blazzarss Objavljeno September 28, 2016 Opozori Objavljeno September 28, 2016 pred 19 minutami, Snecer pravi: žal bedaki z "akrakpovici" ne razumejo, poleg divjakov, nadrsali pa bomo mirni turisti mogoče kje v članku izrecno omenjajo da so motoristi z "akrapoviči" krivi za prepoved? mislm da ne. mi je pa všeč njihova ideja, da se ceste spočijejo od tistga pleha ki se vsak dan vali gor. pred 53 minutami, toma pravi: V Dolomite nič več takrat, ko se nam bo zahotelo link ne deluje več, tako da je tukaj povezava goo.gl/giHxiw
Snečer Objavljeno September 28, 2016 Opozori Objavljeno September 28, 2016 piše da je problem hrup motoristov harleyašu, suhe sklopke dućejev, akrapoti, bolano navijanje v obrate... vsak bi popiz...na koncu tudi denar ne odtehta zvočne polucije in okvarjenega zdravja prideš v lepe hribe pa idiot prihrumi da se ne moreš niti menit fazerčk, Fantocci, igc1 in 1 other 4
Nearrain Objavljeno September 28, 2016 Opozori Objavljeno September 28, 2016 Ml si izvlekel iz konteksta bistvo ravno na tak nacin, kakor to dela tipicen anti motoristicni nastrojenec Pise: "Glavni problem številnih vozil, ki polnijo območje Sellaronde, ni povečanje onesnaženja števila z delci PM10, temveč predvsem hrup motorjev in čezmerna preobremenjenost cest in parkirnih mest." "»Želimo manj avtomobilov in več ljudi,« so bili pred dnevi soglasni svetniki za okolje in promet pokrajin Bolzano in Trentino ob podpori fundacije Unesco Dolomiti. Če bo projekt Zeleni dnevi Dolomitov uspešen, bodo pobudo razširili tudi na preostale prelaze (Campolongo, Pordoi, Gardena)." "Po njihovih podatkih je v letu 2014 prelaze v poletnih mesecih prevozilo 4000 vozil na dan, najbolj obiskan prelaz je bil Gardena s 5885 vozili, medtem je bil na letni ravni najbolj obremenjen prelaz Costalunga. Območje Sellaronde je skozi vse leto »gostilo« milijon vozil, od tega 70 odstotkov v poletnih mesecih. 84 odstotkov ljudi, ki so 2014 obiskali prelaz Sella, so bili turisti, ki so prispeli s svojimi avtomobili (72 odstotkov) ali motornimi kolesi (20 odstotkov), le osem odstotkov jih je uporabilo javni prevoz." bajkr88 in blazzarss 2
Snečer Objavljeno September 28, 2016 Opozori Objavljeno September 28, 2016 v Avstrijo se malo še kdaj zapelji samo za motoriste posebne table in opozorila, omejitve...v stilu bitte langsam und leise fahren, sicer lahko sledi zaprtje ceste... zanimivo a ne, da samo za motoriste zakaj že...
Snečer Objavljeno September 28, 2016 Opozori Objavljeno September 28, 2016 Fazer03, Schultz, igc1 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno September 29, 2016 Opozori Objavljeno September 29, 2016 No "turisti" no mani Bomo videli koliko časa se jim bo izšlo, na koncu vedno denar zmaga Bmflar 1
Snečer Objavljeno September 29, 2016 Opozori Objavljeno September 29, 2016 pred 2 urami, DAMI34 pravi: No "turisti" no mani Bomo videli koliko časa se jim bo izšlo, na koncu vedno denar zmaga Vseeno je dovolj "pridnih", da bo še znosen priliv in obvladljivi odpadki. SAR-Solo Adventure rider 1
DAMI34 Objavljeno September 29, 2016 Opozori Objavljeno September 29, 2016 pred 51 minutami, Snecer pravi: Vseeno je dovolj "pridnih", da bo še znosen priliv in obvladljivi odpadki. nč ne pomaga če si "ta priden". spadaš v grupo motoristi, tisti so pa glasni, pa divjajo...sploh če jih kak penzioner od 75let v avtodomu gleda. Bmflar 1
Borutt Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 15 urami, DAMI34 pravi: nč ne pomaga če si "ta priden". spadaš v grupo motoristi, tisti so pa glasni, pa divjajo...sploh če jih kak penzioner od 75let v avtodomu gleda. Le koga je ta ubogi penzioner videl, da ima sedaj takšne more ob gledanju motoristov ?
