Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Zdravo,

je mogoče kdo od vas kaj prakticiral z številom zob na zobnikih verige- na starejših modelih brez 6.prestave.Razmišljam,da bi dal zadaj manjši zobnik.Original je 16-47,jaz pa imam v mislih 16-45.

Na voljo je namreč,sprednji 14-17 in zadnji 41-45 in seveda originalni 47.

Vem pa ,da je nekdo nekje priložil en link z izračuni razmerij,pa se ne morem spomniti kje sem ga zasledil.

Lep pozdrav

HRC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Rad bi očistil "okolico" sprednjega zobnika verige, ker se je okoli njega nabralo že kar precej nesnage .

Zato bi rad odstranil zaščitni pokrov skozi katerega gre vzvod za sklopko.

Če je kdo od vas to že počel bi ga prosil za nasvet,vijake že vem odvit pa tudi bovden sklopke odklopit,zanima pa me kaj me potem pričakuje ,na kaj moram bit pozoren?

LP in HVALA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Rad bi očistil "okolico" sprednjega zobnika verige, ker se je okoli njega nabralo že kar precej nesnage .

Zato bi rad odstranil zaščitni pokrov skozi katerega gre vzvod za sklopko.

Če je kdo od vas to že počel bi ga prosil za nasvet,vijake že vem odvit pa tudi bovden sklopke odklopit,zanima pa me kaj me potem pričakuje ,na kaj moram bit pozoren?

LP in HVALA.

Zdravo,

res je,da se tam okoli nabere ogromno nesnage ,v glavnem na račun spreja za verigo,ker rotacija ne more odvči umazanijo stran se nabira pod tem pokrovom.

Kot si že napisal,odviješ par vijake na 8 ključ,pazi le na različno dolžino vijakov in na sponko na spodnjem vijaku,sponka namreč drži kabel stikala stranskega stojala.Ko boš odmaknil pokrov snameš žico sklopke in zadeva je proč.Na notranji strani boš našel še varovalni obroč(ali kako bi temu rekel),ki preprečuje poškodbo motornega bloka v primeru ,da se strga veriga ,ali kaj podobnega.

Potem vse lepo očistiš in v obratnem vrstnem redu zložiš nazaj.

Toliko iz mojih izkušenj,če pa hočeš,ti pa lahko jutri zadevo poslikam,ker imam namen razdret,menjati bom moral namreč verigo.

Pa ne pozabi rokavic,tista packarija tam je trdoživa.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima pa me, kaj naj potem pričakujem, na kaj moram biti pozoren?

LP in HVALA.

Jaz to ohišje prednjega zobnika običajno očistim pred servisom (na vsakih 6000km). Pod motor podložim STAR časopis, če mi kaj pade na tla. Odvijem vse 4 vijake in pokrov povlečem naravnost proti sebi. Umazanijo obrišem s krpo, namočeno v kurilno olje. Pri sestavljanju najprej vtaknem v ohišje obe cevki, nanju nataknem ploščico in nato še pokrov. Pazim, da ne preščipnem kablov. Vijake ne zategujem premočno. ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

res je,da se tam okoli nabere ogromno nesnage ,v glavnem na račun spreja za verigo,ker rotacija ne more odvči umazanijo stran se nabira pod tem pokrovom.

Kot si že napisal,odviješ par vijake na 8 ključ,pazi le na različno dolžino vijakov in na sponko na spodnjem vijaku,sponka namreč drži kabel stikala stranskega stojala.Ko boš odmaknil pokrov snameš žico sklopke in zadeva je proč.Na notranji strani boš našel še varovalni obroč(ali kako bi temu rekel),ki preprečuje poškodbo motornega bloka v primeru ,da se strga veriga ,ali kaj podobnega.

Potem vse lepo očistiš in v obratnem vrstnem redu zložiš nazaj.

Toliko iz mojih izkušenj,če pa hočeš,ti pa lahko jutri zadevo poslikam,ker imam namen razdret,menjati bom moral namreč verigo.

Pa ne pozabi rokavic,tista packarija tam je trdoživa.

L.P.

Evo,zakole pa ta hec izgleda od znotraj,kot lahko vidiš je bilo pri meni tudi veliko te packarije pod pokrovom.

Lep pozdrav

post-9957-125326591549_thumb.jpg

post-9957-125326595765_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,zakole pa ta hec izgleda od znotraj,kot lahko vidiš je bilo pri meni tudi veliko te packarije pod pokrovom.

Lep pozdrav

Mater, tole pa že nekaj časa nisi spucal ;) , da se je toliko svinjarije nabralo.

JAz bom tudi ta vikend malo generalno očistil in namazal mojo Varo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater, tole pa že nekaj časa nisi spucal ;) , da se je toliko svinjarije nabralo.

JAz bom tudi ta vikend malo generalno očistil in namazal mojo Varo.

