C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 skoraj cel kilovat v fergiju? :grrr sploh pa ne v fergiju, vrednem dobrih 200€
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 samo nič nea reži, pa niti ne rabiš dol jemat krivine.. akrapo nima katalizatorja v cevi, ČE ga ima ga mora imeti v dušilcu, vendar dvomim.. katalizatorji so enotne dobeline in ta znaša 5cm, akrapo cev pa mislimd aje 4cm, tako da nimaš katalizatorja.. to se lepo vidi na xt-ki, katera ima odebeljeno cev, kjer se nahaja katalizator.. najbolše bi blo da bi spravo motor do nekoga ki si lasti P4, in bi si tako zmeril koliko konjev imaš na zadnem kolesu, če so ti že tako pomembni konji.. na zadnjem kolesu jih je itak manj...ker to se pogovarjamo o moči na gredi, ne na kolesu
_Fingi_ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Jah, če bi bil v auspuhu katalizator, vrjetno bladzo nebi mel na total predelanemu tomosu tega akrapota gor....
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Vem zato, ker sem ga sam montiral, ker je bil prej navaden izpuh gor. po moje je fora v uplinjaču. Ta na tomosu ima ovalno luknjo in premer 15*26. in kako si opazu, da ga ni nikjer?
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) Jah, če bi bil v auspuhu katalizator, vrjetno bladzo nebi mel na total predelanemu tomosu tega akrapota gor.... good point... sej verjetno ga res ni, samo še vedno mu nekaj omejuje moč in po tej logiki, je lahko samo izpuh...razen mogoče kombinacija slabše cdi enote in manjšega fergija...v nastavitvah ali kakršni koli blokadi ali čemurkoli fergija po moje ni keč Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil C4V4L13R
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Skupej bomo pa mnda ja pogruntal?! :blink:
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 kontaktirajte bladzo-ta ali gidl-a
D_u_H_e_C Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 dans sm v eni reviji vido da so tomosi SM 125 CUP po akcijski ceni trenutno...akcijska cena pa je 2690€ sicer je tale akcija že kr neke časa v določenih avtohišah...bo pa trajala do razprodaje zalog...tak da tisti ko kupujete pobrskajte malo ki se prodajajo po akcijski ceni...v reviji je pisalo pa sm pozabo...vem sam da v kopru med drugim tut prodajajo nekje po akcijski ceni pa še to :) če kupiš navadn model...pol doplačaš 200€ pa dobiš akrapota gor zravn
Noiser69 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) dans sm v eni reviji vido da so tomosi SM 125 CUP po akcijski ceni trenutno...akcijska cena pa je 2690€sicer je tale akcija že kr neke časa v določenih avtohišah...bo pa trajala do razprodaje zalog...tak da tisti ko kupujete pobrskajte malo ki se prodajajo po akcijski ceni...v reviji je pisalo pa sm pozabo...vem sam da v kopru med drugim tut prodajajo nekje po akcijski ceni pa še to :) če kupiš navadn model...pol doplačaš 200€ pa dobiš akrapota gor zravn Sm vido to reklamo, pa piše da tomos 2700 € pa Akrapo 300 €, pa ne CUP verzija ;) (Kaj bi dal da bi bla CUP verzija tko poceni :D ) Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil AbNormaln
D_u_H_e_C Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Sm vido to reklamo, pa piše da tomos 2700 € pa Akrapo 300 €, pa ne CUP verzija ;) (Kaj bi dal da bi bla CUP verzija tko poceni :D ) pol pa si mal narobe vido :D če dobim revijo bom skeniral :) vsaj v tej reviji je blo tak kot sm napisal :)
