktiraj zastopnika za kawasaki.... če je cilinder že tako obrabljen da bi bilo potrebno dajati širši bat razmisli o obnovi cilindra ki te stane okrog 35.000

drugače pa lahko daš isti bat... sej bojo obročki novi tako da bo sigurmo šibala mašinca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej777

Je 4 takten??

Jz mam doma mašino od Kawasakija ZZR 250 v kosih. Ma dva bata. Možno da sta ista kot imaš ti enga. V petek ko bom doma lahko zmerim premer. Mašina ma pa drugač samo cca 20kkm tako da bi mogu bit bat dober.

Lp Andrej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
irmscher

Sem dobil info, da se da to naročiti pri Kseli v Hočah.Sem že spraševal po servisih pa bog se usmili.

Na servisu v Grazu-mislim da prodaja Suzukije,malce pred Aunerjem mi je obljubil, samo to traja že 14 dni, pa še ne ve, če se da dobiti.

Upam, da dobim pri Kseli!

lp

Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

za tip bata boš moral dat pomerit cilinder, potem pa lahko naročiš tut neoriginalen bat, ki bo ravnotako dober

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Medveja. V tem času običjano vse polno, včeraj: 10 turistov  
    • izibajker
      Pa točno na tej plaži sva se lani enkrat julija za par uric ustavila, na relaciji Ri-Pu. 
    • smasher
      Teoretično se da marsikaj, praktično pa so pri nas precej nesposobni ali pa neusposobljeni. Ko sem imel še visoko leteče plane in idejo da bom nekega dne sestavil "ki car" (okvir, malo fajbrglasa in ostanki enega avta...) sem zvedel da se tega praktično v Zlo ne da, vse ki sem vprašal so peljali tako vozilo v nemčijo na Eu homologacijo in potem pri nas.  No, ampak teoretično je postopek sledeč: https://www.avp-rs.si/vozila/postopki/posamicna/ Praktično je kršenje zakona, ampak na cross motor daš vse kar si olupil iz hard endurota vključno z identifikacijskimi številkami... 
    • boulala
      Lahko obdržim vigobox in funkcionalnost aplikacije po izteku zavarovanja? 
    • MiNa
      Pa še bi se našlo...
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
    • panter
      By panter
      glede na to da sem odločen kupiti cross motor sem zasledil da se cene kar dost razlikujejo,kawasaki se npr. dobi najugodneje, husqvarna pa je full draga honda pa je nekje vmes.A mi lohk kdo razloži zakaj je temu tako, a se kaj razlikujejo po kakovosti-ja kupujem rang okrog 300000 sit.hvala za odg.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!