Frenk 67 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 @Slow Hvala! Sem mislu čez Timmelsjoch pass pa v Soelden, ampak vsaj zaenkrat še ni prevozen. Pot je trenutno res tko od oka in je treba še ugotovit katere prelaze se še da logično vključit.
toma Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Frenk,jaz bi prvi dan potegnil do livigna čez stelvio,drugi dan pa če si že v st.moritzu bi bilo škoda izpustit prelaz julier in albulo proti Innsbrucku pa bi šel čez prelaz ofen do jezera resia kjer je potopljen zvonik(če je jezero polno lepo za videt)naprej pa po kot si se ti zamislil.to sem jaz že parkrat prevozil in se da v 3dneh. Frenk 67 in Sorty 2
amateur Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Ja do Livigna se da komot priti junija, ko je dan dolg. Je pa tura lahko tudi 4 dni če je čas, kaj več vidiš, pa na prelaz Silvreto lahko skočiš še dodatno, saj je spotoma. Frenk 67 1
RSTDRIVER Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 8 hours ago, amateur said: Ja do Livigna se da komot priti junija, ko je dan dolg. Je pa tura lahko tudi 4 dni če je čas, kaj več vidiš, pa na prelaz Silvreto lahko skočiš še dodatno, saj je spotoma. se men zdi, da ni tako zelo spotoma... Landeck je razcep, Silvreta doda krog 160km ~ 3h, če se nč ne ustavš. od Bludenz-a do odcepa za gerlos po avtocesti je omejitev več al mn 100 za 170km; plačaš pa dodatno tud tunel https://en.wikipedia.org/wiki/Arlberg_Road_Tunnel se prav 'lahko skočiš' pomen, 'če imaš čas' amateur in Frenk 67 2
GO_Tomi Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 3. knjiga Moto.si - Najbolj priljubljene motoristične poti
vandrovec Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Ob 16. 5. 2017 ob 14:13, Frenk 67 pravi: V začetku junija planiram eno 3 dnevno furo v dolomite. Okvirno sem splaniru traso za cca 1200 km. V Dolomitih razen na smučanju še nisem bil, zato me zanimajo predlogi tistih, ki imate več izkušenja, kaj se splača vključit, kaj popravit traso, morda kje prespat itd. Kranj_Passo+Tre+Croci_Falza.pdf Polovica poti je za en dan, Grossglockner, Lienz, Cortina in eni trije prelazi v Dolomitih...
Tedybear Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Ob 12. 10. 2016 ob 16:38, NumLock pravi: Da je v Dolomitih ooogromno prometa je res, ampak se mi vseeno zdi neumnost, da se stvar zapira samo zaradi kolesarjev, ki želijo vozit v naravi, tišini in brez merilcev ... too much. Zakaj potem ne prepovedo kolesarjem, da se recimo v mesecu avgustu sploh ne vozijo s kolesi po Dolomitih?! Zakaj smo uporabniki motornih vozil diskriminirani? Popolnoma mi je pa razumljivo, da se cesta zapre v kolikor imajo kakšen kolesarski maraton, ker potem bi res malo smešno zgledalo vse skupaj, čeprav je letos potekal krožni maraton od Passo Tre Croci do Misurine, pa smo se vseeno lahko vozli z in med njimi. Verjetno ni bil nek resen maraton, temveč res samo za navadne kolesarske navdušence. Jaz bi ravno tako rad užival v Dolomitih z lepo tekočo vožnjo po serpentinah, ne pa, da mi otežujejo stvar kolesarji, ki se vozijo vzporedno po štije in ko slišijo zvok motorja, se sploh ne trudijo umaknit, temveč s svojim butastim dejanjem nadaljujejo, tako, da jih sploh ne moreš prehitet, saj imaš non stop nasproti vozeče ... če bi se lepo peljali eden za drugim, ajde OK, ampak ne ... Nimam nič proti kolesarjem, da ne bo pomote in pomislek na nestrpnost, ampak, naj bodo spoštljivi do drugih - hitrejših. Ahh, ni panike, za teh 10x ne bodo propadli. Lastniki nastanitev v Dolomitih v zimski in poletni sezoni zaslužijo takšne vsote, da se teh deset dni sploh poznalo ne bo, plus tega pa, saj ne rabijo imet zaprto zato, se pač tisti dan gostje ne bodo vozili okrog, ampak bodo porabli več denarja v lokalnem kraju za hrano, pijačo in ostale aktivnosti na prostem. Morda pa si kakšen motorist izposodi celo kolo in se zapelje po bližnji okolici, kar zna bit tudi zelo zanimivo, tako, da to ne bo vplivalo na BDP . Zadeve grejo v smer, ki jo zagovarja Alpska konvencija. Zmanjsanje prometa v Alpah.
amateur Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 14 urami, RSTDRIVER pravi: čas Zato sem omenil 4 dni. Je dodaten ne prav mali ovinek, če si pa že tam in je vreme, pa velja razmislit.