Agostini Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 http://www.delo.si/novice/okolje/v-dolomite-nic-vec-takrat-ko-se-nam-bo-zahotelo.html Kaj jokate, sej je predlog le za 10 dni v letu. Urnik bo objavljen, le planirati bo treba. Že zelo dolgo so nekatere ceste zaprte, ko se odvijajo kolektivne kolesarske vožnje. Snecerjeva "ugotovitev", da bo to uvedeno zaradi 20% motoristov je neumnost. Podpiram. bajkr88 in 3nity 2
Cartman Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 IMO je to predigra. Najprej bodo zapore, da bo to početje enostavno, bodo rabli mitnice, po tem pa v mitnice posest blagajničarke.....pa bo oboje. zapore in cestnine. 3nity 1
DAMI34 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 4 urami, Borutt pravi: Le koga je ta ubogi penzioner videl, da ima sedaj takšne more ob gledanju motoristov ? Prav vsakogar k gre mimo in se stric s klobukom zdrzne,...tut tebe dr.looney in Bmflar 2
Borutt Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 2 urami, DAMI34 pravi: Prav vsakogar k gre mimo in se stric s klobukom zdrzne,...tut tebe Saj poznaš tisto, da se človek, ki ga je pičila kača, boji zvite vrvi.
DAMI34 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 4 urami, Borutt pravi: Saj poznaš tisto, da se človek, ki ga je pičila kača, boji zvite vrvi. in človek, ki ga je čas povozil pa lastne sence? Kmet2, Bmflar in SuNa 3
NumLock Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Da je v Dolomitih ooogromno prometa je res, ampak se mi vseeno zdi neumnost, da se stvar zapira samo zaradi kolesarjev, ki želijo vozit v naravi, tišini in brez merilcev ... too much. Zakaj potem ne prepovedo kolesarjem, da se recimo v mesecu avgustu sploh ne vozijo s kolesi po Dolomitih?! Zakaj smo uporabniki motornih vozil diskriminirani? Popolnoma mi je pa razumljivo, da se cesta zapre v kolikor imajo kakšen kolesarski maraton, ker potem bi res malo smešno zgledalo vse skupaj, čeprav je letos potekal krožni maraton od Passo Tre Croci do Misurine, pa smo se vseeno lahko vozli z in med njimi. Verjetno ni bil nek resen maraton, temveč res samo za navadne kolesarske navdušence. Jaz bi ravno tako rad užival v Dolomitih z lepo tekočo vožnjo po serpentinah, ne pa, da mi otežujejo stvar kolesarji, ki se vozijo vzporedno po štije in ko slišijo zvok motorja, se sploh ne trudijo umaknit, temveč s svojim butastim dejanjem nadaljujejo, tako, da jih sploh ne moreš prehitet, saj imaš non stop nasproti vozeče ... če bi se lepo peljali eden za drugim, ajde OK, ampak ne ... Nimam nič proti kolesarjem, da ne bo pomote in pomislek na nestrpnost, ampak, naj bodo spoštljivi do drugih - hitrejših. Ob 29. 9. 2016 at 11:34, DAMI34 pravi: No "turisti" no mani Bomo videli koliko časa se jim bo izšlo, na koncu vedno denar zmaga Ahh, ni panike, za teh 10x ne bodo propadli. Lastniki nastanitev v Dolomitih v zimski in poletni sezoni zaslužijo takšne vsote, da se teh deset dni sploh poznalo ne bo, plus tega pa, saj ne rabijo imet zaprto zato, se pač tisti dan gostje ne bodo vozili okrog, ampak bodo porabli več denarja v lokalnem kraju za hrano, pijačo in ostale aktivnosti na prostem. Morda pa si kakšen motorist izposodi celo kolo in se zapelje po bližnji okolici, kar zna bit tudi zelo zanimivo, tako, da to ne bo vplivalo na BDP .
ftp Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Za začetek bo zaprt samo en prelaz. Greš pač naokoli.
NumLock Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 pred 2 urami, ftp pravi: Za začetek bo zaprt samo en prelaz. Greš pač naokoli. Res je! Dolomiti se itak obiščejo vsakih 5let . Bolj pogosto mi je nesmisel, razen če si tam nekje takoj pri meji doma in jih imaš na "dohvat ruke". In takrat se pač človek prilagodi, kot si omenil ... ogromno je varjant za obvoz, tak, da ni panike ... Andro Asgaard 1
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 v dolomitih naj vas bolj kot zaprt prelaz skrbi omejitev 60km/h podprta z radarji in skoraj vsa naselja z radar škatlami (1 ali več...)