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Js sm videl enako kot AbNormaln v revijah.. tisto kar si ti videl je verjetno napaka, najverjetneje pa je da si se zmotil ti :winkiss:
D_u_H_e_C Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Js sm videl enako kot AbNormaln v revijah.. tisto kar si ti videl je verjetno napaka, najverjetneje pa je da si se zmotil ti :winkiss: hehe :D bom skeniral če mi ju3 kolega prnese revijo pa bote vidli ;) :winkiss: če sm se pa zmoto pol pa ups :D
sky_21 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 (popravljeno) PRVO KOT PRVO: Ta model akrapoviča NIMA KATALIZATORJA! Zato ne rezat al kašnih drugih katastrof delat na motorju! IN KATALIZATOR OD AKRAPOTA TI NE UZEME KONJE, ampak ti DRUGAČE razporedi MOČ (prej dobiš obrate) :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: Popravljeno Junij 4, 2007. Popravil sky_21
NejcZ Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Ja dobro, zanimivo, vredu, hvala :D Zdej pa še povej kje so skriti konji, ki so jih mele stare verzije :winkiss:
sky_21 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Ja dobro, zanimivo, vredu, hvala :D Zdej pa še povej kje so skriti konji, ki so jih mele stare verzije :winkiss: Tomos samo z akrapovičem ima 10,4 konja na kolo. In ta mašina nima nobenih skritih konjev. Brez predelav zmore samo to. Če se ne motim tej ki so v akciji niso EURO 3 agregati (kitajski agregat) ampak EURO 2 (brazilski agregat). Po-tem takem nima katalizatorja na starih ekoloških omejitev.
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 poglej si podatke starih (2005, 2004 in starejše) ybr-jk pa xt-jk...vse imajo v podatkih 12KM = cca 8,8kW. To so verzije brez katalizatorjev, ko je pa bil sprejet zakon za zmanjšanje tistih emisij, pa so začeli vgrajevat katalizatorje v cevi (vsaj pri xt-jkah in ybr-jkah), ki pa so ustrezali novim euro standardom in zmanjšali moč na cca 7,6 kW kar je 10KM, kar je 20% manj moči... kako je s tomosom ne vem, je pa to edina razlaga, saj ima identičen agregat, vse kar je drugačno na njem je vplinjač, ki je celo manjši, za elektroniko oz. cdi pa ne vem
sky_21 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 poglej si podatke starih (2005, 2004 in starejše) ybr-jk pa xt-jk...vse imajo v podatkih 12KM = cca 8,8kW. To so verzije brez katalizatorjev, ko je pa bil sprejet zakon za zmanjšanje tistih emisij, pa so začeli vgrajevat katalizatorje v cevi (vsaj pri xt-jkah in ybr-jkah), ki pa so ustrezali novim euro standardom in zmanjšali moč na cca 7,6 kW kar je 10KM, kar je 20% manj moči... kako je s tomosom ne vem, je pa to edina razlaga, saj ima identičen agregat, vse kar je drugačno na njem je vplinjač, ki je celo manjši, za elektroniko oz. cdi pa ne vem Te mašine so STARE 30 LET in niso se spremenile do konc LETA. Tisti podatki (12 km) so marketinške narave. Od letos naprej morejo imeti vsi EURO 3, zato je yamaha preselila proizvodnjo na kitajsko in naredila popolnoma nova orodja, da lahko agregat izpolne zahteve EURO3. Noben kos ne paše iz brazilskega motorja na kitajskega in obratno. Mi smo z akrapovičem leta 2005 izmereili 10,4 konja na KOLO 2005. Ta motor nima nobenih skritih blokad.