Slow Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 (popravljeno) pred 16 urami, vandrovec pravi: Polovica poti je za en dan, Grossglockner, Lienz, Cortina in eni trije prelazi v Dolomitih... Dejansko ne bo drzalo. Ce se gres izlet in ne dirkanje je polovica njegove poti za en dan zagotovo pretiravanje. 1000 km cez prelaze ni enako 1000 km po avtocesti; pa se 1000 km po avtocesti je dejansko prevec za normalno in relativno udobno motoriranje. Zgoraj napisano seveda ne pomeni, da je polovico njegove zacrtane poti absolutno nemogoce prevoziti v enem dnevu. Tole je npr. manj kot polovica: Pa bi se bilo vseeno nesmiselno siliti, saj gre vendarle za izlet, oglede, dostojno prehranjevanje, prijetno motoriranje,... nenazadnje tudi za varno voznjo in ne za neko mukotrpno voznjo od tocke A do tocke B z razlogom zgolj prevoziti razdaljo. Popravljeno Maj 18, 2017. Popravil Slow franc, Joker, maxxa in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 Včasih je manj je več, če hočeš samo prefurati je ok, če si hočeš še kaj ogledati, vrži relacije na pol. Recimo z gondolo se splača sem gor in če greš, gladko zgubiš 2-3 ure DXR16, MiNa, Nikii in 2 others 5
Frenk 67 Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 (popravljeno) Po moje je kar dovolj vožnje dnevno. Prvi dan misliva štartati ob 5h zjutraj, da bo ostalo kaj časa za postanke in oglede, da ne bova samo odpeljala trase. Trasa bo pa taka kot je predlagal Toma, če se ne zgodi kaj nepričakovanega, če bo treba kaj krajšat pol pa najbrž preko Timmelsjocha v Soelden in naprej. Sam še vreme morm naročit. Popravljeno Maj 18, 2017. Popravil Frenk 67 dano33 in ALEŠ M 2
luxsa Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 Ce gres v zacetku junija bi sli mogoce skupaj prvi del poti,ker grem takrat enkrat spet v Minhen im mi je to ob poti.
3nity Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 (popravljeno) Se strinjam s Slowom in Tomo. Jaz bi na pot dodala minimalno 8 prelazov Raje bi šla čez Forni kot pa Sappado (Mauria), dodala bi prelaze Sella, Pordoi, Fedaia in Giau. Nato bi šla na Bressanone (ali pa še raje čez prelaz Pennes), Giovo, Rombo, Resia na Umbrailpass. Če bi pa ostajal čas (zdaj še ni gužve in se da več prevoziti), bi dodala še Gavio, Fluelo, Julier, Albulo. Še raje bi Gerlos, Nockalm in Grossglockner pustila za naslednji dnevni izlet. Kar se spanja tiče - v Dolomitih motosvetovci spijo pri Gabrieli, ker je Slovenka Jaz lahko priporočam naslednji dve nastanitvi, ki žal nista najbolj poceni, drugega se žal 'iz glave' ne spomnem oz. ni vredno omembe Arabba Silandro Livigno je tudi fajn postojanka, benz 1€/l samo cariniki so včasih smotani; enkrat sva z mojim morala 5 kufrov in dve tank torbi komplet spraznit NA DEŽJU Če bi oni vedeli kaj vse smo že s kombijem prešvercali mimo njih... prelazi Alto Adige (preveri na dnu strani še etape Gira ) prelazi CH In ne pozabi dati v gps opozorila na stacionarne radarje, po novem jih je ogromno Popravljeno Maj 18, 2017. Popravil 3nity ALEŠ M, Sorty, DAMI34 in 1 other 4
Frenk 67 Objavljeno Maj 18, 2017 Opozori Objavljeno Maj 18, 2017 pred 3 urami, luxsa pravi: Ce gres v zacetku junija bi sli mogoce skupaj prvi del poti,ker grem takrat enkrat spet v Minhen im mi je to ob poti. planiran štart je četrtek 8.6. on 5h zjutraj. DAMI34 1
luxsa Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 Ravno za ta vikend grem spet gor,tako da ce ni odvec se lahko pridruzim za en kos poti.
Frenk 67 Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 pred 3 minutami, luxsa pravi: Ravno za ta vikend grem spet gor,tako da ce ni odvec se lahko pridruzim za en kos poti. Ni problem, se dogovorimo kak dan pred odhodom.
