Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Naročil sem še srebrne žmigovce ter zadnjo srebrno led luč :)

Bom dal slike na forum k bo zmontirano

A mogoče kdo ve kje se najceneje dobijo auspuhi LeoVince za varico, nekaj sem bral da v Italiji.

Rabljenih pa najbrž ni da bi se posebej prodajali, čeprov bi mi bilo to še najbolj všeč.

Lp

Na avtonetu imaš remuse za cca250 eur sam nevem,če velja homologacija za Varadero :?

Daš dobrih 400 evrčkov pa če maš glušnike not je curc,če pa jih odstraniš ti pa kifeljci dajo položnico še za 500 eur :BUA:

Pa če si najdu steklo žmigavcev in zadnjo lampo za kake pametne eure bi lahk objavu mogoče bi naročil še kdo od nas :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti misliš svojega Varaderota zrihtat v nulo

Da bi bil v nulo mi manjka še centralno stojalo, kovčka stranska ter auspuh :P

Bomo pa nardil nekaj lepotnih popravkov :)

Pa je že kdo dejansko dobil kazen pri Varici zaradi auspuha, ker vidim da imajo vse sorte gor.

Jaz osebno če bom dajal kaj gor bo s homologacijo, mam raje poštiman tako kot je treba.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi bil v nulo mi manjka še centralno stojalo, kovčka stranska ter auspuh :P

Bomo pa nardil nekaj lepotnih popravkov :)

Pa je že kdo dejansko dobil kazen pri Varici zaradi auspuha, ker vidim da imajo vse sorte gor.

Jaz osebno če bom dajal kaj gor bo s homologacijo, mam raje poštiman tako kot je treba.

Lp

Gled auspuhov me zadeva popolnoma nič ne gane original so čisto kul.

A smerokaze bi pa mogoče le zamenjal za prozorne, lahko daš kak link do teh ki si jih ti nabavil? Kako je pa z štop lučjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile lepotni dodatki imajo kar zasoljene cene! Za ta denar je bolje kaj postoriti za varnost (oprema) in boljše vozne lastnosti -konfort (vzmetenje, krmarjenje, informacije....)

Tudi res Raza.

Vzmetenje zadaj me že kar nekaj časa mika sploh ker se dosti voziva v dveh a 1000€ tudi ni mačji kašelj. Bom pa definitivno računal vsoto denarja, ki bi ga porabil za smerokaze kot začetni kapital za vzmetenje. ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav iz M. Sobote.

JAp, res je, VArica je super stroj - po cca 30 let motor. kariere je to "pravi" motorinček za mene.

Škoda denarjec ze bele žmigavce, kake led štop luči, hglasne auspuhe - raje dam za nove gume, servis....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi res Raza.

Vzmetenje zadaj me že kar nekaj časa mika sploh ker se dosti voziva v dveh a 1000€ tudi ni mačji kašelj. Bom pa definitivno računal vsoto denarja, ki bi ga porabil za smerokaze kot začetni kapital za vzmetenje. ;-)

Kaj se sploh da storiti na vari z vzmetenjem? Tudi midva se večinoma voziva dva in mi gre malo na živce, ker včasih preveč "plava" po cesti.. Vzmet imam našponano do konca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se sploh da storiti na vari z vzmetenjem? Tudi midva se večinoma voziva dva in mi gre malo na živce, ker včasih preveč "plava" po cesti.. Vzmet imam našponano do konca...

kolikor jaz vem se zadnji amortizer menja v vilicah pa se menja vzmeti in olje zamenjaš z gostejšim (višja viskoznost)

To je na kratko kar lahko ujameš skozi celotno tole našo temo. Mislim pa, da je Leteči pravi naslov za izčrpnejše nasvete in preračune.

@Leteči

Naš predragi Varadero guru nam lahko na kratko napišeš kaj se da na Vari narest in koliko to približno stane?

Bi ti bil/bili zelo hvaležni. (da vem koliko moram nabrati v font) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je izven konteksta, ampak vseeno vsem, ki ste naročili majice, sporočam, da jih že imam. Ne bom jih pošiljal po pošti, ker je preveč dela in stroškov. Razdelil jih bom ob prvi priložnosti, ko se vidimo oz. srečamo, upam, da prav kmalu...:trance_27_notworthy:

lep pozdrav! Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor jaz vem se zadnji amortizer menja v vilicah pa se menja vzmeti in olje zamenjaš z gostejšim (višja viskoznost)

To je na kratko kar lahko ujameš skozi celotno tole našo temo. Mislim pa, da je Leteči pravi naslov za izčrpnejše nasvete in preračune.