Andro Asgaard Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 11 hours ago, RSTDRIVER said: v dolomitih naj vas bolj kot zaprt prelaz skrbi omejitev 60km/h podprta z radarji in skoraj vsa naselja z radar škatlami (1 ali več...) 90% so prazne... ampak ja.. je lepo pelat po omejitvah.. usaj vidiš okolico robot 1
Fazer03 Objavljeno April 21, 2017 Opozori Objavljeno April 21, 2017 V vednost: http://www.delo.si/novice/okolje/poletne-srede-minus-stop-za-motorni-promet-v-dolomitih.html ... tako imenovani »zeleni dnevi«, ko bo omenjeni prelaz prevozen le za kolesarje, javni potniški promet, pohodnike in električna vozila, naj bi torej bili 5., 12., 19. in 26. julij ter 2., 9., 16., 23. in 30. avgust. ... Pepos in CINDAPP 2
RSTDRIVER Objavljeno April 21, 2017 Opozori Objavljeno April 21, 2017 16 minutes ago, Fazer03 said: V vednost: http://www.delo.si/novice/okolje/poletne-srede-minus-stop-za-motorni-promet-v-dolomitih.html ... tako imenovani »zeleni dnevi«, ko bo omenjeni prelaz prevozen le za kolesarje, javni potniški promet, pohodnike in električna vozila, naj bi torej bili 5., 12., 19. in 26. julij ter 2., 9., 16., 23. in 30. avgust. ... prevozen za pohodnike? grem z motorjem obut v gojzarje... a sm pohodnik?
Frenk 67 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 (popravljeno) V začetku junija planiram eno 3 dnevno furo v dolomite. Okvirno sem splaniru traso za cca 1200 km. V Dolomitih razen na smučanju še nisem bil, zato me zanimajo predlogi tistih, ki imate več izkušenja, kaj se splača vključit, kaj popravit traso, morda kje prespat itd. Kranj_Passo+Tre+Croci_Falza.pdf Popravljeno Maj 16, 2017. Popravil Frenk 67
Snečer Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Lep krog, polno vsega, Dolomiti so sicer samo del trase, jaz bi pustil kot je, še za drugič kaj ostane. Frenk 67 1
franc Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Ne vem za Avstrijski del, ampak Italijanski je tako zelo "običajen" , vključuje par lepih ampak jih precej tudi spusti. Nisem pa tak strokovnjak za dolomite, da bi lahko svetoval "z glave" in po pravici povedano jih običajno malo pomešam (hočem še kaj novega, pa se potem izkaže, da je nov en ali dva prelaza ostalo pa že videno, je pa vseeno zanimivo in lepo) . lp
Slow Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 pred eno uro, Frenk 67 pravi: kaj se splača vključit, kaj popravit traso, morda kje prespat itd. Ce pri Meranu ne bi zavil levo, bi sel lahko navzgor in cez Timmelsjoch pass (Passo del Rombo), ki je na skoraj 2500 nmv. Ampak najbrz ne bi bila pametna ideja, ker imas namen do Svice in potem ne bi imel neke "pametne" ceste proti zahodu. Pa itak bos imel kar nekaj prelazov na poti. Npr. Falzarego je tudi cez dva tisocaka, ceprav ni tako lep. Blizu prej omenjenih dveh je vmes tudi Jaufenpass (Passo Giovo), ki je tudi nekaj cez 2000 nmv, lazji za premotorirat, in meni osebno lepsi kot Rombo. Mogoce bi izpustil Bolzano in sel gor na Bressanone, Vipiteno in potem cez Jaufenpass in naprej po tvoji zacrtani poti. MIslim, ce ti sploh je, da bi prevozil vec prelazov. Malo pred Vipitenom je soliden hotel Hotel Sachsenklemme, ki je primeren za prespati. Ni najcenejsi, ima pa garazo, kjer lahko zaklenes motor. Je na novo obnovljen, z res prostorno sobo in veliko kopalnico, kjer je pol kopalnice licno prirejene tusiranju. Ce je v Dolomitih dezevno in mrzlo, pase dolgo tusiranje z vroco vodo (v dvoje). Hotel je tik ob glavni cesti, tako da drugo jutro samo picis na motor in nadaljujes.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se