Igi Pop Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 pred 19 urami, Frenk 67 pravi: Po moje je kar dovolj vožnje dnevno. Prvi dan misliva štartati ob 5h zjutraj, da bo ostalo kaj časa za postanke in oglede, da ne bova samo odpeljala trase. Trasa bo pa taka kot je predlagal Toma, če se ne zgodi kaj nepričakovanega, če bo treba kaj krajšat pol pa najbrž preko Timmelsjocha v Soelden in naprej. Sam še vreme morm naročit. Lansko leto smo bili na Timmelsjochu julija. Dan prej je snežilo in so bili robovi ceste še beli. Temperatura je bila 2 stopinji in še močno je pihalo. Vse podloge in dolge gate vzemi sabo. Frenk 67 1
RSTDRIVER Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 takle je pa lahko avgusta DXR16, ALEŠ M, Igi Pop in 3 others 6
Slow Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 Lansko leto proti koncu julija na poti proti vrhu. In na vrhu prelaza. Frenk 67, Dark, VS800 in 2 others 5
Dr_Jakob Objavljeno Maj 19, 2017 Opozori Objavljeno Maj 19, 2017 Js grem v nedeljo na enodnevno. Če čte, se uhka dobimo na zadnjem Petrolu v Kranjski zgodi zjutri okrog 9h ALEŠ M 1
NumLock Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 Ob 17. 5. 2017 ob 19:39, Tedybear pravi: Zadeve grejo v smer, ki jo zagovarja Alpska konvencija. Zmanjsanje prometa v Alpah. @Tedybear ..... Keep Calm ..... se strinjam. Tudi mene moti, da je na vrhu taka gužva, da glava peče. Ljudje bi se pa z prevoznim sredstvom zapeljali do cilja in še naprej!!
Popularna objava fishy Objavljeno Maj 29, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 (popravljeno) Blo je pa tako. Star dopust je še bil za ponucat in tko je padla ideja da se gre nekam pohajat, za več cajta. Tema izleta je bila narava in naravne znamenitosti, ne mesta, ali gurmanski potep. Prvi dan, štart točno ob 8.00 izpred bloka v wajdušni. Cilj je bila vasica Arabba v Italiji, vmes pa še nekaj prelazov, tko sproti. https://www.google.si/maps/dir/5270+Ajdovščina,+Slovenia/32020+Arabba+Province+of+Belluno,+Italy/Valparola+Pass,+Livinallongo+del+Col+di+Lana,+Province+of+Belluno,+Italy/Arabba,+Province+of+Belluno,+Italy/@46.2290764,12.3098984,9.26z/data=!4m46!4m45!1m15!1m1!1s0x477b193af4dab899:0xa21e9d8549976c96!2m2!1d13.909914!2d45.8869025!3m4!1m2!1d12.1667395!2d46.016724!3s0x47791ac8520e6791:0xf13579e6ef928aef!3m4!1m2!1d11.8357146!2d46.4667157!3s0x4778410a6cb0bd5f:0x24fdb4f4018ab89e!1m10!1m1!1s0x477840bf7fe10291:0xf0ca2ead5b73f431!2m2!1d11.8737721!2d46.497167!3m4!1m2!1d12.0361431!2d46.4750781!3s0x477848495052aafb:0x9874645710d2189d!1m10!1m1!1s0x477838467efd7bfd:0x576876078eacc1ac!2m2!1d11.9833!2d46.5333!3m4!1m2!1d11.8866595!2d46.5375916!3s0x47783f14e24341b3:0x6e1993a7f881eb4e!1m5!1m1!1s0x477840bf7fe10291:0xf0ca2ead5b73f431!2m2!1d11.8737721!2d46.497167!3e0?hl=en To je bil moj prvi potep v lastni režiji z nekim časovnim okvirjem, tako da nisem vedel koliko lahko prevozim, koliko se bom umes ustavljal, tako da sem sprva računal use bolj na sigurno in je bil prvotni plan samo čez prelaz San Boldo > Fedaia > Pordoi > Arabba in se tam ustavt za prvi dan, drugi dan pa naprej čez Campologno > Valparola > ... Še dobro, da sem se odločil že prvi dan prevozit tudi Campologno > Valparola > Falzarego > Giau > Arabba, tokrat sem se tudi ustavil v Garni Bellavista hotelu v Arabbi. Booking je bil narejen že dan prej preko booking.com. Soba dokaj majhna, kopalnica še manjša, tuš, brez zajebancije, velik 50x60 cm, provizoričen, postelja zame pretrda, TV manjši kot moj računalniški zaslon, ampak je bilo vse to zjutraj na zajtrku pozabljeno. Na izbiro je bilo od toplega, hladnega, sladkega, slanega, sadje, zelenjava, ni da ni in osebno sem naštel le okoli 10 gostov, hrane pa za 50. Cena 48€ (tudi s takso, ...), kar je bilo še stropkov prvi dan je italjanska cestnina, kar pa je bilo zanemarljivo, med 5-10€ vsega skupaj, + bencin in hrana. https://www.google.si/maps/@45.9743147,12.1798755,3a,75y,348.68h,88.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1skqGpZeNNYXspDeiDPDz-Sw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Zadnja postaja pred prvim prelazom in tankanje iz preventive , ura: 10:05 https://www.google.si/maps/@46.0039965,12.1728945,3a,75y,296.46h,92.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssc8RK-b0HTXpbNiVsN9VuA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prvi pogledi proti prvemu prelazu, živčki so se malce umirili ura: 10:14 https://www.google.si/maps/@46.0041185,12.1699779,3a,75y,232.31h,103.