Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

Popravljeno . Popravil Fzuur
Objavljeno (popravljeno)

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

 

V glavi lahko popraviš kanale pobrusiš ostre prehode,.. disk je pa za v smeti. Ker če ga boš brusil bo pretanek.

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

Ni nujno. Če se pravilno pofrzenka in če je bil disk dost nov...pa če ga spet ni treba dost snet dol...ga lahko neseš nekomu, ki to dela! (pazi, da bo rezal iz obeh strani hkrati, ker drugače pride do odstopanja)

Nesi h kšnemu mojstru, ti bo takoj povedal.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo. Imam motor Tomos sm 125 replica cup in imam sledeč problem. V petek se peljem, vozim se za enim vozilom ki vozi max. 40km/h. Ker je bilo malo doline dam v LER.. Motor kar na enkrat crkne. Probam užgat pa ni šlo, vžgem z zauhom pa lepo v prvo zalaufa.. Prej teh problemov ni nikoli bilo in tudi v petek sem prej naredil kar nekaj KM. Sepravi.. sedaj z zauhom užge v prvo.. ga fajn segrejem zaprem zauh in crkne. pelje se normalno moč je enaka.. vendar če se ne drži vsaj malo gasa crkne. to se je nrdil kar na enkrat in nevem kaj bi bilo lahko. Forgazor je bil spucan v nulo, bencin zamenjan(za vsak slučaj).. ddrugo pa nevem kaj bi bilo lahko. Tudi z štelanjem forgazorja sem se malo igral vendar nič ne pomaga.
Hvala za odgovore in pomoč!
LP

Objavljeno

Svečko zamenjat, zračni filter ščistit pa vplinjač nastavit. Težko je tako na uč rečt. Lahko, da dobiva preveč zraka, glede na to, da z čokom pa dela.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, mene pa zanima ce kdo ve kje bi lahko dobil semeringe za Tomos SM 125f

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

V vsaki trgovini z hidravliko. Vzemi tastare dol pa nesi tam, da ti zmer in je to to. Sej to rabiš semeringe za vilice, je tk?

Cena je pa par €.

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

Živjo, meni je diske ravnal jerman iz depale vasi. :)

Objavljeno

V vsaki trgovini z hidravliko. Vzemi tastare dol pa nesi tam, da ti zmer in je to to. Sej to rabiš semeringe za vilice, je tk?

Cena je pa par €.

Hvala..... sem jih dobil....

Objavljeno

Na mojem sm-u se bodo številke kmalu obrnile na 28000 km...in me zanima če bi bilo fajn pred sezono narediti kakšen večji servis...kaj se pri teh kilometrih zamenja in kakšna je kaj cena takega servisa...lp

Objavljeno

V kolikor je bil motor redno vzdrževan, pri teh kilometrih ni večjih izrednih opravil. Sicer pa je poleg ostalih rednih opravil dobro podmazati ležaje na križu, ter ležaj zadnje nihajke, nastaviti ventile, zamenjati zavorno tekočino ter po potrebi sčistiti ter nastaviti vplinjač. Priporočljivo je tudi pomeriti kompresijo. Ostalo po potrebi(veriga, ploščice, vzmetenje..itd)

Objavljeno

ampak strom tomosovega motorja je ukurcu 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ampak strom tomosovega motorja je ukurcu 

hahaha nevem zakaj je u kurcu...je itak use tok enostavno narejen da loh vecina stvari sam popravis....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Men učasih naprimer na semaforju (k je mašina že ogreta) noče u ler prestaut... zlo na trdo gre iz prve in skoč direkt v drugo... je možno da je kriv olje (prejšn lastnik je toču motul 5100 15w50) tukej na forumu pa vidm da večinoma točte 10w40?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. Mene zanima kaj je narobe z mojim motorjem. Kadar se mi baterija izprazni mi motor začne trokirati in ne deluje pravilno. Če napolnim baterijo pa deluje normalno dokler se ponovno ne izprazni. Zanima me če se mi je pokvaril regulator baterija ali CDI oziroma kako naj ugotovim napako?

Objavljeno

Ok nisem elektrotehnik, sam pomojem je baterija fuč :D

 

Če ne če imaš manual poglej kakšne napetosti morjo bit in potem preveri :)

 

Moje skromno mnenje

Objavljeno

mogoče pa s filanjem baterije, ko motor laufa :smoke:  in ko jo porabi, crkne, aja, če ugasneš luči, se boš dlje poljal :kva2:

Objavljeno

Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje?

Objavljeno

Odklopi konektor od alternatorja in pomeri če ti daje vn tok če ti tam daje je šel regler če ne daje je zanič alternator

Objavljeno

:slap:

 

1. pomeri napetost baterije, ko motor miruje.....

2. pomeri napetost baterije, ko motor obratuje....

 

...ko motor miruje, je napetost nižja (cca 12-12,5V) kot med obratovanjem.... (cca13,5-14V)

... če ni tko... je verjetno najverjetneje crknila diodna plošča....

Objavljeno

...sori... prekmalu pritisnil ENTER....

 

tisto zgoraj sem napisal, da ti je to prvi korak.....

 

...pod drugi korak pa narediš še tako, kot je napisal LudiLuka

Objavljeno

Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje?

 

Kot so omenili že pred mano, je prva stvar merjenje napetosti akumulatorja pred in ob polnjenju akumulatorja, predpisana napetost polnjenja za ta motor je cca 14V pri 5000obr/min. Če je napetost prenizka, ali se sploh ne poveča, je lahko v okvari regulator napetosti(regler) ali "alternator" -navitje ob magnetu. Z uporabo multimetra lahko testiraš tudi navitje - upornost tuljav za napajanje - na konektorju iz alternatorja, mora bit upornost med belima kabloma(ne me držat za besedo glede barve) cca. 0,6-1 Ohm. Če boš meril napetost pred regulatorjem pa nastavi na izmenično napetost ter pričakuj v primeru da je vse OK cca 75V.

Objavljeno

Najlepša hvala vsem.

Objavljeno (popravljeno)

..če kdo potrebuje racing JD elektroniko 2 mapi na zs

Popravljeno . Popravil abn

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!