Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

En pozdrav vsem!

Mene pa zanima, če je že kdo menjal bencinsko pumpo na starejšem Varaderotu.

Oksidirali so mi namreč kontakti na releju, ki je na pumpi. V AS-u se lahko

naroči le kompletna pumpa, jaz bi pa potreboval le električni del. Če ima

mogoče kdo pumpo, ki je uničena le membrana, naj mi javi na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je mogoče komu znano kaj o teh ploščicah podjetja SAPLEX?

Zavorne ploščice GOLD FREN- AD

Proizvajalec: Gold fren mid_1623untitled.bmp.jpg

Hja nekoč se jih je držal sloves požiralca diskov ne vem pa kako je danes.

Sicer pa niso toliko cenejše od originalnih (cca 10EUR na disk).

Originalne stanejo cca. 45 EUR/disk za Varadera.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem zato, ker bi naj te ploščice vgrajevali na nekaterih pooblaščenih Honda servisih!!!

Še njihov opis:

Kovinsko-keramičen in grafitno železni material, ki je primeren za suho in mokro vreme.

ZNAČILNOSTI:

  • Visok koeficient statičnega trenja.
  • Dobra odpornost na razjede.
  • Visoka zavorna moč do 500°C.
  • Močno segreti torni material je zvarjen z bakrom prevlečeno lamelo, zato je ločitev, ki je možna pri organskih materialih tukaj zelo redka.
  • Majhna interakcija z zavornim kolutom.
  • Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.

OPERATIVNI PARAMETRI MATERIALA:

Specifični tlak…..P<3.0 MpaHitrost drsenja…..V<40 m.s(-1)Konstantna najvišja temp……400°CZa kratek čas najvišja možna temp…..600°C

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En pozdrav vsem!

Mene pa zanima, če je že kdo menjal bencinsko pumpo na starejšem Varaderotu.

Oksidirali so mi namreč kontakti na releju, ki je na pumpi. V AS-u se lahko

naroči le kompletna pumpa, jaz bi pa potreboval le električni del. Če ima

mogoče kdo pumpo, ki je uničena le membrana, naj mi javi na PM.

Menjal dober teden nazaj (motor ima 60k km), cena cca 180 EUR. Če si kaj brskal nazaj, se pumpa na starih modelih menja ravno zaradi kontaktov na pumpi, tako da se mi zdi da boš težko dobil samo el. del.

LP

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal dober teden nazaj (motor ima 60k km), cena cca 180 EUR. Če si kaj brskal nazaj, se pumpa na starih modelih menja ravno zaradi kontaktov na pumpi, tako da se mi zdi da boš težko dobil samo el. del.

LP

Hvala za odgovor!

Sem kontakte malo očistil in namazal z mastjo za kontakte, tako da bo zdržala še par dni, da

prispe nova, ki sem jo naročil!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor!

Sem kontakte malo očistil in namazal z mastjo za kontakte, tako da bo zdržala še par dni, da

prispe nova, ki sem jo naročil!

Lp

Drugače tule http://www.hueco.com/ dobiš črpalko pol ceneje kot originalna pa še dela tako kot treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je veriga tovarniška, sklenjena, potem je treba poleg ostalega odstranit še zadnjo nihajko/vilico da sploh lahko namontiraš.

Zavajanje, ni treba odstranit zadnje vilice, sem jo že 2x zakovičil na ponku in namontiral, malo bolj poglej in boš videl kaj je treba odstranit, sigurno pa ne zadnjih vilic :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

date=02. September 2009 - 08:51 AM' timestamp='1251874293' post='1667431]

Drugače tule http://www.hueco.com/ dobiš črpalko pol ceneje kot originalna pa še dela tako kot treba.

Tudi mene zanima, ker pričakujem težave - 68k km. Bral sem zgodovino o temu, veš mogoče kateri model je za staro Varo na pri Huecu.

Hvala.