@Leteči

Naš predragi Varadero guru nam lahko na kratko napišeš kaj se da na Vari narest in koliko to približno stane?

Bi ti bil/bili zelo hvaležni. (da vem koliko moram nabrati v font) :whistle:

Guru ja :lol1:

Takole je z vzmetenjem. Moje mnenje je da gre Hondi zameriti da si na enduri zamisli vzmetenje s tako kratkimi hodi. Ampak je..a takole je in pač zadevo rešujemo v teh okvirih.

SPREDAJ

Vozne lastnosti se da precej izboljšati z progresivnimi vzmetmi (strošek cca. 70-100 EUR) in oljem primerne viskoznosti.

Kaj več se tu ne da narediti, razen zamen jave vilic kar je drag hec.

ZADAJ

Najcenejša opcija je zamenjava standardne vzmeti s progresivno. Motor bo šel lepše v ovinke a zna biti na grbinah malo trd. Strošek z delom cca. 150-180 EUR

Nekateri originalno vzmet podlagajo kar ni dobra možnost saj s tem dobimo le trši motor in bolj ''agresivno'' vzmetenje.

Dražja a občutno boljša opcija je menjava zadnjega amortizerja. Sam sem šel v to opcijo in je kot bi vozil drug motor. Moje mnenje je da je bilo vredno vsakega centa. Ob naročilu amortizerja sporočiš svojo težo in težo sopotnika (če se ta vozi zadaj) in proizvajalec ti amortizer nastavi glede na te podatke.

Sam sem vzel popolnoma nastavljiv amortizer (cca. 1100 EUR) a bi bila ok tudi nižja verzija z manj nastavitvami (cca 800 EUR).

Veliko o vzmetenju znajo fantje tule www.amortizer.si naredijo tudi potreben servis. Tudi vzmetenje potrebuje redno servisiranje na 40.000-50.000 km če hočemo da dela kot je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guru ja :lol1:

Takole je z vzmetenjem. Moje mnenje je da gre Hondi zameriti da si na enduri zamisli vzmetenje s tako kratkimi hodi. Ampak je..a takole je in pač zadevo rešujemo v teh okvirih.

SPREDAJ

Vozne lastnosti se da precej izboljšati z progresivnimi vzmetmi (strošek cca. 70-100 EUR) in oljem primerne viskoznosti.

Kaj več se tu ne da narediti, razen zamen jave vilic kar je drag hec.

ZADAJ

Najcenejša opcija je zamenjava standardne vzmeti s progresivno. Motor bo šel lepše v ovinke a zna biti na grbinah malo trd. Strošek z delom cca. 150-180 EUR

Nekateri originalno vzmet podlagajo kar ni dobra možnost saj s tem dobimo le trši motor in bolj ''agresivno'' vzmetenje.

Dražja a občutno boljša opcija je menjava zadnjega amortizerja. Sam sem šel v to opcijo in je kot bi vozil drug motor. Moje mnenje je da je bilo vredno vsakega centa. Ob naročilu amortizerja sporočiš svojo težo in težo sopotnika (če se ta vozi zadaj) in proizvajalec ti amortizer nastavi glede na te podatke.

Sam sem vzel popolnoma nastavljiv amortizer (cca. 1100 EUR) a bi bila ok tudi nižja verzija z manj nastavitvami (cca 800 EUR).

Veliko o vzmetenju znajo fantje tule www.amortizer.si naredijo tudi potreben servis. Tudi vzmetenje potrebuje redno servisiranje na 40.000-50.000 km če hočemo da dela kot je treba.

Sem vedu kdo bo tole res najbolje odgovoril :)

Hvala Leteči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile lepotni dodatki imajo kar zasoljene cene! Za ta denar je bolje kaj postoriti za varnost (oprema) in boljše vozne lastnosti -konfort (vzmetenje, krmarjenje, informacije....)

So na ebayu tile dodatki cenejši, če že koga mika menjava :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa danes nabavil MRA vario tourig šipo. Givijeva mi je previsoka, upam da bo MRA "delala" tako kot mora. Nisem pa je še uspel zmontirat.