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIbQO6VhRSaJ_RnnpQA-p-A!2e0!7i13312!8i6656?hl=en In smo čakali. https://www.google.si/maps/@46.0174413,12.1663633,3a,75y,343.35h,83.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUyvGn9A8UQmbcm3S8yUYzw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Takoj po prečkanju pa tale razgled, zaradi tega sem se odpravu sem, razen oblaki so mi malo kazili razpoloženje, pa tudi ilmeteo je napovedoval dež v Arabbi. https://www.google.si/maps/@46.281929,12.0347452,3a,75y,266.28h,96.61t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-GuwAKEg2cMo%2FVsY6QEalXCI%2FAAAAAAAC2CQ%2Fy4uV1Thgz7s7JAuNbSu-0N2RAILTaqQgwCJkC!2e4!3e11!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-GuwAKEg2cMo%2FVsY6QEalXCI%2FAAAAAAAC2CQ%2Fy4uV1Thgz7s7JAuNbSu-0N2RAILTaqQgwCJkC%2Fw203-h100-k-no-pi-0-ya116.03497-ro-0-fo100%2F!7i5656!8i2828?hl=en Prvi pitstop v mestecu Agordo, da se napojim in uživim v izlet. ura: 11:17 https://www.google.si/maps/@46.4105583,12.0155869,3a,75y,157.42h,99.11t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-sQHG_fQL_Ns%2FU_4CIbqUCNI%2FAAAAAAAABTI%2Fb15VgODNVW8o0wCBEssWKFSpfo69V7v_wCJkC!2e4!3e11!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-sQHG_fQL_Ns%2FU_4CIbqUCNI%2FAAAAAAAABTI%2Fb15VgODNVW8o0wCBEssWKFSpfo69V7v_wCJkC%2Fw203-h100-k-no-pi-0-ya159.32002-ro-0-fo100%2F!7i10240!8i5120?hl=en Drugi pitstop, vasica Alleghe, pa tudi prej sem imel neke določene točke za si pogledat, poleg prelazov in ta je ena izmed teh. ura: 11:52 https://www.google.si/maps/@46.4231785,11.9346372,3a,60y,296.64h,96.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4gaBRY0sy_-lmMy1MVfesw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Pogled na začetek drugega prelaza, prelaz Fedaia. Če bi prej vedel da se lahko pred tunelom ustaviš bi se, ker, ko sem peljal čez mostiček, sem videl da se ubistvu peljem čez dokaj visoko brezno, pa tudi cesta je odspodaj, naslednjič! ura: 12:07 https://www.google.si/maps/@46.4481361,11.9057941,3a,75y,343.52h,98.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCScFgnVHy-Vhdx7j9N-05Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Vreme je tudi postajalo vedno slabše, pričakoval sem dež, pripravljen na dež pa nisem bil https://www.google.si/maps/@46.4551539,11.8920737,3a,60y,227.21h,102.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1smo8JDqCH0rdypdvUnf6hwg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Skoraj na vrhu, temperatura je še bila znosna. ura: 12:18 https://www.google.si/maps/@46.4567345,11.8806348,3a,75y,139.07h,87.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWErmP__L2HfD64nFBxKvsw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Na vrhu, v ozadju koča, ampak se nisem ustavljal, tema izleta je bolj narava in izogibanje ljudem https://www.google.si/maps/@46.472299,11.7770307,3a,75y,0.67h,88.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZTAZaAljkufJxBXcwWtktA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en https://www.google.si/maps/@46.4959262,11.7871382,3a,75y,94.32h,94.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJlG1xbRitO0aQDzyo9U76w!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Smer Pordoi. ura: 12:41 Na vrhu prelaza Pordoi. ura: 13:08 https://www.google.si/maps/@46.4866844,11.815419,3a,60y,97.39h,85.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1shc4l1nhqk2bcWFaFX1M0Ig!2e0!7i13312!8i6656?hl=en V dolini današnji cilj, Arabba. Vreme še vedno vse prej kot kičasto. Ta prelaz se mi niti ni nekako vtisnil v spomin, zame nič posebnega, ta slika je že na poti navzdol. ura: 13:14 https://www.google.si/maps/@46.4992626,11.8774584,3a,75y,241.08h,97.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sir7kRM_6Zk4Sc-Slct1XVg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Razgled iz balkona hotela, v ozadju Pordoi in nič kaj obetajoči oblaki. Tukaj je bil planiran tudi konec današnjega izleta, vendar sem videl da imam časa še na pretek (ura je bila 13:40) in osebja v recepciji ni bilo da bi se čekiral. Hotel odprt, v recepciji bar, nikjer nobenega, torej sem se odpravil naprej po začrtani poti, le en dan prej, še dobro da sem se! Edino vreme me je še vedno skrbelo. https://www.google.si/maps/@46.5218285,11.8742163,3a,75y,35.56h,83.