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 to vem, mašine so enake res dolgo časa že. kako je s tomosom in akrapovičem ne vem. pri yamahi je tako in tako tudi povsod piše. moja je 2006 letnik in ima 10KM in ne 12, kot letniki 2004. če je to res samo marketnig ne vem. katalizator sigurno je v cevi, preverjeno. sigurno pa tudi nek procent moči odvzame...ne vem zakaj bi svojo marketniško potezo potem spremenili in začel takoj po letu 2004 povsod pisat, da ima "le" 10 konjev...ne vem, ne vem, mogoče se motim...lahko si pa prebereš v temi xt125, ko je en forumaš vzel katalizator ven...na motorju se je poznalo na pospeških in malenkost na končni hitrosti...torej...nekaj je na tem :whistle:
sky_21 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 to vem, mašine so enake res dolgo časa že. kako je s tomosom in akrapovičem ne vem. pri yamahi je tako in tako tudi povsod piše. moja je 2006 letnik in ima 10KM in ne 12, kot letniki 2004. če je to res samo marketnig ne vem. katalizator sigurno je v cevi, preverjeno. sigurno pa tudi nek procent moči odvzame...ne vem zakaj bi svojo marketniško potezo potem spremenili in začel takoj po letu 2004 povsod pisat, da ima "le" 10 konjev...ne vem, ne vem, mogoče se motim...lahko si pa prebereš v temi xt125, ko je en forumaš vzel katalizator ven...na motorju se je poznalo na pospeških in malenkost na končni hitrosti...torej...nekaj je na tem :whistle: V originalnih avspuih lahko imate vi blokade. Ta model nima katalizatorja od akrapoviča. Jaz sem imel akrapovič z katalizatorjem. In akrapovič nam je dal GRAF. z katalizatorjem in BREZ katalizatorja. Moč je enaka samo da brez katalizatorja PREJ DOBI obrate, MOČI je enako! :rolleyes: :krneki:.
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 sej pravim, za akrapoviča ne vem. vem pa, da je tako pri ostalih dveh... stvar je samo v tem, da nobenemu ni jasno zakaj potem razlika za skoraj cel kilovat...mogoče je to zanemarljiva malenkost in da je 2KM res malo več, kakor je v resnici...kot povedano na tako majhno moč, 2KM pomeni 20%, akrapovič, ki pa 'doda' 0,6kW = 0,8KM pa pomeni potem 8%...kam je šla potem razlika? (V procentih je namreč lažje predstavljivo, da to le ni tako malo :unsure: )
sky_21 Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 sej pravim, za akrapoviča ne vem. vem pa, da je tako pri ostalih dveh... stvar je samo v tem, da nobenemu ni jasno zakaj potem razlika za skoraj cel kilovat...mogoče je to zanemarljiva malenkost in da je 2KM res malo več, kakor je v resnici...kot povedano na tako majhno moč, 2KM pomeni 20%, akrapovič, ki pa 'doda' 0,6kW = 0,8KM pa pomeni potem 8%...kam je šla potem razlika? (V procentih je namreč lažje predstavljivo, da to le ni tako malo :unsure: ) Odvisno je tudi od škatle zračnega filtra, Tomos ima dosti večjo kot YBR. In vsak agregat se razlikuje po detajlih. Npr. Yamaha ima svoje mašine, v aftermarketu pa prodaja druge mašine. :) In 2 konja pomenijo pri tej mašini ogromno (predvsem na dirkah)
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 seveda...saj to sem hotu povedat...20% je petina več moči...in to moč bi js tud rad iskoristu :D no to sm hotu...torej na tomosu sta fergi in filter drugačna...torej je od tu ta razlika v moči? je možno tudi, da razliko "priigra" cdi enota?
Tomyboy Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Nekaj me zanima pri izbiri uplinjača.Kaj je pomembno?Izbrati moram takega, da ima dovod goriva iz leve strani. Je treba paziti še na kaj?Se morda igle kaj razlikujejo?
NejcZ Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Js pa fergazer menjam samo v primeru če bi se ga dalo zamenjati. Veste kaj mislim, jaz tebi mojega, ti meni tvojega.. samo vprašanje, če bi naletel na koga ki želi tak fergi :closedeyes: Tomyboy, kako se pa ketna našpona?
Tomyboy Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Js pa fergazer menjam samo v primeru če bi se ga dalo zamenjati. Veste kaj mislim, jaz tebi mojega, ti meni tvojega.. samo vprašanje, če bi naletel na koga ki želi tak fergi :closedeyes: Tomyboy, kako se pa ketna našpona? Uplinjač bom stoprocentno zamenjal. Ketno pa našponaš tako, da odviješ matice na zadnji osi in obrneš tisti kovinski ploščici, ki sta na obeh straneh.Preveri, da bo na obeh straneh enako.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se