Pol pa stestirat in poročam!

Lp

Kakšna je razlika :? , verjetno si že stestiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je razlika trance_11_confused.gif , verjetno si že stestiral?

Žal še ne, ni bilo časa med tednom.................vikend pa...............kaj bi razlagal, pogledaš ven in sam ugotoviš!!!

Bom pa takoj napisal prve občutke, ko stestiram. Že to da nebom gledal skozi šipo ali v rob bo velik napredek trance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor jaz vem se zadnji amortizer menja v vilicah pa se menja vzmeti in olje zamenjaš z gostejšim (višja viskoznost)

To je na kratko kar lahko ujameš skozi celotno tole našo temo. Mislim pa, da je Leteči pravi naslov za izčrpnejše nasvete in preračune.

@Leteči

Naš predragi Varadero guru nam lahko na kratko napišeš kaj se da na Vari narest in koliko to približno stane?

Bi ti bil/bili zelo hvaležni. (da vem koliko moram nabrati v font) :whistle:

Komplet fedr kot ga vidiš na moji sliki dobiš za 205 € pri firmi: SO Products GmbH Luxemburger Strase 54

post-11617-127403117823_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, tile stranski kovčki ki so spodaj za 129 euro, je za kaj, to je cena za par ?

http://www.louis.de/_40d8d86b6d72f8297f486cb2ea0a7458f3/shop/katalog/2010/pdf/0630.pdf

To mislim za varadero, koliko pa pridejo stranski nosilci za varadero 1000 ?

Imam že V46 givi kovček ter nosilec zanjga, pa sem danes pogruntal da dve Nolanki n-103 nikakor ne gresta notri.

Ta nosilna plošča paše tud za E52 ali E55, to pomeni da bi lahko po potrebi menjal samo kovček ?

Najbrž sem vprašal v napačni temi, ampak se navezuje na Varadero ;)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav iz M. Sobote.

JAp, res je, VArica je super stroj - po cca 30 let motor. kariere je to "pravi" motorinček za mene.

Škoda denarjec ze bele žmigavce, kake led štop luči, hglasne auspuhe - raje dam za nove gume, servis....

Se strinjam, al pa za par tankov bencinatrance_25_naughty.gif !

Jaz bom probu nove Dunlop-ke za V endure, bomo vidli če se lahko primerjajo z Conti Trail Atack!trance_11_confused.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je že komu amortizer pokvaru al se to menja samo zaradi izboljšanja voznih lastnosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje je splošno, je imel kdo izmed vas že bilo kakšne probleme z agregatom samim, da ga je moral odpirat....sam sicer tega nisem zasledil....(ker "nekateri" trdijo, da preskakujejo verige pogona ventilov kot za šalo.) Sam mislim da je to privlečeno za lase :whistle: Sicer do zdaj nisem imel še nobene okvare ne na prvi in ne na tej varaderki :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Zanima me, če je kdo na motorju menjal verigo z verižnikoma. Zamenjal sem z DID kompletom. Se mi pa zdi čudno pri sprednjem verižniku, da ima čisto malo lufta med podložko in verižnikom, kljub temu, da je to pretegnjen kot treba.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje je splošno, je imel kdo izmed vas že bilo kakšne probleme z agregatom samim, da ga je moral odpirat....sam sicer tega nisem zasledil....(ker "nekateri" trdijo, da preskakujejo verige pogona ventilov kot za šalo.) Sam mislim da je to privlečeno za lase :whistle: Sicer do zdaj nisem imel še nobene okvare ne na prvi in ne na tej varaderki :worship:

Zamenjaj napenjalce verige odmične gredi pri cca. 80.000km pa si rešen skrbi. Strošek ni velik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Zanima me, če je kdo na motorju menjal verigo z verižnikoma. Zamenjal sem z DID kompletom. Se mi pa zdi čudno pri sprednjem verižniku, da ima čisto malo lufta med podložko in verižnikom, kljub temu, da je to pretegnjen kot treba.

lp

Jaz sem pred 14 dnevi zamenjal verižni set ( DID X-ring), se pa nisem zavzel za to kar omenjaš! Lahko pa pogledam.............to pa je tudi vse, ker o kakem šraufanju in podobno nimam pojma!trance_26_nono.gif

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!