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUw4JTkshL8jH_ZQSkMEkCg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prelaz Campologno, če lahko temu rečemo prelaz. Nič posebnega, je več rid in višinske razlike na vrhpolski cesti, kot pa na tem prelazu. ura: 13:58 https://www.google.si/maps/@46.5536292,11.9775792,3a,75y,16.69h,90.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCKTFgy5Cm1iXa6dfv86mlQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prve sledi da gre za prelaz, prelaz Valparola https://www.google.si/maps/@46.5316964,11.9888514,3a,75y,288.5h,77.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1seoXKDAS2mIfSqBDtbMi0Vg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Na vrhu prelaza Valparola, današnji, osebno, najlepši. Zaenkrat. Mogoče tudi zaradi vremena, ki je v roku dobre pol ure in 30km postalo kar kičasto . Kar je postala stalnica tudi za naslednje dni. Dopoldne oblačno, turobno, hladno, popoldne pa se je vsak dan zjasnilo. https://www.google.si/maps/@46.528486,11.990744,3a,75y,136.58h,91.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN7owSETbI-nJyi374Jvl1g!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Še vedno na vrhu prelaza Valparola, samo v drugem ovinku, v smeri prelaza Falzarego. Si nisem mogel pomagati, da se ne bi ustavil in slikal na vsakem drugem ovinku. ura: 14:42 https://www.google.si/maps/@46.5195893,12.0146745,3a,75y,79.65h,88.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJvyPrvR_eIbFOle4JSU4PQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Že na poti navzdol in prelaza Falzarego, ki mi tudi ni bil preveč markanten. Mogoče zato ker sem prišel iz Valparole in nadaljeval proti prelazu Giau, tako da ceste in Falzarega do Cernadoi nisem prevozil. https://www.google.si/maps/@46.5136656,12.0886069,3a,75y,315.87h,95.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFcmJ5FkLo9sjOsmfjaxQqQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en https://www.google.si/maps/@46.4885608,12.0645849,3a,75y,187.69h,95.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1soRDWkDoSgDGRyff0t7oyQg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en https://www.google.si/maps/@46.4885306,12.0584282,3a,75y,194.49h,85.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOhdytM3yBH2wwGQh3YMJag!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Na poti na, za mene, najlepši prelaz v prvem dnevu. Prelaz Giau. Ko se voziš po cesti levo in desno prek teh polj na višini kjer drevje niti ne rase in vreme idealno, nobenih avtomobilov, okoli tebe pa se dvigajo te skalne gmote, mize, pokrite s snegom, nepozabno. Ta slika je že z vrha, ampak take mize sem imel v mislih. Moram povedat, da je tisti hribček v ozadju veliko bolj strm, kot pa izgleda na sliki. Amapak sem se žrtvoval, za vas! Na vrhu hribčka. Zlati kamni. Pot navzdol niti ne toliko zanimiva kot pot navzgor in sam vrh. https://www.google.si/maps/@46.4507652,12.0215885,3a,75y,276.34h,93.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1siH6BsehHLQXc7vd1Y1BaSA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Se parkiru kar na dvorišče te hiše, še dobro da so drevje obrezali. ura: 16:07 Končno v sobi v Arabbi, s pogledom na Pordoi. Me je tiščalo da bi šel še enkrat ker se je vreme precej izboljšalo, ampak je bilo dovolj km za prvi dan. Zvečer, luč na prelazu. Popravljeno Maj 29, 2017. Popravil fishy ALEŠ M, Erik99, Frenk 67 in 9 others 12
Popularna objava fishy Objavljeno Maj 29, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 (popravljeno) Budilka naštimana za 8.00, spal sem bolj slabo, tako da sem se zbudil že ob 7.00, pod tuš, na obilen zajtrk in naprej. Današnji cilj je bil Prato allo Stelvio, kjer sem prejšnjo noč rezerviral sobo v hotelu Astoria, preko booking.com aplikacije na telefonu. Hotel je bil precej bolj udoben, kopalnica tudi , ampak zajtrk veliko bolj skromen. Ne pravim, de se nisem najedel, ampak ni bilo take izbire, pa vseeno sem dobro jedel . Osebje, oz. receptor, bil je samo eden, vedno ko sem bil v recepciji, nadvse prijazen. Čekiral me je že pred 12h, čeprav je bil "uradni" check in po 14.00. Povedal mi je, kje se dobro je, pa tudi glede vremena mi je povedal, da je ponavadi v dopoldanskih urah bolj turobno ampak da naj me ne skrbi zaradi dežja. Zjutraj mi je on postregel zajtrk, tudi jajca se je ponudil da mi ocvre, vendar sem imel dovolj . Kar pa je bilo najboljše, bookiral sem za ceno okoli 60€, on pa mi na jutro