sky_21 Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 tomos gre kr težko na zadnjo...pač...mal premal moči je Tomos gre pozadni, Cup in OPEN :krneki:
C4V4L13R Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ja...sej gre...sam se morš motorja ful navadit pa res strenirat. v glavnem včeraj smo nekej probal ene dvakrat, pa sam da se prvo kolo dvigne takoj zajamra, ker mu enostavno zmanjka...če bi pa zdej polne obrate navil, pa nahiter spustu bi pa mal preveč cuknlo, lahko padeš...moraš res najdet kompromis med sklopko in gasom
sky_21 Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ja...sej gre...sam se morš motorja ful navadit pa res strenirat. v glavnem včeraj smo nekej probal ene dvakrat, pa sam da se prvo kolo dvigne takoj zajamra, ker mu enostavno zmanjka...če bi pa zdej polne obrate navil, pa nahiter spustu bi pa mal preveč cuknlo, lahko padeš...moraš res najdet kompromis med sklopko in gasom Samo te ne sme bit strah da te vrže na hrbet in potem greš, in se ravnaš z zadnjo bremzo pa je.
C4V4L13R Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ja sej to je...js sm tud z ybr-ko probavu, pa si nisem nikol upau preveč, da nebi nazaj ruknu :unsure: sam ne bom več tega delu, ker so enmu kolegu šli semeringi v ku*ac na prvih vilcah :rolleyes:
Noiser69 Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 (popravljeno) Morš met pa od Automatica vilce spredaj :P Dans ko sm se po hribih pojo z njemu jim ni blo nč (razn da škriplejo, majo hoda 3 cm, ... ) :D hehe Popravljeno Junij 3, 2007. Popravil AbNormaln
C4V4L13R Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 vilce so že dobre, za to kar so namenjene .) sam če se pa ti nekej igraš, ene prakrat te mal prevaga nazaj bol, pa se probaš ujet, pa ful nahiter zabije dol, se pa čez čas kej zjebe ne :doze: itak pa semeringi so ala potrošen materijal, tako da... p.s. moje vilce majo 12cm hoda
JeRn3j Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 ja sej to je...js sm tud z ybr-ko probavu, pa si nisem nikol upau preveč, da nebi nazaj ruknu :unsure: sam ne bom več tega delu, ker so enmu kolegu šli semeringi v ku*ac na prvih vilcah :rolleyes: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :whistle: :worship: brez zamere .)
Tomyboy Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Kako ima lahko yamaha xt125 9kw, moj tomos pa 8.Agregat je pa enak.
_Fingi_ Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Kako ima lahko yamaha xt125 9kw, moj tomos pa 8.Agregat je pa enak. Ni čisto enak...recimo da je 90% delov enakih... pač, največjo moč dosežeta pri različnih obratih, je tud krivulja moči malo drugačna... Predvidevam da mata malenkost drugačno elektronko pa kkšno odmično gred alpa ventile...
Noiser69 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kako ima lahko yamaha xt125 9kw, moj tomos pa 8.Agregat je pa enak. Če se ne motim so mele sam stare (2004?) xt-jke 9 kw, nove jih tut majo tam nekje 7,8 kW LP, Hozi ;)
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :whistle: :worship: brez zamere .) no comment, ne zamerim .) Kako ima lahko yamaha xt125 9kw, moj tomos pa 8.Agregat je pa enak. to so yamahe (ybr, xt), starejše od 2005 al 2004, ker nimajo katalizatorja (12KM) Ni čisto enak...recimo da je 90% delov enakih... pač, največjo moč dosežeta pri različnih obratih, je tud krivulja moči malo drugačna... Predvidevam da mata malenkost drugačno elektronko pa kkšno odmično gred alpa ventile... razlika je v frgazraju pa verjetno, kot si reku v elektroniki (sklepam po že navedenih dejstvih) Če se ne motim so mele sam stare (2004?) xt-jke 9 kw, nove jih tut majo tam nekje 7,8 kW LP, Hozi ;) 7,6 Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil C4V4L13R
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) Sej.. pol tomos nima samo tolko če že ma Akrapota? Razn če ma še akrapo katalizator :wacko: (če ma, bomo kr hitr zrihtal tole :yea1: ) Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil NejcZ
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 akrapo mu da 0,6kW, kar je skupno 8,2kW...sam mislim, da ima vseeno katalizator, ker katalizator vzame 1,5kW
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 No super :wacko: Zdej pa dejmo skupej pogruntat kje to je, da se hudiča znebimo :devil:
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 v cevi...torej, ena možnost je, da če poznaš koga, da ti nardi drugo cev, druga možnost pa je, da če spet poznaš nekoga ali če imaš orodje, da cev razžagaš in karkoli je noter spraviš ven in jo spet skupaj sešvasaš :D
_Fingi_ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 NejcZ, ti maš komplet akrapovič izpuh, al sam dušilc? Nism nč gledov pozorno slik :blush: ampak, predn boš karkol rezov....probej s kšno žico iti po cevi, jest ne vrjamem da ma notr katalizator, če je tud cev druga...
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ja seveda...preveri prej, da ne boš kaj v prazno delal :whistle:
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Komplet je ja.. bom porinu nekej debelga notr pa bomo vidl kk globoko bo šlo :blush: :devil: Drgač pa to res ni noben problem..odrezat cev, kupt drugo, mal uktivt.. sej to je itq čist kratek del.. upam da je notr, da se da dobit še kakega konja :yea1: Bom jutri to pregledal :fredy:
Noiser69 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Po mojem je katalizator kr noter, kr morjo zdej vsi motorčiči met katalizator, naj me kdo popravi če se motim ... :)
frk Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Komplet je ja.. bom porinu nekej debelga notr pa bomo vidl kk globoko bo šlo :blush: :devil: Drgač pa to res ni noben problem..odrezat cev, kupt drugo, mal uktivt.. sej to je itq čist kratek del.. upam da je notr, da se da dobit še kakega konja :yea1: Bom jutri to pregledal :fredy: samo nič nea reži, pa niti ne rabiš dol jemat krivine.. akrapo nima katalizatorja v cevi, ČE ga ima ga mora imeti v dušilcu, vendar dvomim.. katalizatorji so enotne dobeline in ta znaša 5cm, akrapo cev pa mislimd aje 4cm, tako da nimaš katalizatorja.. to se lepo vidi na xt-ki, katera ima odebeljeno cev, kjer se nahaja katalizator.. najbolše bi blo da bi spravo motor do nekoga ki si lasti P4, in bi si tako zmeril koliko konjev imaš na zadnem kolesu, če so ti že tako pomembni konji..
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Niso mi toliko pomembni, samo če pa lahko še kakšnega več imam, pa sse ga tudi nebi branil.. nekaj že mora bit, nevem no.. če imajo stare mašine tolko več moči? Škoda da se ne vidi.. :whistle:
Tomyboy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Tomos z akrapovičem je brez katalizatorja.Tako, da ne zgubljajte časa.
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Tomos z akrapovičem je brez katalizatorja.Tako, da ne zgubljajte časa. Kako pa ti veš? Potem pa mora biti nekaj drugega, nekje drugje.. konji se skrivajo :naughty: :whistle: :krneki:
Tomyboy Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kako pa ti veš? Potem pa mora biti nekaj drugega, nekje drugje.. konji se skrivajo :naughty: :whistle: :krneki: Vem zato, ker sem ga sam montiral, ker je bil prej navaden izpuh gor. po moje je fora v uplinjaču. Ta na tomosu ima ovalno luknjo in premer 15*26.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se