Lp, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj prebrskaj malce po tejle temi od Varadera. Vem da sem nekje napisal točen model črpalke in trgovino iz UK kjer lahko kupiš kar prek neta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!A imaš še tisti amortizer od vare,ki si ga imel za prodat?Moj tako nagravžno škriplje,pa nevem kaj naj naredim razen,da ga zamenjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bom moral zamenjati sprednje zavorne obloge diskov. Mi lahko svetujete kakšne disk ploščice uporabljate in kje se jih da najbolj ugodno nabaviti? Imam Varadero letnik 2006.

Hvala za nasvet!

Lp

Jaz sem dal pred kratkim gor EBC. So ful sintirane (SS). Imam malo mesane obcutke glede njih - se mi zdi, da so bile original Nissin morda bolj primerne zame. Ko jih po nekajkilometrski voznji prvic pritisner se mi zdi, da ne zavirajo takoj na polno (delovna temp?). Lahko pa da se motim. EBC sicer kar precej pohvalijo. Kupil sem jih v Domžalah. Zanimal sem se tudi za Lucas, ki ga v Sloveniji dobis za isto ceno kot v tujini (ali pa se ceneje). Pri AS-u imajo neverjetne marze za Nissin! Leteci ti zadeve lahko ugodno zrihta, ampak bodi pravocasen, ker to ni na zalogi. Meni ni zneslo narocit Nissin preko njega, ker sem bil prepozen zaradi odhoda v Dolomite. Ce te zanima EBC, lahko pobrskam za naslov. Jih pa ima tip na zalogi, decko je res na mestu, sicer se pa vecinoma ukvarja s prodajo vsega mogocega za gokart.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!A imaš še tisti amortizer od vare,ki si ga imel za prodat?Moj tako nagravžno škriplje,pa nevem kaj naj naredim razen,da ga zamenjam.

Žal ga ni več. Ker trenutno prodajam Varadera bi se znalo zgodit da bo kmalu na voljo dobro leto star popolnoma nastavljiv amortizer Technoflex.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti šment. Dons hotu zjutri z Varo na šiht, pa ne vžge... Kako, pa če sem jo še včeraj zvečer normalno pripeljal v garažo. Se mi je zdel, da bi lahko blo kaj narobe z bencinsko pumpo. Ker, ravno to sem bral par strani nazaj. AMpak, moja Vara ima šele 20kkm... Pomislim na stikalo za vklop/izklop - morda je to. Včeraj ga po nesreci ugasnem na stikalo, sicer pa vedno na ključ... Danes zjutraj je sicer starter normalno vrtel, vendar takoj po kontaktu je se je slisal samo glasen klik pod rezervarjem, ampak pumpa pa ni sprovedla običajnega cca sekundo filanja s tlakom. Seveda, pa tud vžgat ni hotu, pa saj tudi forsiral nisem tja v tri dni. Parkrat sem drkal stikalo, pa nič.

Nič, se problečem v "avtomobilistične" cunje, pa na šiht. Potem pa hajd na motosvet... Vprašam Letečega za nasvet, kaj bi lahko bilo... Pravi, da pumpe so ble problem samo na starejših Varah... Moja je letnik 20005. So pa poznani problemi s HISS, neprepoznavanja ključa. Lahko pa tudi stikalo, ki ga sicer ni neka znanost podreti in porihtati kontakte. Leteči me potoloži, HVALA!! Doma sem pravkar probal z rezervnim ključem in kresne normalno kot vedno. Probam še z drugim ključe, pa tudi. No, tako da ne vem, kaj je bilo narobe, morda res HISS kaj pametuje. Če se bo ponovilo, pa vam napišem. Če je imel kdo forumašev probleme s HISS, akko se je to odražalo? Ali je ob kontaktu pumpa normalno nafilala tlak, pa samo vžgal ni, ali pa je bilo slišati samo kontakt na pumpi?

Hja, nic. Evo, vesel sem ,da ni nic narobe, hkrati pa zalosten, ker ne vem, kaj je bilo narobe. Morda pa samo kaksna bedna finta...