Ja bo držalo,letos je bilo spucano na začetku sezone,se pravi okrog 10k kilometrov,res pa je da verigo veliko mažem,tale je zdržala par kilometrov manj kot 40k.

Popravljeno . Popravil HRC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, ker pričakujem težave - 68k km. Bral sem zgodovino o temu, veš mogoče kateri model je za staro Varo na pri Huecu.

Hvala.

Lp, Mitja

Sem na cajtu:kava:... pa malo brskam po netu...in evo mogoče ti bo tukaj kaj v pomoč,sicer bom pa tudi sam moral kaj menjati črpalko,...al pa kar motor:blush:.Leteči,se mogoče spomniš,če je bila kataloška številka 133000 ?

Varadero International :: View topic - Fuel Pump Failure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,zakole pa ta hec izgleda od znotraj,kot lahko vidiš je bilo pri meni tudi veliko te packarije pod pokrovom.

Lep pozdrav

Hvala za tako slikovit prikaz.

Preden se spravim zadevo čistit, bom rajši kupil še en "ketnšprej" ,ker imam občutek,da se zadaj skriva še več svinjarije kot pri tebi!

Še enkrat hvala vsem za pomoč in za prišparane cekine!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,zakole pa ta hec izgleda od znotraj,kot lahko vidiš je bilo pri meni tudi veliko te packarije pod pokrovom.

Lep pozdrav

Danes pa tole izgleda takole...:naughty: na sliki se lepo vidi,kako je sestavljen vzvod sklopke,ročica ima zgoraj v ohišju ležaj,ki ga je tudi fajn malo podmazat z mastjo,prav tako batič,ki porine vzvod sklopke,ki gre skozi motor do sklopke.O:-)

L.P.

post-9957-125338416395_thumb.jpg

post-9957-125338426427_thumb.jpg

post-9957-125338432261_thumb.jpg

post-9957-125338436214_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če,ob čiščenju ohišja pogonskega zobnika verige še koga zanese na mazanje žice sklopke,prilagam par fotk,kako zadeva izgleda :photo:

Mogoče pa komu celo koristi :yes:post-9957-125346593234_thumb.jpg

post-9957-125346583325_thumb.jpg

post-9957-125346588576_thumb.jpg

post-9957-125346603085_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa se je našla rešitev tudi za slavno bencinsko črpalko.

DObavitelj delov kjer sam naročam rezervne dele, je danes svojim partnerjem poslal obvestilo, da imajo v programu servisni kit za Hondine črpalke.

Kit vsebuje nove kontakte za črpalko.

S črpalke se odstrani plastični pokrovček, da se pride do kontaktov. Kompletne kontakte z mehanizmom se sname ven in se namesti nove.

Dejansko je zadeva tako majhna in enostavna da jih lahko kot rezervo voziš pod sedežem in če crkne kje na poti takoj popraviš.

Enostavno opravilo, 15 minut časa in zadeva je popravljena. DEjansko najboljša rešitev, ni se potrebno ukvarjati z različnimi priključnimi merami za cevi, predelovati nosilca ali skrbeti glede tlaka črpalke.

Glede na to da več kot 300 modelov japonskih motociklov uporablja isto črpalko kot Varadero je bil že skrajni čas za kakšno takšno rešitev.

ZAdeva stane okrog 60 EUR, rok dobave 7 dni.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na veliko se govori o novi Varaderki in novem V4 1200 ccm stroju ,našel sem par fotk na netu kjer je zadeva združena v eno,je vse skupaj montaža ali realnost,rumen kar malo preveč spominja na GS-a...

Nekateri zadevo že poznate,kakorkoli že kaj pravite ???

post-9957-125364738887_thumb.jpg

post-9957-125364740494_thumb.jpg

post-9957-125364741882_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na veliko se govori o novi Varaderki in novem V4 1200 ccm stroju ,našel sem par fotk na netu kjer je zadeva združena v eno,je vse skupaj montaža ali realnost,rumen kar malo preveč spominja na GS-a...

Nekateri zadevo že poznate,kakorkoli že kaj pravite ???

Žal fotoshop !Zaenkrat še enaka rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govori se da bo Honda novi V4 agregat uporabila tudi v tem segmentu motociklov.

Moje mnenje je, da se bo tu pridobilo edino na teži, v plus da se razumemo. Kar se tiče Enduro segmenta sem nad Hondo že kar obupal. Nič ne kaže da bodo dali kaj boljšega ven kot je Varadero.

Se držim načela REAL MEN RIDE TWINS :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na veliko se govori o novi Varaderki in novem V4 1200 ccm stroju ,našel sem par fotk na netu kjer je zadeva združena v eno,je vse skupaj montaža ali realnost,rumen kar malo preveč spominja na GS-a...

Nekateri zadevo že poznate,kakorkoli že kaj pravite ???

Z eno besedo BOMBNIK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!