odhoda reče, "Oh, I'll make you a special price." in mi zniža na 47,70€ in reče naj ga naslednjič pokličem in mi bo dal že s prve popust. In ker sem bil prvi dan priden in odpeljal več kot je bilo predvideno, je bil danes na vrsti tudi Stelvio. V prvotnem planu je bil namenjen za tretji dan. Pot pa je peljala preko prelaza Gardena, mimo Bolzano in Merano, do Prato allo Stelvio in potem čez prelaz Stelvio in naokoli, še skozi Švico in naprej oz. nazaj v Prato allo Stelvio. https://www.google.si/maps/dir/Garni+Bellavista,+Via+Colesel+-+Arabba,+56,+32020+Arabba+BL,+Italy/Gardena+Pass/''/Stelvio+Pass,+Stilfs,+Province+of+Bolzano+-+South+Tyrol,+Italy/Livigno,+Province+of+Sondrio,+Italy/Pension+Astoria,+Schmiedgasse,+Prad+am+Stilfserjoch,+Province+of+Bolzano+-+South+Tyrol,+Italy/@46.5696493,10.7310621,10z/data=!3m1!4b1!4m38!4m37!1m5!1m1!1s0x477840bf72cd8c11:0x417e2a3a096b389e!2m2!1d11.8774411!2d46.4990143!1m5!1m1!1s0x47781565cba253b9:0xcc38e293b7108587!2m2!1d11.809444!2d46.55!1m5!1m1!1s0x0:0x5edde3ae2eaee626!2m2!1d10.590731!2d46.616494!1m5!1m1!1s0x47831ae455181c1d:0x1d0709882e83eb60!2m2!1d10.453207!2d46.5293602!1m5!1m1!1s0x47836dfa067fe897:0x5b4999f522f8aacb!2m2!1d10.1357319!2d46.538636!1m5!1m1!1s0x47831f086222c5cf:0x5edde3ae2eaee626!2m2!1d10.590731!2d46.616494!3e0?hl=en Vreme tudi drugi dan ni kazalo na izboljšajne. Štart ob 8:12 https://www.google.si/maps/@46.5515783,11.8705674,3a,60y,255.71h,92.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1s1pKDRUIVvYCHcFmEZ2qg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Ampak se je bilo treba odpravit, prvo proti prelazu Gardena. ura: 8:28 https://www.google.si/maps/@46.5490313,11.8315586,3a,75y,102.51h,84.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFfMC8e1ls2WsvzkZlbn4ow!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Pot na vrh dokaj razgibana, predvsem valovita, tako da nekih hitrostnih rekordov ni za podirat , je pa lepo za pogledat. Vrh spet nič posebnega, tako da se nisem niti ustavljal. Na vrhu precej komerciale, tko da ni blo zame . https://www.google.si/maps/@46.5472925,11.8054052,3a,75y,213.84h,92.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2572TFV2Foca60vQpGNQ2A!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Zato sem se kaj hitro odpravil navzdol, kjer me je spet očarala veličina teh skal ob katerih pelje ta cesta in spet so me najbolj skrbeli oblaki...ura: 8:44 Naslednji postanek je bil planiran za "Earth pyramids Renon", ali zemeljske piramide, vendar sva se z GPSom nekoliko skregala in zato sem ta postanek preskočil in nadaljeval proti Bolzanu in nato naprej proti Meranu in Prato alo Stelvio. Tam se čekiram in z obljubo receptorja o dobrem vremenu, odpravim na Stelvio. https://www.google.si/maps/@46.61016,10.574407,3a,75y,47.49h,79.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1st1o_C1W-sAUWxlZPceYkBA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Malo pred vasico Trafoi me pozdravi prvih par kapelj dežja. Sam sebi sem si rekel, da če se še bolj usuje se ob prvi priložnosti obrnem. Na sreco je ze malo naprej od vasice Trafoi dež prenehal https://www.google.si/maps/@46.5328915,10.4808846,3a,75y,270.19h,100.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssdCW-VODhG4rc7irZRrSfA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prvi pogledi na vse te serpentine ki me še čakajo, sedaj bodo prišle prav vse ure treninga na vrhpolskih ridah. https://www.google.si/maps/@46.5318637,10.463508,3a,60y,83.26h,85.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9LtgmUnIH5wtC3D447vHMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prve žrtve serpentin. Vozil za 2 nemcema na potovalnih mašinah, oba sta imela še sopotnice gor, pa prileti ta srebrn kombi, ki je še tam v ozadju, malo bolj na široko, prvega, ki je že bil sredi serpentine, zagrabi panika, zažlajfa na mrtvo in se začne lovit. Vmes še malo popusti zavoro, da se zapelje v dolini, pa spet na žlajf in počasi se zvrne na desno stran, on je še padel na travo v serpentini, ženska odzadi pa direkt s hrbtom na asflat. Skočim z motorja da bi pomagu, ampak je bilo z vsemi vse v redu, malo joka na ženski strani, vendar vsi celi, razen opraskanega avspuha, ni bilo nobenemu nič. Zato sem se tud odpravil slikat, če sem se že ustavil... Jih kar ni bilo konca Na sosednjem hribu tudi dokaj vetrovno Pa vendarle na vrhu ob 12:46. Temperatura 4°c, rahel vetrič, sigurno ne za kratke rokave, mogoče če bi vsaj sonce sijalo... Danes pa ne grem na noben hrib, je bilo včeraj dovolj! Slikano s terase bližnje restavracije. Kupim en spominek in se odpravim naprej https://www.google.si/maps/@46.540916,10.4277279,3a,75y,260.25h,80.