Ajde, veliko lepih in varnih km zelim vsem skupaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti šment. Dons hotu zjutri z Varo na šiht, pa ne vžge... Kako, pa če sem jo še včeraj zvečer normalno pripeljal v garažo. Se mi je zdel, da bi lahko blo kaj narobe z bencinsko pumpo. Ker, ravno to sem bral par strani nazaj. AMpak, moja Vara ima šele 20kkm... Pomislim na stikalo za vklop/izklop - morda je to. Včeraj ga po nesreci ugasnem na stikalo, sicer pa vedno na ključ... Danes zjutraj je sicer starter normalno vrtel, vendar takoj po kontaktu je se je slisal samo glasen klik pod rezervarjem, ampak pumpa pa ni sprovedla običajnega cca sekundo filanja s tlakom. Seveda, pa tud vžgat ni hotu, pa saj tudi forsiral nisem tja v tri dni. Parkrat sem drkal stikalo, pa nič.

Nič, se problečem v "avtomobilistične" cunje, pa na šiht. Potem pa hajd na motosvet... Vprašam Letečega za nasvet, kaj bi lahko bilo... Pravi, da pumpe so ble problem samo na starejših Varah... Moja je letnik 20005. So pa poznani problemi s HISS, neprepoznavanja ključa. Lahko pa tudi stikalo, ki ga sicer ni neka znanost podreti in porihtati kontakte. Leteči me potoloži, HVALA!! Doma sem pravkar probal z rezervnim ključem in kresne normalno kot vedno. Probam še z drugim ključe, pa tudi. No, tako da ne vem, kaj je bilo narobe, morda res HISS kaj pametuje. Če se bo ponovilo, pa vam napišem. Če je imel kdo forumašev probleme s HISS, akko se je to odražalo? Ali je ob kontaktu pumpa normalno nafilala tlak, pa samo vžgal ni, ali pa je bilo slišati samo kontakt na pumpi?

Hja, nic. Evo, vesel sem ,da ni nic narobe, hkrati pa zalosten, ker ne vem, kaj je bilo narobe. Morda pa samo kaksna bedna finta...

Ajde, veliko lepih in varnih km zelim vsem skupaj!

Tud jest mam včasih probleme s klučem, sploh ko ga perem, pa parkrat dam ključ ven pa not pa spet dela!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da smo se odločili, da bo Vara kr pri hiši ostala me zanima, če kdo pozna kakšnega modela, ki bi mi malo predelal sedež?

Predvsem imam željo, da bi bil sedež malo ožji pri vozniku.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ena Afrika je že doma samo jo fura moja boljša polovica :)

Glede twindera, sem razmišljal tudi v tej smeri vendar je strošek predelave cca. 5.000-7.000 EUR kar se mi zdi občutno preveč, pa še vprašanje kako se ta motor potem pelje. Problem je predvsem v kratkem hodu zadnjega vzmetenja napram afriki in pa okvirju, ki je popolnoma drugačen. Saj pravim sem razmišljal v vse smeri vendar na koncu mi afrika še vedno nudi najboljši kompromis zanesljivost-cesta-teren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorči!pri tapetništvu Kermavner pri Dolgem mostu.Pa še en tak material mi je dal k ne drsi,da nimam več žene za vratom,vedno ko zaviram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorči!pri tapetništvu Kermavner pri Dolgem mostu.Pa še en tak material mi je dal k ne drsi,da nimam več žene za vratom,vedno ko zaviram.

Ni problem v prevleki ampak v sirini in visini sedeza, ker bi ga rad zozal in znizal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo RD07A. Veš kako pravi eden izmed članov foruma adv rider:

1990 RD04 Africa twin 750

310,000km and still going strong

Lahka vam ko ima vaša boljša polovica tudi izpit in svojo Africo ampak moja Vara mora dostikrat peljat tudi 180 kil plus prtljago.

Mislim, da je kar rava izbira :)

:wub: I love my Vara :wub: I realy do !! :wub::wub:

EDIT: Aja danes sem malce preveč spil ;)

Popravljeno . Popravil Scottie
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!