Fzuur Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 (popravljeno) Še par uprašanj... Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom? Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven? Popravljeno September 13, 2014. Popravil Fzuur
ludiluka Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 (popravljeno) Še par uprašanj... Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom? Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven? V glavi lahko popraviš kanale pobrusiš ostre prehode,.. disk je pa za v smeti. Ker če ga boš brusil bo pretanek. Popravljeno September 13, 2014. Popravil ludiluka
budacki Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 Ni nujno. Če se pravilno pofrzenka in če je bil disk dost nov...pa če ga spet ni treba dost snet dol...ga lahko neseš nekomu, ki to dela! (pazi, da bo rezal iz obeh strani hkrati, ker drugače pride do odstopanja) Nesi h kšnemu mojstru, ti bo takoj povedal.
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Zdravo. Imam motor Tomos sm 125 replica cup in imam sledeč problem. V petek se peljem, vozim se za enim vozilom ki vozi max. 40km/h. Ker je bilo malo doline dam v LER.. Motor kar na enkrat crkne. Probam užgat pa ni šlo, vžgem z zauhom pa lepo v prvo zalaufa.. Prej teh problemov ni nikoli bilo in tudi v petek sem prej naredil kar nekaj KM. Sepravi.. sedaj z zauhom užge v prvo.. ga fajn segrejem zaprem zauh in crkne. pelje se normalno moč je enaka.. vendar če se ne drži vsaj malo gasa crkne. to se je nrdil kar na enkrat in nevem kaj bi bilo lahko. Forgazor je bil spucan v nulo, bencin zamenjan(za vsak slučaj).. ddrugo pa nevem kaj bi bilo lahko. Tudi z štelanjem forgazorja sem se malo igral vendar nič ne pomaga. Hvala za odgovore in pomoč! LP
budacki Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Svečko zamenjat, zračni filter ščistit pa vplinjač nastavit. Težko je tako na uč rečt. Lahko, da dobiva preveč zraka, glede na to, da z čokom pa dela.
matej SM125 Objavljeno November 2, 2014 Opozori Objavljeno November 2, 2014 Zdravo, mene pa zanima ce kdo ve kje bi lahko dobil semeringe za Tomos SM 125f
budacki Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 V vsaki trgovini z hidravliko. Vzemi tastare dol pa nesi tam, da ti zmer in je to to. Sej to rabiš semeringe za vilice, je tk? Cena je pa par €. matej SM125 1
DIINGGO Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 Še par uprašanj... Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom? Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven? Živjo, meni je diske ravnal jerman iz depale vasi.
matej SM125 Objavljeno November 27, 2014 Opozori Objavljeno November 27, 2014 V vsaki trgovini z hidravliko. Vzemi tastare dol pa nesi tam, da ti zmer in je to to. Sej to rabiš semeringe za vilice, je tk? Cena je pa par €. Hvala..... sem jih dobil....
matej SM125 Objavljeno November 27, 2014 Opozori Objavljeno November 27, 2014 Na mojem sm-u se bodo številke kmalu obrnile na 28000 km...in me zanima če bi bilo fajn pred sezono narediti kakšen večji servis...kaj se pri teh kilometrih zamenja in kakšna je kaj cena takega servisa...lp
Fabo Objavljeno November 27, 2014 Opozori Objavljeno November 27, 2014 V kolikor je bil motor redno vzdrževan, pri teh kilometrih ni večjih izrednih opravil. Sicer pa je poleg ostalih rednih opravil dobro podmazati ležaje na križu, ter ležaj zadnje nihajke, nastaviti ventile, zamenjati zavorno tekočino ter po potrebi sčistiti ter nastaviti vplinjač. Priporočljivo je tudi pomeriti kompresijo. Ostalo po potrebi(veriga, ploščice, vzmetenje..itd)
Jan Kaluža Objavljeno December 2, 2014 Opozori Objavljeno December 2, 2014 ampak strom tomosovega motorja je ukurcu
matej SM125 Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 ampak strom tomosovega motorja je ukurcu hahaha nevem zakaj je u kurcu...je itak use tok enostavno narejen da loh vecina stvari sam popravis....
Fzuur Objavljeno Januar 10, 2015 Opozori Objavljeno Januar 10, 2015 Men učasih naprimer na semaforju (k je mašina že ogreta) noče u ler prestaut... zlo na trdo gre iz prve in skoč direkt v drugo... je možno da je kriv olje (prejšn lastnik je toču motul 5100 15w50) tukej na forumu pa vidm da večinoma točte 10w40?
xakrapovic Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Pozdravljeni. Mene zanima kaj je narobe z mojim motorjem. Kadar se mi baterija izprazni mi motor začne trokirati in ne deluje pravilno. Če napolnim baterijo pa deluje normalno dokler se ponovno ne izprazni. Zanima me če se mi je pokvaril regulator baterija ali CDI oziroma kako naj ugotovim napako?
znj Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Ok nisem elektrotehnik, sam pomojem je baterija fuč Če ne če imaš manual poglej kakšne napetosti morjo bit in potem preveri Moje skromno mnenje
builder Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 mogoče pa s filanjem baterije, ko motor laufa in ko jo porabi, crkne, aja, če ugasneš luči, se boš dlje poljal
xakrapovic Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje?
ludiluka Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Odklopi konektor od alternatorja in pomeri če ti daje vn tok če ti tam daje je šel regler če ne daje je zanič alternator
Zivnorc Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 1. pomeri napetost baterije, ko motor miruje..... 2. pomeri napetost baterije, ko motor obratuje.... ...ko motor miruje, je napetost nižja (cca 12-12,5V) kot med obratovanjem.... (cca13,5-14V) ... če ni tko... je verjetno najverjetneje crknila diodna plošča....
Zivnorc Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 ...sori... prekmalu pritisnil ENTER.... tisto zgoraj sem napisal, da ti je to prvi korak..... ...pod drugi korak pa narediš še tako, kot je napisal LudiLuka
Fabo Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje? Kot so omenili že pred mano, je prva stvar merjenje napetosti akumulatorja pred in ob polnjenju akumulatorja, predpisana napetost polnjenja za ta motor je cca 14V pri 5000obr/min. Če je napetost prenizka, ali se sploh ne poveča, je lahko v okvari regulator napetosti(regler) ali "alternator" -navitje ob magnetu. Z uporabo multimetra lahko testiraš tudi navitje - upornost tuljav za napajanje - na konektorju iz alternatorja, mora bit upornost med belima kabloma(ne me držat za besedo glede barve) cca. 0,6-1 Ohm. Če boš meril napetost pred regulatorjem pa nastavi na izmenično napetost ter pričakuj v primeru da je vse OK cca 75V. Zivnorc 1
peterneljzan Objavljeno Januar 26, 2015 Opozori Objavljeno Januar 26, 2015 Zdravo. A slučajn kdo prodaja akrapoviča za tomosa?
abn Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 (popravljeno) ..če kdo potrebuje racing JD elektroniko 2 mapi na zs Popravljeno Februar 1, 2015. Popravil abn
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se