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7xU9QUecRA6HnkmJe18B5g!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Že na poti navzdol. ura: 13:07 https://www.google.si/maps/@46.5220993,10.4091984,3a,75y,214.24h,88.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfpnpSYXW7nJB66N-ru2B_w!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Ta druga se mi dopade, ker, ko sem zvečer pregledoval slike, sem bil presenečen, v katero dolino sem se tu peljal, šele potem opazil da gre cesta navzgor in ne navzdol https://www.google.si/maps/@46.5164552,10.4068224,3a,60y,226.19h,75.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1skQ4OFWnUa-t2RCYveLBseQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Še več serpentin. Pa tudi ostankov gira, ki je bil dan prej, popisana cesta, popisan sneg, transparenti ob cesti,...forza Nibali Po spustu iz Stelvia, pa mimo Bormia, proti Livignu. https://www.google.si/maps/@46.4980189,10.2068701,3a,75y,342.76h,88.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSCCtEQE9CDvTxybKUkrTaw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prelaz Foscagno In u Švico, a ne? Še danes ne vem Dvakrat sem prečkal Švicarsko mejo in 3x so me na carini ustavili, tukaj prvič, pogledali tablico in pomahali naprej. https://www.google.si/maps/@46.516305,10.1797717,3a,67.9y,201.45h,88.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz1b16VvC1qKcZTyVgkUZYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en https://www.google.si/maps/@46.5264774,10.1756115,3a,60y,50.06h,82.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrM9oY9BL65iKpeFgQ77ug!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Tankat iz preventive, dost višinske razlike in pospeševanja je bilo, da nisem zaupal obicajni kilometrini, ki jo ponavadi naredim s polnim tankom. Pa tudi črtic na armaturni nimam, samo lučka se prizge . In šele ko plačam, vidim ceno. 50% cenej kot v Italiji! Sigurno sem v Švici. Ni nič čudnega da je bila taka gužva na pumpi in ljudje tankali v kanistre kot da se bi za vojno pripravljali. Sprva sem mislil da bo dražji od običajnega, glede na to da sem bil bolj bogu za nogu. https://www.google.si/maps/@46.5567634,10.1438135,3a,75y,18.5h,97.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-B7o7yIVkRLw%2FV7SJoNEj-pI%2FAAAAAAAAKFc%2FP0pGNsYtFj0JOe-SzVpz8ZmytN1SGXKbACJkC!2e4!3e11!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-B7o7yIVkRLw%2FV7SJoNEj-pI%2FAAAAAAAAKFc%2FP0pGNsYtFj0JOe-SzVpz8ZmytN1SGXKbACJkC%2Fw203-h100-k-no-pi-0-ya112.62032-ro-0-fo100%2F!7i8704!8i4352?hl=en Po slikah sodeč iz googla sem se nadejal lepega jezera, zato sem tudi naredil ta krog, vendar sem bil prijetno presenečen. Jezero je bilo brez vode, za pogledat, nepozabno. Šele cez nekaj km vožnje skozi galerijo se je začelo nabirat nekaj malega vode pred jezom. Drugič na carini, v Italiji nisem, sem bil prej na nikogaršnji zemlji, je bil zato bencin tako poceni in šele sedaj je na vrsti Švica? Sredu jezu je tudu treba placati 12€ za predor Munt la Schera Gremo naprej, čez prelaz Ofenpass https://www.google.si/maps/@46.6393689,10.2935097,3a,60y,270.48h,88.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz7w6hw0jR9H62-8QiGE0UA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en In naprej, oziroma nazaj v Prato allo Stelvio, na Ofenpassu sem bil ob 15:16 In s kravami domov, za to noč. V sobi prižgem TV, toliko da nekaj šumi, medtem ko sem na telefonu in se pripravljam za jutri. Slučajno slišim Timmelsjoch. Doma, med planiranjem, je bila želja tudi Timmelsjoch, vendar je bil zaprt, zato ga je bilo potrebno obvoziti. Prvotni plan je bil skozi Curon Venosta, pogledat ta turn in naprej skozi Innsbruck do Kitzbuhla, pa se je plan, zadnji moment spremenil na bolje! Timmelsjoch se odpre 25.5. ob 8.00! Odlično, vseeno je v planu ostal ta turn, torej pot je zacrtana, gremo spat. Tisti večer sem še rezerviral sobo v Kitzbuhlu za 70€ P.S. tukaj so mi ta tretjič prečekirali tablico https://www.google.si/maps/place/39027+Curon+Venosta+Province+of+Bolzano+-+South+Tyrol,+Italy/@46.6354388,10.4587682,3a,60y,34.03h,70.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sa53QSQXmxG_94sleYPGHJQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47832f8ada0ce1bf:0xd6518eaa3ccf12d6!8m2!3d46.8081101!4d10.5407435?hl=en Še danes ne razumem , predvsem prvega pregleda, pred jezom in tukaj že že, ker je tudi na google maps zarisana meja, ta prvega pregleda pa res ne razumem. Popravljeno Maj 29, 2017. Popravil fishy MiNa, HyperJack, ALEŠ M in 7 others 10
Popularna objava fishy Objavljeno Maj 29, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 (popravljeno) Spal spet bolj malo, budilka naštima za 8.00, pokonci bil že ob 7.00. Štart ob 8:30 Tuš, zajtrk in gremo. Današnje jutro veliko bolj prijazno vreme, hladno kot se za jutra v dolinah spodobi, ampak šončno, perfektno. Plan poti za danes. https://www.google.si/maps/dir/46.6173408,10.5892738/Campanile+di+Curon+Venosta+Vecchia/Timmelsjoch+Hochalpenstraße,+Hochgurgl,+Austria/Hotel+Seebichl+(Familie+Witzmann+KG),+Seebichlweg,+Kitzbuhel,+Austria/@47.0626617,10.9993121,9.25z/data=!4m31!4m30!1m0!1m10!1m1!1s0x0:0xef3059ed2093ca19!2m2!1d10.5363876!2d46.810994!3m4!1m2!1d10.5892738!2d46.6173408!3s0x47831f08c646be07:0x479c6ba70653350b!1m10!1m1!1s0x4782cb2c219de6af:0xf592188cd03a574d!2m2!1d11.09732!2d46.905296!3m4!1m2!1d11.0530262!2d46.9099336!3s0x479d34b28e7d6c87:0xe5e267d6f19c124f!1m5!1m1!1s0x47764daf3ffc6131:0xccbf450bfb5de334!2m2!1d12.3742753!2d47.4560764!3e0?hl=en Razgled iz sobe v hotelu Astoria. Kadar grem spet tam mimo, se sigurno ustavim. Pot med Prato allo Stelvio in Curon Venosta magična, sploh v jutranjih urah. Široka, gladka, serpentine široke, recipiši 15m, podiš se preko polj, guzve ni bilo, še! https://www.google.si/maps/@46.8108232,10.5382416,3a,75y,257.37h,82.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6Y7fVonkmLDdQm4diWpA1Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Zanimivo, sploh ker ni veliko vode in lahko narediš krog okoli zvonika, če nisi jaz. ura: 8:55 Med potjo nazaj proti Prato allo Stelvio se je že delala manjša gužva z avtodomi in kolonami za njimi, nič kar se ne bi dalo prehitet. Potem pa med Prato allo Stelvio in Merano, nepopisna gužva, kolona non-stop, večinoma stop . Tudi temperatura se je dokaj dvignila in je začelo rahlo kuhat. Za prehitevat ni bilo, ker je bila gužva tudi na nasprotnem pasu. Po dolgih mukah vseeno pridem do Merana in od tam steče promet normalno. Proti Timmelsjochu sploh ni bilo nobene gužve. https://www.google.si/maps/@46.8882267,11.1379197,3a,75y,270.57h,87.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIUa-mmbJ91ZbRunryAaQlQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Prvi pogledi proti zasneženim vrhom. Me je začelo rahlo skrbeti kakšna je cesta proti vrhu in kaksne to temperature na vrhu. https://www.google.si/maps/@46.8900564,11.1173378,3a,75y,185.15h,91.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjbrpnk5ZCS_fmLth8a3Tww!2e0!7i13312!8i6656?hl=en Za pogledat pa je blo. ura: 11:45 Na vrhu, po Italijanski strani, prej nisem imel neke preference, ampak sem zadovoljen, da sem šel po tej poti gor. Pred šišanjem. ura: 12:16 Motoristov na tej strani niti ne veliko. Po šišanju. 14€ za motor Motoristov malo morje, takih in drugačnih. Z rokavicami in tistih brez. Mene je na poti navzgor najbolj zeblo v roke, garant revma pri 30ih, za te kaskaderje pa res ne vem ali jih je že udarla, ali jih zaradi dolgih brad nič v roke ne zebe. Tudi v Avstriji se ne cedi med in mleko in kdaj pa kdaj uide živina na cesto. Je pa pred tem kravjim prehodom nepregleden ovinek. Pred ovinkom srečam kolono motoristov, pozdravljam, ampak so vsi preveč kuŁ, tako da je šele neki ćelavi na koncu kolone v kabrio porscheju mahal z roko naj upočasnim. Še zdej mu hvaležen Prvi pogledi na Kiztbuhel horn in zadnje prenočišče na tem potovanju Iz Ötztala pa do Wörgla je šlo po AC, blo treba dost km prevozit. Še razgled iz sobe Prespal sem v hotelu Seebichl, soba lepa, čista, udobna, lesen pod, postelja mehka, velik TV , kopalnica pa luksuz, napram tistim prej, tuš dovolj velik za 3, kamnita tla, drugo v steklu, to tuširanje je bilo najdaljše pa tudi neke domače šampone in mila dobiš, ki dišijo presenetljivo dobro. To je bilo vse za 3tji dan. V sobi še začrtal pot za jutri in se odpravil spat. Spanca mi je primanjkovalo še iz prejšnjih dni . Popravljeno Maj 29, 2017. Popravil fishy Whiskey, MiNa, Cartman in 11 others 14
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se